Jump to content
Sign in to follow this  
metaxa

Yamaha FJR 1300

Recommended Posts

Nou posesor de fjr 1300din 2002.

Pana acum sunt super incantat de motocicleta. Am un parbriz vario touring mai inalt decat cel din fabrica. Protectia la vant mi se pare cel mai mare avantaj apoi cuplul care-l are motorul, manevrabilitatea(fata de vfr vtec), am impresia ca are centurl de greutate mult mai jos. Am condus motorul cand l-am luat 200 de km la 11 grade si pot spune ca am simtit racoare doar la degetele mainilor putin. Ma puteti ajuta cu sfaturi sau linkuri de unde por sa-mi iau un suport gps, sau daca are cineva de vanzare. De preferat ceva de la ram mount. Multumesc si asfalt uscat

 

Sa-l stapanesti sanatos, la multi km!

Despre RAM mount-uri - sunt 3 pozitii mai 'populare' pentru montaj:

 

1) Prelungirea suruburilor de fixare rezervor:

https://www.google.be/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fwww.wellingweb.nl%2Fjoomla%2Fimages%2FMigsel%2520RAM%2520mount%25201.jpg&imgrefurl=http%3A%2F%2Fwww.wellingweb.nl%2Fjoomla%2Findex.php%2Fmijn-2008-fjr1300a%2Fmods%2Fram-mount-voor-navigatie&docid=bn_RoCuyue4sgM&tbnid=6XcIbr6Dgnfc7M%3A&vet=1&w=470&h=352&bih=925&biw=1920&ved=0ahUKEwimtIfJ09DQAhXDOhoKHUaSDPMQMwgpKAwwDA&iact=mrc&uact=8

 

2) Inlocuirea surubului de ghidon:

https://guide.alibaba.com/shop/yamaha-fjr-1300-replacement-stem-mount-replaces-oem-nut-system-to-allow-for-mount-mount-a-cell-phone-radar-detector-garage-door-opener-or-other-personal-electronics-cradles-and-accessories-sold-separate_53043977.html

 

3) Montare in gaura de fixare oglinda de pe butucul de ambreiaj din stanga (piesa este comuna si pentru ambreiajul de XJR - pentru acel model este facuta gaura filetata); atentie, si eu mi-am montat tot aici suportul insa filetul are pas pe 'stanga' (sens invers de infiletare). Se gasesc parca si in Louis mounturi pentru acest tip de montaj:

http://twowheeledtourist.blogspot.be/2013/07/insta-farkle-1-ram-mount-built-in-for.html

 

 

 

sa-l stapanesti sanatos

e cineva din Bucuresti sa ma lase si pe mine sa incalec un FJR , ma tenteaza rau sa fac o schimbare la anul

 

Desi sunt din Bucuresti nu te pot ajuta momentan, nu am motorul in oras iarna. In primavara il aduc pentru ITP si pana atunci ma decid si daca il vand sau nu; poate vii, il incaleci si il si cumperi :))))

Edited by cocoon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare! Doar ce am achizitionat un FJR care are incalzire in manere. Nu stiu daca e instalatie originala. are un buton cu led verde si unul fara led sun mansonul din stanga si inca un buton sub mansonul din dreapta. Poate ma sfatuieste cineva cum se utilizeaza.... Multmesc!


» Post actualizat in 20 Feb 2017 20:04

de asemeni are suportul acela special ptr instalare top chase central. pe mine nu ma intereseaza sa pun asa ceva. Daca cineva doreste il pot da la schimb cu unul original . are montata si plac de fixare givi pe cea metalica o donez si pe aceasta.


» Post actualizat in 20 Feb 2017 20:04

FJR dn 2005

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare! Doar ce am achizitionat un FJR care are incalzire in manere. Nu stiu daca e instalatie originala. are un buton cu led verde si unul fara led sun mansonul din stanga si inca un buton sub mansonul din dreapta. Poate ma sfatuieste cineva cum se utilizeaza.... Multmesc!

» Post actualizat in 20 Feb 2017 20:04

de asemeni are suportul acela special ptr instalare top chase central. pe mine nu ma intereseaza sa pun asa ceva. Daca cineva doreste il pot da la schimb cu unul original . are montata si plac de fixare givi pe cea metalica o donez si pe aceasta.

