Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pt Mielu....RD07 A s a fabricat intre '96-'00 acu si pe la noi pe la RAR se mai scriu tampenii....mie mi au trecut in Talon rezervor de 18 desi are 23L...mai fac si ei greseli de tipar

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt Mielu....RD07 A s a fabricat intre '96-'00 acu si pe la noi pe la RAR se mai scriu tampenii....mie mi au trecut in Talon rezervor de 18 desi are 23L...mai fac si ei greseli de tipar

:lol: Merci man. M-am linistit: e din '96 fix. Mi-a dat fostul proprietar manualul Hynes (printat - e cam cat 2 Biblii una peste alta! :P) si acolo am gasit istoricul modelului cu anii si modelele fabricate. Deci daca aveti careva nevoie de manual... telefon si se rezolva.

 

Bafta maxima!

 

P.S. Cum am promis, impresii despre guma spate (Pirelli MT60), dar numai pentru asfalt deocamdata: as nota-o cu 9.5 din 10 dupa ce se incalzeste bine - si asta se intampla repede. Cu bagaje si pasager am dat motoreta pana la marginea cauciucului fara sa fuga spatele, tinuta de drum exemplara.

Editat de mielu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am intors aseara de la Brasov, intalnirea transalpistilor la care s-au anuntat si africani...

Am stat de vineri pana sambata seara, apoi am plecat spre Sebes iar duminica am fost pe Transalpina cu @fade2black.

post-19875-1217845429_thumb.jpg

Salutari speciale lui @jaques si @eti_radu, singurii cu african care-au dat pe acolo zilele alea doua...

 

Fata de anul trecut , cand am fost cu bmwf650, monocilindru si mai usor, cu roata pe fata de 18, anul asta mi s-a parut mult mai lejer traseul. Si foarte placut, chiar daca solicitant.

Are africana cuplu bun la turatii joase, am mers cam cu a-ntaia a doua , portiuni dificile cu a-ntaia, si de la obarsia lotrului pana la novaci ( portiunea de 30 de km, cea dificila) aproape tot timpul in scari... Deh, investitia in inaltatoarele de la Touratech trebuia recuperata :eek:

 

AM plecat dimineata de unde am campat, dinspre Sebes aproape de lacul Oasa, si am ajuns in vreo 2 ore, cu poze si tot tacamul la Obarsia Lotrului. Drum de asfalt apoi macadam si piatra si cateva portiuni de namol de la exploatarile forestiere ( in una era sa dau de pamant ca am intrat cu a treia si cauciucurile inca umflate 2 si 2,1. Bag poza doar cu zona, n-am mai avut chef sa va pozez noroaiele.

post-19875-1217844729_thumb.jpg

Ati prins ideea, recomand ca scoateti aer pana pe la 1,5 in fiecare. Treaba se schimba dramatic, in bine, pe noroaie soft, piatra si bolovani... Apropo, am Pirelli MT 90 pe spate iar pe fata Pirelli Scorpio.

Si trageti de motor, nu-l lasati sa va traga el pe voi...

Pentru ca drumu-i in general cam asa :

post-19875-1217845502_thumb.jpg

peisajele cam asa

post-19875-1217845531_thumb.jpg

si asa

post-19875-1217845556_thumb.jpg

iar transalpistii si aradenii cu care-am fost is de treaba :lol:

post-19875-1217845607_thumb.jpgpost-19875-1217845576_thumb.jpg

 

Salut tuturor.

