Sari la conținut

Yamaha FJR 1300


metaxa
 Share

Postări Recomandate

Salut AlinS!

Te asteptam cu impresii noi, si eu oscilez intre 1200RT si FJR dupa 2006.

Sa ai bucurie maxima spre alegerea facuta!

 

Cu mare drag dar cred ca acest topic are probleme la notificari, nu stiu daca cei care au scris aici primesc alerte de mesaje noi...eu stiu sigur ca nu am primit :) Sper totusi sa ma ajute cineva :)

Editat de AlinS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 286
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Intrebarea mea este, pt modelul de dupa 2006...care este consumul urban si extraurban pe care il aveti ? Cineva mi a spus ca in oras ia si 10 l/100km...e adevarat ?

Urban habar n-am ca nu folosesc motocicleta in oras decat extrem de rar dar un consum de 10% in Bucuresti e plauzibil.

Extra-urban difera destul de mult in functie de stilul de mers, incarcare, tip de drum etc, dar la mine vara asta a fost cam asa:

-mers solo dar cu bagaje multe, ritm lent (tandem cu un gs500) consum 4.9%

- mers normal cu pasager si bagaje, drumuri virajate si relativ libere, fara autostrada consum 5.2-5.4%

-mers normal cu pasager si bagaje pe autostrada , maxim 140km/h consum pana in 6%

- mers alert cu pasager si bagaje pe autostrada, maxim 180km/h consum 7%

Toate consumurile sunt cele indicate in bord, consumul real poate fi un pic mai mare dar nesemnificativ. La FJR e dificil de calculat consumul real din cauza formei rezervorului, e greu sa faci 2 plinuri exact la fel, defapt nu e greu doar ca dureaza prea mult si n-am rabdare :)

Cel mai mare consum indicat pe bord pana acum a fost de 7.5% pe autostrada in turcia, mers cu pasager si bagaje 140-160km/h ,cu vant puternic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alin, la final, cand reusesti sa te dai pe un fjr, lasa si aici impresiile. Sa ii ajute pe viitor, pe altii, cu aceeasi dilema.

Si eu am trecut prin dilema asta, insa la mine a fost mai interesant confortul, pentru 2 pe motoreta. Insa stiu ce zici, boxerul nu e pentru oricine. SI trage, dar , trebuie sa tragi de el, asa functioneaza :D

Dar aici nu e despre RT, asa ca, astept impresiile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-mers solo dar cu bagaje multe, ritm lent (tandem cu un gs500) consum 4.9%

- mers normal cu pasager si bagaje, drumuri virajate si relativ libere, fara autostrada consum 5.2-5.4%

-mers normal cu pasager si bagaje pe autostrada , maxim 140km/h consum pana in 6%

- mers alert cu pasager si bagaje pe autostrada, maxim 180km/h consum 7%

Toate consumurile sunt cele indicate in bord, consumul real poate fi un pic mai mare dar nesemnificativ. La FJR e dificil de calculat consumul real din cauza formei rezervorului, e greu sa faci 2 plinuri exact la fel, defapt nu e greu doar ca dureaza prea mult si n-am rabdare :)

Cel mai mare consum indicat pe bord pana acum a fost de 7.5% pe autostrada in turcia, mers cu pasager si bagaje 140-160km/h ,cu vant puternic.

 

Confirm cele spuse mai sus.

La mine consumurile extraurbane sunt cam asa, pentru FJR Gen 2, an 2007:

- solo mers normal (accelerari normale, 20-30 peste restrictia de viteza): 5.1 - 5.2

- solo mers la consum (accelerari usoare, respectand restrictiile de viteza): putin sub 5

- pasager + bagaje mers normal (accelerari normale, 20-30 peste restrictia de viteza): 5.8 - 6

- pasager + bagaje mers la consum (accelerari usoare, respectand restrictiile de viteza): 5.4 - 5.6

- pasager + bagaje autostrada, 160 km/h constant: vreo 8

- mers sportiv solo, pe curbe la munte: vreo 8.

- naveta prin oras: vreo 7-8

 

Parerea mea este, ca nu depinde neaparat de motocicleta consumul. Mai conteaza si cum tragi de gaz, cum citesti traficul, daca esti suplu sau obez, daca faci plimbareala cu portofelul sub sea sau daca faci touring cu partenera plus full bagaje, etc. etc.

Totusi, e motor de 1.3 si 145 CP, cat sa consume? 4 litri? Nu se poate. Dar nici 10. Alea sunt povesti. Cui ii ia 10 ori trage de gaz ca apucatul (ceea ce e foarte probabil, fiindca motocicleta te indeamna), ori are vreo problema (ceea ce se intampla cam rar la motoreta asta, daca ii faci intretinerea corect si la timp).

 

Ca idee, eu cu un plin fac lejer minimum 400 km, cu motocicleta full-full.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salut.

 

Fost posesor de TDM 900A, 5 ani pauza, acum vreau un FJR.