» Post actualizat in 20 Feb 2017 20:04

FJR dn 2005

Salutare! Nu pot decat sa observ cu bucurie ca grupul detinatorilor de FJR se mareste din ce in ce mai mult.

Ca sa-ti raspund Crivascu, generatia 2005 nu a avut mansoane incalzite din fabrica (cele originale au un comunator pe carena din stanga, sub ghidon si seamana cu un buton de aragaz). Cel mai probabil ale tale sunt puse de fostul proprietar dar din ce ai explicat nu-mi pot da seama ce marca sunt si cum functioneaza. Poate daca ai pune o poza, te-am putea ajuta mai mult.

Despre codita din spate, cea originala este cam scumpa, inclusiv pe ebay si nu poti atasa pe ea placi pentru topcase (nu vorbim de placa oem ca la cat costa nu o luam in calcul) decat daca o modifici (a se citi o gauresti). Eu am una de rezerva pentru modelul 2005 dar este culoarea albastra, am avut noroc si am castigat-o la o licitatie pe ebay. Daca te intereseaza da-mi un PM.

In rest, asfalt uscat, multi km fara incidente si sa te bucuri din plin de ea.

P.S. Ca sa astepti sezonul mai aprig:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posesori de FJR, sezonul a inceput de mult si voi nu va laudati cu nimic?

Am sa incerc sa revergorez un pic topicul.....

Tocmai i-am pus incaltari noi, Metzeler Roadtec 01. Nu pot sa spun decat WAW!!!

Au inlocuit PR4 GT-urile care s-au comportat exact pentru ce au fost facute si atat. Insa daca vreti un pic de sportivitate si fixare exacta pe trasa incercati Metzeler, fie ele Z8 sau 01.

Well, asfalt uscat tuturor si sa ne vedem sanatosi la.....Seawolf Mamaia!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

 

Ma bucur mult ca am gasit un topic pe tema FJR1300. Incepand din Martie 2009 mi-am indeplinit visul si am devenit posesor de FJR1300

Inainte de achizitie am facut cateva luni de research detaliat pe tema clasei touring, am parcurs o groaza de articole interne si externe, forumuri

etc pentru alegerea tourerului perfect (perfect pentru nevoile mele adica). Am avut inainte un CBR600 F3 cu care am mers 50.000km in regim touring (drumuri lungi cu pasager+bagaje) care si-a facut cu succes datoria insa care ma supara la drumurile lungi din cauza pozitiei. Sigur, imi doream si ceva putere si, mai ales, cuplu in plus pentru viitorul motor. Vin mai jos cu cateva informatii utile, sper, si altora care doresc achizitii asemanatoare.

 

Un vis mai vechi de-al meu era Honda CBR1100 XX care, desi nu era un tourer veritabil, ma incanta probabil si datorita faptului ca prima "dragoste" a

fost tot Honda. Cum cu XX-ul nu rezolvam problema confortului la drumuri lungi, mi-am indreptata atentia catre: BMW K1200GT; Kawasaki GTR1400; Honda Pan European; Yamaha FJR1300. Inclusesem initial in studiul meu si 1200RT si 1200GS (ultimul nefiind tourer insa avand ca plus major comportamentul pe drumuri mai "romanesti") insa le-am exclus din cauza performantelor scazute. Am insistat pe capitolul performante pentru ca voiam un motor suficient de sprinten atunci cand este incarcat cu bagaje si pasager (adica peste 90% din drumurile mele) si elastic, sa permita reprize atractive in treptele mari de viteza, fara a necesita retrogradari frecvente. Deasemenea imi doream de la viitorul motor si un comportament acceptabil pe viraje (sunt fanul drumurilor virajate de

munte parcurse sportiv). Bugetul alocat era de 10.000E.

 

In concluzie sa le luam pe rand:

 

- Honda CBR1100 XX - a iesit din discutie din cauza confortului, chiar daca avea un motor excelent si o fiabilitate recunoscuta;

- BMW 1200RT - am mers cu al unui prieten insa nu m-a incantat deloc puterea si cuplul. Confortul este "first class" insa la capitolul elasticitate sta destul de prost (cel putin pentru pretentiile mele), sub 3500-4000 rot nu te intelegi cu el; mi se parea la performante apropiat sau chiar mai slab decat CBR-ul 600;

- BMW 1200GS - principalul minus era comportamentul motorului boxer (la fel ca la RT); punand in balanta avantajul referitor la drumurile proaste, tinand cont ca nu sunt amator de enduro si ca majoritatea plimbarilor le fac pe drumuri bune, l-am taiat si pe el de pe lista...