Un sfat tehnic: nu tineti fierul in garaj ca rugineste :P

Editat de mircealeschian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare ... vineri, in drum spre mare, la putin timp dupa ce am intrat pe A2, am accelerat pana pe la 150 ... apoi m-am calmat pentru ca batea vantul tare, aveam pasager, bagaje etc. problema a aparut mai incolo pe drum cand mergand constant cu 130 ... am accelerat si ... surpriza :eek: ... mobra nu vroia nicicum sa mearga cu mai mult de 130 ... aveam gazul deschis la maxim si degeaba :lol: ... apoi sambata am incercat iar, de data asta singur si fara bagaje ... aceeasi problema, iar pe drumul de intors la fel ... nu mai are vana deloc ... trage anemic de tot ... pana pe la 100kmh e ok, apoi gata ... si pana la Valul lui Traian in 200 de km mi-a papat 16 litri de gaz ceea ce e mult pentru ca inainte imi lua cam 6% maxim 7% daca mergeam mai tare ... mentionez ca vineri inainte sa plec am schimbat uleiul si am intins un pic lantul , dar am lasat jocul necesar ... vreo idee careva ? :P

Editat de sherky
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare ... vineri, in drum spre mare, la putin timp dupa ce am intrat pe A2, am accelerat pana pe la 150 ... apoi m-am calmat pentru ca batea vantul tare, aveam pasager, bagaje etc. problema a aparut mai incolo pe drum cand mergand constant cu 130 ... am accelerat si ... surpriza :eek: ... mobra nu vroia nicicum sa mearga cu mai mult de 130 ... aveam gazul deschis la maxim si degeaba :lol: ... apoi sambata am incercat iar, de data asta singur si fara bagaje ... aceeasi problema, iar pe drumul de intors la fel ... nu mai are vana deloc ... trage anemic de tot ... pana pe la 100kmh e ok, apoi gata ... si pana la Valul lui Traian in 200 de km mi-a papat 16 litri de gaz ceea ce e mult pentru ca inainte imi lua cam 6% maxim 7% daca mergeam mai tare ... mentionez ca vineri inainte sa plec am schimbat uleiul si am intins un pic lantul , dar am lasat jocul necesar ... vreo idee careva ? :P

 

Un prieten cu yamaha supertenere a avut simptome asemanatoare si a constatat ca o membrana de la carburator era fisurata.

Daca te pricepi, desfa carburatoarele ( de la locul lor, nu unul de altul ca le desincronizezi) si uita-te la membrane.

Precis e ceva legat de amestecul aer-carburant.

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare ... vineri, in drum spre mare, la putin timp dupa ce am intrat pe A2, am accelerat pana pe la 150 ... apoi m-am calmat pentru ca batea vantul tare, aveam pasager, bagaje etc. problema a aparut mai incolo pe drum cand mergand constant cu 130 ... am accelerat si ... surpriza :eek: ... mobra nu vroia nicicum sa mearga cu mai mult de 130 ... aveam gazul deschis la maxim si degeaba :lol: ... apoi sambata am incercat iar, de data asta singur si fara bagaje ... aceeasi problema, iar pe drumul de intors la fel ... nu mai are vana deloc ... trage anemic de tot ... pana pe la 100kmh e ok, apoi gata ... si pana la Valul lui Traian in 200 de km mi-a papat 16 litri de gaz ceea ce e mult pentru ca inainte imi lua cam 6% maxim 7% daca mergeam mai tare ... mentionez ca vineri inainte sa plec am schimbat uleiul si am intins un pic lantul , dar am lasat jocul necesar ... vreo idee careva ? :P

 

Verifica filtrul de aer

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal,

 

Mai multe poze gasiti aici:

 

Intrunirea Transalpistilor 2008 Prima editie

 

si de pe transalpina:

 

Transalpina

 

Fade

 

:lol: Merci man. M-am linistit: e din '96 fix. Mi-a dat fostul proprietar manualul Hynes (printat - e cam cat 2 Biblii una peste alta! :P) si acolo am gasit istoricul modelului cu anii si modelele fabricate. Deci daca aveti careva nevoie de manual... telefon si se rezolva.

 

Bafta maxima!

