Mihutz77 Postat Februarie 16, 2012 Share Postat Februarie 16, 2012 (editat) Boala tratabila... A mea hondita nu mai scoate zgomote dupa ce i-am inlocuit rulmentul. Bine, i-am intins si un pic arcurile(ca sa nu sara carcotasii de ... in sus) Nu cred ca iti trebuie ureche muzicala pt astea doua clipuri facute cu hondita mea: Inainte de interventia mea la ambreiaj: dupa interventie: Editat Februarie 16, 2012 de Mihutz77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Februarie 17, 2012 Share Postat Februarie 17, 2012 (editat) Pleaca ma da'ci cu filmele tale!!!sa auzi zgomot ce a facut "oala' de abreiaj de la "mobra" mea cand am scapat-o din mana pe beton facandu-se in mai multe bucatele!! Editat Februarie 17, 2012 de rul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbrxx Postat Februarie 17, 2012 Share Postat Februarie 17, 2012 Dar la rd07A-ul pe care l-am luat de la tine la 67k km(real sau nu)face ambreiajul de zici ca este Ducati ),hai lasa ca mai ai pana ajungi la Ducati(poate daca dai jos uleiul)de km nu pot sa ma pronunt,ca nu l-am luat de nou,dar avea zgomot si la mine,am verificat si yo,ti-am zis dar nu am gasit nimic serios. Frate, ce-au sarit posesorii de Honde!!! Recunosc ca am cam gresit cand am generalizat. Eu ma refer la acel zgomot care dispare atunci cand debreiezi complet (si care intr-adevar poate fi si de la arcuri, bucsa samd) pe care l-am auzit la multe modele de Honda (CBR 600, 900, XX, VFR VTEC, Transalp, VTR SP2 ...) si care nu se aude parca asa tare la motoare de Suzuki, Yamaha etc. Am vazut mai multe topicuri cu posesori de Honde deranjati de acel zgomot care au primit raspuns "asa face toate 'ondele" (de acolo si generalizarea). Bafta posesorilor de 'onde (adica si mie) sa nu le "bata ambreiajul"! si sa fim sanatosi!in rest poate si cu bataia asta se duce mai mult decat o alta'marca'renumita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihutz77 Postat Februarie 17, 2012 Share Postat Februarie 17, 2012 Am nevoie pt africana mea de piesa nr 33 din atachment. Poate o are cineva prin garaj... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Februarie 17, 2012 Share Postat Februarie 17, 2012 Pleaca ma da'ci cu filmele tale!!!sa auzi zgomot ce a facut "oala' de abreiaj de la "mobra" mea cand am scapat-o din mana pe beton facandu-se in mai multe bucatele!! Sa te inveti minte sa lucrezi doar in pat, inconjurat de perne moi si pufoase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihutz77 Postat Februarie 17, 2012 Share Postat Februarie 17, 2012 Pleaca ma da'ci cu filmele tale!!!sa auzi zgomot ce a facut "oala' de abreiaj de la "mobra" mea cand am scapat-o din mana pe beton facandu-se in mai multe bucatele!! Mie-mi spui??? Pai din cate imi aduc eu aminte, tu vorbeai cu mine la telefon cand ai scapat oala pe jos Tocmai incercai sa-mi arati cat de tare zornaie arcurile in ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Februarie 17, 2012 Share Postat Februarie 17, 2012 Mie-mi spui??? Pai din cate imi aduc eu aminte, tu vorbeai cu mine la telefon cand ai scapat oala pe jos Tocmai incercai sa-mi arati cat de tare zornaie arcurile in ea Sunteti doi dementi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbrxx Postat Februarie 17, 2012 Share Postat Februarie 17, 2012 Mie-mi spui??? Pai din cate imi aduc eu aminte, tu vorbeai cu mine la telefon cand ai scapat oala pe jos Tocmai incercai sa-mi arati cat de tare zornaie arcurile in ea Taare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oqkoq Postat Februarie 17, 2012 Share Postat Februarie 17, 2012 Mihutz, tu chiar ai mers cu africana aia pe strada? esti sigur ca motocicleta ta nu e noua ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Februarie 17, 2012 Share Postat Februarie 17, 2012 Mihutz, tu chiar ai mers cu africana aia pe strada? esti sigur ca motocicleta ta nu e noua ? Mihut....toată ziua freaca" Africana"!!!.....