01-BPM Postat Aprilie 20, 2009 Share Postat Aprilie 20, 2009 salut! posesori de africane si nu numai. sunt cristi din oradea -incepator cat A. de vreo luna sunt bucurosul posesor a unei africane rd04 din '92. saptamana ce vine bag actele la politie pt inmatriculare. in rest toate bune cat despre intrunirea de la Cheile Rasnovului iulie09 ma tenteaza sa mai vedem pana atunci, poate dau si eu peste cineva din oradea sau din imprejurimi dornic sa mearga la intrunire -posesor de africana, sa stam de vorba poate facem de iesire. sarbatori fericite asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Aprilie 20, 2009 Share Postat Aprilie 20, 2009 recunoasteti personajul?pot sa bag mana-n foc ca nu va prindeti cine si-a bagat mintile-n cap si a trecut de la vitezane la enduro-touring, acu cativa ani... Naiba stie cine o fi.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cernunos Postat Aprilie 20, 2009 Share Postat Aprilie 20, 2009 majoritatea motoarelor au probleme la cil din spate la capacul de chiuloasa! nu e gr... Multam @duc. O sa achizitionez o garnitura cat de curand. Intre timp insa pp ca nu e groaznic dc o mai plimb pe ici pe colo, nu? salut! posesori de africane si nu numai.sunt cristi .... Bun venit si felicitari pentru achizitie. La cat mai multi Km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
duc Postat Aprilie 20, 2009 Share Postat Aprilie 20, 2009 Multam @duc. O sa achizitionez o garnitura cat de curand. Intre timp insa pp ca nu e groaznic dc o mai plimb pe ici pe colo, nu? nu e nici o problema atata timp cat nu te deranjeaza uleiul care curge pe acolo! trebuie in schimb sa fii atent cu nivelul sa nu o scapi fara ulei ca nu e bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Aprilie 20, 2009 Share Postat Aprilie 20, 2009 sunt cristi din oradea -incepator cat A.de vreo luna sunt bucurosul posesor a unei africane rd04 din '92. Salut si bine ai venit printre noi. Vrem si poze cu bestia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
01-BPM Postat Aprilie 20, 2009 Share Postat Aprilie 20, 2009 salut! mersi de urari cateva poze facute in graba sper sa fi atasat si pozele toate bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
01-BPM Postat Aprilie 20, 2009 Share Postat Aprilie 20, 2009 salut da ceva detalii ca sunt poate si altii interesati de asa tip de saua cel putin pe mine ma interesa pret,unde in ungaria?,timp, si alea alea stii tu da poti sa faci ceva poze cu ea, dosul seii posteazale aici mersi mult asfalt uscat ce am gasit pe net Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherky Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 salutare ... am o mica problema cu mobra .... ieri mi s-a spart rulmentul de pe partea dreapta de la roata spate .... m-am uitat prin manual dar nu am gasit date despre tipul/marimea acestuia/acestora aveti idee de care rulmenti trebuie? ce dimensiuni au? si daca se pot gasi in romanica pe undeva? sau sunt nevoit sa comand de pe net ? bafta maxima ... sa ne vedem sanatosi la intrunire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 vezi aici http://www.pieces-honda.com/pieces-promo-6...0-F__1300-.html de rulmenti noi si originali recomand Honda Romania, daca vrei ceva SH incearca la motorsmith de pe forum, eu am luat de la ei senzoru de cric lateral la super pret. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PERL Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 (editat) salutare ...am o mica problema cu mobra .... ieri mi s-a spart rulmentul de pe partea dreapta de la roata spate .... m-am uitat prin manual dar nu am gasit date despre tipul/marimea acestuia/acestora aveti idee de care rulmenti trebuie? ce dimensiuni au? si daca se pot gasi in romanica pe undeva? sau sunt nevoit sa comand de pe net ? bafta maxima ... sa ne vedem sanatosi la intrunire salutare ! acestea sunt codurile la toti rulmentii:fata ,spate, foaie Model / Front / Rear 'left' / Rear 'right' / Rear 'sprocket' RD03 / 6202-2RS1/C3 (2x) / 6203-2RS1/C3 / 6203-2RS1/C3 / 6204-2RS1/C3 RD04/RD07 / 6203-2RS1/C3 (2x) / 6303-2RS1/C3 / 6203-2RS1/C3 / 6204-2RS1/C3 si ii gasesti la cei de la BADI.RO -pret 36 ron cei doi rulmenti spate fara cel de foaie care se distruge greu,nu cred ca va fii necesar sa il schimbi . Rulmentii sunt de la SKF. CEi de la BADI sunt fff OK , fac si livrari la domiciliu spor la treaba ! Editat Aprilie 21, 2009 de PERL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherky Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 ok, multam mult ... intre timp m-a luminat un coleg de munca ... am facut rost de rulmenti ... bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad302 Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 Alternativa la racirea releului de incarcare...luata de pe xrv. ; mie mi se pare destul de atractiva, si mai simpla decat ventilatorul de calculator. Vedeti vreun punct negativ al metodei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 Alternativa la racirea releului de incarcare...luata de pe xrv. ; mie mi se pare destul de atractiva, si mai simpla decat ventilatorul de calculator. Vedeti vreun punct negativ al metodei? Poate, la viteze mici, baga aer cald din jurul motorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