 

P.S. Cum am promis, impresii despre guma spate (Pirelli MT60), dar numai pentru asfalt deocamdata: as nota-o cu 9.5 din 10 dupa ce se incalzeste bine - si asta se intampla repede. Cu bagaje si pasager am dat motoreta pana la marginea cauciucului fara sa fuga spatele, tinuta de drum exemplara.

Editat de fade2black
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt ca n am gasit pe site ( daca este , scuze)

 

de varadero, ( modelul 2004, ABS + CBS , injectie ) ce detalii imi puteti da?

 

ma cam bata gandul si am o oferta faina

 

multumesc si scuze de off-topic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit un articol foarte interesant (multumesc Razvan) pe care il citez integral mai jos. (SURSA: MOTO-Life, nr. 56, mai.2007)

 

UN TRIP MASTER COMPLET

-------------------------------------------------------

Multi posesori de Africa Twin si-au montat un vitezometru digital aditional. Desi au existat oferte de asemenea accesorii aftermarket, cea mai ieftina si eleganta solutie este activarea acestei functii la Tripmasterul deja existent. Desi nu este mentionata nicaieri, aceasta functie exista, ca dealtfel si functia de indicare a consumului de combustibil. Pentru activarea acestor doua functii se parcurg urmatorii pasi:

- Se deconecteaza toti conectorii de alimentare a tripmaster-ului si se demonteaza tripmaster-ul de pe motocicleta;

- Se deschide Tripmaster-ul indepartand cele sase suruburi, evitand distrugerea sigiliului;

- Se observa spatele placutei cu circuitele imprimate. Se scot cele cinci suruburi de prindere si se intoarce cu grija pentru a avea acces la cealalta fata a placutei;

- In stanga circuitului integrat se vor localiza contactele (puntile) deschise, cu etichetele "SPD" (pentru viteza) si "MILE" (pentru consum). Tot ce aveti de facut este sa inchideti aceste punti cu rezistente de 10.000 Ohm (ar merge si fara rezistente, dar ar ramane riscul supraincarcarii unor circuite);

- Se asambleaza la loc Tripmaster-ul.

Din acest moment, cele doua functii sunt active!

ATENTIE: la resetarea Tripmaster-ului in modul SPD acesta se poate bloca, necesitand o resetare completa prin apasarea simultana a controalelor "time" si "adjust".

 

Bineinteles, modificarea o efectuati pe proprie raspundere!

--------------------------------------------------------

 

P.S. Eu o sa incerc chestia asta cat de curand si va tin la curent. Daca apuca sa o faca vreunul inaintea mea, sa posetze aizi eventualele probleme/sfaturi/rezolvari.

 

Bafta maxima!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit un articol foarte interesant (multumesc Razvan) pe care il citez integral mai jos. (SURSA: MOTO-Life, nr. 56, mai.2007)

 

UN TRIP MASTER COMPLET

-------------------------------------------------------

Multi posesori de Africa Twin si-au montat un vitezometru digital aditional. Desi au existat oferte de asemenea accesorii aftermarket, cea mai ieftina si eleganta solutie este activarea acestei functii la Tripmasterul deja existent. Desi nu este mentionata nicaieri, aceasta functie exista, ca dealtfel si functia de indicare a consumului de combustibil. Pentru activarea acestor doua functii se parcurg urmatorii pasi:

- Se deconecteaza toti conectorii de alimentare a tripmaster-ului si se demonteaza tripmaster-ul de pe motocicleta;

- Se deschide Tripmaster-ul indepartand cele sase suruburi, evitand distrugerea sigiliului;

- Se observa spatele placutei cu circuitele imprimate. Se scot cele cinci suruburi de prindere si se intoarce cu grija pentru a avea acces la cealalta fata a placutei;

- In stanga circuitului integrat se vor localiza contactele (puntile) deschise, cu etichetele "SPD" (pentru viteza) si "MILE" (pentru consum). Tot ce aveti de facut este sa inchideti aceste punti cu rezistente de 10.000 Ohm (ar merge si fara rezistente, dar ar ramane riscul supraincarcarii unor circuite);

- Se asambleaza la loc Tripmaster-ul.

