dhamzea Postat Octombrie 30, 2008 Share Postat Octombrie 30, 2008 (editat) Am o nelamurire : cum se monteaza pompa vacumatica pe motor ? N-am desfacut inca sa vad instalatia de alimentare si mai bine cer o parere celor care mi-au luat-o inainte . Dupa cum intuiesc, de la rezervor pleaca 2 furtune care merg la filtrul de benzina, apoi urmeaza pompa de benzina si carburatorul. Am 2 pompe Mikuni luate din SUA, a caror link l-am gasit pe topicul acesta, una cu debit de 14 L/h, cealalta de 35 L/h. Cea mica are o intrare, o iesire si inca "tzevushca" situata central. Pt ce este aceasta ? E cumva returul de la carburator, in caz ca are asa ceva cel de Africana ? Pompa cu debit mai mare prezinta o intrare, 2 iesiri si aceeasi "tzevushca" situata central. Fiecare iesire merge separat la fiecare carburator sau care e explicatia in afara de debitul crescut ? Am nevoie si de un manual pt Africa, dar sa fie calitativ, pt ca cel pe care il posed nu are pozele bine scanate. Thx ! Editat Octombrie 30, 2008 de dhamzea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaxel Postat Octombrie 30, 2008 Share Postat Octombrie 30, 2008 pai intrare /iesire carburant si unu e vacumul de la carburi .. la africa din cate stiu, vin doua furtune de la rezervor, intr-un T dupa care merge un furtun in filltru si dupa filtru in pompa, pompa la africa are intrare si iesite si firele electrice.. intrarea in pompa veche devine intrarea in pompa noua, iesirile la fel, iar al treilea furtun il conectezi la vacumul carburatorului .. si bagi gaz.. daca merge sa zici si cum merge. vreau o pompa de rezerva si ma bate gandul la asa ceva.. spor .. ps : informatiile sunt din ce am citit ca eu am pompa originala. la furtune am mai umblat si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TRX-er Postat Octombrie 30, 2008 Share Postat Octombrie 30, 2008 boiere, pentru emblema incearca un urs carpatin, ala PIN, sau un cerb ceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dhamzea Postat Octombrie 30, 2008 Share Postat Octombrie 30, 2008 M-am lamurit cu "tzevusca" : e de la vacuum Cat despre pompa de amorsare, nu e cazul de montat la AT pt ca rezervorul e situat deasupra pompei de benzina, deci e nevoie doar de gravitatie. Acum sa gasesc vacuum-ul Poate aveti careva vreo poza . Thx! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maguest Postat Octombrie 30, 2008 Share Postat Octombrie 30, 2008 Dane, ai un punct de vacum pe admisie. E un surub. Il scoti si-ti bagi acolo conexiunea la pompa. (Dupa ce-l scoti o sa simti ca-i vacum cand pui degetul, cu conditia ca motorul sa fie pornit ). Pune si putin loctite pe threaduri ca sa nu scape aer si te-ai scos. Uite si o poza. Succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dhamzea Postat Octombrie 30, 2008 Share Postat Octombrie 30, 2008 Dane, ai un punct de vacum pe admisie. E un surub. Il scoti si-ti bagi acolo conexiunea la pompa. (Dupa ce-l scoti o sa simti ca-i vacum cand pui degetul, cu conditia ca motorul sa fie pornit ). Pune si putin loctite pe threaduri ca sa nu scape aer si te-ai scos. Uite si o poza. Succes M-ai scos din foame, conashule ! Traiesti ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maguest Postat Octombrie 30, 2008 Share Postat Octombrie 30, 2008 Ah !! Sa nu uit ceva! Verifica intai daca ambii cilindri au punct de vacum. Daca nu, atunci iti recomand sa pui un spliter la vacum inainte sa iti pui furtunul pompei in gaura si sa iti astupi deocamdata a doua intrare. Asta pentru ca poate vei dori sa-ti instalezi un Scottoiler mai incolo. Si ala o sa aiba nevoie de vacum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dhamzea Postat Octombrie 30, 2008 Share Postat Octombrie 30, 2008 Ah !! Sa nu uit ceva! Verifica intai daca ambii cilindri au punct de vacum. Daca nu, atunci iti recomand sa pui un spliter la vacum inainte sa iti pui furtunul pompei in gaura si sa iti astupi deocamdata a doua intrare. Asta pentru ca poate vei dori sa-ti instalezi un Scottoiler mai incolo. Si ala o sa aiba nevoie de vacum. Nu m-am gandit la Scottoiler, dar poate fi o idee pt turele lungi (3000-10 000 km) Si ca sa fie lumea clarificata, cel putin unii , aici sunt detaliile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maguest Postat Octombrie 30, 2008 Share Postat Octombrie 30, 2008 Eu n-am decat de bine de spus de Scottoiler. Si tocmai din cauza ca am vazut cat de util e, vreau sa ma apuc sa produc