Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

asa...scrieteti toti de carevreti. si can s-a terminat lista eu le fac. adica dupa aia sa nu se trezeasca unu sa spuna ca vrea personaliat. ca eu fac personalizate si apoi restu simple.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Domnule,

da raspunde-mi si mie la PM ca i-mi moare piticu de deshidratare de cat se inbalaste dupa toba aia. :P

 

 

 

Prieteni, balena mea a capatat o noua evacuare. Rezultatul este ca acum ma aude lumea in trafic :laugh: si motorul raspunde mult mai bine la acceleratie.

In plus, am reusit sa-mi repar si tripmaster-ul (2 capacitori erau lesinati, iar zeama ce a curs din ei a deteriorat un traseu din sandwich-ul placii). Cu ocazia asta am facut si modificarea care iti permite sa vizualizezi viteza pe tripmaster.

 

post-30-1242322415_thumb.jpg post-30-1242322495_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prieteni, balena mea a capatat o noua evacuare. Rezultatul este ca acum ma aude lumea in trafic :P si motorul raspunde mult mai bine la acceleratie.

In plus, am reusit sa-mi repar si tripmaster-ul (2 capacitori erau lesinati, iar zeama ce a curs din ei a deteriorat un traseu din sandwich-ul placii). Cu ocazia asta am facut si modificarea care iti permite sa vizualizezi viteza pe tripmaster.

 

post-30-1242322415_thumb.jpg post-30-1242322495_thumb.jpg

 

Salut !

 

e home made ? mai usoara ? se mai poate face ? cat?

 

Multam !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Normal ca nu se incadreaza :)

La turatie constanta nu face urat, cand bag mana in gaz si cand decelerez "it's music to my ears" :P

 

 

Arata foarte bine...poate pui un fisier wav ceva cu sunetul ei. La drum lung nu te ia de cap de la galagie? eu nu pot sa merg fara silencer la Leo Vince mai mult de 100 de KM ca ma turmentez si sperii fauna....

 

Bah, ne personalizam cu totii.., vom fi numa personalitati pe Africane! :laugh:

 

 

Hahahaha :o pai deja suntem personalitati. Daca ne intalnim o sa ne strigam numai dupa nick uri si porecle... :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Referitor la toba...

Toba este mult mai usoara decat cea originala si este de la African Queens modelul Dakar Racing 2 si in catalog costa 430 eur. O sa incerc sa inregistrez sunetul si sa postez aici pentru cei interesati.

 

Ieri i-am schimbat si scaritele cu unele de rally raid, mai late. Azi am sa dau o tura sa vad daca e vreo smecherie :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare intrebatoare... daca fac protectii la far cum sunt pe touratech, o sa cumparati? le fac fic ca acolo, cu prinderi cu tot, si cu scris pe ele cu sigla AT. ce spuneti?

post-32310-1242456685_thumb.jpg

post-32310-1242456697_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta e sigla finala. si 2 exemple

 

Graphic1-10.jpg

sigur ca vreau si eu un set si normal " Jos cu Galen" :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai ce am vandut AT-ul din imagine si noul proprietar vrea sa schimbe aripa Acerbis (nou nouta) cu una joasa, originala, cu tot cu protectiile de telescoape. Nu conteaza culoarea. Daca vrea cineva sa faca schimbul va rog PM sau Tel 0722858466

 

post-30-1242467624_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare intrebatoare... daca fac protectii la far cum sunt pe touratech, o sa cumparati? le fac fic ca acolo, cu prinderi cu tot, si cu scris pe ele cu sigla AT. ce spuneti?

zi-mi un pret. pe mine unul, m-ar interesa, ca m-am saturat de spalat musculite de pe faruri.

PS. ce se mai aude cu siglele alea ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca m-am saturat de spalat musculite de pe faruri.

 

Pai de spalat tot o sa le speli, dar de pe protectie. In plus o sa trebuiasca sa speli si mizeria dintre far si protectie :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca as vrea una, care sa se poata da jos usor, si sa fie de culoare galbena, sa o montez numai pe ceatza. In rest nu prea ii vad utilitatea. Pietre nu prea imi sar in faruri, pentru ca de obicei merg in urma, la 10-20 de m, cand iesim in teren.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai de spalat tot o sa le speli, dar de pe protectie. In plus o sa trebuiasca sa speli si mizeria dintre far si protectie :)

:laugh: corect. La aspectul asta nu m-am gindit.. :o

well.. nu strica daca aflu si un pret, nu ?

thx. :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare intrebatoare... daca fac protectii la far cum sunt pe touratech, o sa cumparati? le fac fic ca acolo, cu prinderi cu tot, si cu scris pe ele cu sigla AT. ce spuneti?

 

interesant.

depinde de pret si materialul pe care-l folosesti...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

interesant.

depinde de pret si materialul pe care-l folosesti...

Eu zic ca vei avea succes , mai ales daca si pretul va fi ok.., pe mine poti sa ma treci pe lista, vb serios. Spor la treaba! :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

interesant.

depinde de pret si materialul pe care-l folosesti...

 

 

Plexi , pt productie publicitara......gen Geplast.... cu grosimi de la 2mm pana pe la 30mm...

