Sari la conținut

Accident Cheia


Haurar
 Share

Postări Recomandate

Va doresc asfalt uscat si macar jumate din experienta pe care o are motociclistul implicat in accident!

Prefer dublu, macar. Daca el cu toata experienta a patito, eu ce naiba fac cu jumatate. :eek:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 152
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

DECI.... !!!!

..........

Va doresc asfalt uscat si macar jumate din experienta pe care o are motociclistul implicat in accident!

 

Fara deci, ca nu tragi nici o concluzie :D (asta ca se mai destindem un pic)

Apoi, unii au de 3 ori mai multa experienta si de 100 de ori mai multe "Cheia" la activ fara bube si nu se lauda. Si nici aplaudacii n-o fac. Poate ar trebui sa te mai gandesti inainte sa faci osanale :eek:

 

On Topic

Degeaba o arzi pe prioritate dar faci stoppie si buf. Te-ncalzeste cu ceva dupa aia sau te-ar incalzi ca ai putut sa eviti bizonul ce-ntoarce pe linie continuua ? By the way, frana de urgenta - stoppie - lovit masina in mijloc insa si-n mijlocul drumului (langa axul drumului) deci nici o urma de evitare. In fine, nu e problema mea, dar te mai si gandesti ca e mai bine sa poti sa eviti in loc sa faci poc.

 

Sanatate lui MKE :)

 

Off Topic1

Prefer sa ma duc in timpul saptamanii pe Cheia decat in week-end-uri cand toti se cred Rossi sau Ayrton Senna si-i dau in gura cat pot (sau nu mai pot).

 

OffTopic2

Ma mir cum de nu s-a sesizat nici un baiat cu remorca/duba sa stea week-end de week-end in zona, eventual sa puna bannere cu reclame din 5 in 5 km. Pai la cati fac poc week-end de week-end, ar face bani frumosi :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DECI.... !!!!

 

Cu un singur lucru vreau sa vad dau peste nas. Anume cauciucurile! Multi dintre voi nu ati fost acolo, ati vazut doar 2 poze de 2 lei (scuzele mele fotografului) si ati sarit cu gura ca mobra de mii de euro si "cauciuc de 5 euro", " vai uite ce opinca", "normal, un rezultat de burnout" etc etc etc...

 

Va doresc asfalt uscat si macar jumate din experienta pe care o are motociclistul implicat in accident!

 

1. in 2 poze de 2 lei ale "fotografului" numarul este mai frumos pliat decat in al tau. + impresia artistica incomparabil mai buna.

2. adevarul este relativ. depinde de poze. in alea 2 de 2 lei vitezana cu numar pliat mai avea o scuza. asa... nu are.

3. DECI...!!!! Inteleptii invata din greselile altora, Prostii nici din ale lor. DECI...????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am impresia ca sunt foarte multi dobitoci pe forumul asta care comenteaza aiurea :eek: dar asta e doar parerea mea . Sanatate baiatului !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am citit un pic pe sarite... nimic deosebit - un accident produs in conditii nu tocmai elucidate care a dat nastere la obisnuitele comentarii mai mult sau mai putin la subiect.

 

 

Altceva insa as vrea sa spun, Cheia, desi un traseu foarte frumos este periculoasa. Curbe si ace de par in panta/rampa, fara vizibilitate sau cu vizibilitate redusa, in conditiile in care traficul camioanelor de pe valea Prahovei este interzis si deviat pe Cheia. Acestea, pe langa problemele evidente pe care le creeaza traficului, trag pietris pe asfalt, in special in acele de par unde TIR'urile nu incap.

 

Am fost doar de 2 ori, experienta in sine mi'a placut, insa de atunci am incercat incerc sa evit. E doar o parere personala!

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DECI.... !!!!

 

Nu imi vine sa cred unde a degenerat aceasta disctie! De la ultimul post al meu pe pagina 3 ieri, deschid acum calc si vad 11 pagini... adica inca vreo 8 pagini pline in mare parte de aberatii, frustari sau incercari de exprimare a unor frustrari, invidii, copilarisme si diferite sfaturi de cacao (in mare parte).