 

Si acum tourerele consacrate:

 

- Honda Pan European - vestita la capitolul fiabilitate, confort, economie. Comportament sportiv pe drumuri virajate - jalnic. Am discutat pe mail cu mai multi posesori din Europa si USA si toti acuzau aceasta problema; la inclinari mai mari freaca asfaltul cu scaritele din cauza garzii la sol foarte reduse. Deasemenea din 'cvartetul' Pan European, K1200GT, GTR1400 si FJR1300 are cel mai slab motor (la putere si cuplu) si acest lucru se simte cu atat mai mult cu cat este cea mai grea dintre ele (330kg la plin fata de 290; 313; 305);

- Kawasaki GTR1400 - desi are cel mai puternic motor, comportamentul la turatii joase este destul de slab. Treapta a sasea are un raport de transmisie foarte lung, fiind folositoare doar pe autostrada. Nu m-au incurajat la acest model nici solutiile tehnice destul de complexe folosite care, la ce retea de service avem in Romania, ar fi implicat probleme la lucrarile de mentenanta. Exemplu: pentru schimbarea bujiilor este necesara demontarea capacului chiulasei plus o gramada de alte accesorii etc. Mai exista si anumite probleme specifice modelului cu rezolvare destul de dificila;

- BMW K1200GT - o motocicleta cu multe plusuri gen: manevrabilitate foarte buna; franele cele mai bune, protectie la vant excelenta, comportament sportiv. Nici acesta nu impresioneaza la turatii mici (sub 3000) insa, cel mai important, are unele probleme de fiabilitate la care solultiile sunt destul de complicate: cardan (problema comuna pentru toate generatiile mai noi de BMW gen 1200RT; 1200GS, 1300GT dar care apare 'la noroc': am auzit de cazuri cand apare pana in 10.000 sau altele care au trecut de 100.000 fara probleme). O alta problema aparuta la foarte multe GT-uri din state este legata de niste

senzori de aer care genereaza probleme cu ralanti ridicat (nu coaboara sub 3000) si la care remedierea este mai complicata si costisitoare dar si pe la cutia

de viteze/ambreiaj. M-am speriat si am taiat si 1200GT de pe lista...

- Yamaha FJR1300 - prima generatie (2001-2005) a avut niste probleme de fiabiliate la motor (ghiduri/simeringuri supape) care putea avea urmari neplacute daca nu era remediata la timp. Un alt minus major al primei generatii era degajarea de caldura de la motor care era foarte deranjanta vara (unii

posesori au improvizat cu rezultate bune scuturi intre motor si rezervor pentru directionarea aerului cald). Generatia noua venea cu cateva imbunatatiri (pe

parte de design oglinzi/faruri/carene; motor - norme poluare; transmisie (trepte putin mai lungi pentru economie); computer bord; ABS standard dar si cu

cateva 'hibe' care insa nu m-au speriat atat de tare ca cele descrise de posesori ai celorlate modele de mai sus.

 

Asadar dupa studii indelungate si discutii cu multi posesori de diferite modele, vizite la reprezentante, teste etc m-am decis pentru un FJR generatia noua (dupa 2006). Cu bugetul alocat imi puteam permite un SH din Germania din 2006-2007 cu 10-15.000km in stare foarte buna. In final am cumparat motocicleta din Romania deoarece cu doua zile inainte de a pleca in Germania m-am gandit sa fac si o vizita la Yamaha Romania sa discut eventuale discounturi. Am avut noroc ca primisera un exemplar stat in showroom din 2006 si usor deteriorat la transport (o carena usor zgariata) si am reusit sa-l cumpar in suma disponibila. Mi-am vazut visul indeplinit, devenind astfel posesor de FJR din 2006 cu 0km smile.gif

 

Intre timp am mers cam 20.000km cu el, timp suficient de a-i descoperi plusurile si minusurile din viata reala, nu cum le stiam din review-uri si forumuri. Enumar cateva pareri de ale mele pentru cei interesati:

 

- este o motocicleta mare (305kg la plin) cu diferente evidente de manevrabilitate fata de motocicleta precedenta (CBR600) mai ales din cauza celor