 

Daca tipul are utilaj cu comanda numerica pt decupare ( face el si litere volumetrice si presupun ca nu le taie la traforaj) cred ca pot iesi foarte aproape de original.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai ce am vandut AT-ul din imagine si noul proprietar vrea sa schimbe aripa Acerbis (nou nouta) cu una joasa, originala, cu tot cu protectiile de telescoape. Nu conteaza culoarea. Daca vrea cineva sa faca schimbul va rog PM sau Tel 0722858466

 

post-30-1242467624_thumb.jpg

 

Am rezolvat cu un ortac din Cluj! Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fratilor..am dat de dracu' B)

 

pe scurt , am schimbat cauciucu pe fata...si cand am pus roata sus, am reusit sa rup un prezon

de acolo din dreapta furcii...(unu din cele 4) :unsure: :cheers: :huh:

 

uf...si stiam ca is sensibile ,si ca nu trebe sa strang tare....si mie nu mi se pare ca am strans...

dar cert e ca sa rupt.

 

Asa ca asta este. Va rog acum sa ma ajutati cu sfaturi. Cei de facut? se poate suda?

Ma pot deplasa pana la vreun mecanic, asa doar cu 3 suruburi stranse?

Editat de vlad302
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca a mai ramas ceva afara din el se poate pune o piulita, un heft de sudura si apoi mult WD40 la radacina surubului. Lasa-l actioneze o noapte si apoi pune cheia pe el.

 

Daca nu a mai ramas nimic in afara si surubul s-a retezat chiar de la marginea gaurii, trebuie data o gaura mai mica si folosit un extractor conic cu filetul pe invers.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sper sa nu deranjez cu o intrebare.am de curand o africa twin de 750 din 1990 si as vrea sa-i schimb uleiul.

codul filtrului de ulei l-am gasit dar intrebarea mea este:

cati l de ulei intra in motor la un schimb complet si ce vascozitate se foloseste pe timp de vara?

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca a mai ramas ceva afara din el se poate pune o piulita, un heft de sudura si apoi mult WD40 la radacina surubului. Lasa-l actioneze o noapte si apoi pune cheia pe el.

 

Daca nu a mai ramas nimic in afara si surubul s-a retezat chiar de la marginea gaurii, trebuie data o gaura mai mica si folosit un extractor conic cu filetul pe invers.

 

In primul rand , mersi de raspunsul promt; simteam ca innebunesc fara sa stiu cei de facut.

 

stai ca mam incurcat....surubul s-a retezat chiar de la marginea gaurii...deci solutia e ceea dea doua

Editat de vlad302
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poti fi mai explicit cu solutia numarul 2 , ca nu inteleg exact...

 

si ar mai fi intrebarea daca ma pot deplasa cu doar 3 prezoane prinse?

Editat de vlad302
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sper sa nu deranjez cu o intrebare.am de curand o africa twin de 750 din 1990 si as vrea sa-i schimb uleiul.

codul filtrului de ulei l-am gasit dar intrebarea mea este:

cati l de ulei intra in motor la un schimb complet si ce vascozitate se foloseste pe timp de vara?

multumesc

 

 

La filtre de ulei ai Champion F 301, sau Mann MW 64. F 301, insa, este mai lung, deci ai suprafata mai mare de filtrare.

Ulei foloseste 10W40, 2.6 l cu schimb de filtru si 2.2 l fara schimb de filtru. Eu am 650-ul si i-am pus mineral de masina, pentru ca la vremurile alea nu erau asa "specializate" uleiurile.... Sint multumit de felul cum merge cu ulei de masina si nu-s singurul in postura asta.

 

 

 

Off-topic: la un raid de week-end nu vreti sa le bagati?

@Cstelia: in toamna l-ai "sponsorizat" cu un cauciuc pe Raul. Tu nu vii cu 410-le la treaba, cu el?

 

poti fi mai explicit cu solutia numarul 2 , ca nu inteleg exact...

 

si ar mai fi intrebarea daca ma pot deplasa cu doar 3 prezoane prinse?

 

 

Nu fii prea stresat de prezonul ala. Eu am facut citeva sute de km off-road (si tras tare), dupa care am constatat ca aveam ambele prezoane de jos rupte... Mai erau doar niste cioturi, cit sa se sprijine pe ele placuta de blocare a axului rotii. Blocajul propriu-zis il faceau doar prezoanele de sus.

Gaseste un burghiu subtirel (mai subtire decit prezonul, dar nu foarte lung) si da gaura fix in mijlocul prezonului. Dupa asta fie largesti gaura, pina se transforma prezonul intr-o foita pe care o tragi afara cu patentul, fie folosesti burghiul cu filet pe invers (adica atunci cind il insurubezi, el iti desface prezonul blocat).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrun final am inteles ce am de facut ca sa-l scot. Multumesc!

 

dupa ce scot prezonul, cum il inlocuiesc? infiletez un surub la care pe urma ii tai capatul?

si din ce material trebuie sa fie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrun final am inteles ce am de facut ca sa-l scot. Multumesc!

 

dupa ce scot prezonul, cum il inlocuiesc? infiletez un surub la care pe urma ii tai capatul?

si din ce material trebuie sa fie?

 

 

Am cautat prin tz-spe magazine cu scule si piese, dar degeaba. Cit despre a comanda prezoanele la magazinele moto, ti se face acru-n git, pina vin... Asa ca am folosit suruburi de diametrul care trebuie, pe care le-am taiat la lungimea prezoanelor. Isi fac treaba foarte bine. Duritate... nu mai stiu... 5.5 cred, dar nu-ti trebuie super tratamente. Este preferabil sa se indoaie, decit sa se reteze (daca tot trebuie ceva rau), dar asta nu cred ca se poate intimpla decit daca mergi cu ele slabite.

 

 

P.S.: Are cineva de dat rama pe care se fixeaza bordul de Africana?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...