the insider Postat Octombrie 4, 2016 Share Postat Octombrie 4, 2016 Eu nu m-as apuca sa reconditionez un amortizor dupa ceva tradus pe google din italiana cu google translate. De fapt, recunosc ca nu sunt atat de 'mecanic' incat sa ma bag sa fac singur asa ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Octombrie 4, 2016 Share Postat Octombrie 4, 2016 pt cine are 90 e extra http://www.kkbike.eu/en/africa-twin-xrv-650-750/89-saver-shaft-for-africa-twin-750.html » Post actualizat in 06 Oct 2016 23:08FYI. pt a da jos contactul de pe jugul superior se foloseste un drehmel si se cresteaza un sant pt surubelnita dreapta pe acele "nituri" care sunt suruburi de fapt ( au un nume specific pe care l-am uitat) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Octombrie 10, 2016 Share Postat Octombrie 10, 2016 Cum zice și maneaua: am un milion și-l dau la lautari! Sa-mi cânte de jale ca e motorul desfacut si stricat. Sau pot sa-i dau pe benzina si când pica baba o bagi in șanț și aia e, o repari pe buna dreptate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibor_mt Postat Octombrie 10, 2016 Share Postat Octombrie 10, 2016 ...Bergenbier... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Africanu Postat Octombrie 10, 2016 Share Postat Octombrie 10, 2016 @Andry "Sa-mi cânte de jale ca e motorul desfacut si stricat." Gresit, va fi Phoenix care se naste din cenusa.... Mai bine zis, omoara ca sa aibe ce sa resusciteze... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Octombrie 10, 2016 Share Postat Octombrie 10, 2016 (editat) FYI. pt a da jos contactul de pe jugul superior se foloseste un drehmel si se cresteaza un sant pt surubelnita dreapta pe acele "nituri" care sunt suruburi de fapt ( au un nume specific pe care l-am uitat) Eu am dat cu un dorn sa il aplatizez un pic si dupa cu un punctator, plus burghiu. Iar restul de surub infiletat l-am scos cu un patent care 'prindea' bine. La chestii de genul cu un vice-grip faci treaba 100%. Eu nu m-as apuca sa reconditionez un amortizor dupa ceva tradus pe google din italiana cu google translate. De fapt, recunosc ca nu sunt atat de 'mecanic' incat sa ma bag sa fac singur asa ceva N-are treaba man, e destul de clar, scule specializate nu trebe cine stie ce. Sunt altele care sunt mult mai complicate si unde trebuie sa jonglezi. Editat Octombrie 10, 2016 de Banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Octombrie 11, 2016 Share Postat Octombrie 11, 2016 Phoenix pasare sura...veniti voi la Nadrag si va treziti fara diverse. Caut rd04 pt dezmebrare. Si daca tot e toamna cica daca freci creste axu, sau era muschiu...nu mai stiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Octombrie 12, 2016 Share Postat Octombrie 12, 2016 N-are treaba man, e destul de clar, scule specializate nu trebe cine stie ce. Sunt altele care sunt mult mai complicate si unde trebuie sa jonglezi. la ce service-uri competente avem prin unele locuri, unde si o sincronizare/curatare de carburatoare reprezinta un challenge, nu m-as duce cu reconditionarea unui amortizor chiar la oricine. (cel putin eu). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Octombrie 12, 2016 Share Postat Octombrie 12, 2016 Stiu sigur ca exista cel putin 2 in tara. Era un batran prin Bv, insa i-am pierdut datele si am impresia ca auzisem si de cineva prin bucale. Daca ma chinui un pic gasesc datele... In rest, asta e o lucrare mai ampla, un service nu se baga pt. ca nu poate cere f mult, dureaza ceva timp si trebuie si cautate ceva info legate de astea... Deci, cam de acord cu tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Octombrie 12, 2016 Share Postat Octombrie 12, 2016 Stiu sigur ca exista cel putin 2 in tara. Era un batran prin Bv, insa i-am pierdut datele si am impresia ca auzisem si de cineva prin bucale. Daca ma chinui un pic gasesc datele... In rest, asta e o