videocoru Postat Iulie 5, 2016 Share Postat Iulie 5, 2016 salutare la toti. sunt proaspat calaret de bandit 600 din 2001. l-am luat destul de tarhanit, dar acum astept setul de lant cu pinioane si discurile fata sa vina. intre timp as vrea sa stiu de la voi daca e o problema comuna sa isi piarda din putere si sa se opreasca chiar si in mers. de cele mai multe ori relantiul sta ok pe la 1200 rpm, dar are momente cand mai fluctueaza si unele momente cand sta pe la 700-800 rpm si da sa moara. carburatoarele ?! aprinderea? sau cum a spus un baiat ar putea fi de la rezervor pentru ca atunci cand il deschid 'fasaie' semn ca nu trage aer si automat ramane motorul fara benzina pentru ca se face vid in rezervor ?? stiti ceva de asta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosmin Postat Iulie 6, 2016 Share Postat Iulie 6, 2016 salutare la toti. sunt proaspat calaret de bandit 600 din 2001. l-am luat destul de tarhanit, dar acum astept setul de lant cu pinioane si discurile fata sa vina. intre timp as vrea sa stiu de la voi daca e o problema comuna sa isi piarda din putere si sa se opreasca chiar si in mers. de cele mai multe ori relantiul sta ok pe la 1200 rpm, dar are momente cand mai fluctueaza si unele momente cand sta pe la 700-800 rpm si da sa moara. carburatoarele ?! aprinderea? sau cum a spus un baiat ar putea fi de la rezervor pentru ca atunci cand il deschid 'fasaie' semn ca nu trage aer si automat ramane motorul fara benzina pentru ca se face vid in rezervor ?? stiti ceva de asta ? ar putea fi de la rezervor pentru ca atunci cand il deschid 'fasaie' semn ca nu trage aer si automat ramane motorul fara benzina pentru ca se face vid in rezervor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sile7 Postat Iulie 6, 2016 Share Postat Iulie 6, 2016 Aceasi problema o am și eu. Merg o suta de km și se oprește motoru ca și cum nu mai am benzina. Și da e de la rezervor, bușonul de la rezervor are o gaura pe unde vine aer sa nu se facă vid...încearcă sa sufli prin ea sa vezi dacă intra sau iese aer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chv Postat Iulie 13, 2016 Share Postat Iulie 13, 2016 Salut, Am nevoie de o maneta ambreiaj pentru Suzuki Bandit 650 S, 2008, ambreiaj hidraulic, ca cea din figura de mai jos. Daca stie cineva unde as putea gasi, apreciez! orice magazin specializat iti aduce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Iulie 14, 2016 Share Postat Iulie 14, 2016 sau iti cumperi de la Garcya aftermarket, colorate cu 150 ron setul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 14, 2016 Share Postat Iulie 14, 2016 Macar pt. cei 50 de lei in plus fata de pretul aliexpress/ebay le are pe stoc sau is pt. ca da click pe buy now in locul tau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
D3LeiCuie Postat Iulie 15, 2016 Share Postat Iulie 15, 2016 salutare! as avea nevoie de ajutor din partea unui coleg tot cu 1250 abs. as vrea sa ma uit la sistemul abs de la roata fata. problema mea este ca senzorul este foarte departat de rotor ceea ce imi creeaza probleme si distanta nu se poate regla. poate imi dau seama vazand alta motocicleta similara care ar fi problema. daca exista cineva il rog frumos sa ma contacteze prin pm. multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yrkalex Postat Iulie 29, 2016 Share Postat Iulie 29, 2016 Va salut banditilor, Apelez la voi ca poate s-a mai lovit cineva de problema asta si imi poate da un sfat. De ceva vreme am probleme cu pornirea, si anume - trebuie sa trag maneta de ambreiaj de cateva ori ca sa porneasca. Aveti idee unde poate fi buba ? Am uitat sa mentionez - GSF650S din 2007. Multa bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iulie 29, 2016 Share Postat Iulie 29, 2016 contactul de la maneta ambreiaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Iulie 29, 2016 Share Postat Iulie 29, 2016 (editat) Si eu zic ca e contactul de ambreiaj. Desfa.l (sunt 2 suruburi in partea de jos) si vezi mecanismul. Pot fi oxidate cele 2 lamele. Editat Iulie 29, 2016 de ruxi2k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yrkalex Postat Iulie 29, 2016 Share Postat Iulie 29, 2016 Multumesc ! o sa incerc in seara asta sa vad daca este de acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
angus_young Postat Iulie 29, 2016 Share Postat Iulie 29, 2016 ce placute fata folositi si ce producator . Am studiat un pic problema si m-am oprit la EBC FA229HH si FA231HH pentru fata si FA254HH dublu sinterizate pe spate Care sunt mai bune ca si franare si durata de viata , uzura disc, cele sinterizate sau cele ceramice-carbon ? Undeva trebuie facut un compromis intre puterea de franare , temperatura de lucru la cald si uzura discului ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Iulie 30, 2016 Share Postat Iulie 30, 2016 Eu pe aici am citit ca cele sinterizate sunt mai dure, tin mai mult dar uzeaza si discul mai repede. Eu am pus Trw si mi se par bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 30, 2016 Share Postat Iulie 30, 2016 (editat) yrkalex, on 29 Jul 2016 - 11:02, said: Va salut banditilor, Apelez la voi ca poate s-a mai lovit cineva de problema asta si imi poate da un sfat. De ceva vreme am probleme cu pornirea, si anume - trebuie sa trag maneta de ambreiaj de cateva ori ca sa porneasca. Aveti idee unde poate fi buba ? Am uitat sa mentionez - GSF650S din 2007. Multa bafta ! Adica tii butonul de start apasat continuu si tragi repetat de