Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

am avut 16 cu 49 si la viteza de 100km.h aveam 5000 rpm iar acuma la 16cu 47 am 110 la 5000rpm

emare turatia cumva?MI se pare mai bine acuma 16 cu 47decat 16 cu 49 cat am avut

daca as pune 17 cu 47 ar fi mai bine? va multumesc

 

 

Si eu am RD03.

Da-mi un PM, sau suna-ma (0723.501.982), si facem o comparatie. Iesim undeva in afara orasului, schimbam motoarele si dam o tura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Nadrag nu vii?

 

 

Ti-am scris PM.

Mesaj completat

Va salut.

 

Ma intereseaza un cric central pentru RD03. Poate sa fie si "Home Made", doar ieftin sa fie.

Daca are sau confectioneaza cineva, sa ma anunte si pe mine.

 

Multumesc.

Mesaj completat

Ti-am scris PM.

Mesaj completat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Stie cineva de unde pot sa-mi cumpar suporti de bagaje pt RD04, second hand sau custom ?

Imi plac cei noi de la Hepco&Becker, dar sunt cam scumpi.

 

Multam,

 

PS. Va rog sa nu ma trimiteti pe eBay

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

AOLOOOO, io ce fac? gasesc un flex sa le tai? :P

 

man, eu o sa vin cu E-09 .... in caz ca se impute treaba prin padure ... suntem asigurati ;)

Editat de sherky
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

man, eu o sa vin cu E-09 .... in caz ca se impute treaba prin padure ... suntem asigurati :)

 

ce E-09? cu Pirelli de competitie vin eu (a se citi slickuri fab 2004) :P

asta daca nu raman tot pieton ;)

Editat de dudaroc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce faza tare... Eu eram cu o saptamana inainte pana azi de dimineatza cand am vorbit cu TRX-er. Credeam ca intrunirea e in week-end-ul asta. naspa rau cu statul pe mare, pierd sirul zilelor... Deci am timp suficient sa aranjez motorul de drum, si sa schimb gumele. O sa pun tot E-09, ca deja imi plac mult, desi am mai auzit de niste Haidenau care cica se descurca mai bine. Vineri il astept si pe TRX-er (Doru de la Buzau) pe la mine, sa mai mesterim pe la motoare. Abia astept sa vina elicopterul maine sa ma ia de aici. Miercuri am intrunire moto cu gaska la mine la garaj. Spor la pregatiri!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Va rog sa imi spuneti careva cum este alimentata pompa de benzina si cum functioneaza. La rd03, este alimentata direct la 12? sau trece prin alte stuffuri? Si de asemenea cum functioneaza, am mai zis....pompeaza pana este plin carburatorul si se opreste singura? sau este oprita de altceva?

 

Adi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Va rog sa imi spuneti careva cum este alimentata pompa de benzina si cum functioneaza. La rd03, este alimentata direct la 12? sau trece prin alte stuffuri? Si de asemenea cum functioneaza, am mai zis....pompeaza pana este plin carburatorul si se opreste singura? sau este oprita de altceva?

 

Adi

Este alimentata printr-un releu montat pe aprindere. Adica functioneaza atata timp cat se invarte motorul. Si da, pompeaza pana se umple carburatorul, fiind oprita de presiunea pe care o formeaza in circuitul de alimentare (cat timp este membrana "amorsata" nu se realizeaza contact electric).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Miercuri am intrunire moto cu gaska la mine la garaj. Spor la pregatiri!

Daca va stringeati simbata la garaj , veneam si eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Va rog sa imi spuneti careva cum este alimentata pompa de benzina si cum functioneaza. La rd03, este alimentata direct la 12? sau trece prin alte stuffuri? Si de asemenea cum functioneaza, am mai zis....pompeaza pana este plin carburatorul si se opreste singura? sau este oprita de altceva?

Adi

 

La RD04-ul meu, pompa e alimentata prin releu, imediat ce pun contactul, indiferent de pozitia butonulul "Engine RUN/STOP". Asa este la motorul meu, si nu stiu daca cineva a facut vreo modificare pe acolo prin instalatie. Eu unul, de 2 ani si un pic, de cind am motorul, nu am modificat nimic la instalatia electrica. Am adaugat, dar nu am modificat nimic.

 

Deci, pun contactul, si aud pompa cum clampane de 3-4-5-x ori, pina umple camerele de nivel, si se opreste. Si, da, se opreste cind face presiune pe instalatie, cind presiunea este mai mare decit forta de revenire a membranei. Cind nu exista presiune in instalatie, miezul bobinei tine contactul inchis. La alimentarea cu 12V, electromagnetul trage de miez, si implicit si de membrana. Miezul, la capat de cursa, deschide contactul electric al pompei. Membrana trage de miez inapoi, inchizind contactul electric si tot asa.

Cind presiunea in instalatie ajunge la o anumita valoare, membrana nu mai are forta sa traga de miezul pompei inapoi, si ramine tensionata si cu contactul de alimentare deschis. Cind se consuma benzina din carburatoare, presiunea scade in instalatie, chestie care permite membranei sa miste miezul pompei inapoi, si sa inchida contactul de alimentare, moment in care ciclul se reia.

 

Releul de alimentare cu 12V, la mine, este pozitionat direct sub vitezometru/kilometraj, in stinga cablului de antrenare, cum stai pe motor. Are 3 fire, intr-o mufa ingusta. Nu mai tin minte culorile firelor.

Conform schemei electrice, un fir duce +12V direct la pompa, un fir vine din CDI si al treilea fir din butonul "Engine RUN/STOP".

Sper ca am fost suficient de explicit, si te-am ajutat.