un sistem din asta. Doar ca va costa un sfert din cat vor scotienii pe el. Deci, daca mai astepti putin ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaxel Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 baieti sa nu se rada mult va rog : vreau sa schimb bujiile si sa sincronizez carburile. intrebari: bujiile, am niste ngk normale, pe stock. merita sa le pastrez de rezerva si sa iau ceva cu iridium? chiar se vede diferenta? sau sa pun unele cu dublu electrod? ma intereseaza daca cineva chiar a vazut diferenta. din ce am inteles eu la turatii africane, merg la fel de bine si cele normale. chiar se vede diferenta? cum scot bujia de pe cilindrul fata ? tre sa mut radiatorul? are sens sa ma bag si la reglatul valvelor singur? sau macar sa le masor ? si acum: are cineva un tutorial despre cum curat, sincronizez carburile de africa? nu de alta dar ceva notiuni vagi am, supape am vazut pe la alte modele ce si cum, la fel carburatia dar niciodata pe africa mea. deci .. informatii utile si la subiect inainte sa descopar eu roata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherky Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 cum scot bujia de pe cilindrul fata ? tre sa mut radiatorul? Nu trebuie sa scoti nici un radiator, doar ca iti trebuie cheia dedicata o gasesti la wemoto.com cu vreo 9-10 lire ... nu stiu nimic de diferente la bujii in schimb - bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dhamzea Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 baieti sa nu se rada mult va rog : vreau sa schimb bujiile si sa sincronizez carburile. intrebari: bujiile, am niste ngk normale, pe stock. merita sa le pastrez de rezerva si sa iau ceva cu iridium? chiar se vede diferenta? sau sa pun unele cu dublu electrod? ma intereseaza daca cineva chiar a vazut diferenta. din ce am inteles eu la turatii africane, merg la fel de bine si cele normale. chiar se vede diferenta? cum scot bujia de pe cilindrul fata ? tre sa mut radiatorul? are sens sa ma bag si la reglatul valvelor singur? sau macar sa le masor ? si acum: are cineva un tutorial despre cum curat, sincronizez carburile de africa? nu de alta dar ceva notiuni vagi am, supape am vazut pe la alte modele ce si cum, la fel carburatia dar niciodata pe africa mea. deci .. informatii utile si la subiect inainte sa descopar eu roata? africana are 2 bujii pe cilindru. eu le-am schimbat doar pe cele accesibile de la fiecare cilindru. am pus cu iridiu. sper sa nu fi fost doar "efervescenta" mea legata de respectivele bujii, dar mi s-a parut ca pleaca mai usor cand e motorul rece, comparativ cu cele normale. despre sincronizarea carburatoarelor nu stiu nimic, asa ca astept si eu niste raspunsuri mai bine documentate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaxel Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 despre sincronizare stiu cum se face de la o viraga. dar pe africa nu m-am indurat. am vacumetre, doua, calibrate , dar .. vroiam de la cineva care a facut la africa sa imi zica la ce sa fiu atent.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircealeschian Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 Eu am schimbat bujiile si parca eram pe alta motocicleta. Insa habar n-am daca am pus de iridiu...mi le-a dat cineva. Iar bujia di fatza am scos-o cu o cheie de bujii a unui prieten ce are supertenere. Vreau si eu sa sincronizez carburatoarele, am impresia, prin comparatie cu alt african, ca al meu are mai multe vibratii si nu merge asa rotund... Dar nu ma bag singur, tre sa o duc la cineva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 Dar nu ma bag singur, tre sa o duc la cineva... platesti bine? Eu am avut bujii cu electrod de iridiu pe At-ul vechi. Nu am simtit nici o diferenta. Referitor la sincronizarea carburatoarelor nu sunt multe de spus. Daca ai facut-o la Virago, la fel se face si la AT. Nu e nimic special. O sa te cam chinui sa ajungi la surubul de reglaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OLY Postat Noiembrie 4, 2008 Share Postat Noiembrie 4, 2008 (editat) Camaraden! am de vanzare un GPS Garmin etrex legend cx NOU nout in cutie si cu toate accesoriile (incluzand kit montare parbriz , alimentare 12 v card si altele , dar el este waterproof si sta f bine si pe motor) la un pret care este cam jumate din pretul romaniei . Ma gandeam sa fiti primii carora le spun......... Editat Noiembrie 4, 2008 de OLY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rotila Postat Noiembrie 4, 2008 Share Postat Noiembrie 4, 2008 Camaraden! am de vanzare un GPS Garmin etrex legend cx NOU nout in cutie si cu toate accesoriile (incluzand kit montare parbriz , alimentare 12 v card si altele , dar el este waterproof si sta f bine si pe motor) la un pret care este cam jumate din pretul romaniei . Ma gandeam sa fiti primii carora le spun......... Pret?