Pe de alta parte, sunt posturi de la adevarati motociclisti si nu de la moto-calculatoristi-forumisti care, TEORETIC stiu carte, stiu cum sa ia viraje, cum sa atace un viraj, stiu cum sa faca wheelie, stoppie, countersteering, cum sa iasa din voblaj, cum sa limiteze efectele unui high side, DAR PRACTIC sunt VARZA, SIMPLA SAU CU CARNE :eek: !

 

Va zic ceva si cred ca zic bine: eu cred ca 99% de pe forum suntem trecuti de 18 ani, asta inseamna ca raspundem pt faptele noastre in mod legal, asa ca fiecare e liber sa nu respecte legea daca vrea si sa merga cum il taile capul sau oole, stiti voi, CUM ITI ASTERNI ASA DORMI!

 

Daca tiganii si alti infractori ne fac de ras in Italia, Spania, Germania etc si noi romanii cinstiti de rand suportam consecintele din cauza lor cand plecam prin vest, asta nu inseamna ca acum imediat ce vedem un tigan pe strada trebuie sa-l ucidem cu pietre. Nu avem dreptul sa-i judecam NOI, nu va mai credeti D-zeu!

 

Si acum, revenind la oile noastre, nu mai judecati motociclistul, vitezanele, etc, nu va mai dati experti si mai bine paziti-va propriul FUND!

 

Unii dintre voi abia asteptati sa apara alt accident si apoi aceasta discutie se muta acolo. Nu-i asa?

Va simtiti bine cand unul dintre noi cade si voi nu, nu-i asa? Va umflati in pene ca voi inca sunteti in picioare si altii sunt mai prosti ca voi, nu? Ei bine va zis eu ca nu acumulati niciun punct daca aveti aceasta atitudine! Un sfat e binevenit, dar o judecata din partea unui individ neavizat mi se pare un gest nesimtit si un copilarism.

 

Sunt vechi pe forumul asta, dar in mare masura prefer sa citesc si mai rar sa postez. Dar cum zicea cineva mai sus, de la o vreme discutiile au luat-o razna si efectiv mi se face sila sa vad mereu cum apare cate un Gigi contra sau Gigi expertu si-si da el cu parerea.

E o problema si cu democratia asta, cateodata este interpretata gresit vad... Fiecare are dreptul la o parere, e bine cateodata sa dai un sfat, dar multi dintre voi va credeti cel putin D-zeu si judecati!

 

IN FINE, LA SUBIECT ACUM (ca putini dintre voi) ...

 

Motociclistul nu este in spital cum ati zis multi dintre voi, are o mana in gips, este sifonat, dar OK.

A citit forumul si ce-i drept ii este scarba de unii dintre voi, ba chiar m-a sfatuit sa las moarta discutia aici pt ca nu merita.

 

Cu un singur lucru vreau sa vad dau peste nas. Anume cauciucurile! Multi dintre voi nu ati fost acolo, ati vazut doar 2 poze de 2 lei (scuzele mele fotografului) si ati sarit cu gura ca mobra de mii de euro si "cauciuc de 5 euro", " vai uite ce opinca", "normal, un rezultat de burnout" etc etc etc...

 

Desi v-am zis de la bun inceput ca gumele sunt bune, voi nu, GIGI CONTRA.

Este un singur baiat aici pe forum care a trecut pe langa accident si a scris aici ca gumele erau ok, nu mai stiu exact cine.

Eu v-am zis acelasi lucru, voi NU, GIGI CONTRA!

 

Ei bine... azi am fost sa luam motorul de la Politia Valeni si cum am promis in postul anterior anexez poze facute azi.

Macar recunoasteti-va greseala si concluziile pripite stimabililor TZATZE!

 

Va doresc asfalt uscat si macar jumate din experienta pe care o are motociclistul implicat in accident!

