boieru' Postat Aprilie 16, 2009 Share Postat Aprilie 16, 2009 Sper sa am si eu Afrikana gata pana atunci. Am inceput sa demontez la ea... Am curatzat carburatoarele, am spalat filtrul de aer (K&N), si ma pregateam sa dau si motorul jos. Am scurs uleiul din el si am observat urme fine de pilituira de bronz, deci la cuzinetzi e problema... Ma intreba cineva daca nu merge sa pun motor de Varadero pe ea. Cunoaste cineva subiectul? Auzisem eu ceva de "Twindero" dar... ma gandesc daca merg adaptate prinderile motorului pentru motorul de Varadero. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Aprilie 16, 2009 Share Postat Aprilie 16, 2009 Ma intreba cineva daca nu merge sa pun motor de Varadero pe ea. Cunoaste cineva subiectul? Din cate stiu eu nu merge. Twindero e de fapt un Varadero cu plastice de AT si roti cu spite, asta grosolan vorbind. Am avut recent un Varadero in garaj la bibilit si chiar m-am uitat la motor. E mult mai mare, nu-mi dau seama cum ar putea intra in cadrul de AT. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Aprilie 16, 2009 Share Postat Aprilie 16, 2009 Si mie mi s-a parut mult mai mare, dar nu am avut ocazia sa il vad fara plastice, sa il studiez mai bine. Oricum, nu cred ca ar conta prea mult daca e pus pe Afrika. Tot Varadero ramane... Afrika are farmecul ei aparte... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cernunos Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 Din cate stiu eu nu merge. Twindero e de fapt un Varadero cu plastice de AT si roti cu spite, asta grosolan vorbind. Am avut recent un Varadero in garaj la bibilit si chiar m-am uitat la motor. E mult mai mare, nu-mi dau seama cum ar putea intra in cadrul de AT. Am si eu o intrebare. Daca sa zicem s-ar potrivi motorul (macar ca dimensiuni sa incapa in cadru) si cu adapatarile necesare. Nu ar conta rapoartele de putere?! Adica ma gandesc ca un pinion facut pentru un cuplu X difera ca si comporatment fata de unul facut pt un cuplu Y. Si mai mult chiar daca pinionul nu s-ar manca prea repede si ar tine si lantul, butucul la roata spate de africa twin nu ar avea de suferit? Nu stiu absolut deloc compatibilitatile intre roti/pinioane de la Varadero la Africa Twin .. este doar o intrebare nascuta din curiozitate si pe un caz mai mult sau mai putin ipotetic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaxel Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 eu am alta intrebare : motor de transalp de 700 merge? pe mine m-ar linisti gandul asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 ala e mai aproape. da ce? nu-ti mai plac carburatoarele? vrei injectie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cernunos Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 eu am alta intrebare : motor de transalp de 700 merge?pe mine m-ar linisti gandul asta cred ca in final orice alt motor ai pune care nu e al afrikanei e de adaptat destul de mult (desi speculez in momentul asta). carburatie/injectie, esapament, vibratii, prinderi, spatiu, aprindere etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 Am si eu o intrebare. Daca sa zicem s-ar potrivi motorul (macar ca dimensiuni sa incapa in cadru) si cu adapatarile necesare. Nu ar conta rapoartele de putere?! Adica ma gandesc ca un pinion facut pentru un cuplu X difera ca si comporatment fata de unul facut pt un cuplu Y. Si mai mult chiar daca pinionul nu s-ar manca prea repede si ar tine si lantul, butucul la roata spate de africa twin nu ar avea de suferit? Nu stiu absolut deloc compatibilitatile intre roti/pinioane de la Varadero la Africa Twin .. este doar o intrebare nascuta din curiozitate si pe un caz mai mult sau mai putin ipotetic. Pinioanele nu sunt facute pentru un anumit cuplu ci sunt facute dupa tipul de lant folosit. La proiectarea unei motociclete lantul se alege in functie de cuplu/putere/dimensiunea rotii spate/greutatea motocicletei. Din cate stiu eu AT si Varadero folosesc acelasi tip de lant, 525, la varadero fiind mai scurt 112 zale fata de 124 la AT. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 Domnilor, Scuzati-ma ca dau buzna nepoftit Cunoasteti un AT de vanzare la un pret decent? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 (editat) Da, am eu unul. Daca te intereseaza, dupa Paste vino pana la TM sa-l vezi. Editat Aprilie 17, 2009 de cstelia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 Domnilor,Scuzati-ma ca dau buzna nepoftit Cunoasteti un AT de vanzare la un pret decent? Te intereseaza bicilindre potente in offroad? Dupa AT, urmatoare o sa fie LC8 Adventure? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 Vad ca toata lumea e pe topic dar nimeni nu isi da cu parerea despre acea intrunire pe care vrem sa o facem.., va doare la bascheti, zau! Spune-ti , oameni buni, 24-26 iulie.., UNDE?!, unde va convine fiecaruia, si mai repede ca nervez repede, zau asa, parca toti detinatorii de Africa Twin ar fi ardeleni, asa greu va exprimati parerile vizavi de locul intrunirii! Astept pareri in continuare, iar daca nu vor veni am sa o fac unde are muschiul meu chef, uite asa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cernunos Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 Vad ca toata lumea e pe topic dar nimeni nu isi da cu parerea despre acea intrunire pe care vrem sa o facem.., va doare la bascheti, zau! Spune-ti , oameni buni, 24-26 iulie.., UNDE?!, unde va convine fiecaruia, si mai repede ca nervez repede, zau asa, parca toti detinatorii de Africa Twin ar fi ardeleni, asa greu va exprimati parerile vizavi de locul intrunirii! Astept pareri in continuare, iar daca nu vor veni am sa o fac unde are muschiul meu chef, uite asa! Pai aveam impresia ca a ramas stabilit: 24 -26 iulie '09 cheile rasnoavei .. ca sa poa sa se adune toata lumea de prin toata lumea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