Din acest moment, cele doua functii sunt active!

ATENTIE: la resetarea Tripmaster-ului in modul SPD acesta se poate bloca, necesitand o resetare completa prin apasarea simultana a controalelor "time" si "adjust".

 

Bineinteles, modificarea o efectuati pe proprie raspundere!

--------------------------------------------------------

 

P.S. Eu o sa incerc chestia asta cat de curand si va tin la curent. Daca apuca sa o faca vreunul inaintea mea, sa posetze aizi eventualele probleme/sfaturi/rezolvari.

 

Bafta maxima!

 

Stie cineva care este cauza pentru care se reseteaza tripmasterul cand iau contactul ?

Interesant este ca nu face mereu la fel.....50% din cazuri, tine minte si 50% se reseteaza...

Aveti vreo explicatie ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit un articol foarte interesant (multumesc Razvan) pe care il citez integral mai jos. (SURSA: MOTO-Life, nr. 56, mai.2007)

 

UN TRIP MASTER COMPLET

-------------------------------------------------------

Multi posesori de Africa Twin si-au montat un vitezometru digital aditional. Desi au existat oferte de asemenea accesorii aftermarket, cea mai ieftina si eleganta solutie este activarea acestei functii la Tripmasterul deja existent. Desi nu este mentionata nicaieri, aceasta functie exista, ca dealtfel si functia de indicare a consumului de combustibil. Pentru activarea acestor doua functii se parcurg urmatorii pasi:

- Se deconecteaza toti conectorii de alimentare a tripmaster-ului si se demonteaza tripmaster-ul de pe motocicleta;

- Se deschide Tripmaster-ul indepartand cele sase suruburi, evitand distrugerea sigiliului;

- Se observa spatele placutei cu circuitele imprimate. Se scot cele cinci suruburi de prindere si se intoarce cu grija pentru a avea acces la cealalta fata a placutei;

- In stanga circuitului integrat se vor localiza contactele (puntile) deschise, cu etichetele "SPD" (pentru viteza) si "MILE" (pentru consum). Tot ce aveti de facut este sa inchideti aceste punti cu rezistente de 10.000 Ohm (ar merge si fara rezistente, dar ar ramane riscul supraincarcarii unor circuite);

- Se asambleaza la loc Tripmaster-ul.

Din acest moment, cele doua functii sunt active!

ATENTIE: la resetarea Tripmaster-ului in modul SPD acesta se poate bloca, necesitand o resetare completa prin apasarea simultana a controalelor "time" si "adjust".

 

Bineinteles, modificarea o efectuati pe proprie raspundere!

--------------------------------------------------------

 

P.S. Eu o sa incerc chestia asta cat de curand si va tin la curent. Daca apuca sa o faca vreunul inaintea mea, sa posetze aizi eventualele probleme/sfaturi/rezolvari.

 

Bafta maxima!

 

Foarte tare! Povesteste daca a functionat, am mai vazut relatarea asta undeva dar chiar n-am marturia unuia care ar fi facut modificarea asta...

 

In alta ordine de idei, am comandat cauciucuri care mie mi s-au parut ok ca pret de pe www.cauciucurimoto.ro.

Enduro 3 Sahara de la Metzeler cu 325 RON fatza si 454 RON spatele, livrare inclusa cu curier CARGUS in Romania, in maxim 10 zile.

Adica aprox 220 EUR.

Asta dupa ce m-am uitat si pe www.anvelopemotociclete.ro si erau dublu la pret....

