Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bine ai venit in "clubul" nostru. Interesanta combinatia de culori :D

 

 

:D o sa fac o poza cu toate carenele puse cand termin de lucrat la ea (cam o saptamana), cu cricul central home made si poate si suportii de genti laterale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, uitasem de bestfest ... ne vedem la Manowar :D :crack: :rock:

 

Atunci ramane pt 18-19iulie ?

 

Am o mica problema cu electrica, adica prima data mi s-a dus lumina de pozitie si stopul pe frana .... apoi mi-a disparut o faza scurta, apoi si a 2-a .... acum am schimbat becul de spate, dar merge doar pozitia, tot nu merge stopul pe frana .... am dat ieri comanda la Louis de becuri pt fata - Narva 12V 45/40w .... pana imi vin de la Louis o sa merg pe faza lunga .... cineva mi-a spus ca se poate ca becurile sa cedeze de la vibratii (momentan am gume MitasE09 pe mobra - si am mers ceva pe asfalt cu ele) .... eu intreb daca nu cumva ar mai fi si vreo alta cauza pentru treaba asta ... ati mai patit asa ceva? :D

 

Si eu tot cu regulatorul am a patit-o.. din fericire nu mi-a ars toate becurile pt a a ajuns sa nu mai dea nici un volt :kick:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu tot cu regulatorul am a patit-o.. din fericire nu mi-a ars toate becurile pt a a ajuns sa nu mai dea nici un volt :D

 

sper sa nu fie regulatorul ... l-am schimbat acu un an ... oricum maine ii verific tensiunea si o sa vad ...

 

de stickerele alea nu se mai aude nimic? sau de data intalnirii ... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eh....asa nu merge...propun ca pentru data intilnirii sa facem din nou faza cu

lista pe care o introdus-o boieru'....

ca asa trece vremea si nu facem nici o treaba. Daca stim de pe acuma o data fixa,

o sa fie mai usor sati arangezi programu in asa fel incat sa fii liber.

 

Deci propun sa se propuna (scuze de repetare) 2-3 wekenduri, care apoi sa fie votate in lista cu pricina.

 

ca oricum ii mai importanta data decat locatia, care se poate hotara mai incolo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ala in iunie, ala in iulie, ala in august, ala in,,,,,,si uite asa trece anu . ca in '2008. :lol: :blink: . Fiecare isi aranjeaza treburile,Eu trebuie sa fak tara ,sighet marmatiei, ce sa mai comentez? :blink: :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu doua nelamuriri.., prima: ce pot face pt a ajunge cu varfurile picioarelor jos, deoarece e prea inalta.., si a doua: nu inteleg cum naiba sa pornesc trip-masterul ala ca de aprins se aprinde ecranul dar nu apare nimic pe el, am apasat eu ca maimuta pe botoanele alea, dar nimicuta!, e vreun skepsis?! Ps Important pt mine e sa aflu in ce fel sa procedez pt a nu mai sta precum cei de la cros atunci cand opresc la semafor.., in rest numa de bine, ma felicit la infinit pt alegerea facuta. Inca ceva, nus cum dreakului nu au altii lumini bune la Afrika Rd04, pt ca eu la a mea am neste lumini as zice impresionante, mi-am luat gandul de ai mai pune xenon cand am vazut ce bine lumineaza drumul.., cred ca vad si musca pana in 20-30 m! :unsure: Multumesc anticipat pt raspunsuri.., daca cumva sa mai scris despre asta de-a lungul topicului sa ma scuzati dar asta mic al meu nu ma lasa sa-l parcurg( cel putin pana mai creste) asta ca sa ma intelegeti!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce pot face pt a ajunge cu varfurile picioarelor jos, deoarece e prea inalta..

 

In 1a faza si eu intentionam sa o cobor, dar apoi cu cizmele in picioare e alta treaba si m-am lasat pagubas.

Daca tii mortis poti sa mai cobori piulita de pe axul amortizorului central.

Cel putin asa am fost sfatuit de altii cand ma manca grija.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tii mortis poti sa mai cobori piulita de pe axul amortizorului central.

 

Adica sa o urci pe amortizor:)

Daca o cobori, comprimi arcul si suspensia devine mai rigida.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adica sa o urci pe amortizor:)

Daca o cobori, comprimi arcul si suspensia devine mai rigida.

 

Daca nu-i suficient o mai poti cobori din juguri.