lucrare mai ampla, un service nu se baga pt. ca nu poate cere f mult, dureaza ceva timp si trebuie si cautate ceva info legate de astea... Deci, cam de acord cu tine Cautasem si eu la un moment dat si dadusem peste niste baieti (Rams Motorsport / suspensii.rams21.ro ). Par destul de profi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Octombrie 13, 2016 Share Postat Octombrie 13, 2016 am tot gasit reconditionari amortizoare pt auto. daca dai de un mester is sigur ca mai aduce viata in el. numai ca nu mai vreau sa testez nik, ca ajung la sapa de lemn. ce sunt curios este daca desfaci furtunul de pe amortizor si scoti oloiul vechi apoi completezi cu altul, 250ml, daca se comporta mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 13, 2016 Share Postat Octombrie 13, 2016 (editat) Dificultatile la servisarea amortizoarelor spate sunt: - aerisirea (eliminarea spatiilor fara ulei si a bulelor din ulei) - presurizarea (bagatul azotului) Daca nu faci astea doua, nu poti spune ca ai servisat amortizorul, chiar daca ii schimbi toate garniturile. Editat Octombrie 13, 2016 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Octombrie 14, 2016 Share Postat Octombrie 14, 2016 cautand diverse,as usual, am gasit si aceasta varianta de reparare a pompei de benzina. ceva mai scumputa decat platini noi cu dioda sau releu . http://www.lc8.nl/download/Fuelpumpprint_mounting_manual_V3.pdf modul este pt KTM, care foloseste aceeasi pompa mitsubishi http://advrider.com/index.php?threads/dr-beans-950-fuel-pump-kits.823347/ cont pe advrider, mail la nenea Dr Bean si daca nu aveti paypal samd va recomand transfergo (folosit de subsemnatul cu succes si la sume maricele cu costuri muhhuuuult mai mici decat la paypal) » Post actualizat in 14 Oct 2016 07:13 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dracones Postat Octombrie 14, 2016 Share Postat Octombrie 14, 2016 Nu cred ca are rost sa te complici cu montaje .părere personala spiritul mercantil este în fiecare din noi dar de acolo și pana a cumpăra de la dn păstaie e cale lunga. Folosește ce ai la îndemână dioda sau pompa facet și crede.mă pe cuvânt de pioner mobra o sa meargă mult mai bine . Pana la urma e treaba de degustibus . Nu baga bani în ceva ce merge .spor în toate . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Octombrie 14, 2016 Share Postat Octombrie 14, 2016 Jucaria lu pastaie anuleaza complet platinile. Und3 gasesc si eu muratura aia de 860? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dracones Postat Octombrie 14, 2016 Share Postat Octombrie 14, 2016 La mine în ograda cresc precum buruienile .lăsând gluma știu ca am expediat una la tm cred ca pt tine dar nu e stress Îți. Mai caut una. Se numește mur 860 dioda ultra rapida. Spor în toate . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Octombrie 14, 2016 Share Postat Octombrie 14, 2016 sigurat nu catre mine. cum facem? nu gasesc mag de electronice. ori is dosite si nu ma descurc ori nu exista Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Octombrie 14, 2016 Share Postat Octombrie 14, 2016 (editat) Parerea mea e ca ai exagerat cu sudura la pinion. Daca ma uit mai bine la pinionul cela, e cam uzat sa fie al tau. Editat Octombrie 14, 2016 de cstelia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Octombrie 14, 2016 Share Postat Octombrie 14, 2016 ZDAROVAIA. Doar demonstram ca nu orice cautare pe net duce la pornosaguri . Am gasit altceva mai elegant , similar sistemului Nemtesc de combatere a uzurii suplimenatre a Getriebeanganswelle http://www.xrv.org.uk/forums/transalp/79745-knock-knock-knocking-3.html » Post actualizat in 14 Oct 2016 12:46Gaw. Getriebeausgangwelle. Pt cine are banuti e un italian ce vinde la 200e axul cu toata cutia de vit . Stare f f buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Octombrie 15, 2016 Share Postat Octombrie 15, 2016 