gn77b Postat Iulie 30, 2016 Share Postat Iulie 30, 2016 (editat) yrkalex, on 29 Jul 2016 - 11:02, said: Va salut banditilor, Apelez la voi ca poate s-a mai lovit cineva de problema asta si imi poate da un sfat. De ceva vreme am probleme cu pornirea, si anume - trebuie sa trag maneta de ambreiaj de cateva ori ca sa porneasca. Aveti idee unde poate fi buba ? Am uitat sa mentionez - GSF650S din 2007. Multa bafta ! Adica tii butonul de start apasat continuu si tragi repetat de maneta sau apesi pe butonul de start repetat dar ai tras cumva concluzia ca are legatura cu maneta? Zic asta pt. ca mi s-a intimplat sa nu pot s-o pornesc odata si m-am invirtit in jurul ei un sfert de ora pina s-a sinchisi sa o ia si a fost de la butonul de pornire. Editat Iulie 30, 2016 de gn77b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iulie 30, 2016 Share Postat Iulie 30, 2016 si eu mai pateam faza cu butonul de pornire, dupa iernat de obicei...probabil se oxida contactul, ca dupa ce il apasam de cateva ori mergea, la fel si ala de claxon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yrkalex Postat Iulie 31, 2016 Share Postat Iulie 31, 2016 Inca nu am apucat sa ma uit la contacte...nu cred ca este de la butonul de pornire pt ca atunci cand este actionat se stinge farul, exact ca atunci cand vrei sa pornesti fara ambreiaj... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M800 Postat August 1, 2016 Share Postat August 1, 2016 In weekend am dat jos carburatoarele, devenise puturoasa rau si motorul mergea rau pana in 5000rpm. Ce am gasit: un cui pontou care tinea nivelul mult mai sus decat celelalte, multa mizerie si jetul principal al unui carburator aproape complet infundat. Curatat tot, pus la loc si acum vad cu adevarat ce poate un bandit. L-am subestimat, si cand l-am cumparat imi parea puturos, dar acum dupa un an de stat pe bara o luase raza rau. Nici nu va dati seama ce bucuros sunt ca practic am descoperit o alta motocicleta. Toate acestea in curte, la iarba verde ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat August 1, 2016 Share Postat August 1, 2016 Poate pe la tine o fi mai racoare... Oricum, ma bucur de decoperirea ta. Sa se mai racoreasca un pic si o sa vada ea ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat August 1, 2016 Share Postat August 1, 2016 Eu tocmai m-am intors dintr-o tura de 13 zile prin Italia, de la nord la sud. Am bagat 3.650 de km, motocicleta s-a comportat impecabil. I-am uns lantul de trei ori, in rest nu a avut nevoie de nimic. Am avut pasager, pe fiul meu de 14 ani, si bagaje+cort. Dar trage ca un tanc dihania, nici nu simteam greutatea. Vroiam sa ii intreb si pe ceilalti posesori, si voua vi se uzeaza cauciucul de pe fata mai repede decat spatele? Pentru ca eu il schimb maine, pe mijloc mai are ceva, dar pe margine e consumat tot, in shcimb spatele e cam la 40-50%. Mi-a zis si mecanicul meu ca probabil asa e motocicleta , incarca mult fata fiind grea si consuma mai mult cauciucul. Are 260 de kg, + lichidele + 95 de kg ale mele ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M800 Postat August 2, 2016 Share Postat August 2, 2016 PoliBuc, oi fi eu mai greu de cap de nu inteleg ce vrei tu sa spui cu caldura si racoarea? Este destul de cald afara, dar asta nu inseamna ca trebuie sa stau doar la interior la A/C Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat August 2, 2016 Share Postat August 2, 2016 Stai linistit, te admiram ca ai putut sa stai afara pe caldura asta si sa faci destul de multe operatiuni care iau timp. Io-s rau de caldura, transpir ca un cal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yrkalex Postat August 4, 2016 Share Postat August 4, 2016 (editat) Va salut, vin cu un update mi-am gasit 5 minute sa desfac contactul de la maneta de ambreiaj, si cu cele doua maini stangi ale mele am curatat tot ce se putea curata pe acolo...si s-a rezolvat. Am insistat la piesa cu nr 5 din poza ( habar nu am cum se numeste ). Asfalt uscat ! PS: poate mai facem si noi niste intalniri ca acum ceva vreme. Daca sunt doritori... Editat August 4, 2016 de yrkalex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat August 4, 2016 Share Postat August 4, 2016 Piesa nr. 5 se numeste microintrerupator si este actionat de maneta de frana. Ai insistat pe piesa nr. 11, care se numeste la fel