 

Problema 2, este numai la Africanele aduse din Italia. Alea au standard niste lumanari ca becuri nu se pot numi la 30/35W. Asa a hotarat autoritatea rutiera de pe la ei. post-76-1239001448_thumb.jpg

Editat de Bulinu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema 2, este numai la Africanele aduse din Italia. Alea au standard niste lumanari ca becuri nu se pot numi la 30/35W. Asa a hotarat autoritatea rutiera de pe la ei. post-76-1239001448_thumb.jpg

 

asa sunt si becurile mele, Narva 12V40/45w ...

am masurat bateria cu mobra nepornita si-mi arata 13.7 -13.8V ... apoi cu mobra pornita, la bornele bateriei dadea 13,9V ... ceapa masii, stiu ca tre sa fie la 14,5V ... poate n-am masurat cum trebuie ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu doua nelamuriri: nu inteleg cum naiba sa pornesc trip-masterul ala ca de aprins se aprinde ecranul dar nu apare nimic pe el, am apasat eu ca maimuta pe botoanele alea, dar nimicuta!, e vreun skepsis

 

asta am patito si eu..era luminat ecranul , dar nu aparea nimik pe el.

"Skema" o fost ca era arsa siguranta pt tripmaster. Vezi acolo la panoul de siguranta ca scrie care ii (e una de 10a)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare ...

in seara asta cand am plecat cu mobra de la munca, am observat stand la semafor ca atunci cand actionam semnalul dreapta - mergea doar cel de pe spate, iar indicatorul din bord se misca foarte alert ... cel de stanga se comporta normal ... din mers daca actionam semnalul dreapta - functiona corect .... sa fie releul regulator ? sau altceva, vreun alt releu p-acolo ? :unsure:

Editat de sherky
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta am patito si eu..era luminat ecranul , dar nu aparea nimik pe el.

"Skema" o fost ca era arsa siguranta pt tripmaster. Vezi acolo la panoul de siguranta ca scrie care ii (e una de 10a)

Merci, o sa caut siguranta cu pricina, dar tinand cont ca a mea e din 92, deci tripul este din cate stiu, adaugat dupa , nu din fabrica, s-ar putea ca siguranta aceea sa fie cine stie pe unde, daca o exista! Dreakul sa-l ia de trip, nu asta e problema majora, ca sa mai urc filetul la amortizor, ar fi o idee( al meu, am vazut, e la jumatate), deci, ar fi loc de asta, numa ca am doi preteni care ma tot bat la cap ca voi face operatiunea degeaba pt ca moto va deveni barca iar de lasat nu se va lasa mai jos.., altcineva imi spunea ca trebe inlocuita nus ce piesa in care se prinde partea de jos a amortizorului central, adica sa o fac la un strungar( ma ia groaza) sau ca ar exista un kit special pt treaba asta( cred, in cazul ca exista, ca ar costa o poala de bani!).Deja simt ca ma i-au nervii, daca mai stie cineva, o idee, ceva , il rog sa-mi spuna(eventual PM) PS Eventual imi i-au neste cizme de choparist cu toace 10 cm!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare ...

in seara asta cand am plecat cu mobra de la munca, am observat stand la semafor ca atunci cand actionam semnalul dreapta - mergea doar cel de pe spate, iar indicatorul din bord se misca foarte alert ... cel de stanga se comporta normal ... din mers daca actionam semnalul dreapta - functiona corect .... sa fie releul regulator ? sau altceva, vreun alt releu p-acolo ? :unsure:

 

 

ai becul de fata ars si deaia merge mai repede releul! alt releul pe semnalizare in afara celui care il auzi cand ai semnalul pus nu este... si ca informatie releul de semnalizare se afla langa faruri undeva pe cadrul lor in partea dreapta si are 3 fire... verde negru si maro parca!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Sunt putzin trist, dar si vesel in acelashi timp. Mi-am bulit Afrikana. Dupa un weekend super reushit, cu o iesire fantastica prin paduri si rauri, in care am si facut prima baie pe anul asta, cu tot cu motocicleta, am plecat la un chef, cu oaie la protzap si galetzi cu vin. Toate au fost super pana cand a venit vremea sa o iau spre casa. Am pornit motorul sa se incalzeasca, si dupa vreo 2 minute de mers a inceput sa piarda din turatzii, si s-a oprit brusc. Am incercat sa o repornesc, si am auzit o bataie la motor. Am oprit imediat, si ma gandeam ca e de la scufundarile prin rau facute in ziua anterioara. Dar nu era asa... nu mai aveam ulei in motor, decat vreo 2 litrii maxim. Becul de la bord nu s-a aprins, desi functioneaza cand pun contactul. Am completat cu ulei, si degeaba. Bataia a ramas, si motyorul mi se oprea. Asa ca am plecat plin de nervi si suparare cu o mashina acasa, m-am intors cu un microbuz, am incarcat-o pe Reta in spate, si am bagat-o la garaj. Am demontat tot, am curatzat carburatoarele si am dat drumul la ulei. Am strecurat printr-un dres uleiul, si am gasit cateva urme de pilitura de bronz, semn ca motocicleta "a racit la cuzinetzi". Maine ma pauc sa schimb garnitura de chiuloasa la cealalta Honditza (VF750 Interceptor) si o sa trec o vreme iar pe motorul de urgentze.

