Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

yrkalex, on 29 Jul 2016 - 11:02, said:

Va salut banditilor,

 

Apelez la voi ca poate s-a mai lovit cineva de problema asta si imi poate da un sfat. De ceva vreme am probleme cu pornirea, si anume - trebuie sa trag maneta de ambreiaj de cateva ori ca sa porneasca. Aveti idee unde poate fi buba ?

 

Am uitat sa mentionez - GSF650S din 2007. Multa bafta !

Adica tii butonul de start apasat continuu si tragi repetat de maneta sau apesi pe butonul de start repetat dar ai tras cumva concluzia ca are legatura cu maneta? Zic asta pt. ca mi s-a intimplat sa nu pot s-o pornesc odata si m-am invirtit in jurul ei un sfert de ora pina s-a sinchisi sa o ia si a fost de la butonul de pornire. Editat de gn77b
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

In weekend am dat jos carburatoarele, devenise puturoasa rau si motorul mergea rau pana in 5000rpm. Ce am gasit: un cui pontou care tinea nivelul mult mai sus decat celelalte, multa mizerie si jetul principal al unui carburator aproape complet infundat. Curatat tot, pus la loc si acum vad cu adevarat ce poate un bandit. L-am subestimat, si cand l-am cumparat imi parea puturos, dar acum dupa un an de stat pe bara o luase raza rau. Nici nu va dati seama ce bucuros sunt ca practic am descoperit o alta motocicleta. Toate acestea in curte, la iarba verde :))

post-6210-0-47782700-1470067269_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu tocmai m-am intors dintr-o tura de 13 zile prin Italia, de la nord la sud. Am bagat 3.650 de km, motocicleta s-a comportat impecabil. I-am uns lantul de trei ori, in rest nu a avut nevoie de nimic. Am avut pasager, pe fiul meu de 14 ani, si bagaje+cort. Dar trage ca un tanc dihania, nici nu simteam greutatea.

Vroiam sa ii intreb si pe ceilalti posesori, si voua vi se uzeaza cauciucul de pe fata mai repede decat spatele? Pentru ca eu il schimb maine, pe mijloc mai are ceva, dar pe margine e consumat tot, in shcimb spatele e cam la 40-50%. Mi-a zis si mecanicul meu ca probabil asa e motocicleta , incarca mult fata fiind grea si consuma mai mult cauciucul. Are 260 de kg, + lichidele + 95 de kg ale mele ...

 

post-57306-0-76583300-1470075667_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PoliBuc, oi fi eu mai greu de cap de nu inteleg ce vrei tu sa spui cu caldura si racoarea? Este destul de cald afara, dar asta nu inseamna ca trebuie sa stau doar la interior la A/C

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai linistit, te admiram ca ai putut sa stai afara pe caldura asta si sa faci destul de multe operatiuni care iau timp. Io-s rau de caldura, transpir ca un cal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut, vin cu un update :) mi-am gasit 5 minute sa desfac contactul de la maneta de ambreiaj, si cu cele doua maini stangi ale mele am curatat tot ce se putea curata pe acolo...si s-a rezolvat. Am insistat la piesa cu nr 5 din poza ( habar nu am cum se numeste ). Asfalt uscat !

PS: poate mai facem si noi niste intalniri ca acum ceva vreme. Daca sunt doritori...

post-50304-0-07661100-1470313457_thumb.png

Editat de yrkalex
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Piesa nr. 5 se numeste microintrerupator si este actionat de maneta de frana. Ai insistat pe piesa nr. 11, care se numeste la fel dar este actionata de maneta de ambreiaj. Asta pentru conformitate. Important este ca ai facut ce trebuie si, iata, s-a rezolvat.

Doritori de intalniri sunt, important este sa ne "urnim". Ce daca nu suntem doar "Banditi" ?


» Post actualizat in 04 Aug 2016 21:04

Mario, este normal sa "consume" guma fata. Dihania este grea si incarca foarte tare fata pe frane. Spatele nu se "consuma" pentru ca, fiind un touring, nu abuzam cu acceleratiile brutale, ca la o sportiva. Si eu schimb gumele pentru ca s-a dus fata, avem "agregate" similare dealtfel. Pe chestia asta nu inteleg pe cei care schimba doar guma fata (sau spate, dupa caz), dezechilibreaza comportamentul motocicletei. Singurul argument ar fi lipsa banilor, asa ca ... fiecare cu socotelile lui, dar din pacate astea sunt "posibilitatile" multora dintre noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am pus pe fata un Diablo Rosso usat cam la 60-70%, mi l-a dat ieftin mecanicul, numai 35 de euro. Se comporta bine, dar inca nu am exagerat pe curbe. Imi era mila (de buzunar :D ) sa arunc guma spate care e pe la 50%. O sa termin sezonul asa probabil, iar mai spre iarna o sa trec iara pe Michelin Pilot Road 5 (am avut deja doua trenuri de gume 3 si 4 si mi-au placut tare mult). Acum am Bridgestone Angel GT, insa sunt si mai scumpe cu 30-40 de euro decat Pilot Road 5.

Editat de Mario MT 03
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Michelin, normal...nu pireli, am scris aiurea...

Voiam sa zic de fapt ca nu vad sa fi aparut pr5, exista pr4, asa cum ai dat si tu link.