duc Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 arata cam nashpa tubul ala.... mai bine pui un ventilator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 arata cam nashpa tubul ala.... Tziganie de-a dreptul. Eu as fi mers cu "tunning"-ul chiar mai departe, sa iau aer direct dintr-o gaura facuta in carena fata deasupra farurilor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 nu e nici o problema atata timp cat nu te deranjeaza uleiul care curge pe acolo! trebuie in schimb sa fii atent cu nivelul sa nu o scapi fara ulei ca nu e bine! Las ca o sa ii spun eu cat il costa sa mearga fara sa verifice nivelul la ulei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 (editat) Las ca o sa ii spun eu cat il costa sa mearga fara sa verifice nivelul la ulei... Mai bine spune-i dinainte ca de, e dea-l nostru.,,,,,, o teava de 2 toli am eu,,,lasind gluma la o parte, pune totusi un ventilator.La Buzau am fakut vreo 25 km de off si releul tot rece era. Editat Aprilie 21, 2009 de pedros Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 Dupa mai bine de 3 sapt, am reusit sa fac cateva sute de km ieri si azi, si cateva concluzii sau desprins; imi trebuie neaparat geam touring, adica mai inalt, peste 120 km/h curentul devine deranjant( mi-am bagat doaper ca sa nu mai aud vajaitul din casca), am reusit sa-mi avariez rinichii din cauza faptului ca suspensiile sint reglate pt drumurif bune, asa ca se impune o noua reconfigurare, consumul a reiesit ca e de 5,7-max 6l, nu e rau dar cred ca se putea si mai bine.., inca odata m-am convins ca trebe sa ma bucur ca mi-am luat crash-bar-uri, pt ca era sa cad de mai multe ori de pe loc sau cand rulam cu viteza mica prin padure, motorul este f elastic, de la 120 la 160 se duce rapid, dar, imi displace ca de la 130/h incepe sa-mi gadile talpile scaritele ( asa e normal?), ce mai!, motorasul e o incantare, pe viraje nu m-ar mira sa eclipsez neste meseriasi cu gesexsere , sa dat comanda la caucioc ( Heidenau), franele sunt grozave, numa ca la vara nus daca vor mai functiona la fel, cred ca am sa le schimb cu unele reising, cum aveam pe CBR-eu, am dat in delir ca sa ma obisnuiesc a lucra numa cu franele fata pt ca 4 sezoane nu m-am atins la cbr de maneta de frana fata, decat in cazuri extreme( deoarece aveam Dual-ul iar discurile fata erau cam ovalizate)! Am modificat saua la Darian, dar, se pare ca trebe sa umblu si la amortizor, am vazut la jupan Pedros cum mai pot cobori cu 2-3 cm motoreta! In final pot spune ca sunt f multumit de alegere, insa , voi mmai ofta un timp dupa cei 40 de caluti pierduti! PS Trip masterul se aprinde , dar nu indica nimic, am verificat sigurantele, am apasat cum zicea cineva ambele taste, TIME si ADJUST, insa degeaba, ce dreak as mai putea incerca, sa-l arunc?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 Mi-am adus aminte inca ceva.., stie careva, dar sigur, cum se verifica niveleul uleiului la motor, adica , cu joja infiletata sau nu?. Eu zic ca trebuie sa se masoare cu joja neinfiletata, asa era si la Cbr-eu si asa stiu ca sunt mai toate hondele, sau chiar toate! Asta ca m-am tot contrazis cu un Afrikan! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 Mi-am adus aminte inca ceva.., stie careva, dar sigur, cum se verifica niveleul uleiului la motor, adica , cu joja infiletata sau nu?. Eu zic ca trebuie sa se masoare cu joja neinfiletata, Ai dreptate Motorul de AT e identic din pdv principial cu cel de TA, deci uleiul se verifica la fel Se incalzeste motorul, se lasa sa se aseze uleiul, se scoate joja, se sterge si se introduce din nou fara a se infileta Confirmarea ca metoda aceasta e corecta am primit-o la ultimul schimb de ulei, a intrat exact cat zice cartea la TA, 2700 ml cu filtru nou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cernunos Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 (editat) Mai bine spune-i dinainte ca de, e dea-l nostru.,,,,,, o teava de 2 toli am eu,,,lasind gluma la o parte, pune totusi un ventilator.La Buzau am fakut vreo 25 km de off si releul tot rece