 

 

 

 

 

Mi se pare mie sau anvelopa fata e montata incorect ...??! .. nush ce sa mai zic ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu, e bine. santurile laterale fug de centrul motocicletei. :eek:

Nu e nimic de ras, santurile din fata si din spate sunt pe sens opus, ceea ce nu e normal. Eu mi-as da cu presupusul ca aia din spate nu e pusa cum trebuie (dar poate gresesc) pentru ca din cate stiu eu rolul santurilor alea e sa arunce apa daca cumva ploua si alea din spate par sa o stranga exact unde nu trebuie... Daca gresesc va rog sa folositi doar pietre mici...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e nimic de ras, santurile din fata si din spate sunt pe sens opus, ceea ce nu e normal. Eu mi-as da cu presupusul ca aia din spate nu e pusa cum trebuie (dar poate gresesc) pentru ca din cate stiu eu rolul santurilor alea e sa arunce apa daca cumva ploua si alea din spate par sa o stranga exact unde nu trebuie... Daca gresesc va rog sa folositi doar pietre mici...

 

 

 

Eu cred totusi ca roata fata e montata invers .... daca nu ma insel roata e simetrica si nu presupune decat demontarea si montarea ei in modul corect (nu demontarea anvelopei)... asta mai implica si demontarea etrierelor pt. ca ele impiedica iesirea rotii ... in fine .. este parerea mea..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gumele sunt montante bine. Atat fata, cat si spatele.

 

Nu comentez circumstantele producerii evenimentului, nu sunt in masura.

Sanatate motociclistului!

Editat de Stau-De-6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va zic ceva si cred ca zic bine: eu cred ca 99% de pe forum suntem trecuti de 18 ani, asta inseamna ca raspundem pt faptele noastre in mod legal, asa ca fiecare e liber sa nu respecte legea daca vrea si sa merga cum il taile capul sau oole, stiti voi, CUM ITI ASTERNI ASA DORMI!

 

Problema este ca unii care au implinit aceasta frumoasa varsata considera ce de acum incolo au dreptul si libertatea sa faca ce vor ei, fara nici un fel de responsabilitate. Gresit. Ai voie sa iti iei carnet de motor/auto/etc de la 18 ani pentru ca se considera (gresit in cazul multora)_ ca esti destul de reponsabil la varsta respectiva pentru o astfel de activitate.

 

Ceea ce multi motociclisti, si nu numai, considera este ca, daca el e singur pe motor, poate sa meaga cum vrea p... lui ca e responsabil doar pentru el. Nici prin cap nu le trece ca s-ar putea sa omoare pe altcineva. Daca ai chef sa te joci cu viata ta, nu ai decat, dar nu pe drumurile publice, unde mai sunt si alti participanti la trafic. Cand te dai reising pe Cheia nu te joci doar cu viata ta ci si cu viata oamenilor care se afla pe drumul ala, inclusiv a mea in wk respectiv.

 

In alta ordine de idei, accidente se intampla. Poate in cazul asta chiar nu a fost vorba de viteza excesiva a motorului. Nu stiu, nu ma pronunt. Insa atitudinea de, " am 18 ani si fac ce vrea muschiu meu cu viata mea si a altora destul de nenorocosi sa se afle pe aceelasi drum cu mine" nu este cea corecta.

 

Parerea mea de TZATZA batrana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fatza e montata incorect, pot sa bag mana in foc, chiar daca nu lucrez la vulcanizare moto, asta e parerea mea, si cred ca nu ma insel,, cine intradevar stie, sa isi dea cu parerea, dar oricum in cazu accidentului de fatza nu are nici o relevantza,,, pur si simplu cred ca este montata invers

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fatza e montata incorect, pot sa bag mana in foc, chiar daca nu lucrez la vulcanizare moto, asta e parerea mea, si cred ca nu ma insel,, cine intradevar stie, sa isi dea cu parerea, dar oricum in cazu accidentului de fatza nu are nici o relevantza,,, pur si simplu cred ca este montata invers

