ENEOS Postat August 3, 2024 Share Postat August 3, 2024 DOT 4 all the way! 1 oră în urmă, TA700VA a spus: poliamida Nu cred că e poliamidă mânerul. Suportul Givi e ce trebuie. 1 oră în urmă, TA700VA a spus: A 1-a intra cu trosc de zici ca nici n-am tras ambreiajul dar din ce citesc pe forumuri asta e ceva normal la Yamaha. Fixed! Cutiile sunt "agricole". 1 oră în urmă, TA700VA a spus: cei 4l la schimb (conform manualului) nu sunt destui Ciudat. Parcă 3.9l ar trebui conform manualului, n-am băgat niciodată >4l. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TA700VA Postat August 4, 2024 Share Postat August 4, 2024 10 hours ago, ENEOS said: Nu cred că e poliamidă mânerul pe spatele piesei e un cod ce incepe cu PA66 - nu stiu daca e poliamida dar asta da ca raspuns pe net 10 hours ago, ENEOS said: Suportul Givi e ce trebuie de acord, doar ca nu prea pot sa pastrez si top boxul original pe suportul de la Givi. ar trebui sa trec si la topbox Givi. 10 hours ago, ENEOS said: Ciudat. Parcă 3.9l ar trebui conform manualului, n-am băgat niciodată >4l. 3.8l fara schimb de filtru ulei respectiv 4l cu schimb de filtru conform manualului. Evident ca am schimbat si filtrul, am bagat 4l si e aproape de mijloc nivelul dupa 10-15 min dupa oprirea motorului (nu creste nici peste o ora, acolo ramane). Iar cand pornesc motorul, uleiul dispare de tot din gemuletul de control. 11 hours ago, Lucian_M said: Belray, deși e scump, dar încape foarte puțin 200ml intra conform manualului. Oricum se vinde la 1l deci as avea de ajuns pentru inca 4 schimburi. am acasa ulei de cutie de viteza manuala 80w90 dar nu e "hypoid" cum zice lumea pe forumuri ca trebuie sa fie. manualul zice doar de ulei specific yamalube pentru diferential - deci nu e 100% clar ce proprietati trebuie sa aiba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat August 4, 2024 Share Postat August 4, 2024 Te pomenești că e pentru nave spațiale... Am schimbat după vreun an uleiul la un BMW (a vrut omul), pus Mobil 80w90, uleiul era curățel, la sfârșit nu a curs cu jeg. A vrut el musai să îl schimbe, deși am băgat bețișor cu vată înăuntru și i-am zis că e curat. No, am executat. Dacă vrei să pui Yamaha, pune din ăla. Important e să fie schimbat periodic, parcă maxim 2 ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 4, 2024 Share Postat August 4, 2024 Topcase-ul nu se tine in acel maner de plastic!! Am citit si pe forumuri si toata lumea confunda chestia asta pentru ca așa pare!! Placa topcase-ului se prinde in subframe-ul de aluminiu, stiu sigur pentru ca am scos-o pe a mea. Șuruburile plăcii trec PRIN acel maner de plastic iar manerul nu are absolut nici un rol de rigidizare sau ceva. Manerul in sine se tine si el acolo.. dar nu e parte din sistemul de ranforsare a codiței. Daca scoti șaua pasagerului o sa vezi partea subframe-ului care sustine codita, sunt 4 "tije" subtiri care creaza structura de rezistență, alea sa nu fie crăpate... Am pus poză.. --- Eu asa ceva am pus in angrenajul rotii spate, luat de la Ciclop. Deja l-am schimbat inca o dată.. la vreo 10k km dupa ce l-am pus pe primul. 80w90 GL-5.. atat zice manualul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat August 4, 2024 Share Postat August 4, 2024 Și bunicu' dădea cu Rivanol. Eu am pus ceva castron din care aveam pe stoc, hypoid și tot ce trebuie, vâjâia grupul cu el ca sirena lu' Roaită... L-am aruncat și am pus ceva mai de soi, totula reintrat în normal. Din câte știu eu poliamida Nu se lipește cu nicinun fel de adeziv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 5, 2024 Share Postat August 5, 2024 Acum 14 ore, ENEOS a spus: Și bunicu' dădea cu Rivanol. Eu am pus ceva castron din care aveam pe stoc, hypoid și tot ce trebuie, vâjâia grupul cu el ca sirena lu' Roaită... L-am aruncat și am pus ceva mai de soi, totula reintrat în normal. Din câte știu eu poliamida Nu se lipește cu nicinun fel de adeziv. Legat de cutia de viteze la FJR, da, face ca la un tractor, trosc bum poc.. e normal, eu asa ceva nu am vazut in viata mea. Si la motoretele de enduro pe care le am schimba mai finut. Si la FZ1 la fel face... ieri am dat o tura cu alta casca mai silent si nu stiu cum s-au aliniat curentii de aer ca am inceput sa identific inca doua clic-clackuri pe care le face la up-shift Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat August 5, 2024 Share Postat August 5, 2024 Toate căștile mele erau silențioase pe "Napoleon" (FJR-ul gen.2). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat August 5, 2024 Admin Share Postat August 5, 2024 Acum 20 ore, B.B. a spus: Deja l-am schimbat inca o dată.. la vreo 10k km dupa ce l-am pus pe primul. 80w90 GL-5.. atat zice manualul La FJR cere sa schimbi uleiul în diferențial odată la 10.000 km? La GTR cere la 50.000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat August 5, 2024 Share Postat August 5, 2024 La cât costă uleiul, merită schimbat o dată pe an, eu unul așa aș face de-aș avea cardan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat August 5, 2024 Share Postat August 5, 2024 (editat) Acum 8 ore, l.u.v a spus: diferențial Nu e Zundapp saharian, are decât un grup conic! Editat August 5, 2024 de ENEOS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 6, 2024 Share Postat August 6, 2024 Acum 17 ore, l.u.v a spus: La FJR cere sa schimbi uleiul în diferențial odată la 10.000 km? La GTR cere la 50.000. Da, asa zice cartea, se schimba la fiecare schimb de ulei de motor, care e la 10.000km. Dar e banal de facut, sunt 2 suruburi, unu de umplere si unul de golire, nu trebuie masori nimic, doar torni pe cel de umplere pana nu mai incape, acolo e nivelul. Dureaza 10 m in cu indulgenta, iar cu 1L il schimbi de 4 ori.. (teoretic de 5 ori, dar mai dai si pe jos daca nu esti atent sau mai completezi la altceva, mai ungi un lant..la alte motorete, etc ) Acum 9 ore, ENEOS a spus: Nu e Zundapp saharian, are decât un grup conic! Exact, asta voiam sa zic si eu, nu e nici un diferential acolo, sunt 2 pinioane hipoide.. - grup reductor cu transpunerea miscarii de rotatie la 90grade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TA700VA Postat August 9, 2024 Share Postat August 9, 2024 On 8/4/2024 at 12:29 AM, TA700VA said: suportul de la Givi vinde cineva suportul de topcase de la Givi/Kappa sau Shad? sau poate cel original pentru 06-12? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.