100kg in plus... Primele drumuri cu FJR-ul au fost pe Cheia (drum frecventat de mine cu moto) si in primii 2000km m-a cam dezamagit/ingrijorat ca manevrabilitate. Din fericirea a tinut doar de 'imprietenirea' cu noua motocicleta si, mai ales, de anvelope. Era echipata cu Metzeler Z6 fabricate la sfarsitul lui 2005, timp in care isi pierdusera calitatile, elasticitatea etc, afectand vizibil comportamentul pe curbe si in special aderenta. Mai tarziu am folosit anvelope sportive (Michelin Pilot Power 2CT - durata de viata cam 10.000km in cazul meu) cu care am putut reveni la stilul de condus sportiv pe curbe. Bineinteles nu poti avea asteptari de la FJR ca de la o sportiva usoara la capitolul manevrabiliate etc insa mie mi se pare un compromis foarte bun. Am facut si schimb cu un VFR800 la un drum cu un prieten si nu pot spune ca iti permite mers mult mai agresiv VFR-ul; poate doar (cum zicea cineva intr-un post mai sus) la replierea dupa depasiri 'stranse' intre doua tiruri parca ai mai mare incredere cu un motor mai mic/usor. Si diferenta nu este de la performanta franelor, ci de la diferenta greutate; o motocicleta mai usoara este mai 'fasneata'. Referitor la mersul pe curbe, dupa ce am montat cauciucurile sportive si am abordat un stil mai agresiv de conducere pe curbe am inceput sa ating asfaltul cu scaritele si cricul la inclinarile de grad mare; am rezolvat problema prin marirea garziila sol (cu 80Euro am schimbat componentele suspesiei spate numite 'dog-bones' dupa recomandarile posesorilor americani). Garda mai mare la sol nu mi-a creat probleme - am 1.83 si ajung suficient de bine cu picioarele jos. Singurele probleme (dupa marirea garzii la sol) sunt la mersul inapoi prin parcari cu griblura, pietris etc unde nu pot impinge cu incredere in picioare;

 

- motorul este foarte elastic chiar si sub 2000 rot/min (chiar si in testele consacrate era cotat ca cel mai elastic). Permite demararea de la 1500 cu treapta superioara (a cincea) fara probleme, doar in jur de 2700 rot fiind sesizabile foarte mici vibratii in cardan in treptele mari. Performanta motorului este satisfacatoare si in cazul rularii cu bagaje si pasager;

 

- la capitolul manevrabilitate mi se pare foarte ok; referitor la strecurarea printre masini, ca puncte de reper poti folosi oglinzile care sunt aproximativ la aceeasi latime cu gentile laterale; in Ungaria m-am strecurat prin sir de masini de vreo 10km blocate pe autostrada (portiune in lucru, ploaie etc) fara probleme;

 

- parbrizul standard este foarte prost sad.gif ; in cazul meu (inaltime 1.83) arunca curentul pe casca chiar si in pozita maxim sus. Cea mai mare problema este zgomotul provocat de curenti. Am incercat parbrizul TOURING de la Yamaha, este mai inalt decat cel standard cu vreo 10cm insa nu rezolva in totalitate problema. Creaza ceva curenti in ceafa pentru pilot si turbulente deranjante pentru pasager. Mai am o solutie pe care vreau sa o incerc de la o firma din USA cu o aripioara care se lipeste in partea superioara a parbrizului pentru reducerea turbulentelor;

 

- consumul, in cazul meu, este 5.6-6.2 la drum intins (mers cam cu 100 in localitati; 140-160 in afara cu varfuri de 180); la mers sportiv pe drumuri virajate cam 6.5-6.7 (mers mai in 'ture'); in concediu pe autostrada incarcat si cu aproape 40kg de bagaje a sarit de 7 (7.1-7.2) la mers 160-180. Consumurile sunt foarte apropiate de cele obtinute cu CBR-ul anterior la acelasi stil de mers (in unele cazuri mai sus la CBR);

 

- pozitia de condus este super ok; fata de RT-ul unui prieten la care pozitia este chiar 'verticala', FJR-ul te apleaca putin in fata, deci o pozitie ceva mai sportiva insa nu obositoare. Dupa 1000km pe zi nu am avut probleme cu mainile sau spatele din cauza pozitiei;

 