De ce sunt si putzin vesel? Pentru ca vroiam de multa vreme sa bag Afrikana intr-o reparatzie capitala. Si cum o sa raman si fara permis o vreme, e numai bine, ca am timp sa ma ocup de ea cum trebuie. Asa ca astept sa o demintez, sa vad care e starea pistoanelor, si daca e cazul le schimb, impreuna cu segmentzii. Am vazut pe net unele in America, facute de Wiseco, care cica vin la set cu camashi si care fac din motorul de 750, un motor de raliu de 850 de cm. Banuiesc ca trebuiesc schimbate si alte treburi pe la motor, asa ca o sa raman la cele clasice de 750, dar am inteles ca sunt unele sport, facute tot de cei de la Wiseco, mai usoare, si care fac motorul sa intre mai repede in ture. Vreau sa ma interesez daca exista si set de tuning de carburator de la DynoJet pentru Afrika. Asa ca ma asteapta o munca destul de nasoala, dar interesanta in acelashi timp. Spuneam acum ceva vreme ca nu credeam ca o sa apuc sa vad motorul de Afrikana desfacut... Uite ca a venit si clipa aceea. Asa ca o sa ma inarmez cu rabdare, si o sa ma apuc de treaba.

Deci, verificatzi mai des uleiul, sa nu patzitzi ca mine. Nu va bazatzi pe martorul de ulei, ca e bulangiu... O sa va tzin la curent cu lucrarile, cu poze atasate, ca cine stie, poate o sa fie utile vreodata.

P.S. Daca nu o sa fie gata pana la intrunire, o sa pun pe Vf un cauciuc de cross pe spate, ca e pe 18, si de supermoto pe fatza, si ma catzar pe munte dupa voi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dyno pentru africa stiu ca este si costa cam 90-100e. despre restul imi pare rau sa aug dar sa vedem partea buna, o sa fie motorul super.

despre trecerea la 850, din cate citisem acum ceva vreme se invartea in jurul unui cost destul de insemnat si presupunea sa le trimiti motorul. daca vorbim de acelasi lucru, un sfat ar fi sa cumperi un motor de AT second hand (300-400e) si sa il faci de 850 dar sa ii pastrezi motorul original ca nu se stie niciodata.. bafta multa si sa ne tii la curent cu evenimentele

si poze multe.

 

@jean 10cm sunt cam mult si nu stiu cum o sa o cobori atat. nu cred ca piulita aia face asa minuni. merita incercat din piulita si din furci, sau asa cum ti s-a sugerat cautat kit de coborare (pentru africa nu am vazut inca dar pentru alte modele da). in acelasi timp, daca te vei obisnui nu va fi dracul asa de negru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jane, ce model ai? Ca daca ai RD07 mai e o solutzie. Sa schimbi parghia aceea triunghiulara de la amortizor cu una de RD04. Cica o sa o coboare cu vreo 3-4 cm. Eu vreau sa o mai ridic pe a mea, desi nu ajung bine la pamant cu picioarele

Editat de boieru'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ jean ...ce inaltime ai? eu am 1.65 si am coborat africana de ajung pe varfuri ...respectiv in unghii daca am cizmele de enduro ca alea sunt mai rigide pe glezna.

 

mie mi-a coborat sotul motoreta din jug, a scos aerul din furca (pentru ca a mea are amestec ulei si aer, spre deosebire de cele noi - cred ca si a ta e la fel) si evident urcata pe amortizorul central.

 

daca faci asa iti recomand cu caldura sa shimbi si uleiul din furca si sa nu te sperii daca la inceput va fi mai rigida pentru ca cel putin a mea in 100 d km si-a "dat drumul"

 

incearca asa pana sa iei vreun kit, eventual scapi fara cheltuiala. daca ai nevoie de un mecanic ti-l recomand pe mao - mi-a facut revizie ca la carte si motoreta merge brici :rolleyes:

 

numai bine

 

ps: cu intalnirea cum ramane?

