cstelia Postat Iunie 20, 2010 Share Postat Iunie 20, 2010 Traseul e unul lejer si nu cred ca e nevoie de crampoane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibor_mt Postat Iunie 20, 2010 Share Postat Iunie 20, 2010 am avut 16 cu 49 si la viteza de 100km.h aveam 5000 rpm iar acuma la 16cu 47 am 110 la 5000rpmemare turatia cumva?MI se pare mai bine acuma 16 cu 47decat 16 cu 49 cat am avut daca as pune 17 cu 47 ar fi mai bine? va multumesc Si eu am RD03. Da-mi un PM, sau suna-ma (0723.501.982), si facem o comparatie. Iesim undeva in afara orasului, schimbam motoarele si dam o tura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Iunie 20, 2010 Share Postat Iunie 20, 2010 Si eu am RD03. La Nadrag nu vii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibor_mt Postat Iunie 20, 2010 Share Postat Iunie 20, 2010 La Nadrag nu vii? Ti-am scris PM. Mesaj completat Va salut. Ma intereseaza un cric central pentru RD03. Poate sa fie si "Home Made", doar ieftin sa fie. Daca are sau confectioneaza cineva, sa ma anunte si pe mine. Multumesc. Mesaj completat Ti-am scris PM. Mesaj completat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jacques Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 Salut, Stie cineva de unde pot sa-mi cumpar suporti de bagaje pt RD04, second hand sau custom ? Imi plac cei noi de la Hepco&Becker, dar sunt cam scumpi. Multam, PS. Va rog sa nu ma trimiteti pe eBay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 Salut,Stie cineva de unde pot sa-mi cumpar suporti de bagaje pt RD04, second hand sau custom ? Imi plac cei noi de la Hepco&Becker, dar sunt cam scumpi. Multam, PS. Va rog sa nu ma trimiteti pe eBay vezi aici - coburi si topcase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leoafricatwin Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 Traseul e unul lejer si nu cred ca e nevoie de crampoane. AOLOOOO, io ce fac? gasesc un flex sa le tai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 AOLOOOO, io ce fac? gasesc un flex sa le tai? Pai si eu am momentan crampoane asa ca nu vei fi singur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherky Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 (editat) AOLOOOO, io ce fac? gasesc un flex sa le tai? man, eu o sa vin cu E-09 .... in caz ca se impute treaba prin padure ... suntem asigurati Editat Iunie 21, 2010 de sherky Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dudaroc Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 (editat) man, eu o sa vin cu E-09 .... in caz ca se impute treaba prin padure ... suntem asigurati ce E-09? cu Pirelli de competitie vin eu (a se citi slickuri fab 2004) asta daca nu raman tot pieton Editat Iunie 21, 2010 de dudaroc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 Ce faza tare... Eu eram cu o saptamana inainte pana azi de dimineatza cand am vorbit cu TRX-er. Credeam ca intrunirea e in week-end-ul asta. naspa rau cu statul pe mare, pierd sirul zilelor... Deci am timp suficient sa aranjez motorul de drum, si sa schimb gumele. O sa pun tot E-09, ca deja imi plac mult, desi am mai auzit de niste Haidenau care cica se descurca mai bine. Vineri il astept si pe TRX-er (Doru de la Buzau) pe la mine, sa mai mesterim pe la motoare. Abia astept sa vina elicopterul maine sa ma ia de aici. Miercuri am intrunire moto cu gaska la mine la garaj. Spor la pregatiri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
al_locului Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 Salut! Va rog sa imi spuneti careva cum este alimentata pompa de benzina si cum functioneaza. La rd03, este alimentata direct la 12? sau trece prin alte stuffuri? Si de asemenea cum functioneaza, am mai zis....pompeaza pana este plin carburatorul si se opreste singura? sau este oprita de altceva? Adi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 Salut! Va rog sa imi spuneti careva cum este alimentata pompa de benzina si cum functioneaza. La rd03, este alimentata direct la 12? sau trece prin alte stuffuri? Si de asemenea cum functioneaza, am mai zis....pompeaza pana este plin carburatorul si se opreste singura? sau este oprita de altceva? Adi Este alimentata printr-un releu montat pe aprindere. Adica functioneaza atata timp cat se invarte motorul. Si da, pompeaza pana se umple carburatorul, fiind oprita de presiunea pe care o formeaza in circuitul de alimentare (cat timp este membrana "amorsata" nu se realizeaza contact electric). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 Miercuri am intrunire moto cu gaska la mine la garaj. Spor la pregatiri! Daca va stringeati simbata la garaj , veneam si eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
