Sari la conținut

Yamaha FJR 1300


metaxa
 Share

Postări Recomandate

DOT 4 all the way!

1 oră în urmă, TA700VA a spus:

poliamida

Nu cred că e poliamidă mânerul.

Suportul Givi e ce trebuie.

1 oră în urmă, TA700VA a spus:

A 1-a intra cu trosc de zici ca nici n-am tras ambreiajul dar din ce citesc pe forumuri asta e ceva normal la Yamaha.

Fixed! Cutiile sunt "agricole".

 

1 oră în urmă, TA700VA a spus:

cei 4l la schimb (conform manualului) nu sunt destui

Ciudat. Parcă 3.9l ar trebui conform manualului, n-am băgat niciodată >4l.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 286
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

10 hours ago, ENEOS said:

Nu cred că e poliamidă mânerul

pe spatele piesei e un cod ce incepe cu PA66 - nu stiu daca e poliamida dar asta da ca raspuns pe net :)

10 hours ago, ENEOS said:

Suportul Givi e ce trebuie

de acord, doar ca nu prea pot sa pastrez si top boxul original pe suportul de la Givi. ar trebui sa trec si la topbox Givi.

 

10 hours ago, ENEOS said:

Ciudat. Parcă 3.9l ar trebui conform manualului, n-am băgat niciodată >4l.

3.8l fara schimb de filtru ulei respectiv 4l cu schimb de filtru conform manualului. Evident ca am schimbat si filtrul, am bagat 4l si e aproape de mijloc nivelul dupa 10-15 min dupa oprirea motorului (nu creste nici peste o ora, acolo ramane). Iar cand pornesc motorul, uleiul dispare de tot din gemuletul de control.

 

11 hours ago, Lucian_M said:

Belray, deși e scump, dar încape foarte puțin

200ml intra conform manualului. Oricum se vinde la 1l deci as avea de ajuns pentru inca 4 schimburi. am acasa ulei de cutie de viteza manuala 80w90 dar nu e "hypoid" cum zice lumea pe forumuri ca trebuie sa fie. manualul zice doar de ulei specific yamalube pentru diferential - deci nu e 100% clar ce proprietati trebuie sa aiba. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te pomenești că e pentru nave spațiale... Am schimbat după vreun an uleiul la un BMW (a vrut omul), pus Mobil 80w90, uleiul era curățel, la sfârșit nu a curs cu jeg. A vrut el musai să îl schimbe, deși am băgat bețișor cu vată înăuntru și i-am zis că e curat. No, am executat. Dacă vrei să pui Yamaha, pune din ăla. Important e să fie schimbat periodic, parcă maxim 2 ani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Topcase-ul nu se tine in acel maner de plastic!! Am citit si pe forumuri si toata lumea confunda chestia asta pentru ca așa pare!!

Placa topcase-ului se prinde in subframe-ul de aluminiu, stiu sigur pentru ca am scos-o pe a mea. Șuruburile plăcii trec PRIN acel maner de plastic iar manerul nu are absolut nici un rol de rigidizare sau ceva. Manerul in sine se tine si el acolo.. dar nu e parte din sistemul de ranforsare a codiței.

Daca scoti șaua pasagerului o sa vezi partea subframe-ului care sustine codita, sunt 4 "tije" subtiri care creaza structura de rezistență, alea sa nu fie crăpate...

Am pus poză..

IMG_20240804_204635.jpg

---

Eu asa ceva am pus in angrenajul rotii spate, luat de la Ciclop.

Deja l-am schimbat inca o dată.. la vreo 10k km dupa ce l-am pus pe primul.

80w90 GL-5.. atat zice manualul

IMG_20240804_204817.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Și bunicu' dădea cu Rivanol. 🤭

Eu am pus ceva castron din care aveam pe stoc, hypoid și tot ce trebuie, vâjâia grupul cu el ca sirena lu' Roaită... L-am aruncat și am pus ceva mai de soi, totula reintrat în normal.

Din câte știu eu poliamida Nu se lipește cu nicinun fel de adeziv.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 ore, ENEOS a spus:

Și bunicu' dădea cu Rivanol. 🤭

Eu am pus ceva castron din care aveam pe stoc, hypoid și tot ce trebuie, vâjâia grupul cu el ca sirena lu' Roaită... L-am aruncat și am pus ceva mai de soi, totula reintrat în normal.

Din câte știu eu poliamida Nu se lipește cu nicinun fel de adeziv.

:D

 

Legat de cutia de viteze la FJR, da, face ca la un tractor, trosc bum poc.. e normal, eu asa ceva nu am vazut in viata mea. Si la motoretele de enduro pe care le am schimba mai finut. Si la FZ1 la fel face... 

 

ieri am dat o tura cu alta casca mai silent si nu stiu cum s-au aliniat curentii de aer ca am inceput sa identific inca doua clic-clackuri pe care le face la up-shift :D 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Acum 20 ore, B.B. a spus:

Deja l-am schimbat inca o dată.. la vreo 10k km dupa ce l-am pus pe primul.

80w90 GL-5.. atat zice manualul

La FJR cere sa schimbi uleiul în diferențial odată la 10.000 km?🤔

La GTR cere la 50.000.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 17 ore, l.u.v a spus:

La FJR cere sa schimbi uleiul în diferențial odată la 10.000 km?🤔

La GTR cere la 50.000.

Da, asa zice cartea, se schimba la fiecare schimb de ulei de motor, care e la 10.000km.

Dar e banal de facut, sunt 2 suruburi, unu de umplere si unul de golire, nu trebuie masori nimic, doar torni pe cel de umplere pana nu mai incape, acolo e nivelul. Dureaza 10 m in cu indulgenta, iar cu 1L il schimbi de 4 ori.. (teoretic de 5 ori, dar mai dai si pe jos daca nu esti atent sau mai completezi la altceva, mai ungi un lant..la alte motorete, etc :D )

Acum 9 ore, ENEOS a spus:

Nu e Zundapp saharian, are decât un grup conic! 😉

Exact, asta voiam sa zic si  eu, nu e nici un diferential acolo, sunt 2 pinioane hipoide.. - grup reductor cu transpunerea miscarii de rotatie la 90grade.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...