 

Atita timp cit asfaltul e USCAT, la nivelul forjatorilor de rind nu se va simti nici o diferenta in feedback-ul motocicletei indiferent cum sint montate anvelopele, cu sageata orientata in fata sau in spate. Numai la nivelul unui campion care scoate 100% din potentialul motocicletei exista riscul sa rupa aderenta(nu e cazul la campioni sa dea putere maxima a motorului cu anvelope stradale care oricum nu rezista ). La frinare e aceeasi explicatie. Pe de alta parte, datorita faptul ca a facut stopie a finalizat-o cit se putea mai bine in circumstantele date. Cauciucul si-a facut treaba. Daca era mai slab aderent(chiar dtorita montarii incorecte) pierdea aderenta si si probabil se ducea tiris pe asfalt si impactul ar fi fost mai grav, plus ca cine a mai patit astfel de intimplari stie ca e preferabil sa sari peste masina in loc sa te izbesti cu corpul care aluneca pe asfalt direct in pragurile sau rotile masinii.

Referitor la fauna motociclistica de aici, numai fustrati. Nu trebuie sa fii doctor sa-ti dai seama. Pacat, din comunitate am ajuns o haita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiam eu de ce nu am mai intrat pe forum de aproape 2 ani. Vad ca odata cu trecerea timpului tot mai multi frustratei care nu au nimic in comun cu motociclismul apar pe aici. In loc sa va manifestati ca niste maimute la menopauza. cred ca ar trebui sa va ganditi ca nu conteaza daca ai nr. indoit cand ai in fata un bou care reprezinta un pericol total. de cealalta parte, nu spun ca toti cei pe doua roti sunt sfinti, si printre ai nostri is multi sinucigasi care o cam cauta cu lumanarea. eu, personal, de foarte multe ori era sa o comit din cauza mea dar, am invatat cate ceva din fiecare lucru. Fratilor sunteti din ce in ce mai multi pe strada si ar trebui sa va intereseze in primul rand cum sa preveniti un accident decat sa va dati zmei si zei pe forum. Toti am gresit cel putin odata cand eram la ghidon. Nu mai faceti pe imaculatii ca nu sunteti. In loc sa va intereseze de baiatul ala, sau cum sa-l ajutati sa isi repare mobra, voi va dati care mai de care mai inteligent si mai ninja. Lasati talentele de pusti de 18 ani caruia i-a dat tacso bani de busa si ganditi inainte sa scrieti pe aici. Multi dintre cei care au scris pe topicul asta nu doresc altceva decat sa arate cat is ei de smecheri dar, nu sunteti diferiti de aia cre isi iau bemve la 18 ani si la semafor lasa geamul sa se auda maneaua.

GANDITI, AJUTATI SI LASATI TALENTELE.

 