 

Azi ma uitam ce "lenes" sunt

post-34332-0-22899200-1470779907_thumb.jpg

5 ani, 7500km...of, desi balesc la un gsx1250fa, nu are sens acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In weekend am dat jos carburatoarele, devenise puturoasa rau si motorul mergea rau pana in 5000rpm. Ce am gasit: un cui pontou care tinea nivelul mult mai sus decat celelalte, multa mizerie si jetul principal al unui carburator aproape complet infundat. Curatat tot, pus la loc si acum vad cu adevarat ce poate un bandit. L-am subestimat, si cand l-am cumparat imi parea puturos, dar acum dupa un an de stat pe bara o luase raza rau. Nici nu va dati seama ce bucuros sunt ca practic am descoperit o alta motocicleta. Toate acestea in curte, la iarba verde :))

Pentru chestii de genul asta, tai frumos o cartela/card/plastic dupa plutitor, la nivelul care trebuie, raman un pic din marginile cardului nedecupate incat sa il sprijini pe marginile carburatorului si dupa ce termini de ajustat, pui frumos noua scula in trusa, ca nu stii cand mai ai nevoie de ea :) Bineinteles, merge si cu sublerul sau alte smecherii, insa asta e cea mai simpla si de durata: in caz de interventie, stii ca asta e nivelul, nu mai stai sa cauti.

 

2878d1237243703-float-level-adjustment-c

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Michelin, normal...nu pireli, am scris aiurea...

Voiam sa zic de fapt ca nu vad sa fi aparut pr5, exista pr4, asa cum ai dat si tu link.

 

Azi ma uitam ce "lenes" sunt

attachicon.gifScreenshot_2016-08-10-00-50-25.jpg

5 ani, 7500km...of, desi balesc la un gsx1250fa, nu are sens acum.

 

MPR 4, nu 5, nu stiu ce m-a apucat sa ma bag in cercetare la Michelin :D

 

Eu la consum nu prea ma uit, stiu ca imi ia undeva la 5,5 cand merg domol si 7,5 cand ii dau in gura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. ma poate ajuta cineva cu un detaliu referitor la ulei ?

 

pana acum nu am bagat de seama, dar m-a atentionat un mecanic ca nu mai am ulei deloc si e prea negru...

 

daca o las pe stanga si pe dreapta si ma uit la gemuletul de ulei acesta scade sub minim, dar cand o ridic pe centru nivelul creste, se vede ceva prea negru si pana peste gemulet.

 

este corect nivelul asa ? voi aveti uleiul negru ? ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifici nivelul uleiului cu motocicleta pe cricul central sau tinuta vertical. Ca ne negru nu e problema, important e sa fie uleios, nu apa chioara. Daca nu ai facut 20mii km sau il ai de 3 ani fara sa schimbi uleiul, nu e cazul sa te panichezi: la 7-8 mii km sau 2 ani sa ai in vedere schimbul uleiului.

 

post-34332-0-03094100-1470993049_thumb.png

post-34332-0-62676900-1470993054_thumb.png

 

Apoi, nu uita: la 2 ani (hai sa zicem 3) se schimba lichidul de frana. Furtunele de frana, daca au peste 10 ani, ai in vedere schimbarea lor.

 

Succes la motocicleala!

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nivelul uleiului se verifica la verticala, nu aplecata, nu pe cricul central. Uleiul e normal sa se inchida la culoare in timp, un ulei prea negru poate fi de la un schimb neefectual la timp, de la o carburatie/aprindere deficitara, de la mers subturat sau de la uzura motorului

Editat de M800
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru sfaturi.

 

Motorul l-am luat anul trecut in primavara si mi-a schimbat uleiul vanzatorul inainte sa plec. Am mers sezonul trecut vreo 1500 km.

 

Anul asta in mai l-am schimbat iar la un service din Bucuresti.

 

Cu uleiul asta am mers vreo 1000 km maxim.

 

Eu nu am cric central asa ca l-am miscat un pic stanga dreapta moment in care uleiul a scazut sub gemulet. Apoi la verticala urca peste indicatorul de F - adica se acopera tot gemuletul. Intrebam daca e ok sa fie negru pt ca am impresia ca anul trecut era mai curat ... Poate e si tipul de ulei diferit.

vanzatorul avea un ulei adus de prin germania (nu mai stiu acum marca, dar nu ceva gen motorex, motul sau ceva mai cunoscut pe siteul de la mymoto)

 

Anul asta am pus motul 10x40 parca. Oricum am luat ce scria pe capacul de la ulei.

 

Motorul are pe ceas 33000 km, dar fiind din 1995 adus din Italia acum vreo 8 ani mi-e greu sa cred ca-s reali.

 

 

lichidul de frana l-am schimbat in primvara cand am schimbat si uleiu. Are maxim 1000 km.

 

 

si daca tot v-am stresat unde imi pot face si eu servisarea furcii si cat costa?

 

tot mecanicul care zicea ca nu mai am ulei deloc a spus ca a curs tot din furca si neaparat sa ma duc sa remediem...

Editat de cosmin tudor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Si am ajuns si pe acoperisul Europei. Motorul s-a comportat impecabil, aproape 900 de km in doua zile, prin Val d'Aosta (Italia) si Val d'Iseran (Franta). Singura ''problema'' este consumul excesiv al gumei de pe fata, asa cum am mentionat intr-un post anterior. Am un Diablo Rosso putin uzat pe fata, care a devenit ... tare uzat, pentru ca sunt aproape de limita, iar pe spate inca mai are carne destula.
In schimb nu consuma asa de mult placutele de frana, am controlat de cateva ori si sunt inca intr-o stare foarte buna.
Probabil greutatea combinata a motocicletei/doua persoane/bagaje contribuie la consumarea cauciucului de pe fata asa de repede ... cred ca o sa ma obisnuiesc sa schimb 3 cauciucuri pe fata inainte sa schimb unu pe spate :)

Cat despre consum, mi-a luat cam 5,5l / 100 km pe autostrada, tinant 130/140 constant la 4.500 de turatii. Foarte bun as zice, tinand cont de cilindrata mare.

 

post-57306-0-38285200-1472115431_thumb.jpg

Editat de Mario MT 03
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...