dar este actionata de maneta de ambreiaj. Asta pentru conformitate. Important este ca ai facut ce trebuie si, iata, s-a rezolvat. Doritori de intalniri sunt, important este sa ne "urnim". Ce daca nu suntem doar "Banditi" ? » Post actualizat in 04 Aug 2016 21:04Mario, este normal sa "consume" guma fata. Dihania este grea si incarca foarte tare fata pe frane. Spatele nu se "consuma" pentru ca, fiind un touring, nu abuzam cu acceleratiile brutale, ca la o sportiva. Si eu schimb gumele pentru ca s-a dus fata, avem "agregate" similare dealtfel. Pe chestia asta nu inteleg pe cei care schimba doar guma fata (sau spate, dupa caz), dezechilibreaza comportamentul motocicletei. Singurul argument ar fi lipsa banilor, asa ca ... fiecare cu socotelile lui, dar din pacate astea sunt "posibilitatile" multora dintre noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat August 8, 2016 Share Postat August 8, 2016 (editat) Am pus pe fata un Diablo Rosso usat cam la 60-70%, mi l-a dat ieftin mecanicul, numai 35 de euro. Se comporta bine, dar inca nu am exagerat pe curbe. Imi era mila (de buzunar ) sa arunc guma spate care e pe la 50%. O sa termin sezonul asa probabil, iar mai spre iarna o sa trec iara pe Michelin Pilot Road 5 (am avut deja doua trenuri de gume 3 si 4 si mi-au placut tare mult). Acum am Bridgestone Angel GT, insa sunt si mai scumpe cu 30-40 de euro decat Pilot Road 5. Editat August 8, 2016 de Mario MT 03 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat August 8, 2016 Share Postat August 8, 2016 Pireli pilot road 5? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat August 8, 2016 Share Postat August 8, 2016 Pireli pilot road 5? Michelin Pilot Road 5. http://moto.michelin.it/pneumatici/michelin-pilot-road-4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat August 9, 2016 Share Postat August 9, 2016 Michelin, normal...nu pireli, am scris aiurea... Voiam sa zic de fapt ca nu vad sa fi aparut pr5, exista pr4, asa cum ai dat si tu link. Azi ma uitam ce "lenes" sunt 5 ani, 7500km...of, desi balesc la un gsx1250fa, nu are sens acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 10, 2016 Share Postat August 10, 2016 In weekend am dat jos carburatoarele, devenise puturoasa rau si motorul mergea rau pana in 5000rpm. Ce am gasit: un cui pontou care tinea nivelul mult mai sus decat celelalte, multa mizerie si jetul principal al unui carburator aproape complet infundat. Curatat tot, pus la loc si acum vad cu adevarat ce poate un bandit. L-am subestimat, si cand l-am cumparat imi parea puturos, dar acum dupa un an de stat pe bara o luase raza rau. Nici nu va dati seama ce bucuros sunt ca practic am descoperit o alta motocicleta. Toate acestea in curte, la iarba verde ) Pentru chestii de genul asta, tai frumos o cartela/card/plastic dupa plutitor, la nivelul care trebuie, raman un pic din marginile cardului nedecupate incat sa il sprijini pe marginile carburatorului si dupa ce termini de ajustat, pui frumos noua scula in trusa, ca nu stii cand mai ai nevoie de ea Bineinteles, merge si cu sublerul sau alte smecherii, insa asta e cea mai simpla si de durata: in caz de interventie, stii ca asta e nivelul, nu mai stai sa cauti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat August 10, 2016 Share Postat August 10, 2016 Michelin, normal...nu pireli, am scris aiurea... Voiam sa zic de fapt ca nu vad sa fi aparut pr5, exista pr4, asa cum ai dat si tu link. Azi ma uitam ce "lenes" sunt Screenshot_2016-08-10-00-50-25.jpg 5 ani, 7500km...of, desi balesc la un gsx1250fa, nu are sens acum. MPR 4, nu 5, nu stiu ce m-a apucat sa ma bag in cercetare la Michelin Eu la consum nu prea ma uit, stiu ca imi ia undeva la 5,5 cand merg domol si 7,5 cand ii dau in gura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreibandit Postat August 12, 2016 Share Postat August 12, 2016 Salut banditilor! Care cum stati cu km la banditi si care aveti mai multi, cam ce probleme majore ati avut la ele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B299JOY Postat August 12, 2016 Share Postat August 12, 2016 Salut. ma poate ajuta cineva cu un detaliu referitor la ulei ? pana acum nu am bagat de seama, dar m-a atentionat un mecanic ca nu mai am ulei deloc si e prea negru... daca o las pe stanga si pe dreapta si ma uit la gemuletul de ulei acesta scade sub minim, dar cand o ridic pe centru nivelul creste, se vede ceva prea negru si pana peste gemulet. este corect nivelul asa ? voi aveti uleiul negru ? ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat August 12, 2016 Share Postat August 12, 2016 Verifici nivelul uleiului cu motocicleta pe cricul central sau tinuta vertical. Ca ne negru nu e problema, important e sa fie uleios, nu apa chioara. Daca nu ai facut 20mii km sau il ai de 3 ani fara sa schimbi uleiul, nu e cazul sa te panichezi: la 7-8 mii km sau 2 ani sa ai in vedere schimbul uleiului. Apoi, nu uita: la 2 ani (hai sa zicem 3) se schimba lichidul de frana. Furtunele de frana, daca au peste 10 ani, ai in vedere schimbarea lor. Succes la motocicleala! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M800 Postat August 12, 2016 Share Postat August 12, 2016 (editat) Nivelul uleiului se verifica la verticala, nu aplecata, nu pe cricul central. Uleiul e normal sa se inchida la culoare in timp, un ulei prea negru poate fi de la un schimb neefectual la timp, de la o carburatie/aprindere deficitara, de la mers subturat sau de la uzura motorului Editat August 12, 2016 de M800 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B299JOY Postat August 12, 2016 Share Postat August 12, 2016 (editat) Multumesc pentru sfaturi. Motorul l-am luat anul trecut in primavara si mi-a schimbat uleiul vanzatorul inainte sa plec. Am mers sezonul trecut vreo 1500 km. Anul asta in mai l-am schimbat iar la un service din Bucuresti. Cu uleiul asta am mers vreo 1000 km maxim. Eu nu am cric central asa ca l-am miscat un pic stanga dreapta moment in care uleiul a scazut sub gemulet. Apoi la verticala urca peste indicatorul de F - adica se acopera tot gemuletul. Intrebam daca e ok sa fie negru pt ca am impresia ca anul trecut era mai curat ... Poate e si tipul de ulei diferit. vanzatorul avea un ulei adus de prin germania (nu mai stiu acum marca, dar nu ceva gen motorex, motul sau ceva mai cunoscut pe siteul de la mymoto) Anul asta am pus motul 10x40 parca. Oricum am luat ce scria pe capacul de la ulei. Motorul are pe ceas 33000 km, dar fiind din 1995 adus din Italia acum vreo 8 ani mi-e greu sa cred ca-s reali. lichidul de frana l-am schimbat in primvara cand am schimbat si uleiu. Are maxim 1000 km. si daca tot v-am stresat unde imi pot face si eu servisarea furcii si cat costa? tot mecanicul care zicea ca nu mai am ulei deloc a spus ca a curs tot din furca si neaparat sa ma duc sa remediem... Editat August 12, 2016 de cosmin tudor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M800 Postat August 12, 2016 Share Postat August 12, 2016 Curs tot uleiul din furca?!?! Minciuna sfruntata, imposibil la modelul tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat August 25, 2016 Share Postat August 25, 2016 (editat) Si am ajuns si pe acoperisul Europei. Motorul s-a comportat impecabil, aproape 900 de km in doua zile, prin Val d'Aosta (Italia) si Val d'Iseran (Franta). Singura ''problema'' este consumul excesiv al gumei de pe fata, asa cum am mentionat intr-un post anterior. Am un Diablo Rosso putin uzat pe fata, care a devenit ... tare uzat, pentru ca sunt aproape de limita, iar pe spate inca mai are carne destula. In schimb nu consuma asa de mult placutele de frana, am controlat de cateva ori si sunt inca intr-o stare foarte buna. Probabil greutatea combinata a motocicletei/doua persoane/bagaje contribuie la consumarea cauciucului de pe fata asa de repede ... cred ca o sa ma obisnuiesc sa schimb 3 cauciucuri pe fata inainte sa schimb unu pe spate Cat despre consum, mi-a luat cam 5,5l / 100 km pe autostrada, tinant 130/140 constant la 4.500 de turatii. Foarte bun as zice, tinand cont de cilindrata mare. Editat August 25, 2016 de Mario MT 03 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marmotzell Postat August 29, 2016 Share Postat August 29, 2016 (editat) Salut bandiți. Știu ca e un pic Off topic dar am încredere in voi si va cer un sfat. Vreau sa îmi schimb cauciucurile. Cine îmi poate recomanda si mie in service in Bucuresti ? Editat August 29, 2016 de Marmotzell Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat August 30, 2016 Share Postat August 30, 2016 Imi vand Banditul (ieftin si bun!) /index.php?/topic/740641-suzuki-bandit-n-600/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.