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dhamzea Postat Noiembrie 4, 2008 Share Postat Noiembrie 4, 2008 no, deci nu sufla nimeni o vorba despre sincronizarea carburatoarelor ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherky Postat Noiembrie 4, 2008 Share Postat Noiembrie 4, 2008 no, deci nu sufla nimeni o vorba despre sincronizarea carburatoarelor ? poate asta o sa ajute: Just found this, http://www.xrv.org.uk/phpBB2/viewtop...carb+balancing Pasted from the post above 1. Warm bike up to working temperature. 2. Put kettle on 3. Remove the two plugs in the carbs with an allen key. No need to remove tank on RD07 models. 4. Put teabags in mugs 5. Screw in brass adaptors to carbs. 6. Attach rubber hoses to brass adaptors and to the carb gauges which are strapped onto left handlebar. 7. Fire up engine and check that both carbs are creating the same reading (doesn't matter what it is, just has to be equal) 8. If not in balance, turn head upside down and stare up at underside of carbs. Look for a yellow painted large screw with a crosshead slot in it. Turn it very very slightly (with long thin flathead screwdriver). 9. Pour water on teabag. 10. Watch gauge as you turn the screw. Turning it one way will make the difference between the carbs greater, the other way will bring them closer together. 11. When gauges show equal readings give the bike a gentle (gentle!) tweak of the throttle and when the engine returns to tickover speed, re check the balance on the gauges. 12. Remove teabag, pour in milk, stop engine, pull off rubber tubes, remove brass adaptors and replace original blanking screws to carbs. Drink tea. Spend saved £70 on a present for that nice chap Yen. anyway - mai sunt multe de citit pe: http://www.xrv.org.uk/forums/showthread.ph...=Carb+balancing Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OLY Postat Noiembrie 4, 2008 Share Postat Noiembrie 4, 2008 Pret?? 650 LEI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Noiembrie 5, 2008 Share Postat Noiembrie 5, 2008 650 LEI Eu am unul. Face totzi banii. Eu am dat 12 bulioane cu atlasul "romania Digitala" instalat. Am ramas masca cat de exact este, de ex, la Cetatea Rasnov imi arata si unde e toaleta, si nu glumesc. In paduri dese si in vaduri adanci nu pierde semnalul, ce sa mai vb, e GPS-ul perfect. P.S. Afrikana o sa primeasca o toba noua... Nu e marca cunoscuta, dar arata intr-un mare fel. E de mashina, are decibel absorber, si un diametru atat exterior cat si interior tare elegant... Abia astept sa o pun sa vad cum suna. O sa pun poze in curand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherky Postat Noiembrie 8, 2008 Share Postat Noiembrie 8, 2008 (editat) salutare ... in functie de vreme as vrea sa ajung prin Mtii Baiului in weekend, de preferat duminica ... daca sunt amatori ? va rog postati ... am o mica problema cu mobra ... am desfacut carb-urile pt a schimba membranele ... una din ele fusese "reparata" in prealabail .. si am observat cu o placere imensa ca e praf ... cum fac sa scot inelul ala care tine membrana in loc ? intre timp am rezolvat ... am o africana noua acum Editat Noiembrie 8, 2008 de sherky Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Noiembrie 9, 2008 Share Postat Noiembrie 9, 2008 Zici ca-i prezervativ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherky Postat Noiembrie 9, 2008 Share Postat Noiembrie 9, 2008 mda, si inca unu foarte important pentru mobra ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mielu Postat Noiembrie 10, 2008 Share Postat Noiembrie 10, 2008 Salutare, Am si eu nevoie de ajutor: spuneti-mi si mie, care stiti, codurile rulmentilor de la coloana de directie si de la roti. I-am gasit de cumparat set pe wemoto - unde din pacate nu dau specificatii despre ei, dar momentan sunt in pana majora de parale si cred ca as iesi mult mai ieftin daca i-as gasi de cumparat de pe la vreun magazin autohton... Bafta maxima! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.