- franele sunt ok cu conditia ca la franarile de urgenta sa le folosesti pe ambele; generatia noua (dupa 2006) are frane combinate 'UBS' (sistem asemanator cu CBS-ul de la Honda) insa nu in ambele sensuri: spatele activeaza si fata insa frana fata activeaza doar fata. Rezultatul ar fi ca poti frana pentru majoritatea cazurilor doar cu frana spate. Frana fata folosita 'separat' este mai putin eficienta decat la alte motociclete. Combinate cele doua frane dau o franare ok pentru cazurile de urgenta. Mie mi-a intrat ABS-ul doar pe spate la franari puternice fara incarcare pe spate (bagaje/pasager) insa nu este deranjant (la CBR cand blocam spatele dansa mult mai neplacut);

 

- are o functie foarte enervanta de coborare a parbrizului la fiecare oprire a motorului; am anulat-o foarte simplu prin scoaterea unei mufe special gandite (din fabrica) pentru dezactivare optionala;

 

- facea cineva referire la Casco; am incercat si eu cand am luat-o (2009) si pentru vechimea ei (3 ani chiar daca era noua, adica 0km) ma costa cam

6200RON (?!) pe an, asa ca am renuntat;

 

- spunea cineva mai sus de confortul pasagerului mai bun pe VFR decat pe FJR?! o gluma... Saua de FJR este departe (mult in fata) de cea de VFR iar daca mai ai si topcase cu spatar e super ok. Eu oricum am montat (toamna si primavara) si sa cu incalzire pentru pasager pentru zilele friguroase.

 

Cam atat - sper ca nu v-am plictisit cu atata vorbarie. Informatiile de mai sus (cele referitoare la FJR) se bazeaza pe experienta proprie iar cele referitoare la celelalte modele se bazeaza pe zeci de articole si reviewuri parcurse (n-am incercat sa fac vreo contra-reclama sau ceva de genul si nici nu ma consider vreun expert sau ceva de genul). Daca mai pot ajuta pe cineva cu informatii - lansati intrebarile

 

PS: in weekend ajung la motor si pot masura 'talpa' cricului pentru colegul de mai sus...

wow! Multumesc! Azi am cumparat un FJR 1300 din 2008 si tocmai am citit review tau! Multumesc pentur asa informatii folositoare! Abia astept SA FAC O TURA!!! ASFALT USCAT!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare, dupa cum am scris mai sus sunt nou deținător de FJR si sambata mi a ajuns acasa. As vrea sa ii fac un service complet si pregătire de sezon dar in orașul unde locuiesc mu exista o reprezentanta Yamaha . Ceva sugestii cu un service Yamaha sau autorizat Yamaha prin Ardeal ? Mulțumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da de ce neaparat reprezentanta, ca doar nu ai cumparat vreun submarin nuclear, ci o mobra din 2008! Mecanici priceputi care sa-ti schimbe niste consumabile gasesti cam peste tot.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da de ce neaparat reprezentanta, ca doar nu ai cumparat vreun submarin nuclear, ci o mobra din 2008! Mecanici priceputi care sa-ti schimbe niste consumabile gasesti cam peste tot.

Corect, sau ai putea sa faci chiar tu schimbul de ulei si al filtrului de aer....restul necesita ceva cunostinte de mecanica si neaparat sa-ti dai jos de pe net un manual de service. Spun asta pentru ca din punctul meu de vedere trebuie sa strangi fiecare surub la specificatiile exacte si e mai simplu la service cand il ai pe telefon.

Asfalt uscat!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Din păcate din ce știu eu este doar un singur service Moto dedicat in oraș si ceva mecanici care lucrează in propriul garaj . La service respectiv am fost si este un singur mecanic extrem de ocupat zeci se motoare așteaptă sa se ocupe cineva de ele. Ma gândeam ca la reprezenta șansele sa fie cineva familiar cu modelul sunt mai mari si sa nu ma trezesc ca dupa intervenție nu sunt toate inde ar trebui sa fie

Da de ce neaparat reprezentanta, ca doar nu ai cumparat vreun submarin nuclear, ci o mobra din 2008! Mecanici priceputi care sa-ti schimbe niste consumabile gasesti cam peste tot.

» Post actualizat in 29 Jun 2017 08:36

<p>Mersi /public/style_emoticons/#EMO_DIR#/beer.gif

 

Normal ca o iau usor si ma bucur de sfarsitul de sezon. Pe sfarsitul saptamanii e vreme buna si abia astept sa ies iara.

