Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

Salutare,

 

Am si eu nevoie de ajutor: spuneti-mi si mie, care stiti, codurile rulmentilor de la coloana de directie si de la roti. I-am gasit de cumparat set pe wemoto - unde din pacate nu dau specificatii despre ei, dar momentan sunt in pana majora de parale si cred ca as iesi mult mai ieftin daca i-as gasi de cumparat de pe la vreun magazin autohton...

 

Bafta maxima!

 

 

Daca dai click pe " part information" o sa ti apara si dimensiunile.

 

post-8333-1226332624_thumb.jpg

Editat de marius_florin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

am probat toba... sunetul e bestial. exact ce imi doream. astept sa imi faca un strungar o reductie sa o montez, si apoi o sa va pun poze si un filmuletz sa vedetzi cum suna. Mai am de rezolvat inca un detaliu care ma scoate din sarite, adika culoarea. e un roz-mov, de zici ca toba de peshte. dar o sa o polishez sa revina la culoarea inoxului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o sa razi. e de mashina. nici macar nu e cine stie ce marca. dar se aude super si arata bine daca reusesc sa scap de culoarea aia de rahat. astept reductia maine, si o montez.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o sa razi. e de mashina. nici macar nu e cine stie ce marca. dar se aude super si arata bine daca reusesc sa scap de culoarea aia de rahat. astept reductia maine, si o montez.

 

da si tu o poza, sa nu murim "neimaginati" .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi-am bagat si eu africana la revizie-revopsire si nu reusesc sa gasesc de cumparat grafica originala pt 94 sau macar ceva in format CDR sau orice vectorial ca am unde scoate stikere ......IDEI?

Editat de OLY
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi-am bagat si eu africana la revizie-revopsire si nu reusesc sa gasesc de cumparat grafica originala pt 94 sau macar ceva in format CDR sau orice vectorial ca am unde scoate stikere ......IDEI?

 

se pot achizitiona de la Honda, dar pret foarte mare. Pe ebay gasesti ceva seturi de stikere dar nu originale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi-am bagat si eu africana la revizie-revopsire si nu reusesc sa gasesc de cumparat grafica originala pt 94 sau macar ceva in format CDR sau orice vectorial ca am unde scoate stikere ......IDEI?

Servus,

daca vrei sa o vopsesti, poti face in sistemul de vopsire stratur sau layers consecutive. acestea pot fi scoase la un cutter-pl

si se execua vopsirea corespunzatoare. aceasta solutie o voi adopta la anul cand voi vopsi motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi-am bagat si eu africana la revizie-revopsire si nu reusesc sa gasesc de cumparat grafica originala pt 94 sau macar ceva in format CDR sau orice vectorial ca am unde scoate stikere ......IDEI?

 

cauta aici la sectiunea LOGA AT ... sper sa te ajute, uite aici linku: http://at.straznica.cz/AT/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va multumesc dar problema nu este cu scrisurile gen africa ,,,750,,, sau adventure sports .... alea se cam gasesc pe ebay......problema este grafica , cred ca pana la urma o copiez cu un calc de pe o africa

post-8699-1226769138_thumb.jpg

Editat de OLY
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma preocupa de o vreme si pe mine treaba cu coburii.

Dupa indelungi studii, am optat sa-mi iau , prin iunie, genti laterale de aluminiu de la hepco&becker : http://www.hepco-becker.de/_eng/frameset.php

 

Am comandat totodata si suportii, iar cand au venit am constatat ca suportii pe care-i aveam pe africana, atunci cand am cumparat-o din germania, erau suportii originali hepco pentru gentile astea. Asa ca suportii noi i-am returnat.

Sunt deci genti de 43 de litri. Destul de grele, vreo 7 kg fiecare.

In momentul cand le-am montat mi-am dat seama ca partea de sus depaseste planul seii. Adica cumva imi ridica centrul de greutate iar pasagerul sta cu poponeata intre genti, parea ciudat. Oricum, m-am tot gandit la problema cu toba, sa o schimb ca sa nu fiu mai lat si chestii de astea.

 

Insa toba originala s-a potrivit cu suportul de genti foarte bine.