îl doare la banana!!abia astept sa-l tavalesc un pic prin namoale!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Februarie 18, 2012 Share Postat Februarie 18, 2012 (editat) Voi si nevasta-mea ce mai aveti de lucru cu oalele Editat Februarie 18, 2012 de cstelia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Februarie 18, 2012 Share Postat Februarie 18, 2012 Mihutz, cred ca am eu piesa respectiva, de la furca pe care am schimbat-o la Africana lui ZaFly. O sa ma uit prin garaj azi, si daca vin maine la Brasov, te sun sa ti-o dau. Referitor la motociclete impecabile, nezgariate si numai bune de expus in sufragerie, poate ma lamureste si pe mine cineva la ce naiba folosesc? Pentru ce sa dai 3000 de euro pe un motor facut pentru Dakar, care poate sa mearga pe oriunde daca ai bilutele necesare, si sa il pastrezi frumos in garaj, si sa te lauzi cu el? Priviti ce motor frumos am, nu prea am mers cu el, dar e al meu... Pana mea, e ca si cum ti-ai cumpara un clasor cu timbre valoroase. Total inutil... Motorul pe care l-a luat Gabitza e impecabil, si oricate zgarieturi i-ar face el prin paduri, nu conteaza. Conteaza amintirile, clipele grele in care te intrebi "cine m-a pus sa ma bag cu diahnia pe aici", cum era prin clisa de la Nadrag, clipele frumoase cand cand reusesti sa ajungi mult mai departe decat iti propusesei initial, cand te introrci din Mongolia cu o pompa de benzina improvizata, cand stai cu fundul in cascada de la Nadrag si privesti in sus spre motorul care te-a dus acolo, si care te asteapta cuminte, cand iti pierzi numarul prin paduri doar pentru a avea a doua zi motiv sa te duci sa il cauti, cand te intorci spre casa cu carenele prinse cu banda adeziva si soricei, dar multumit ca ai alergat impreuna cu prietenii alaturi de un campion de Dakar care te-a invatat cateva trucuri, demonstrandu-ti ca nu esti atotstiutor in domeniul motociclismului... Atunci, fiecare zgarietura de pe motor, nu o mai privesti cu groaza, gandindu-te ca asta o sa ii scada pretul cu care o sa o vinzi, o vei considera un pret mic pe care l-ai platit pentru niste amintiri fantastice. Poate ca sunt eu intr-o pasa proasta, dar traiti clipa fratilor, nu mai pierdeti vremea cu detalii. Viata e scurta, niciodata nu stii ce te asteapta. Ieri a trecut pe la mine o prietena buna de la Reghin. Se intorcea de la Bucuresti unde fusese operata. La 26 de ani, i-au scos jumatate de plaman, un san si urmeaza sa faca chimioterapie. Si inca nu se stie... Ma cac pe ele de carene sparte, de ghidoane strambe si alte prostii. Voi si nevasta-mea ce mai aveti de lucru cu oalele Bine maestre, de ce nu spui ca ai nevoie de ajutor. Il iau pe Leo si venim imediat sa iti reparam oala aceea... daca bate ceva inauntru, sunt sarmalele. Nu le-ai asezat bine. Iti trimit fisa tehnica, sa vezi unde ai gresit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jacques Postat Februarie 18, 2012 Share Postat Februarie 18, 2012 Nu cred ca iti trebuie ureche muzicala pt astea doua clipuri facute cu hondita mea: Inainte de interventia mea la ambreiaj: dupa interventie: ... da si tu, te rog, niste detalii despre inaltatoarele alea de ghidon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Februarie 18, 2012 Share Postat Februarie 18, 2012 Ma cac pe ele de carene sparte, de ghidoane strambe si alte prostii. Asa e...o viata avem. Ajungem in morminte ca niste bibelouri, la 90 de ani, sau rupem?