Am facut o tura scurta prin oras ca pasager. Ma nelamureste o problema: Sunt absolut surprins ca nu exista nici un fel de protectie la toba sub scaritele pasagerului. Voua (sau pasagerelor voastre) nu vi s-a intamplat sa va topiti talpa bocancilor pe toba?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am precizat: FJR gen 2 (2006+) cu tobe originale. Nu e o palma distanta; era bine daca era si juma' de palma! Practic, daca tineam talpa un pic mai in spate pe scarita, calcaiul imi statea pe toba. N-am gasit poza mai buna: http://www.moorespeedracing.co.uk/user/products/large/90064%20Yamaha%20FJR1300A%202006-2016%20-%20Rear%20Hugger%20(GRP).jpg

 

Nenea asta si-a montat alte scarite, mai lungi, probabil din acelasi motiv, si observi ca sunt prelungite in fata, ca in spate nu-i loc.

http://onlymotorbikes.com/public/91/yamaha-fjr-1300-a-2012-moto.jpeg


» Post actualizat in 12 Oct 2018 12:33

In sfarsit, niste imagini bune:

https://www.ebay.com/itm/263955860760

Observi distanta infima. Toba are deja pete - cineva deja si-a topit bocancii. La voi nu se intampla? Cum ati rezolvat?

Editat de Marius '95
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Multumesc tuturor pt raspunsuri. Exact cum am mai spus, nu am primit nici o alerta pana cand nu a dat reply AparTeGeorge. Pana acum nu am reusit sa merg cu un FJR dar am incalecat unul, ca pozitie e mult diferit decat RT ul. Pe RT se sta mult mai bine, pozitia e mult mai dreapta la mine care am 1,82m, e mai masiv...binenteles, avantaje si dezavantaje. O comparatie corecta pot face dupa un drive test.


» Post actualizat in 02 Nov 2018 18:51

Salut Alin , abia acum am vazut postul tau din pacate l-am bagat ieri la iernat... ca altfel ne-am fi intalnit cu mare drag sa incaleci/test drive Fjr-ul meu ,dar in primavara daca doresti, ne putem vedea si impartasim impresii ,il calaresti, poate facem ceva km schimband mobrele ca si pe mine ma tentat rt-ul dar am luat Fjr
Sau daca mai sunt doritori , cum da caldura in primavara, stabilim si ne putem intalnii cu mare drag
Eu sunt din Bucuresti si chiar daca am Fjr gen 1 ,nu sunt mari diferente de la gen 1 la gen 2 ,deci va puteti face o idee

Legat de consum : subscriu ce a spus GeorgeM

 

Super, multumesc pt reply. Ne auzim la primavara :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
La 03.11.2018 la 15:23, l.u.v a spus:

In Bucuresti sunt variante, Grant Garage, in Ciolpani TNG etc.

TNG o sa lucreze la Go Racing din decembrie, Grant si alte doua service-uri nu raspund si alte doua service-uri nu se baga/n-au timp.

Am de ales intre Go Racing si Dual Tours. Ce sa aleg? 🙄

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 13.11.2018 la 14:39, Marius '95 a spus:

TNG o sa lucreze la Go Racing din decembrie, Grant si alte doua service-uri nu raspund si alte doua service-uri nu se baga/n-au timp.

Am de ales intre Go Racing si Dual Tours. Ce sa aleg? 🙄

Salut, sa stii ca si Mototehnica face service la FJR, am vazut vreo 2 pe la ei cu ceva timp in urma, apoi mai e si Silviu Novac, un mecanic f bun - SKR http://super-bikes.ro/ si binenteles ca mai sunt si altii care pot ajuta. Eventual poti deschide un topic pe Facebook pe o pagina de moto si cu siguranta o sa gasesti f multe variante.   Spor :)

Editat de AlinS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 minute, l.u.v a spus:

Ai luat.o din uk? Daca da, nu trebuie sa.i schimbi farul pt.rar?

da!...si tobele( m-au intrebat de silencere dar nu am primit la cumparare); acestea au fost motivele pt care am fost respins astazi
citez din fisa " far incompatibil cu circulatia pe dreapta si zgomot in exces" 😀

Editat de kappy666
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Pai nu stiai ca vei fi respins? Trebuia sa te interesezi de un rar prietenos, chiar pe langa Bucuresti. Acum ce faci, cumperi tobe si far?

 

PS: Cum ai adus-o si cat te-a costat? Sunt si eu interesat. Mersi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...
La 08.07.2020 la 16:21, akybo a spus:

Salut! Care ati inlocuit parbrizul original de pe  fjr (2001-2005) si nu il mai folositi,il cumpăr eu. Trimiteți mesaj! Multumesc!

Salut. Am eu unu dar trebuie sa-l polisezi!

Un TPS senzor acceleratie pentru model 2003 cine are?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
Acum 19 ore, Marius '95 a spus:

Cam pustiu pe aici, totuși...

 

Pe lângă faptul că în ultimii ani s-a golit forumul, FJR nu a fost un model foarte popular (cel mai probabil din cauza prețului destul de mare și al notorietății mult mai scăzute față de alte motociclete din aceeași gama de preț - mă uit spre BMW ca cel mai elocvent exemplu).

Și totuși, FJR Gen 1 2004-2005 e o motocicletă foarte bună și care astăzi poate fi achiziționată la un preț foarte bun...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, deci cred ca am o problema. Tensiunea la baterie nu trece de 13V in mers normal, ~3000rpm, prin oras. In manual zice ca releul trebuie sa scoata 14.2-14.7 la 5000rpm, dar nu zice daca se masoara cu mufa conectata sau "la gol". Neconectat scoate cam 13.5V idle. Nu pot testa la 5000rpm, ca nu ajung la gaz din pozitia unde e releul. Am testat in schimb la baterie si scoate 13.8V la 5000rpm.

Bateria e schimbata anul asta.
Pareri?

 

PS: Motocicleta e de politie si are un al doilea releu, mai mic, pentru electronica politiei, care scoate 17.8-18.2V, "la gol", ca nu mai e conectat la nimic.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...