Pasagerul sta foarte comod intre genti, se poate tine de suportii atasati iar in spatele lui, printre genti, daca nu vrei top-case ( care dupa parerea mea ar limita capacitatea de incarcare, volumul de chestii ) poti pune lejer saci, cort sau alte chestii intre gentile laterale , si sa ai astel si spatar pentru pasager. Daca mergi singur, lucrurile se simplifica si mai mult si ai capacitate mai mare de transport.

 

SIngura problema la suportul asta: dupa 8000 km din care vreo 2000 de off-road usor, s-a rupt... In doua locuri, a trebuit sa-l sudez cu argon. Cred ca stiu care a fost problema, nu era fixat cu suruburile de sub sa, sau era fixat doar intr-un surub care s-a rupt. Practic, suportul n-a fost bine fixat si ajustat si din cauza vibratiilor pe off-road, incarcate gentiel cu cate 10-12 kg, s-a rupt. Insa doar s-a rupt, nu s-a desprins, n-a cazut. Mi-am dat seama de asta doar cand am ajuns acasa dupa 2000 km, dand jos gentile.

 

Concluzia: pentru distante lungi mi se pare cel mai bun sistem. Nu zic ca neaparat de la firma asta. Ci, daca cumperi sistemul original si gentile , poti sa te bazezi pe toata schema pentru un astfel de drum, 30.000 km.

Si prietene, legat de latime, gandeste-te cat o sa mergi prin orase din drumul asta... Durm bun, oricum :rock:

Eu incerc o abordare care sa excluda pe cit posibil elementele gabaritice si in acelasi timp sa asigure o repartizare cit mai uniforma a incarcaturii.

Ma deranjeaza in primul rind marirea exagerata a gabaritului lateral al motocicletei. Pur si simplu gentile astea enorme (de aluminiu mai ales) ma deranjeaza crunt ca idee. Ma tem ca sint mai mult o moda paguboasa care transforma motoarele in tancuri.

Si Tafu s-a intors de la Samarkand cu ele ferfenita. Sint in opinia mea o pacoste, dezechilibreaza grav motorul, incomodeaza in orase si pe sosele cu trafic aglomerat si se busesc la cazaturi.

 

La toate drumurile mai lungi comise am folosit gentile textile laterale de la Louis asociate cu un topcase destul de generos pe care vreau anul viitor sa-l schimb cu unul mai mare si sa-l dotez cu un portbagaj din inox deasupra. Ma bazez mereu si pe tankrucsac si caut un model cu posete laterale pentru a cistiga spatiu in plus. (stie cineva?) . Gentile textile au incasat la inghesuiala diverse socuri fara consecinte, daca stii ce sa pui in ele. Pe linga ceea ce vedeti in poza, la turele foarte lungi mai am si cilindrul acela textil care este in chit cu gentile. si pe care il pun in spatele meu daca nu am pasager sau pe topcase. Suportul de topcase l-am construit eu din textolit gros de 2 cm indestructibil si permite montarea unui topcase mai mare. Cele din plastic , indiferent de marca sint bune de aruncat.

 

Voi incerca sa dezvolt in continuare conceptul de incarcare cit mai uniforma a motorului cu speranta ca voi obtine in final cam acelasi volum util fara cutii laterale rigide. Dejavantajul este necesitatea montarii huselor in caz de ploaie.

post-4028-1227216162_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scuzati ca ma bag pe topicurile voastre, da' am vazut un twin cu coburi enormi, tankbag si alea alea si arata bestial, a celor 2 argentinieni... si capacitate de stocare remarcabila!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai multe optiuni cand vine vorba de incarcarea acestor hamali motorizati :lol:

dar cred ca cea cu remorcutza rezolva problema cu bagajele intr-un mod unic ...

post-4615-1227270940_thumb.jpg

post-4615-1227271299_thumb.jpg

post-4615-1227271417_thumb.jpg

post-4615-1227271470_thumb.jpg

Editat de sherky
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt curios cum se comporta o motocicleta cu remorca de acest gen .

cum o resimti la drum intins, in special virajat.

evident, viteza este mult mai redusa, decat fara ea.

are careva experienta cu asa ceva in "carca" ???

sau vreun link unde si-au expus parerile si altii ?

 

\m/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt curios cum se comporta o motocicleta cu remorca de acest gen .

cum o resimti la drum intins, in special virajat.

evident, viteza este mult mai redusa, decat fara ea.

are careva experienta cu asa ceva in "carca" ???

sau vreun link unde si-au expus parerile si altii ?