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihutz77 Postat Februarie 19, 2012 Share Postat Februarie 19, 2012 Am facut o pana pe fata, aiurea in pustiu si cand am montat roata inapoi, cu o banala cheita de 10 strangand prezoanele de la brida axului, raman cu piulita in mana si cu restul de prezon infipt in ea... Am incercat sa scot prezoanele rupte acolo dar parca nu se dadeau desprinse. Singura solutie avuta a fost sa scobesc in brida cu o surubelnita astfel incat sa pot sa ma prind din filetul ramas. A fost singura solutie de moment dar cred ca acum, ideal ar fi sa inlocuiesc brida respectiva pt o siguranta totala la socuri. Problema lui Rul am rezolvat-o. Ca si la mine, ambreiajul nu mai bate! Inaltatoarerele mele? Cam ciudate in aratarea lor cilindrica. Is de 60mm, presupune sa schimbi traseul cablurilor de acceleratie, ambreiaj si soc. Deasemenea trebuie sa te desprinzi cu suportul repartitorului de frana printr-o suprainaltare cu o piulita de 6mm. ca sa nu tii tensionat furtunul de frana. In rest? Toate la superlativ tinand cont de faptul ca eu am 1,75m si ca atunci cand mergeam in picioare, stateam aplecat dupa ghidon. Acum stau cu coatele indoite, perfect drept, scaritele modificate(marite) imi dau un confort si control bestial. Diferenta inaltatoarelor cilindrice fata de cele model facute de touratech este ca in caz ca scapi mobra pe o parte, astea cilindrice nu permit hairea ghidonului. Adica sa ma intelegi, am trantit una pe o parte cu inaltatoare de la touratech si cand am ridicat-o, a trebuit ca unul sa stranga in genunchi roata iar eu sa trag de ghidon in sens opus ca sa le aliniem. Faza cu scaritele: bestiala!!! Vine un branean la mine cu ideea sa ia la ciocan rezervorul, cica nu sta bine in picioare pe africana ca are rezervorul mare...!!!! Vin eu cu o idee mai normala si ii sugerez sa modifice scaritele adica sa le faca mai maricele. Cred ca pe moment a trait un moment de reveletie, norocul africanei a fost ca braneanul nu a fost inzestrat de natura cu un ciocan Boierule, mii de plecaciuni daca te lasa sufletu' sa te milostivesti catre un suflet mic si pricajit sa-ti faci pomana cu brida aia... Faza cu scaritele: bestiala!!! Vine un branean la mine cu ideea sa ia la ciocan rezervorul, cica nu sta bine in picioare pe africana ca are rezervorul mare...!!!! Vin eu cu o idee mai normala si ii sugerez sa modifice scaritele adica sa le faca mai maricele. Cred ca pe moment a trait un moment de reveletie, norocul africanei a fost ca braneanul nu a fost inzestrat de natura cu un ciocan Boierule, mii de plecaciuni daca te lasa sufletu' sa te milostivesti catre un suflet mic si pricajit sa-ti faci pomana cu brida aia... Nu dau nume dar cred ca lumea s-a prins deja... Mihutz, tu chiar ai mers cu africana aia pe strada? esti sigur ca motocicleta ta nu e noua ? No, hai ca ma iei la misto...Adica ce? Daca aia cu suvuri de 1200(gs) si le tin curate peste iarna(si peste vara), eu nu am voie sa mai dau cu carpa peste ea? Lipsa de ocupatie. Abia astept sa ma tavalesc cu ea in clisa de la Nadrag. Prietenii stiu de ce! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 19, 2012 Share Postat Februarie 19, 2012 Inaltatoarerele mele? Cam ciudate in aratarea lor cilindrica. Is de 60mm, presupune sa schimbi traseul cablurilor de acceleratie, ambreiaj si soc. Deasemenea trebuie sa te desprinzi cu suportul repartitorului de frana printr-o suprainaltare cu o piulita de 6mm. ca sa nu tii tensionat furtunul de frana. In rest? Toate la superlativ tinand cont de faptul ca eu am 1,75m si ca atunci cand mergeam in picioare, stateam aplecat dupa ghidon. Acum stau cu coatele indoite, perfect drept, scaritele modificate(marite) imi dau un confort si control bestial. La 1.75m inaltime