duc Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 cheile rasnoavei! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
84sbf Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 in sfarsit mi-am primit inapoi saua. l-am trimis in ungaria la un tip care sa ocupa cu modifiarea si retapitarea seilor. postez ceva poze daca pot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cernunos Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 (editat) in sfarsit mi-am primit inapoi saua. l-am trimis in ungaria la un tip care sa ocupa cu modifiarea si retapitarea seilor. postez ceva poze daca pot In poze arata bine. Ne poti da cateva detalii? cum ar fi: a iesit comoda?! buretele e ok? (eventual un pret si unde il gasim pe om).. cat a durat? Editat Aprilie 17, 2009 de cernunos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 Da, am eu unul. Daca te intereseaza, dupa Paste vino pana la TM sa-l vezi. OK, te voi suna Te intereseaza bicilindre potente in offroad? Dupa AT, urmatoare o sa fie LC8 Adventure? Imi pare rau, dar nu ma pasioneaza KTM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 Pai aveam impresia ca a ramas stabilit: 24 -26 iulie '09 cheile rasnoavei .. ca sa poa sa se adune toata lumea de prin toata lumea Ai avut o impresie buna.., acum am vazut si eu dupa ce m-am ambitionat sa parcurg tot topicul XRV-ului Afrikan, au fost facute si liste si sugestii si doleante, ma si mir ca nu mi-am luat neste injuraturi, si pe buna dreptate ar fi fost.., m-am trezit eu sa fac pe desteptul cu o treaba deja stabilita!!! Deci, sa inteles; 22-24 IULIE, CHEILE RASNOAVEI.., habar n-am unde sunt, banuiesc ca in zona Rasnovului ( pt mine chiar nu conteaza). Ramane stabilita data asta si locatia asta, ok? Acum trebuie sa fie putini mai activi pretenii nostri africani care stau prin zona respectiva, sa faca niscaiva prospectiuni ale zonei si sa stabilim mai in amanunt locul, ce si cum, nu ?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircealeschian Postat Aprilie 18, 2009 Share Postat Aprilie 18, 2009 Da prietene Jean, hold your horses ca ne intalnim noi... Cheile rasnoavei sa fie atunci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Aprilie 18, 2009 Share Postat Aprilie 18, 2009 OK cu Cheile Rasnoavei, mai ales ca eu n-am fost niciodata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cernunos Postat Aprilie 18, 2009 Share Postat Aprilie 18, 2009 Azi mi-am desfacut o particica din mobra k m-am gandit ca e o zi prea frumoasa sa nu surubaresc. Scopul principal sincronizare carburi. In proces insa am descoperit ca imi supureaza ulei pe la chiulasa (partea superioara care acopera valvele). Cat de sa fiu si cat de urgentata trebuie sa fie schimbarea garniturii? (pp ca e garnitura) Poate fi si altceva decat garnitura?! Eu pe acolo am avut impreisa ca se aduna ulei dar nu pot fi sigur pt ca era o pelicula usoara in toata zona .. inclusiv in jurul capacului care acopera supapa de evacuare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
duc Postat Aprilie 18, 2009 Share Postat Aprilie 18, 2009 majoritatea motoarelor au probleme la cil din spate la capacul de chiuloasa! nu e grav! trebuie doar schimbata garnitura si treaba e ca si rezolvata! probabil din cauza racirii mai dificile la cil din spate garnitura se intareste si nu mai etanseaza corect! garnitura este ralativ iesftina o gasesti pe louis costa vreo 10 euro si se mai potriveste si la transalp si ntv, si chiar si la shadow de 600 daca i-mi aduc bine aminte! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dhamzea Postat Aprilie 19, 2009 Share Postat Aprilie 19, 2009 Saptamana viitoare ajung acasa si sper sa am timp sa arunc o privire pe Cheile Rasnoavei pt o locatie buna de campare. Si cand e disponibil si Boieru' sau oricare altcineva dornic de o iesire mai dam o raita prin zona. Deocamdata admir drumurile din Danemarca (+peisaje, locuri si oameni). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircealeschian Postat Aprilie 19, 2009 Share Postat Aprilie 19, 2009 recunoasteti personajul? pot sa bag mana-n foc ca nu va prindeti cine si-a bagat mintile-n cap si a trecut de la vitezane la enduro-touring, acu cativa ani... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Aprilie 20, 2009 Share Postat Aprilie 20, 2009 La mine e un ciclu... Am inceput cu chopper, am trecut la vitezana, apoi enduro-touring, urmeaza putzin hard-enduro, si la batranetze, iar chopper... Dane, cand ajung pe uscat, iti dau un beep sa stabilim o zi de plimbare la Rasnov... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.