vlad302 Postat Aprilie 15, 2009 Share Postat Aprilie 15, 2009 Carburatie dereglata: amestec sarac - carburator infundatNu are legatura cu releul. Mda , asa mas fi gandit si eu; insa chestile astea au aparut chiar dupa ce am ramas fara curent... mi s-a oprit motoru, iar farurile au scazut in intensitate pana sau stins; Am pornito impinsa, si am mers cu ea fara faruri..a mers ok, a si pornit dupa aceea de la buton- asa ca am tras concluzia ca e de bai releul...insa au inceput sa apara chestiile de mai sus ( nu sta la relanti, si da rateuri), asa ca ma gandeam ca ar fi cam mare coincidenta ca exact acum sa apara probleme la carburator. Intr-un fel sper sa fie totul de la releu... mai aveti careva vro idee? mersi mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 15, 2009 Share Postat Aprilie 15, 2009 Mda , asa mas fi gandit si eu; insa chestile astea au aparut chiar dupa ce am ramas fara curent...mi s-a oprit motoru, iar farurile au scazut in intensitate pana sau stins; Am pornito impinsa, si am mers cu ea fara faruri..a mers ok, a si pornit dupa aceea de la buton- asa ca am tras concluzia ca e de bai releul...insa au inceput sa apara chestiile de mai sus ( nu sta la relanti, si da rateuri), asa ca ma gandeam ca ar fi cam mare coincidenta ca exact acum sa apara probleme la carburator. Intr-un fel sper sa fie totul de la releu... mai aveti careva vro idee? mersi mult Pai, intai, verifica contactele pe la fire. Apoi ia un voltmetru (de preferat cu afisaj cu ac), tureaza motorul la cate rpm zice la carte, si vezi sa-ti dea cati volti zice la carte. De obicei, in jur de 14 V. Astfel elimini problema releului. Dupa aia, daca e cazul, treci mai departe: carburatoare, bujii, bobine etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Aprilie 15, 2009 Share Postat Aprilie 15, 2009 Din post-rile mult anterioare a fost clarificata locatia. Cel putin aceasta este impresia mea. Mai precis Cheile Rasnoavei.Sunt convins ca in tara sunt locuri frumoase, dar distanta este un element esential, locatia fixata anterior este una echidistanta pt toata lumea. Daca iar dati drumul la discutii nu se va ajunge nicaieri.Asa s-a intamplat si anul trecut. Nu stiam ca sa discutat ceva de locatia pomenita de tine, anume, Cheile Rasnoavei, in fine, hai sa asteptam 2 saptamani pt ca toti sa-si dea cu parerea si mai vedem dupa aceea. Te asigur, insa, ca anul acesta va exista o intrunire a noastra, a celor cu Afica Twin.., si asta pt ca eu, Jean taxi, sunt proaspat posesor de Afrikan si sunt nerabdator sa va cunosc pe voi si pe Afrikanele voastre! PS Data ramane fixata pe 24-26 iulie. Asta ca sa fie CLAR!!!! Astept cat mai multe pareri de la voi.., macar atata efort sa faceti! Multam anticipat si grabiti-va ca ne rad Transalpistii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
duc Postat Aprilie 15, 2009 Share Postat Aprilie 15, 2009 de acord! Si e asa cum zici, prietene @dhamzea... distanta e importanta. daca e prea departe, e nasol. poa' sa fie nasol si daca e prea aproape, ca nu-ti mai vine sa pleci de acasa ca sa dormi cu cortul la 20-30 de km de acasa. poate de aia n-ai venit tu anul trecut sa ne intalnim si sa ceva impreuna... lasa ca ne vedem anul asta... da' lasa si oamenii sa-si dea cu parerea in privinta locatiei, ca poate iese ceva foarte misto... tuturora, salut. PS operez un nou tip de cauciucuri la utilajul numarul 2. o fi bune pe off-road? nu cred ca e o idee prea buna! cel mai bine este undeva in centrul tarii fagaras brasov pentru ca asa cum sunt posesori din timisoara nu uitati ca mai sunt si prin zona dobrogei care vor sa vina! asa ca cel mai bine este sa fie undeva in zona brasovului! din cta la brasov sunt vreo 400 de km si pan la timisoara inca pe atat! sunt de acords cu data stabilita astept locatia si sper sa fie motoreta gata pana atunci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cernunos Postat Aprilie 15, 2009 Share Postat Aprilie 15, 2009 Mda , asa mas fi gandit si eu; insa chestile astea au aparut chiar dupa ce am ramas fara curent...mi s-a oprit motoru, iar farurile au scazut in intensitate pana sau stins; Am pornito impinsa, si am mers cu ea fara faruri..a mers ok, a si pornit dupa aceea de la buton- asa ca am tras concluzia ca e de bai releul...insa au inceput sa apara chestiile de mai sus ( nu sta la relanti, si da rateuri), asa ca ma gandeam ca ar fi cam mare coincidenta ca exact acum sa apara probleme la carburator. Intr-un fel sper sa fie totul de la releu... mai aveti careva vro idee? mersi mult Partea cu lipsa de faruri pornit la impins samd imi este mult prea familiara.. cd am patit asa tot de la releu a fo toata treaba. Nu mai dadea nici un volutletz... am venit numai pe baterie pina acasa (fro 180km),, insa nu am avut rateruri sau sa nu stea la relanti. Cel mai bine este sa verifici intai releu (si ca incarca bateria cu cat trebe). Din cate stiu exista si cazul nefericit in care releu sa lase sa treaca prea multi volti si atunci sa strice cdi-ul. Nu stiu exact dc un cdi defect poate duca la simptome care par foarte clar de carburatie (ma refer la nestat la relanti si rateuri). Mai exista posibilitatea sa se fi dus naibii o bujie.. caz in care e normal sa nu stea la relanti.. (sau cam asa ceva ). Succes cu localizarea problemei si rezolvarea ei si sa ne tii la curent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cernunos Postat Aprilie 16, 2009 Share Postat Aprilie 16, 2009 Din post-rile mult anterioare a fost clarificata locatia. Cel putin aceasta este impresia mea. Mai precis Cheile Rasnoavei.Sunt convins ca in tara sunt locuri frumoase, dar distanta este un element esential, locatia fixata anterior este una echidistanta pt toata lumea. Daca iar dati drumul la discutii nu se va ajunge nicaieri.Asa s-a intamplat si anul trecut. Nici eu nu am fost in tema ca s-a stabilit locatia (scuze pt neatentie ). In cazul asta sa ii ramana numele: 24 - 26 iulie Cheile Rasnoavei. Da' eu zic k lumea poa' sa continue sa se dea totusi cu parerea la locatii.. eventual le pastram pentru alte intruniri sau pentru ture Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Aprilie 16, 2009 Share Postat Aprilie 16, 2009 Sper sa am si eu Afrikana gata pana atunci. Am inceput sa demontez la ea... Am curatzat carburatoarele, am spalat filtrul de aer (K&N), si ma pregateam sa dau si motorul jos. Am scurs uleiul din el si am observat urme fine de pilituira de bronz, deci la cuzinetzi e problema... Ma intreba cineva daca nu merge sa pun motor de Varadero pe ea. Cunoaste cineva subiectul? Auzisem eu ceva de "Twindero" dar... ma gandesc daca merg adaptate prinderile motorului pentru motorul de Varadero. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Aprilie 16, 2009 Share Postat Aprilie 16, 2009 Ma intreba cineva daca nu merge sa pun motor de Varadero pe ea. Cunoaste cineva subiectul? Din cate stiu eu nu merge. Twindero e de fapt un Varadero cu plastice de AT si roti cu spite, asta grosolan vorbind. Am avut recent un Varadero in garaj la bibilit si chiar m-am uitat la motor. E mult mai mare, nu-mi dau seama cum ar putea intra in cadrul de AT. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Aprilie 16, 2009 Share Postat Aprilie 16, 2009 Si mie mi s-a parut mult mai mare, dar nu am avut ocazia sa il vad fara plastice, sa il studiez mai bine. Oricum, nu cred ca ar conta prea mult daca e pus pe Afrika. Tot Varadero ramane... Afrika are farmecul ei aparte... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cernunos Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 Din cate stiu eu nu merge. Twindero e de fapt un Varadero cu plastice de AT si roti cu spite, asta grosolan vorbind. Am avut recent un Varadero in garaj la bibilit si chiar m-am uitat la motor. E mult mai mare, nu-mi dau seama cum ar putea intra in cadrul de AT. Am si eu o intrebare. Daca sa zicem s-ar potrivi motorul (macar ca dimensiuni sa incapa in cadru) si cu adapatarile necesare. Nu ar conta rapoartele de putere?! Adica ma gandesc ca un pinion facut pentru un cuplu X difera ca si comporatment fata de unul facut pt un cuplu Y. Si mai mult chiar daca pinionul nu s-ar manca prea repede si ar tine si lantul, butucul la roata spate de africa twin nu ar avea de suferit? Nu stiu absolut deloc compatibilitatile intre roti/pinioane de la Varadero la Africa Twin .. este doar o intrebare nascuta din curiozitate si pe un caz mai mult sau mai putin ipotetic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaxel Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 eu am alta intrebare : motor de transalp de 700 merge? pe mine m-ar linisti gandul asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 ala e mai aproape. da ce? nu-ti mai plac carburatoarele? vrei injectie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cernunos Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 eu am alta intrebare : motor de transalp de 700 merge?pe mine m-ar linisti gandul asta cred ca in final orice alt motor ai pune care nu e al afrikanei e de adaptat destul de mult (desi speculez in momentul asta). carburatie/injectie, esapament, vibratii, prinderi, spatiu, aprindere etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 Am si eu o intrebare. Daca sa zicem s-ar potrivi motorul (macar ca dimensiuni sa incapa in cadru) si cu adapatarile necesare. Nu ar conta rapoartele de putere?! Adica ma gandesc ca un pinion facut pentru un cuplu X difera ca si comporatment fata de unul facut pt un cuplu Y. Si mai mult chiar daca pinionul nu s-ar manca prea repede si ar tine si lantul, butucul la roata spate de africa twin nu ar avea de suferit? Nu stiu absolut deloc compatibilitatile intre roti/pinioane de la Varadero la Africa Twin .. este doar o intrebare nascuta din curiozitate si pe un caz mai mult sau mai putin ipotetic. Pinioanele nu sunt facute pentru un anumit cuplu ci sunt facute dupa tipul de lant folosit. La proiectarea unei motociclete lantul se alege in functie de cuplu/putere/dimensiunea rotii spate/greutatea motocicletei. Din cate stiu eu AT si Varadero folosesc acelasi tip de lant, 525, la varadero fiind mai scurt 112 zale fata de 124 la AT. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 Domnilor, Scuzati-ma ca dau buzna nepoftit Cunoasteti un AT de vanzare la un pret decent? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 (editat) Da, am eu unul. Daca te intereseaza, dupa Paste vino pana la TM sa-l vezi. Editat Aprilie 17, 2009 de cstelia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 Domnilor,Scuzati-ma ca dau buzna nepoftit Cunoasteti un AT de vanzare la un pret decent? Te intereseaza bicilindre potente in offroad? Dupa AT, urmatoare o sa fie LC8 Adventure? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 Vad ca toata lumea e pe topic dar nimeni nu isi da cu parerea despre acea intrunire pe care vrem sa o facem.., va doare la bascheti, zau! Spune-ti , oameni buni, 24-26 iulie.., UNDE?!, unde va convine fiecaruia, si mai repede ca nervez repede, zau asa, parca toti detinatorii de Africa Twin ar fi ardeleni, asa greu va exprimati parerile vizavi de locul intrunirii! Astept pareri in continuare, iar daca nu vor veni am sa o fac unde are muschiul meu chef, uite asa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cernunos Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 Vad ca toata lumea e pe topic dar nimeni nu isi da cu parerea despre acea intrunire pe care vrem sa o facem.., va doare la bascheti, zau! Spune-ti , oameni buni, 24-26 iulie.., UNDE?!, unde va convine fiecaruia, si mai repede ca nervez repede, zau asa, parca toti detinatorii de Africa Twin ar fi ardeleni, asa greu va exprimati parerile vizavi de locul intrunirii! Astept pareri in continuare, iar daca nu vor veni am sa o fac unde are muschiul meu chef, uite asa! Pai aveam impresia ca a ramas stabilit: 24 -26 iulie '09 cheile rasnoavei .. ca sa poa sa se adune toata lumea de prin toata lumea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
duc Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 cheile rasnoavei! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
84sbf Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 in sfarsit mi-am primit inapoi saua. l-am trimis in ungaria la un tip care sa ocupa cu modifiarea si retapitarea seilor. postez ceva poze daca pot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cernunos Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 (editat) in sfarsit mi-am primit inapoi saua. l-am trimis in ungaria la un tip care sa ocupa cu modifiarea si retapitarea seilor. postez ceva poze daca pot In poze arata bine. Ne poti da cateva detalii? cum ar fi: a iesit comoda?! buretele e ok? (eventual un pret si unde il gasim pe om).. cat a durat? Editat Aprilie 17, 2009 de cernunos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 Da, am eu unul. Daca te intereseaza, dupa Paste vino pana la TM sa-l vezi. OK, te voi suna Te intereseaza bicilindre potente in offroad? Dupa AT, urmatoare o sa fie LC8 Adventure? Imi pare rau, dar nu ma pasioneaza KTM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 Pai aveam impresia ca a ramas stabilit: 24 -26 iulie '09 cheile rasnoavei .. ca sa poa sa se adune toata lumea de prin toata lumea Ai avut o impresie buna.., acum am vazut si eu dupa ce m-am ambitionat sa parcurg tot topicul XRV-ului Afrikan, au fost facute si liste si sugestii si doleante, ma si mir ca nu mi-am luat neste injuraturi, si pe buna dreptate ar fi fost.., m-am trezit eu sa fac pe desteptul cu o treaba deja stabilita!!! Deci, sa inteles; 22-24 IULIE, CHEILE RASNOAVEI.., habar n-am unde sunt, banuiesc ca in zona Rasnovului ( pt mine chiar nu conteaza). Ramane stabilita data asta si locatia asta, ok? Acum trebuie sa fie putini mai activi pretenii nostri africani care stau prin zona respectiva, sa faca niscaiva prospectiuni ale zonei si sa stabilim mai in amanunt locul, ce si cum, nu ?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircealeschian Postat Aprilie 18, 2009 Share Postat Aprilie 18, 2009 Da prietene Jean, hold your horses ca ne intalnim noi... Cheile rasnoavei sa fie atunci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.