iti trebuiesc inaltatoare de 6cm? Pai eu, la 1.85m inaltime, ar trebui sa am inaltatoare de 16cm pe o AT? Mai bine imi iau direct ghidon de Harley. Cand mergi in picioare pe moto trebuie sa stai aplecat in fata, cu barbia deasupra ghidonului si coatele in fata. Antebratele trebuie sa fie aproximativ paralele cu suspensia fata. In felul asta mainile preiau din socuri, actionand la randul lor ca o suspensie. Pe un drum fara hopuri mergi pur si simplu asezat pe sa. Ca exemplu, vezi cum merg concurentii la Paris-Dakar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jacques Postat Februarie 19, 2012 Share Postat Februarie 19, 2012 Eu am 1,92 si nu am nici o sansa sa merg cu coatele indoite. Trebuie sa ma aplec mult ca sa ajung la ghidon cu mainile intinse................................ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 19, 2012 Share Postat Februarie 19, 2012 (editat) Te mai apleci un pic si indoi si coatele. Niciodata nu trebuie sa mergi cu mainile intinse. Editat Februarie 19, 2012 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jacques Postat Februarie 19, 2012 Share Postat Februarie 19, 2012 Te mai apleci un pic si indoi si coatele. Niciodata nu trebuie sa mergi cu mainile intinse. .. si unde mai pui ca asa ma pot tine si cu dintii de parbriz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Februarie 19, 2012 Share Postat Februarie 19, 2012 La 1.75m inaltime iti trebuiesc inaltatoare de 6cm? Pai eu, la 1.85m inaltime, ar trebui sa am inaltatoare de 16cm pe o AT? Mai bine imi iau direct ghidon de Harley. Cand mergi in picioare pe moto trebuie sa stai aplecat in fata, cu barbia deasupra ghidonului si coatele in fata. La 1,85 m nu iti mai trebuie inaltatoare pentru ca implicit ai mainile mai lungi P.S. Cum naiba sa stai cu coatele in fata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 19, 2012 Share Postat Februarie 19, 2012 Ca in poza cu Despres. Adica le tii in sus, in fata. Nu lipite de corp ca atunci cand mergi pe autostrada. La inceput trebuie sa faci un efort de vointa, pana te obisnuiesti. Apoi devine gest reflex. Nici la David Knight n-am remarcat sa fie ghidonul inaltat. Si ala e malai mare. Pt enduro-touring e mai comod cu ghidonul un pic inaltat. Dar 6cm mi se pare enorm. Ideea e ca, atunci cand mergi in picioare, sa ai o atitudine activa, ca sa zic asa. Nu sa stai pur si simplu si sa te tii de ghidon ca de bara din tramvai. Mai demult mi-am pus si eu inaltatoare de 5cm pe EXC. Radea lumea de mine. Zicea ca am venit cu chopperul la enduro. Dupa cateva iesiri le-am dat jos si n-am mai simtit nevoia de vreun inaltator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cernunos Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 Problema lui Rul am rezolvat-o. Ca si la mine, ambreiajul nu mai bate! Mihutz poate imi zci si mie cam ce chin este cu rezolvarea zgmotului de ambreaj (nu l-am desfacut nicodata si as vrea sa stiu ce ma asteapta si daca ma descurc singur). Daca ar fi o treaba facubila tare m-as lepada si eu de zgomotul cu pricina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherky Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 Are careva de vanzare un ghidon? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 Are careva de vanzare un ghidon? Acu te-ai trezit si tu... am avut 3 si le-am vandut pe toate. Da-mi un PM cu ce mai ai nevoie sa vad cu ce te pot rezolva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
84sbf Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 Are careva de vanzare un ghidon? Salut, Am eu un ghidon de @ originala. PM sau suna-ma (0744.633.491) daca esti interesat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.