 

Pentru administratori: puteti face si topicul acesta "pinned"? Parca nu as vrea sa trec tot timpul pe pagina 2, mai ales cand sunt topicuri cu activitate mult mai putina gen "BMW seria R1200 RT/ R / S / ST" care sunt pinned.

 

-------------------

Incep sa inteleg linistea de pe topicul acesta. Cu asa motocicleta...nu prea iti ramane timp de povesti. /public/style_emoticons/#EMO_DIR#/biggrin.png

 

-------------------

Linkuri utile:

Mersi de Link -uri. Ce ai vrut sa spui cu viteza 6-a? Nu are doar 5 viteze?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!

Ce vascozitate preferati la uleiul de motor?

Si la voi porneste des cand opresti la stop sau in aglomeratie coolerul de radiator?

Fjr-ul meu este din 2001 si este de vanzare daca intereseaza pe cineva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La caldura de afara si la mine porneste ff des. La inceput m am îngrijorat ca urca Temp la apa 7-8 liniuțe ( model 2008) dar este ok din ce am citit in mai multe locuri.

» Post actualizat in 04 Aug 2017 16:25

Salut!

Ce vascozitate preferati la uleiul de motor?

Si la voi porneste des cand opresti la stop sau in aglomeratie coolerul de radiator?

Fjr-ul meu este din 2001 si este de vanzare daca intereseaza pe cineva.

 

Eu am pus yamalube 10-40

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baieti, ca sa fie mai simplu sa comunicam si sa ne curga balele unii la pozele altora, am facut un grup de facebook pentru FJR-isti!

https://www.facebook.com/groups/1469548109767355/

Va invit sa dati join, ca am vaga impresie ca va asteapta si alte surprize in sezonul viitor! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

E cineva din București, posesor de fjr, acriv pe aici? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

sigur ca da......

Eu!

:):)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare ! Sunt nou posesor de FJR !

Felicitari ! Grozav motor! Sa te bucuri de el!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astazi am si inceput sa lucrez la ea. Caut oglinda stiga. Stie cineva daca se potriveste de la alt model deoarece nu gasesc.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Incearca Ebay USA

Astazi am si inceput sa lucrez la ea. Caut oglinda stiga. Stie cineva daca se potriveste de la alt model deoarece nu gasesc.....

Astazi am si inceput sa lucrez la ea. Caut oglinda stiga. Stie cineva daca se potriveste de la alt model deoarece nu gasesc.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cam cat va consuma FJR gen2 extraurban?

Al meu la mers aproximativ legal, cu bagaje fara pasager imi arata pe bord 5% iar real a iesit cam 5.2%

Cu pasager+bagaje, mers alert(da nu mai mult de 160) imi indica pe bord 6.2-6.4%.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare, posesor de Fjr 2002 , o intrebare legata de transmisie (nu am mai avut motocicleta cu cardan pana la fjr) : ajuns acasa dupa o tura de 550km, intrat dupa autostrada soarelui direct in curte (stau chiar langa autostrada) am pus motocicleta pe cric si am pus mana pe butucul cardanului in partea din spate , sau nu stiu cum sa ii zic, partea din spate stanga rotii spate unde ar trebuii sa fie foaia la motoarele cu transmisie pe lant dar in cazul de fata este cardanul ,era fff incinsa, adica nu puteam tine mana pe nimic din acea zona, tin sa precizez ca am venit toata autostrada cu 150-200km/h (am pus mana si pe partea din dreapta basculei,era calduta,partea din stanga unde e cardanul nu puteai tine mana pe ea, este normal sa fie asa ?????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca ai ulei la nivel in grup inseamna ca e normal, transmisia se inginge si ea binisor de la frecari chiar daca acestea sunt minime din cauza uleiului.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca ai ulei la nivel in grup inseamna ca e normal, transmisia se inginge si ea binisor de la frecari chiar daca acestea sunt minime din cauza uleiului.

Nu am verificat cat ulei este in grup dar cu siguranta il voi schimba zilele astea

» Post actualizat in 27 May 2018 09:50

Am verificat acum nivelul uleiului si este ok, si culoarea si textura ,am citit pe forumurile de afara ca asa s-ar incinge..deci nu ma mai ingrijorez :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

deci nu te-ai lasat si ti-ai luat FJR , sa o stapanesti sanatos si fara probleme !

ceva impresii la cald dupa prima tura ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...