za_sly Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 (editat) Salut! Va rog sa imi spuneti careva cum este alimentata pompa de benzina si cum functioneaza. La rd03, este alimentata direct la 12? sau trece prin alte stuffuri? Si de asemenea cum functioneaza, am mai zis....pompeaza pana este plin carburatorul si se opreste singura? sau este oprita de altceva? Adi La RD04-ul meu, pompa e alimentata prin releu, imediat ce pun contactul, indiferent de pozitia butonulul "Engine RUN/STOP". Asa este la motorul meu, si nu stiu daca cineva a facut vreo modificare pe acolo prin instalatie. Eu unul, de 2 ani si un pic, de cind am motorul, nu am modificat nimic la instalatia electrica. Am adaugat, dar nu am modificat nimic. Deci, pun contactul, si aud pompa cum clampane de 3-4-5-x ori, pina umple camerele de nivel, si se opreste. Si, da, se opreste cind face presiune pe instalatie, cind presiunea este mai mare decit forta de revenire a membranei. Cind nu exista presiune in instalatie, miezul bobinei tine contactul inchis. La alimentarea cu 12V, electromagnetul trage de miez, si implicit si de membrana. Miezul, la capat de cursa, deschide contactul electric al pompei. Membrana trage de miez inapoi, inchizind contactul electric si tot asa. Cind presiunea in instalatie ajunge la o anumita valoare, membrana nu mai are forta sa traga de miezul pompei inapoi, si ramine tensionata si cu contactul de alimentare deschis. Cind se consuma benzina din carburatoare, presiunea scade in instalatie, chestie care permite membranei sa miste miezul pompei inapoi, si sa inchida contactul de alimentare, moment in care ciclul se reia. Releul de alimentare cu 12V, la mine, este pozitionat direct sub vitezometru/kilometraj, in stinga cablului de antrenare, cum stai pe motor. Are 3 fire, intr-o mufa ingusta. Nu mai tin minte culorile firelor. Conform schemei electrice, un fir duce +12V direct la pompa, un fir vine din CDI si al treilea fir din butonul "Engine RUN/STOP". Sper ca am fost suficient de explicit, si te-am ajutat. PS. Si eu m-am lovit de probleme cu pompa de benzina, probleme care, zic eu, le-am rezolvat cu un pistol de lipit, niste fludor, 5 componente electronice si o juma de ora de munca la fata locului, dar numai dupa ce am facut 7 ore pina la mare... Editat Iunie 22, 2010 de za_sly Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shinkansen Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 Buna ziua, tuturor, Sunt hotarat sa trec si eu la categoria enduro/touring, drept pentru care propun oricui este interesat un schimb. Nu-mi sariti in cap, nici eu nu prea suport propunerile de schimb, dar... venite de la altii. Oferta mea este urmatoarea: schimb sport touring gpz900r din 1989 cu africana de 750. Motocicleta a fost adusa din Japonia, a stat ceva vreme intr-un garaj, dupa care am pus-o pe roti si am upgreade-at-o. Are 120 cp, 260 pe bord (eu am ajuns doar pana la 190 din cauza simtului meu de conservare exagerat, dar poate mult mai mult), evacuare inox cu toba devil - asa au pus japonezii, pompe schimbate - atat de frana cat si de ambreiaj - nissin, roata pe spate latita - de la 130 cat au pus producatorii la 160 (roata de zzr 600), radiator de ulei custom, xenon. Toate modificarile sunt sigure si facute cu simt de raspundere, pentru ca la o astfel de putere orice modificare de mantuiala se lasa cu r.i.p. Daca e cineva interesat, pot trimite si poze, sau mai bine trebuie vazuta direct si testata in Bucuresti. Astept oferte. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leoafricatwin Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 Daca va stringeati simbata la garaj , veneam si eu. pai aici suntem , noi d'aicea nu plecam , nu plecam... pana nu o facem lataaaaa.... Mesaj completat Buna ziua, tuturor, Sunt hotarat sa trec si eu la categoria enduro/touring, drept pentru care propun oricui este interesat un schimb. Nu-mi sariti in cap, nici eu nu prea suport propunerile de schimb, dar... venite de la altii. adk tu ne lauzi un gpz???? , te asteptam cu poze cu africana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PERL Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 salutare ! O intrebare........de ce &^$%&*%^&%* nu imi mai porneste motoru atunci cand e cald ? porneste doar impinsa sau dupa ce se raceste . Mentionez ca pompa e schimbata . Bateria pare ok,porneste cand e motorul rece . Fenomenul e cam asa : mers ....opresc ,bag cheia , rotesc cheia am curent pe bord,dau sa pornesc si pierd curentul de tot . Multam mult ! Multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherky Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 salutare ! O intrebare........de ce &^$%&*%^&%* nu imi mai porneste motoru atunci cand e cald ? porneste doar impinsa sau dupa ce se raceste . Mentionez ca pompa e schimbata . Bateria pare ok,porneste cand e motorul rece . Fenomenul e cam asa : mers ....opresc ,bag cheia , rotesc cheia am curent pe bord,dau sa pornesc si pierd curentul de tot . Multam mult ! ai verificat cumva bornele dc sunt stranse bine ? eu am patit ceva de genu' asta de curand ... m-am dat pe nijte diguri etc ... la un moment dat am oprit motorul ... dupa toate verificarile ... borna de " - " era un pic slabita ... puneam contactul, se aprindea discoteca din bord, dar la apasarea butonului de pornire ... liniste mormant ... se stingea toata sandramaua .... Mesaj completat ce E-09? cu Pirelli de competitie vin eu (a se citi slickuri fab 2004) asta daca nu raman tot pieton este vorba de Mitas E-09 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dudaroc Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 (editat) este vorba de Mitas E-09 hai, da-te mare ca ai crampoane si eu opinci... PS: ma fac eu mare si nu mai cad ca bou' PPS: iti multumesc ca m-ai ajutat cu toate cele dupa ce mi-am rupt piciorul de nota 10 sherky asta Editat Iunie 22, 2010 de dudaroc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PERL Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 (editat) d Mesaj completat ai verificat cumva bornele dc sunt stranse bine ? eu am patit ceva de genu' asta de curand ... m-am dat pe nijte diguri etc ... la un moment dat am oprit motorul ... dupa toate verificarile ... borna de " - " era un pic slabita ... puneam contactul, se aprindea discoteca din bord, dar la apasarea butonului de pornire ... liniste mormant ... se stingea toata sandramaua .... Mesaj completat este vorba de Mitas E-09 Sunt stranse foarte bine... Alte idei ??? plsssss Editat Iunie 22, 2010 de PERL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Africanu Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 Ai masurat tensiunea la baterie? Dupa cum descrii se pare ca bateria e terminata. Africanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 dMesaj completat Sunt stranse foarte bine... Alte idei ??? plsssss verifica contactele sigurantei generale. cea de pe releul de pornire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rip_husi Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 (editat) d Mesaj completat Sunt stranse foarte bine... Alte idei ??? plsssss [/quote Salut ! Incearca sa cauti releul de contact . Cam aceeasi chestie am patit eu acum 2 saptamani la intrunirea de la Bacau . Cauza s-a dovedit a fi un contact prajit la cele 4 fire care intra in releul de contact ( si nu releul regulator sau CDI-ul cum am crezut initial ) . Daca nu era Xel sa ma duca la shufa 50-60 de km cu africana lui ....faceam intrunirea doar eu cu vaca la marginea unui satuc uitat de lume A ! Daca gasesti relul de contact si umbli la el te sfatuiesc sa scoti borna la baterie ( eu nu am facut asa si am prajit si siguranta de 30 care e pe el ) . Spor ! Editat Iunie 23, 2010 de rip_husi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PERL Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 [ poate fii dusa daca porneste cand e motorul rece ? si nu porneste cand e cald ? quote name=Africanu' date='Jun 22 2010, 11:28 PM' post='2485814] Ai masurat tensiunea la baterie? Dupa cum descrii se pare ca bateria e terminata. Africanu Mesaj completat multam pt raspunsuri,o sa vad ce e cu ea pe sambata duminica. daca aveti alte pareri ...astept Multam mult ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.