Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

salutare la toti.

 

sunt proaspat calaret de bandit 600 din 2001. l-am luat destul de tarhanit, dar acum astept setul de lant cu pinioane si discurile fata sa vina. intre timp as vrea sa stiu de la voi daca e o problema comuna sa isi piarda din putere si sa se opreasca chiar si in mers. de cele mai multe ori relantiul sta ok pe la 1200 rpm, dar are momente cand mai fluctueaza si unele momente cand sta pe la 700-800 rpm si da sa moara.

 

carburatoarele ?! aprinderea? sau cum a spus un baiat ar putea fi de la rezervor pentru ca atunci cand il deschid 'fasaie' semn ca nu trage aer si automat ramane motorul fara benzina pentru ca se face vid in rezervor ?? stiti ceva de asta ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salutare la toti.

 

sunt proaspat calaret de bandit 600 din 2001. l-am luat destul de tarhanit, dar acum astept setul de lant cu pinioane si discurile fata sa vina. intre timp as vrea sa stiu de la voi daca e o problema comuna sa isi piarda din putere si sa se opreasca chiar si in mers. de cele mai multe ori relantiul sta ok pe la 1200 rpm, dar are momente cand mai fluctueaza si unele momente cand sta pe la 700-800 rpm si da sa moara.

 

carburatoarele ?! aprinderea? sau cum a spus un baiat ar putea fi de la rezervor pentru ca atunci cand il deschid 'fasaie' semn ca nu trage aer si automat ramane motorul fara benzina pentru ca se face vid in rezervor ?? stiti ceva de asta ?

ar putea fi de la rezervor pentru ca atunci cand il deschid 'fasaie' semn ca nu trage aer si automat ramane motorul fara benzina pentru ca se face vid in rezervor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aceasi problema o am și eu. Merg o suta de km și se oprește motoru ca și cum nu mai am benzina. Și da e de la rezervor, bușonul de la rezervor are o gaura pe unde vine aer sa nu se facă vid...încearcă sa sufli prin ea sa vezi dacă intra sau iese aer

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am nevoie de o maneta ambreiaj pentru Suzuki Bandit 650 S, 2008, ambreiaj hidraulic, ca cea din figura de mai jos. Daca stie cineva unde as putea gasi, apreciez!

 

8lvBQPa.png

orice magazin specializat iti aduce

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare! as avea nevoie de ajutor din partea unui coleg tot cu 1250 abs. as vrea sa ma uit la sistemul abs de la roata fata. problema mea este ca senzorul este foarte departat de rotor ceea ce imi creeaza probleme si distanta nu se poate regla. poate imi dau seama vazand alta motocicleta similara care ar fi problema. daca exista cineva il rog frumos sa ma contacteze prin pm. multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Va salut banditilor,

 

Apelez la voi ca poate s-a mai lovit cineva de problema asta si imi poate da un sfat. De ceva vreme am probleme cu pornirea, si anume - trebuie sa trag maneta de ambreiaj de cateva ori ca sa porneasca. Aveti idee unde poate fi buba ?

 

Am uitat sa mentionez - GSF650S din 2007. Multa bafta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce placute fata folositi si ce producator .

Am studiat un pic problema si m-am oprit la EBC FA229HH si FA231HH pentru fata si FA254HH dublu sinterizate pe spate

Care sunt mai bune ca si franare si durata de viata , uzura disc, cele sinterizate sau cele ceramice-carbon ?

Undeva trebuie facut un compromis intre puterea de franare , temperatura de lucru la cald si uzura discului !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

yrkalex, on 29 Jul 2016 - 11:02, said:

Va salut banditilor,

 

Apelez la voi ca poate s-a mai lovit cineva de problema asta si imi poate da un sfat. De ceva vreme am probleme cu pornirea, si anume - trebuie sa trag maneta de ambreiaj de cateva ori ca sa porneasca. Aveti idee unde poate fi buba ?

 

Am uitat sa mentionez - GSF650S din 2007. Multa bafta !