Pt. baiatul pt. care initial s-a deschis topicul... Frate insanatosire grabnica si nervi multi cu mobra ca o sa ai nevoie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va zic ceva si cred ca zic bine: eu cred ca 99% de pe forum suntem trecuti de 18 ani, asta inseamna ca raspundem pt faptele noastre in mod legal, asa ca fiecare e liber sa nu respecte legea daca vrea si sa merga cum il taile capul sau oole, stiti voi, CUM ITI ASTERNI ASA DORMI!
In loc sa va intereseze de baiatul ala, sau cum sa-l ajutati sa isi repare mobra,...
De ce sa ne intereseze? Nu auzi ca e major si asa cum e liber sa nu respecte legea daca vrea si sa merga cum il taile capul sau oole sa fie omul liber sa isi repare oasele si motorul, NU?
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiam eu de ce nu am mai intrat pe forum de aproape 2 ani. Vad ca odata cu trecerea timpului tot mai multi frustratei care nu au nimic in comun cu motociclismul apar pe aici. In loc sa va manifestati ca niste maimute la menopauza. cred ca ar trebui sa va ganditi ca nu conteaza daca ai nr. indoit cand ai in fata un bou care reprezinta un pericol total. de cealalta parte, nu spun ca toti cei pe doua roti sunt sfinti, si printre ai nostri is multi sinucigasi care o cam cauta cu lumanarea. eu, personal, de foarte multe ori era sa o comit din cauza mea dar, am invatat cate ceva din fiecare lucru. Fratilor sunteti din ce in ce mai multi pe strada si ar trebui sa va intereseze in primul rand cum sa preveniti un accident decat sa va dati zmei si zei pe forum. Toti am gresit cel putin odata cand eram la ghidon. Nu mai faceti pe imaculatii ca nu sunteti. In loc sa va intereseze de baiatul ala, sau cum sa-l ajutati sa isi repare mobra, voi va dati care mai de care mai inteligent si mai ninja. Lasati talentele de pusti de 18 ani caruia i-a dat tacso bani de busa si ganditi inainte sa scrieti pe aici. Multi dintre cei care au scris pe topicul asta nu doresc altceva decat sa arate cat is ei de smecheri dar, nu sunteti diferiti de aia cre isi iau bemve la 18 ani si la semafor lasa geamul sa se auda maneaua.

GANDITI, AJUTATI SI LASATI TALENTELE.

 

Pt. baiatul pt. care initial s-a deschis topicul... Frate insanatosire grabnica si nervi multi cu mobra ca o sa ai nevoie...

 

:eek:

 

De ce sa ne intereseze? Nu auzi ca e major si asa cum e liber sa nu respecte legea daca vrea si sa merga cum il taile capul sau oole sa fie omul liber sa isi repare oasele si motorul, NU?

 

traim intr-o societate, dupa niste legi!

 

daca e sa ascult aberatia asta ''e liber sa nu respecte legea daca vrea'', atunci scot gun-u si va dau glontu!...bollocks!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce sa ne intereseze? Nu auzi ca e major si asa cum e liber sa nu respecte legea daca vrea si sa merga cum il taile capul sau oole sa fie omul liber sa isi repare oasele si motorul, NU?

 

 

Prietene... Ai fost acolo? Stii tu exact ce s-a intamplat? Mergi mah la politie si povesteste... ajuta si tu ancheta. Vaz ca tot degeaba vorbeste omul cu voi. Daca citeai atent, ai fi vazut ca s-a intamplat dupa o curba... deci putea sa aibe si 30 km/h si tot ar fi comis-o. Inteligenta asta de raton autist ma scarbeste. Tu nu ai incalcat niciodata legea? Tu oi fi vre-un gizas de care noi nu stim. LASATI FRATE MORALA PT. LUPI SI UITATI-VA SI LA VOI.

 

aaaaaa

ma ierti serbane... la 17 ani si scuter... banuiesc ca esti cel mai in masura sa comentezi despre cei care conduc "scutere" de 130 de cai. Chiar comparabil cu cei 4 ai tai. Tu nici daca vrei, nu poti sa incalci legea. Tataaaaaa. ia-ti permis, mobra, creier, fa nani... asteapta sa-ti mai creasca par acolo jos si porma intri pe forum si dai sfaturi. Pana atunci, termina gradinita si nu te baga in treaba oamenilor mari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Singura "problema" cu comunitatea motociclistilor e ca s-a mai maturizat. Deja nu o mai arunca pe aia cu "moarte conservarilor" in stanga si in dreapta fara sa citeasca macar despre ce e vorba. Normal, sunt pareri si pareri, unii au dreptate, unii au dreptate mai putin. Comunitate nu inseamna sa ne protejam neconditionat, ca nu suntem clan de mafioti si nici tigani.

Despre accident: eu zic sa il aducem pe ala cu Pejou in Piata Constitutiei si sa ne strangem toti motociclistii sa aruncam cu pietre in el. Sa arunce pietre doar aia care nu au taiat niciodata o linie continua (cu masina sau mobra). Cred ca o sa iasa mai putin sifonat decat in urma accidentului.