 

\m/

 

dupa nr de inmatriculare mobra ar fii din Anglia ... ma gandesc totusi ca legatura aia de remorca ar trebui sa fie mobila ... pentru inclinare pe curbe ... altfel ar fi aiurea

Editat de sherky
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa nr de inmatriculare mobra ar fii din Anglia ... ma gandesc totusi ca legatura aia de remorca ar trebui sa fie mobila ... pentru inclinare pe curbe ... altfel ar fi aiurea

 

M-ai bagat in boala cu remorca asta.

Oare se gaseste de cumparat ?

 

Trebuie inmatriculata , stiti careva statutul din punct de vedere legal al atasarii vreunei semiremorci la motociclete ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa nr de inmatriculare mobra ar fii din Anglia ... ma gandesc totusi ca legatura aia de remorca ar trebui sa fie mobila ... pentru inclinare pe curbe ... altfel ar fi aiurea

Sigur ca e mobila, e precis cu bila, dar trebiuie evident sa inveti sa conduci vacutza din nou. Avantajul inestimabil este insa ca de indata ce ai iesit de pe autostrada, o poti ascunde undeva si ai apoi placerea sa conduci motorul aproape neincarcat pe drumurile regionale. Nu e de loc o idee rea, absolut de loc. Se potriveste pentru un anumit specific, vizitarea de locuri indepartate cu acces din autostrada dar cu drumuri regionale accidentate sau macadam. De fapt superfaina colectia ta de tancuri :laugh: . De la fiecare ai cite ceva de preluat, in afara de cutioacele de aluminiu (le prefer daca e sa fie clar pe cele de plastic de calitate, rezistente si elastice.

 

M-am mai gindit la o varianta pornita de la batrinul meu etz, care are doua portbagaje laterale din teava in forma de L cu latura mica rabatabila cind nu le folosesti. Nu toate ideile vechji sint proaste. Mi-au folosit impecabil ani de zile de hoinareala cu ETZ-ul cind eu puteam pune oricit bagaj. Pe alea se pot lega saci oricit de gabaritici daca e nevoie si straitele nu ajung. Ma gindesc mereu ca bagajele e bine sa aiba geometrie variabila mai ales daca esti adeptul dormitului in cort. In acelasi timp suportii in L asigura un sprijin ferm pentru straite care ar fi impiedicate astfel sa se lase (principalul lor dezavantaj). Nu sint de loc adeptul de a lati motorul si mai ales de a-l face victima gabaritului prohibitiv si a incarcarii inegale a cuferelor.

 

Oricum din fiecare poza mai inveti cite ceva. Cel alb are rezervor suplimentar de benzina ulei sau apa in fata scutului. Si barele de protectie din jurul farului sint ok, mai ales ca mai poti agata un mic bagaj pe ele. Si bineinteles altul are exact ceea ce caut eu. Tankrucsac cu posete laterale, o minunatie. Oare cine stie de unde se poate cumpara asa ceva? Sa nu credeti ca am ceva impotriva cuferelor, la ture civilizate sint bune dar nu in situatia cind bati coclauri pe macadam, cind siguri scapi motorul macar o data, sau le agati de ceva. Si gabaritul lor te incomodeaza la maxim.

Si atunci e posibil sa fii obligat sa le arunci pe amindoua, ca nu ai cum sa continui cu unul singur, asta e clar, sau oricum sa te opresti pentru reparatii.

Cum am spus am sa-mi iau un topcase cu adevarat mare de tura, pe care am sa-mi montez un portbagaj pentru chestii usoare dar voluminoase cum ar fi sacul de dormit si cortul. Am sa-mi iau si un tankrucsac adevarat cit mai mare posibil cu posete laterale si am sa mai vad pe unde se mai poate construi cite un suport mic pentru ancorare de bidoane, scule si alte chestii cu acces rapid. :lol:

 

scuzati ca ma bag pe topicurile voastre, da' am vazut un twin cu coburi enormi, tankbag si alea alea si arata bestial, a celor 2 argentinieni... si capacitate de stocare remarcabila!

Aveau nevoie de spatiu pentru cusca ciinelui :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...