PS. Si eu m-am lovit de probleme cu pompa de benzina, probleme care, zic eu, le-am rezolvat cu un pistol de lipit, niste fludor, 5 componente electronice si o juma de ora de munca la fata locului, dar numai dupa ce am facut 7 ore pina la mare... :P

Editat de za_sly
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua, tuturor,

 

Sunt hotarat sa trec si eu la categoria enduro/touring, drept pentru care propun oricui este interesat un schimb. Nu-mi sariti in cap, nici eu nu prea suport propunerile de schimb, dar... venite de la altii.

 

Oferta mea este urmatoarea: schimb sport touring gpz900r din 1989 cu africana de 750. Motocicleta a fost adusa din Japonia, a stat ceva vreme intr-un garaj, dupa care am pus-o pe roti si am upgreade-at-o. Are 120 cp, 260 pe bord (eu am ajuns doar pana la 190 din cauza simtului meu de conservare exagerat, dar poate mult mai mult), evacuare inox cu toba devil - asa au pus japonezii, pompe schimbate - atat de frana cat si de ambreiaj - nissin, roata pe spate latita - de la 130 cat au pus producatorii la 160 (roata de zzr 600), radiator de ulei custom, xenon. Toate modificarile sunt sigure si facute cu simt de raspundere, pentru ca la o astfel de putere orice modificare de mantuiala se lasa cu r.i.p.

 

Daca e cineva interesat, pot trimite si poze, sau mai bine trebuie vazuta direct si testata in Bucuresti.

 

Astept oferte.

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca va stringeati simbata la garaj , veneam si eu.

pai aici suntem , noi d'aicea nu plecam , nu plecam... pana nu o facem lataaaaa.... :)

Mesaj completat

Buna ziua, tuturor,

 

Sunt hotarat sa trec si eu la categoria enduro/touring, drept pentru care propun oricui este interesat un schimb. Nu-mi sariti in cap, nici eu nu prea suport propunerile de schimb, dar... venite de la altii.

 

adk tu ne lauzi un gpz???? :D , te asteptam cu poze cu africana :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare !

 

 

O intrebare........de ce :) &^$%&*%^&%* nu imi mai porneste motoru atunci cand e cald ? porneste doar impinsa sau dupa ce se raceste . Mentionez ca pompa e schimbata . Bateria pare ok,porneste cand e motorul rece . Fenomenul e cam asa : mers ....opresc ,bag cheia , rotesc cheia :) am curent pe bord,dau sa pornesc si pierd curentul de tot .

 

 

Multam mult !

 

Multam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare !

 

 

O intrebare........de ce :) &^$%&*%^&%* nu imi mai porneste motoru atunci cand e cald ? porneste doar impinsa sau dupa ce se raceste . Mentionez ca pompa e schimbata . Bateria pare ok,porneste cand e motorul rece . Fenomenul e cam asa : mers ....opresc ,bag cheia , rotesc cheia :P am curent pe bord,dau sa pornesc si pierd curentul de tot .

 

 

Multam mult !

 

ai verificat cumva bornele dc sunt stranse bine ?

 

eu am patit ceva de genu' asta de curand ... m-am dat pe nijte diguri etc ... la un moment dat am oprit motorul ... dupa toate verificarile ... borna de " - " era un pic slabita ... puneam contactul, se aprindea discoteca din bord, dar la apasarea butonului de pornire ... liniste mormant ... se stingea toata sandramaua ....

Mesaj completat

ce E-09? cu Pirelli de competitie vin eu (a se citi slickuri fab 2004) :)

asta daca nu raman tot pieton :D

 

 

este vorba de Mitas E-09 :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este vorba de Mitas E-09 :)

 

hai, da-te mare ca ai crampoane si eu opinci...

 

PS: ma fac eu mare si nu mai cad ca bou' :D

PPS: iti multumesc ca m-ai ajutat cu toate cele dupa ce mi-am rupt piciorul

de nota 10 sherky asta :)

Editat de dudaroc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

d

Mesaj completat

ai verificat cumva bornele dc sunt stranse bine ?

 

eu am patit ceva de genu' asta de curand ... m-am dat pe nijte diguri etc ... la un moment dat am oprit motorul ... dupa toate verificarile ... borna de " - " era un pic slabita ... puneam contactul, se aprindea discoteca din bord, dar la apasarea butonului de pornire ... liniste mormant ... se stingea toata sandramaua ....

Mesaj completat

 

 

 

este vorba de Mitas E-09 :)

 

 

Sunt stranse foarte bine... Alte idei ??? plsssss :)

Editat de PERL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

d

Mesaj completat

 

 

 

Sunt stranse foarte bine... Alte idei ??? plsssss :)

[/quote

 

 

 

Salut !

 

 

Incearca sa cauti releul de contact . Cam aceeasi chestie am patit eu acum 2 saptamani la intrunirea de la Bacau . Cauza s-a dovedit a fi un contact prajit la cele 4 fire care intra in releul de contact ( si nu releul regulator sau CDI-ul cum am crezut initial ) .

Daca nu era Xel sa ma duca la shufa 50-60 de km cu africana lui ....faceam intrunirea doar eu cu vaca la marginea unui satuc uitat de lume :)

A ! Daca gasesti relul de contact si umbli la el te sfatuiesc sa scoti borna la baterie ( eu nu am facut asa si am prajit si siguranta de 30 care e pe el ) .

 

 

Spor !

Editat de rip_husi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[

poate fii dusa daca porneste cand e motorul rece ? si nu porneste cand e cald ?

 

quote name=Africanu' date='Jun 22 2010, 11:28 PM' post='2485814]

Ai masurat tensiunea la baterie?

Dupa cum descrii se pare ca bateria e terminata.

 

 

Africanu

 

Mesaj completat

multam pt raspunsuri,o sa vad ce e cu ea pe sambata duminica. daca aveti alte pareri ...astept

 

Multam mult ! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...