Editat de antenutza
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@boieru i-mi pare rau sa aud ca s-a stricat africana.... din ulei nu cred ca e problema... intradevar martorul se aprinde destul de tarziu cand aproape nu mai ai ulei deloc... eu am patit-osi a trebuit sa completez un litru si cred ca aproape jumate ca sa ajunga la nivel! deci martorul functioneaza bine! e drept ca in momentul in care se aprinde becul deja e fffoarte grav! trebuie sa desfaci si sa vezi ce s-a intamplat neaprat.... eu la a mea inca astept piesele ca am vb cu un amic sa mi le trimita din germania dar daca stiam ca se misca asa greu asta mai bine le comandam in tara si veneau mai repede... dar acum e prea tarziu sper ca in 2 sapt sa o pun si pe picioare! garnituri pt motor gasesti athena-ad.com e vreo 80 de euro setul! daca ai ceva nevoie de piese de cutie mai putin pinionul de a-2a de pe trenul primar te ajut cu cea mai mare placere... am cutia completa cu furci pinioane si selectorul pe care merg furciele! mult noroc si asteptam vesti! sunt f curios sa vad ce s-a intamplat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jane, ce model ai? Ca daca ai RD07 mai e o solutzie. Sa schimbi parghia aceea triunghiulara de la amortizor cu una de RD04. Cica o sa o coboare cu vreo 3-4 cm. Eu vreau sa o mai ridic pe a mea, desi nu ajung bine la pamant cu picioarele

Din pacate, este RD04, asa ca.., nu mere cum spui.., nu inteleg de ce vrei tu sa o ridici pe a ta in conditiile in care nici acum, asa cum e, nu ajungi cu talpa pe pamant, e vreun avantaj sa nu ajungi bine cu picioarele?! :rolleyes: ANTENUTZA, am 1,72 si sunt oarecum solid tinand cont ca am 80 si ceva de kile, ajung jos doar varffurile usor flexate.., ma rog, am sa fac altceva, pun crash-bar-uri fata-spate si am sa o dau pe jos pana se plictiseste, vb serios, asta e varianta optima, oricum trebuia sa ii pun bari de protectie! :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai Jane, eu folosesc Afrika Twin foarte mult in teren. Si acolo, fiecare centimetru in plus conteaza. Am fost weekendul trecut cu niste amici cu ATV-uri si Quad-uri pe forestiere, si doar cei cu Quad-uri au reushit sa se tzina dupa mine. In teren imi place sa o alerg, si uneori pe forestiere prind viteze considerabile. O inaltzime mai mare ma ajuta sa trec altfel peste obstacole, desi e mai greu putzin in trafic. Dar e o chestiune de echilibru. Abia astept sa ma bag la concursurile de mers incet.

Azi nu am lucrat deloc la Afrikana. Trag tare sa termin de schimbat garniturile de chiuloasa la VF, si schimbatul telescoapelor pe fatza. De afrikana vreau sa ma ocup cu multa grija si atentzie, pentru ca am de gand sa o tzin toata viatza. Inca nu s-a inventat motocicleta care sa o inlocuiasca. Am mers zilele astea cu cealalta Afrikana pe care am avut-o, cea galbena, model RD07. Acum sunt convins ca am facut o alegere buna cand am decis sa pastrez RD04. RD07 e greoaie in teren, si pozitia mi se pare tare ciudata, mai ales la mersul in picioare. Nu potzi sa o tzii intre picioare ca pe RD04. La frane mai ales, in loc sa iti ofere sprijin,, iti cracaneaza picioarele de zici ca te pune sa faci spagatul.

Ma intreba cineva de pistoanele de la Wiseco pentru Afrika. Uite un link cu o astfel de motocicleta, preparata pentru off-road. http://www.xrv.org.uk/forums/africa-twin/1...frica-twin.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am banuit ca asta ar fi singura explicatie.., mersul pe teren accidentat.., apropo de mersul incet, nu ma laud dar s-ar putea sa fiu tatic anul asta la mersul incet, las ca facem un pariu amandoi,(neste bere) si daca ne iese timpul bun, il provocam si pe Nae, ca a imbatranit si el , nu il mai tin reflexele! :rolleyes: Ps Dar il provocam inainte sa se imbete.., pt a avea si noi sanse! :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...