Adica tii butonul de start apasat continuu si tragi repetat de maneta sau apesi pe butonul de start repetat dar ai tras cumva concluzia ca are legatura cu maneta? Zic asta pt. ca mi s-a intimplat sa nu pot s-o pornesc odata si m-am invirtit in jurul ei un sfert de ora pina s-a sinchisi sa o ia si a fost de la butonul de pornire. Editat de gn77b
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In weekend am dat jos carburatoarele, devenise puturoasa rau si motorul mergea rau pana in 5000rpm. Ce am gasit: un cui pontou care tinea nivelul mult mai sus decat celelalte, multa mizerie si jetul principal al unui carburator aproape complet infundat. Curatat tot, pus la loc si acum vad cu adevarat ce poate un bandit. L-am subestimat, si cand l-am cumparat imi parea puturos, dar acum dupa un an de stat pe bara o luase raza rau. Nici nu va dati seama ce bucuros sunt ca practic am descoperit o alta motocicleta. Toate acestea in curte, la iarba verde :))

post-6210-0-47782700-1470067269_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu tocmai m-am intors dintr-o tura de 13 zile prin Italia, de la nord la sud. Am bagat 3.650 de km, motocicleta s-a comportat impecabil. I-am uns lantul de trei ori, in rest nu a avut nevoie de nimic. Am avut pasager, pe fiul meu de 14 ani, si bagaje+cort. Dar trage ca un tanc dihania, nici nu simteam greutatea.

Vroiam sa ii intreb si pe ceilalti posesori, si voua vi se uzeaza cauciucul de pe fata mai repede decat spatele? Pentru ca eu il schimb maine, pe mijloc mai are ceva, dar pe margine e consumat tot, in shcimb spatele e cam la 40-50%. Mi-a zis si mecanicul meu ca probabil asa e motocicleta , incarca mult fata fiind grea si consuma mai mult cauciucul. Are 260 de kg, + lichidele + 95 de kg ale mele ...

 

post-57306-0-76583300-1470075667_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PoliBuc, oi fi eu mai greu de cap de nu inteleg ce vrei tu sa spui cu caldura si racoarea? Este destul de cald afara, dar asta nu inseamna ca trebuie sa stau doar la interior la A/C

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai linistit, te admiram ca ai putut sa stai afara pe caldura asta si sa faci destul de multe operatiuni care iau timp. Io-s rau de caldura, transpir ca un cal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut, vin cu un update :) mi-am gasit 5 minute sa desfac contactul de la maneta de ambreiaj, si cu cele doua maini stangi ale mele am curatat tot ce se putea curata pe acolo...si s-a rezolvat. Am insistat la piesa cu nr 5 din poza ( habar nu am cum se numeste ). Asfalt uscat !

PS: poate mai facem si noi niste intalniri ca acum ceva vreme. Daca sunt doritori...

post-50304-0-07661100-1470313457_thumb.png

Editat de yrkalex
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Piesa nr. 5 se numeste microintrerupator si este actionat de maneta de frana. Ai insistat pe piesa nr. 11, care se numeste la fel dar este actionata de maneta de ambreiaj. Asta pentru conformitate. Important este ca ai facut ce trebuie si, iata, s-a rezolvat.

Doritori de intalniri sunt, important este sa ne "urnim". Ce daca nu suntem doar "Banditi" ?


» Post actualizat in 04 Aug 2016 21:04

Mario, este normal sa "consume" guma fata. Dihania este grea si incarca foarte tare fata pe frane. Spatele nu se "consuma" pentru ca, fiind un touring, nu abuzam cu acceleratiile brutale, ca la o sportiva. Si eu schimb gumele pentru ca s-a dus fata, avem "agregate" similare dealtfel. Pe chestia asta nu inteleg pe cei care schimba doar guma fata (sau spate, dupa caz), dezechilibreaza comportamentul motocicletei. Singurul argument ar fi lipsa banilor, asa ca ... fiecare cu socotelile lui, dar din pacate astea sunt "posibilitatile" multora dintre noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am pus pe fata un Diablo Rosso usat cam la 60-70%, mi l-a dat ieftin mecanicul, numai 35 de euro. Se comporta bine, dar inca nu am exagerat pe curbe. Imi era mila (de buzunar :D ) sa arunc guma spate care e pe la 50%. O sa termin sezonul asa probabil, iar mai spre iarna o sa trec iara pe Michelin Pilot Road 5 (am avut deja doua trenuri de gume 3 si 4 si mi-au placut tare mult). Acum am Bridgestone Angel GT, insa sunt si mai scumpe cu 30-40 de euro decat Pilot Road 5.

Editat de Mario MT 03
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...