maneta sau apesi pe butonul de start repetat dar ai tras cumva concluzia ca are legatura cu maneta? Zic asta pt. ca mi s-a intimplat sa nu pot s-o pornesc odata si m-am invirtit in jurul ei un sfert de ora pina s-a sinchisi sa o ia si a fost de la butonul de pornire. Editat Iulie 30, 2016 de gn77b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iulie 30, 2016 Share Postat Iulie 30, 2016 si eu mai pateam faza cu butonul de pornire, dupa iernat de obicei...probabil se oxida contactul, ca dupa ce il apasam de cateva ori mergea, la fel si ala de claxon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yrkalex Postat Iulie 31, 2016 Share Postat Iulie 31, 2016 Inca nu am apucat sa ma uit la contacte...nu cred ca este de la butonul de pornire pt ca atunci cand este actionat se stinge farul, exact ca atunci cand vrei sa pornesti fara ambreiaj... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M800 Postat August 1, 2016 Share Postat August 1, 2016 In weekend am dat jos carburatoarele, devenise puturoasa rau si motorul mergea rau pana in 5000rpm. Ce am gasit: un cui pontou care tinea nivelul mult mai sus decat celelalte, multa mizerie si jetul principal al unui carburator aproape complet infundat. Curatat tot, pus la loc si acum vad cu adevarat ce poate un bandit. L-am subestimat, si cand l-am cumparat imi parea puturos, dar acum dupa un an de stat pe bara o luase raza rau. Nici nu va dati seama ce bucuros sunt ca practic am descoperit o alta motocicleta. Toate acestea in curte, la iarba verde ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat August 1, 2016 Share Postat August 1, 2016 Poate pe la tine o fi mai racoare... Oricum, ma bucur de decoperirea ta. Sa se mai racoreasca un pic si o sa vada ea ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat August 1, 2016 Share Postat August 1, 2016 Eu tocmai m-am intors dintr-o tura de 13 zile prin Italia, de la nord la sud. Am bagat 3.650 de km, motocicleta s-a comportat impecabil. I-am uns lantul de trei ori, in rest nu a avut nevoie de nimic. Am avut pasager, pe fiul meu de 14 ani, si bagaje+cort. Dar trage ca un tanc dihania, nici nu simteam greutatea. Vroiam sa ii intreb si pe ceilalti posesori, si voua vi se uzeaza cauciucul de pe fata mai repede decat spatele? Pentru ca eu il schimb maine, pe mijloc mai are ceva, dar pe margine e consumat tot, in shcimb spatele e cam la 40-50%. Mi-a zis si mecanicul meu ca probabil asa e motocicleta , incarca mult fata fiind grea si consuma mai mult cauciucul. Are 260 de kg, + lichidele + 95 de kg ale mele ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M800 Postat August 2, 2016 Share Postat August 2, 2016 PoliBuc, oi fi eu mai greu de cap de nu inteleg ce vrei tu sa spui cu caldura si racoarea? Este destul de cald afara, dar asta nu inseamna ca trebuie sa stau doar la interior la A/C Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat August 2, 2016 Share Postat August 2, 2016 Stai linistit, te admiram ca ai putut sa stai afara pe caldura asta si sa faci destul de multe operatiuni care iau timp. Io-s rau de caldura, transpir ca un cal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yrkalex Postat August 4, 2016 Share Postat August 4, 2016 (editat) Va salut, vin cu un update mi-am gasit 5 minute sa desfac contactul de la maneta de ambreiaj, si cu cele doua maini stangi ale mele am curatat tot ce se putea curata pe acolo...si s-a rezolvat. Am insistat la piesa cu nr 5 din poza ( habar nu am cum se numeste ). Asfalt uscat ! PS: poate mai facem si noi niste intalniri ca acum ceva vreme. Daca sunt doritori... Editat August 4, 2016 de yrkalex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat August 4, 2016 Share Postat August 4, 2016 Piesa nr. 5 se numeste microintrerupator si este actionat de maneta de frana. Ai insistat pe piesa nr. 11, care se numeste la fel dar este actionata de maneta de ambreiaj. Asta pentru conformitate. Important este ca ai facut ce trebuie si, iata, s-a rezolvat. Doritori de intalniri sunt, important este sa ne "urnim". Ce daca nu suntem doar "Banditi" ? » Post actualizat in 04 Aug 2016 21:04Mario, este normal sa "consume" guma fata. Dihania este grea si incarca foarte tare fata pe frane. Spatele nu se "consuma" pentru ca, fiind un touring, nu abuzam cu acceleratiile brutale, ca la o sportiva. Si eu schimb gumele pentru ca s-a dus fata, avem "agregate" similare dealtfel. Pe chestia asta nu inteleg pe cei care schimba doar guma fata (sau spate, dupa caz), dezechilibreaza comportamentul motocicletei. Singurul argument ar fi lipsa banilor, asa ca ... fiecare cu socotelile lui, dar din pacate astea sunt "posibilitatile" multora dintre noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat August 8, 2016 Share Postat August 8, 2016 (editat) Am pus pe fata un Diablo Rosso usat cam la 60-70%, mi l-a dat ieftin mecanicul, numai 35 de euro. Se comporta bine, dar inca nu am exagerat pe curbe. Imi era mila (de buzunar ) sa arunc guma spate care e pe la 50%. O sa termin sezonul asa probabil, iar mai spre iarna o sa trec iara pe Michelin Pilot Road 5 (am avut deja doua trenuri de gume 3 si 4 si mi-au placut tare mult). Acum am Bridgestone Angel GT, insa sunt si mai scumpe cu 30-40 de euro decat Pilot Road 5. Editat August 8, 2016 de Mario MT 03 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat August 8, 2016 Share Postat August 8, 2016 Pireli pilot road 5? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.