Oricum conservarul a scapat ieftin, ca daca era unul dintre "membrii comunitatii" care stia unde-i cheia, dar nu stia unde-i frana, ar fi avut un om pe constiinta. Cu totii gresim, dar riscul suplimentar intr-un accident masina - motocicleta trebuie sa si-l asume motociclistul. Daca o dam p'aia ca nu s-ar fi intamplat daca "boul" nu intorcea pe linie continua, putem la fel de bine sa zicem ca nu s-ar fi intamplat daca motociclistul mergea cu masina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Singura "problema" cu comunitatea motociclistilor e ca s-a mai maturizat. Deja nu o mai arunca pe aia cu "moarte conservarilor" in stanga si in dreapta fara sa citeasca macar despre ce e vorba. Normal, sunt pareri si pareri, unii au dreptate, unii au dreptate mai putin. Comunitate nu inseamna sa ne protejam neconditionat, ca nu suntem clan de mafioti si nici tigani.

Despre accident: eu zic sa il aducem pe ala cu Pejou in Piata Constitutiei si sa ne strangem toti motociclistii sa aruncam cu pietre in el. Sa arunce pietre doar aia care nu au taiat niciodata o linie continua (cu masina sau mobra). Cred ca o sa iasa mai putin sifonat decat in urma accidentului.

Oricum conservarul a scapat ieftin, ca daca era unul dintre "membrii comunitatii" care stia unde-i cheia, dar nu stia unde-i frana, ar fi avut un om pe constiinta. Cu totii gresim, dar riscul suplimentar intr-un accident masina - motocicleta trebuie sa si-l asume motociclistul. Daca o dam p'aia ca nu s-ar fi intamplat daca "boul" nu intorcea pe linie continua, putem la fel de bine sa zicem ca nu s-ar fi intamplat daca motociclistul mergea cu masina.

 

corect

Editat de Antistress
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prietene... Ai fost acolo? Stii tu exact ce s-a intamplat? Mergi mah la politie si povesteste... ajuta si tu ancheta. Vaz ca tot degeaba vorbeste omul cu voi. Daca citeai atent, ai fi vazut ca s-a intamplat dupa o curba... deci putea sa aibe si 30 km/h si tot ar fi comis-o. Inteligenta asta de raton autist ma scarbeste. Tu nu ai incalcat niciodata legea? Tu oi fi vre-un gizas de care noi nu stim. LASATI FRATE MORALA PT. LUPI SI UITATI-VA SI LA VOI.

 

aaaaaa

ma ierti serbane... la 17 ani si scuter... banuiesc ca esti cel mai in masura sa comentezi despre cei care conduc "scutere" de 130 de cai. Chiar comparabil cu cei 4 ai tai. Tu nici daca vrei, nu poti sa incalci legea. Tataaaaaa. ia-ti permis, mobra, creier, fa nani... asteapta sa-ti mai creasca par acolo jos si porma intri pe forum si dai sfaturi. Pana atunci, termina gradinita si nu te baga in treaba oamenilor mari.

Nenea (ca esti mai batrin decit mine cu vreo citeva luni) explica-mi si mie de ce daca-i atragi atentia cuiva ca merge prea tare in oras zice ca "e treaba lui, merge cum vrea, e carnetul lui si viata lui"(cu alte cuvinte il doare la patina ca nu-i singur pe strada) si daca o pateste mie ar trebui sa-mi pese si sa ma intreb care e starea lui si sa-l ajut (vorbind in general, la nivel de COMUNITATE).

 

La 30km/h cu tot cu curba eu zic ca tot frina.

 

vad ca esti de acord cu Mihaio07. Banuiesc ca si cu prima parte in care sustine acceasi idee.