Parerea mea e ca ai exagerat cu sudura la pinion. Daca ma uit mai bine la pinionul cela, e cam uzat sa fie al tau. E de pe undeva de pe Advrider, etc poza, o stiu si eu. Ceva nene, calator in jurul lumii, fara nici o alta solutie decenta la indemana prin locurile in care era atunci (Africa, A de Sud, nu mai stiu exact). Pe de alta parte, cu scuzele de rigoare pentru trollaj, este incredibil ce citesc numai pe pagina asta - reparatii de zeci de euro la pompa de benzina si de zeci/sute de euro pentru o montare decenta a pinionului. Numai simplu, fiabil si ieftin nu rezulta din ce scrieti voi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Octombrie 15, 2016 Share Postat Octombrie 15, 2016 estem mai multe cazuri de suduri pinioane pe advrider. asta e de pe reddit si e cea mai grosolana ever. Sudura pinionului pe ax este ultima solutie in cazul uzurii canelurilor, asta cu conditia in care mai vrei sa tragi un 30k km de motor pana la reparatie (aduni piese, banuti samd). De asemenea alte variante de a mai prelungi inevitabilul, reparatia motorului prin schimbarea axului, au fost prezentate, care mai de care mai inteligente sau mai putin costisitoare. Inca o data, fiindca ca acest fenomen nu este intalnit doar la AT, Honda , ci si la alti producatori trag concluzia generala ca uzura se datoreaza reglarii incorecte a slack-ului (burta) la lant si folosirea unor pinioane aftermarket foarte foarte dure comparativ cu materialul din care e facut axul. Regula generala, verifica si chestia asta la cumpararea unei mototciclete SH Pompa de benzina este fail cunoscut, se datoreaza platinilor. reparatie e simpla si imbunatatirea sistemul e cunoscuta de asemenea. am prezentat o alternativa "electronica" mai putin cunoscuta si usor mai scumpa. cat despre amortizoare...dupa 20 de ani...mai greu sa gasesti unul in mintile lui. ideal scoti dinero si realizezi ce comportament imbunatatit are mobra de la un amarat de amortizor. eu am vazut asta la masina dar daca scoti dinero ...la revanzare constatic a nu te cauta nimeni si uite asa inteleg eu de ce strainezii isi upgradeaza babutele, pastreaza piesele originale si functie de cumparator ofera pachetul upgradat sau cel standard si recupereaza pe ebay prin vanzarea item-urilor Nu te lua de AT ca-ti gasesc Tenere-ul ala misto ce-l ai si iti las mesaj AT rules » Post actualizat in 15 Oct 2016 10:19ps: o pompa noua costa 100e, kitul de reparatie doar 25e. » Post actualizat in 15 Oct 2016 13:28interesanta reclama din 93 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chemical Postat Octombrie 16, 2016 Share Postat Octombrie 16, 2016 intr-un final m-am hotarat sa imi vand africana, poate intreseaza pe cineva /index.php?/topic/742266-vand-honda-africa-twin-rd07a-1998/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Octombrie 16, 2016 Share Postat Octombrie 16, 2016 Info legate de scoaterea motorului din cadru. Rd03-04 Rd07 se suspenda motorul si se roteste cadrul in jurul lui sau se culca pe o parte si se procedeaza la fel. Evident ca toate cele din jur se demonteaza apriori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Octombrie 16, 2016 Share Postat Octombrie 16, 2016 Info legate de scoaterea motorului din cadru. Rd03-04 tardiv bo$$, e scos din cadru' deja Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Octombrie 17, 2016 Share Postat Octombrie 17, 2016 Raulicastrica tot nu se lasa. . Aveam ceva bale de acid pe bascula, pe langa o smegma care de abia a iesit la frecat asiduu. Asadar legat de petele de acid. Purced la polishare si constat ca au un luciu mai intens decat resttul zonelor. Am tras concluzia ca sigur e anodizata bascula. Dat fiind ca vreau un look uniform pircedem la deanodizare. O sa incerc sa fac un video. » Post actualizat in 17 Oct 2016 09:55 Si acuma ma duc sa polishez... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.