era. Nu intentionez sa imi calez motoru' Oricum de regula verific nivelul la ulei. Acum o sa fiu si mai atent. Deocamdata e in regula. Are careva idee ce sa mai verific ca sa ma prind de ce imi porneste greu cd e rece!? Bujiile sunt schimbate recent, bateria e ca noua (are 1an juma, Yuasa, si are voltii corespunzatori iar afrikana incarca cum trebe), pompa merge ok (masurat ca la carte), carburie is sincronizate. Ce e drept carburile nu le-am dat jos sa le curat. Devine frustrant.. dc o las 24 - 30h nepornita dau la automatde 3 - 5x pina sa porneasca(adica ma chinui cam juma de minut sa o pornesc). Si cd pleaca (cu tot cu soc) trage greu (adica sta 5 - 10 sec prin 900 - 1100 ture) dupa care catinel catinel urca spre 2000 - 2500 si cu timpul spre 3000. Editat Aprilie 22, 2009 de cernunos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 Nu intentionez sa imi calez motoru' Oricum de regula verific nivelul la ulei. Acum o sa fiu si mai atent. Deocamdata e in regula. Are careva idee ce sa mai verific ca sa ma prind de ce imi porneste greu cd e rece!? Bujiile sunt schimbate recent, bateria e ca noua (are 1an juma, Yuasa, si are voltii corespunzatori iar afrikana incarca cum trebe), pompa merge ok (masurat ca la carte), carburie is sincronizate. Ce e drept carburile nu le-am dat jos sa le curat. Devine frustrant.. dc o las 24 - 30h nepornita dau la automatde 3 - 5x pina sa porneasca(adica ma chinui cam juma de minut sa o pornesc). Si cd pleaca (cu tot cu soc) trage greu (adica sta 5 - 10 sec prin 900 - 1100 ture) dupa care catinel catinel urca spre 2000 - 2500 si cu timpul spre 3000. O fi infundat traseul mersului la rece - socul (choke). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
duc Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 filtrru de aer infundat! verifica-l! si curata si caburile! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cernunos Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 (editat) O fi infundat traseul mersului la rece - socul (choke). daca ar fi infundat cred ca ar merge aiurea soc-ul mai mult timp. adica motorul nu se incalzeste imediat. dar o sa verific si socul. filtrru de aer infundat! verifica-l! si curata si caburile! filtrul de aer l-am verificat cand am sinc carburile si e ok. Editat Aprilie 22, 2009 de cernunos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircealeschian Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 Dupa mai bine de 3 sapt, am reusit sa fac cateva sute de km ieri si azi, si cateva concluzii sau desprins; imi trebuie neaparat geam touring, adica mai inalt, peste 120 km/h curentul devine deranjant( mi-am bagat doaper ca sa nu mai aud vajaitul din casca), am reusit sa-mi avariez rinichii din cauza faptului ca suspensiile sint reglate pt drumurif bune, asa ca se impune o noua reconfigurare, consumul a reiesit ca e de 5,7-max 6l, nu e rau dar cred ca se putea si mai bine.., inca odata m-am convins ca trebe sa ma bucur ca mi-am luat crash-bar-uri, pt ca era sa cad de mai multe ori de pe loc sau cand rulam cu viteza mica prin padure, motorul este f elastic, de la 120 la 160 se duce rapid, dar, imi displace ca de la 130/h incepe sa-mi gadile talpile scaritele ( asa e normal?), ce mai!, motorasul e o incantare, pe viraje nu m-ar mira sa eclipsez neste meseriasi cu gesexsere , sa dat comanda la caucioc ( Heidenau), franele sunt grozave, numa ca la vara nus daca vor mai functiona la fel, cred ca am sa le schimb cu unele reising, cum aveam pe CBR-eu, am dat in delir ca sa ma obisnuiesc a lucra numa cu franele fata pt ca 4 sezoane nu m-am atins la cbr de maneta de frana fata, decat in cazuri extreme( deoarece aveam Dual-ul iar discurile fata erau cam ovalizate)! Am modificat saua la Darian, dar, se pare ca trebe sa umblu si la amortizor, am vazut la jupan Pedros cum mai pot cobori cu 2-3 cm motoreta! In final pot spune ca sunt f multumit de alegere, insa , voi mmai ofta un timp dupa cei 40 de caluti pierduti! PS Trip masterul se aprinde , dar nu indica nimic, am verificat sigurantele, am apasat cum zicea cineva ambele taste, TIME si ADJUST, insa degeaba, ce dreak as mai putea incerca, sa-l arunc?! - geamul touring e un concept - incearca de la givi - consum 5,7 - 6 pare ok la vitezele alea - la 130 e normal sa-ti gadale talpile - reduci vibratiile cu kit de lant nou, bujii noi, carburatoare curatate/reglate - daca bagi off road soft , la viteze mai mici, ar trebui sa te obisnuiesti si cu frana spate, e un alt stil decat cu ce ai fost obisnuit ; plus ca motorul e mai mare, mai inalt, altfel decat ce-ai avut - pe mine ma ajuta frana spate Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.