Editat de ser79ban
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nenea (ca esti mai batrin decit mine cu vreo citeva luni) explica-mi si mie de ce daca-i atragi atentia cuiva ca merge prea tare in oras zice ca "e treaba lui, merge cum vrea, e carnetul lui si viata lui"(cu alte cuvinte il doare la patina ca nu-i singur pe strada) si daca o pateste mie ar trebui sa-mi pese si sa ma intreb care e starea lui si sa-l ajut (vorbind in general, la nivel de COMUNITATE).

 

dac merem cum vrea el prin oras si se crede jisas inseamna ca-i un dobitoc, si tre sa-ti pese pentru ca Doamne fereste poti fi tu cel care iasa sifonat daca-si da un jisas din asta-n tine!......si da, tre sa-l ajuti cu o casca-n dinti poate-i vine draq mintea la cap!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atita timp cit asfaltul e USCAT, la nivelul forjatorilor de rind nu se va simti nici o diferenta in feedback-ul motocicletei indiferent cum sint montate anvelopele, cu sageata orientata in fata sau in spate. ...

 

Tehnic ai dreptate si chiar este foarte posibil ca accidentul sa nu fi putut evitat indiferent de tipul de motor sau experienta pilotului.

 

Totusi, "micile" amanunte cum ar fi jocul in gol a manetei de acceleratie, tensiunea lantzului de transmisie, pozitia de repaos a manetei de frana spate si respectiv a schimbatorului de viteze, unghiul levierelor de frana fata si ambreaj, setarea suspensiilor... etc., tradeaza multe despre experienta, stilul de condus si nu in cele din urma caracterul unui motociclist.

 

Nu am stat sa verific personal pozele insa daca in cazul de fatza intr'adevar anvelopa este montata invers... asta spune multe! Pur si simplu nu te joci cand vine vorba de un R6 !!! Astfel de mici gafe pot da nastere la multe suspiciuni.

 

Sanatate accidentatului!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi se pare mie sau anvelopa fata e montata incorect ...??! .. nush ce sa mai zic ...

 

 

Nu e nimic de ras, santurile din fata si din spate sunt pe sens opus, ceea ce nu e normal. Eu mi-as da cu presupusul ca aia din spate nu e pusa cum trebuie (dar poate gresesc) pentru ca din cate stiu eu rolul santurilor alea e sa arunce apa daca cumva ploua si alea din spate par sa o stranga exact unde nu trebuie... Daca gresesc va rog sa folositi doar pietre mici...

 

 

Eu cred totusi ca roata fata e montata invers .... daca nu ma insel roata e simetrica si nu presupune decat demontarea si montarea ei in modul corect (nu demontarea anvelopei)... asta mai implica si demontarea etrierelor pt. ca ele impiedica iesirea rotii ... in fine .. este parerea mea..

 

 

fatza e montata incorect, pot sa bag mana in foc, chiar daca nu lucrez la vulcanizare moto, asta e parerea mea, si cred ca nu ma insel,, cine intradevar stie, sa isi dea cu parerea, dar oricum in cazu accidentului de fatza nu are nici o relevantza,,, pur si simplu cred ca este montata invers

 

Tehnic ai dreptate si chiar este foarte posibil ca accidentul sa nu fi putut evitat indiferent de tipul de motor sau experienta pilotului.

 

Totusi, "micile" amanunte cum ar fi jocul in gol a manetei de acceleratie, tensiunea lantzului de transmisie, pozitia de repaos a manetei de frana spate si respectiv a schimbatorului de viteze, unghiul levierelor de frana fata si ambreaj, setarea suspensiilor... etc., tradeaza multe despre experienta, stilul de condus si nu in cele din urma caracterul unui motociclist.

 

Nu am stat sa verific personal pozele insa daca in cazul de fatza intr'adevar anvelopa este montata invers... asta spune multe! Pur si simplu nu te joci cand vine vorba de un R6 !!! Astfel de mici gafe pot da nastere la multe suspiciuni.

 

Sanatate accidentatului!