 

Hai ca va spun daca intr-adevar vin asa de promt. Si cum se comporta africanul incaltat cu gume noi :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Referitor la modificarea tripmasterului... Cine e curios sa faca modificarea trebuie sa stie ca rezistorii de 10k trebuie sa fie SMD nu THD axiali. Deasemenea trebuie avut grija cu pistolul de lipit, pad-urile pe care stau rezistorii se pot exfolia usor la o eventuala supraincalzire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare ... un link zic eu util pentru cine doreste sa-si monteze H4 pe mobra ... http://www.xrv.org.uk/articles/headlight_conversion.php ... :kiss:

 

Un prieten cu yamaha supertenere a avut simptome asemanatoare si a constatat ca o membrana de la carburator era fisurata.

Daca te pricepi, desfa carburatoarele ( de la locul lor, nu unul de altul ca le desincronizezi) si uita-te la membrane.

Precis e ceva legat de amestecul aer-carburant.

Bafta.

 

 

Verifica filtrul de aer

 

azi am desfacut mobra, dar am putut verifica doar una din cele 2 membrane si era ca noua - dupa cum aratau carburatoarele alea ... nu cred ca s-a umblat vreodata pe acolo ... si apoi filtrul de aer e ca nou ... l-am pus acu 6000 de km (facuti doar pe asfalt) ... sper sa ma uit si la cea de-a 2-a membrana sa vad cum e ... pana atunci mobra merge bine, doar ca nu are putere ... ar mai putea fii de la alltceva buba asta ?

Editat de sherky
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi daca e mai lung sa nu ai surpriza cu bascula si sa nu intre. mereu am cumparat filtrele de la louis sau de la magazine unde in catalog erau trecute ca potrivindu se la africa. stiu sigur ca unele modele de filtre de ulei mai lungi nu se potrivesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi am desfacut mobra, dar am putut verifica doar una din cele 2 membrane si era ca noua - dupa cum aratau carburatoarele alea ... nu cred ca s-a umblat vreodata pe acolo ... si apoi filtrul de aer e ca nou ... l-am pus acu 6000 de km (facuti doar pe asfalt) ... sper sa ma uit si la cea de-a 2-a membrana sa vad cum e ... pana atunci mobra merge bine, doar ca nu are putere ... ar mai putea fii de la alltceva buba asta ?

 

Verifica galeriile de admisie de cauciuc dintre carburatoare si chiuloase. Daca sunt imbatranite si fisurate s-ar putea sa traga aer fals pe acolo si de aici turatie cu lipsa de putere

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce-mi place mie cel mai mult la topicul asta e ca nimeni nu scrie aiurea. Bine, mai scriu eu cetodata, dar nu se pune... Ideea e ca lumea e pe motoare, nu la tastatura. Doar atunci cand ceva nu merge lumea intra si isi spune "off-ul"... Felicitari si plimbari cat mai placute!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.enisalamotoadventure.ro/

 

Eu zic sa aruncatzi o privire. Inca nu stiu toate detaliile, dar daca se poate ma bag la ambele runde. Poate facem atunci o intrunire "de lucru" a Afrikanelor. O sa va tzin la curent cand aflu detalii. Am o banuiala ca Plescoi Rulz stie ceva...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, am participat cu Mae la First Edition. E misto, din punct de vedere al traseelor merita, Razvan (organizatorul) e meserias si e vechi in enduro, cu anumite chestii organizatorice nu s-au prea potrivit dar avand in vedere ca a fost prima data nici nu prea s-au observat. In rest, spirit de echipa la greu, vine multa lume buna, unii sunt chiar buni pe enduro, ai ce invata, altii vin pentru prima data. E un fel de tabara de enduro unde fiecare invata singur, tot ce ti se pune la dispozitie sunt traseele si faptul ca trebuie sa faci orientare in teren.

Pentru 300 de euro 4 zile, cu masa si casa eu cred ca merita. Se fac multe poze (profesionale), se dau tot felul de premii, au cate un program artistic in fiecare seara, au si PLESCOI...:cheers: e destul de bine organizat ca sa nu te plictisesti. Cel mai mult ai de castigat una ca te antrenezi si doi iti faci prieteni. Eu sunt pentru!

Editat de plescoi rulz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...