 

 

Ba voi astia mari motoristi :D - CAUCIUCURILE SUNT MONTATE CORECT!!! Si la mine sunt la fel si sunt cu sageata spre sensul de mers - Eu am Pilot Power 2CT si tot asa sunt santurile de la cauciucuri....nu va mai dati atat de mari si cautati nod in papura ca oricum v-ati facut de ras. :) :P :eek:

Editat de Survolaj
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In general @serban ma enerveaza rau, dar in cazul de fata ii cam dau dreptate. Cred ca fara sa existe o delimitare legala, eu cel putin nu ma aflu in acelasi grup cu cei care o mierlesc pe meses cu 250km/h, cu cei care merg pe o roata intre unirii si alba iulia cu pasager in spate, cu cei cu numarul ascuns sub sa sau cu cei care o forjeza pe cheia, chiar si in situatia in care "nu e vina lor la accident" asa cum se sustine mereu pe aici. Probabil sunt multi ca mine si de aceea se isca polemici pe aici. Eu nu-i inteleg si-i consider iresponsabili, ei imi spun ca mi-am luat "pianina" cum mi-a zis un pustiulica, mandru posesor de r1 (o mai trai...chiar?)

 

Oricum ideea ca accidentele se posteaza cu detalii si poze(unele deloc placute) "ptr ca ceilalti sa invete" e o ipocrizie. De fapt ratiunea ptr care exista aceste topicuri e similara cu audienta OTV. Fac audienta (posturi) si nevoia de senzational (uneori macabru) e mare. Doamne fereste sa am un accident si sa vad un "frate motociclist" care imi spune "zambeste ptr poza" si-mi baga telefonul mobiul in ochi ca sa posteze pe forum. Asta e circ, nu e ajutor.

In topicul "incepatori si motocicletele puternice" e dat un link cu un tip cand moare ...rupt in 2 de un tir(macabru). nu se vede accidentul, nimik, dar "e util".

Cred ca in loc de "carantina" sau procente de warn, mai logic ar fi o curatenie bazata pe subiectele topicurilor initiate. Ptr ca sunt subiecte sensibile care mereu degenereaza (gen speed vs chopper, etc).

 

Hai sa traiti bine

 

Off topic: Serban, acum am vazut ca esti minor. Cand ma gandesc ca te-am luat in serios sa-ti raspund pe aici, chiar imi vine sa-mi dau singur pedeapsa.

Apropos, tu ai drept sa conduci scuter de 650cmc????. :eek: Sau membri AMR au regim special. Felicitari, reprezentati motociclistii cu cinste. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba voi astia mari motoristi :D - CAUCIUCURILE SUNT MONTATE CORECT!!! Si la mine sunt la fel si sunt cu sageata spre sensul de mers - Eu am Pilot Power 2CT si tot asa sunt santurile de la cauciucuri....nu va mai dati atat de mari si cautati nod in papura ca oricum v-ati facut de ras. :) :P :eek:

 

 

Este posibil sa ai dreptate... insa asta nu'ti justifica aroganta! Pana una alta iti reamintesc ca, cu gumele puse bine sau anapoda, motorul e varza iar motociclistul in spital.

 

Cum am mai spus'o tot pe rubrica "accidente", adevarata arta nu e sa "fii bun" ci mai degraba sa supravietuiesti.

 

Oricine a avut amara experienta a unui accident stie ca, chiar daca dpdv legal a iesit curat ca lacrima, in realitate are si el partea sa de vina.

 

Cheia e foarte periculoasa pentru ca pe acolo circula SI automobile SI camioane (care nu au voie pe Valea Prahovei) asa ca, din pacate, ori rezisti tentatiei sa deschizi gazul cand nu ai vizibilitate ori, daca stii ca nu te poti abtine pur si simplu iti alegi un alt traseu...

 

Recunosc insa ca daca ti'a sunat "ceasul", oricat de prevazator ai fi, tot nu scapi. As fi totusi curios accidentatul ce ar avea de spus...

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...