Africanu Postat Aprilie 22, 2011 Share Postat Aprilie 22, 2011 (editat) @raoulserban Sa fie scutul care e prea aproape de esapament, care, cand se incalzeste, se dilata, si la frecventa produsa la ca. 3500 rpm sa "zumzaie"? Africanu Editat Aprilie 22, 2011 de Africanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cernunos Postat Aprilie 23, 2011 Share Postat Aprilie 23, 2011 revin cu urmatoarele completari: pentru o organizare mai clara si eficienta folositi pentru formarea listei de doritori de tricouri urmator-ul poll: http://doodle.com/d45txgbigptq3gcq acestea fiind zise va urez tuturor Sarbatori Fericite! imi zumzaie (ca o musca turata) ceva in partea dreapta spate(cred)! ma scoate din sarite! am desfacut tot, batut cu palma, tras, strans ce se putea strange si nu am reusit sa gasesc vinovatu! o avut cineva ceva asemantor? daca da, ce drac o fost , ca poate o fi si la mine! ai plastic de numar? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 23, 2011 Share Postat Aprilie 23, 2011 nu e de la numar! cand ajung la 3500rpm ma zumzaie, daca trec de 3500rpm ...se duce si zumzaitu! verificat totu! ramane toba care si asa nu-mi place, pare a fi fost operata candva si are multa rugina! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Aprilie 25, 2011 Share Postat Aprilie 25, 2011 Da muzica mai tare si dispare zumzaitul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rip_husi Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 nu e de la numar! cand ajung la 3500rpm ma zumzaie, daca trec de 3500rpm ...se duce si zumzaitu! verificat totu! ramane toba care si asa nu-mi place, pare a fi fost operata candva si are multa rugina! Am exact aceeasi problema pe la 3500-4000 de ture . La mine a functionat mersul cu 5000 de ture . Nu se mai aude . Noroc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 mi-a vandut cineva un pont cum ca sa ma uit mai atent la grila radiatoarelor si acu ca imi aduc aminte parca o urechiusa era rupta! oi vedea in iunie cand imi mai vad mobra! pentru cei care se laudau ca stiu cum sa abordeze nasipu...am cam incercat mai toate metodele stiute si povestite si tot cu smochina intre buci si perpendicular pe drum am mers cel mai bine! asa arata drumu dinspre Faget catreNadrag via Fardea! nu cred sa-l curete asa ca e bine de stiut pentruc ei ce vin la intalnirea de la Nadrag Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ramirez Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 mi-a vandut cineva un pont cum ca sa ma uit mai atent la grila radiatoarelor si acu ca imi aduc aminte parca o urechiusa era rupta! oi vedea in iunie cand imi mai vad mobra!pentru cei care se laudau ca stiu cum sa abordeze nasipu...am cam incercat mai toate metodele stiute si povestite si tot cu smochina intre buci si perpendicular pe drum am mers cel mai bine! asa arata drumu dinspre Faget catreNadrag via Fardea! nu cred sa-l curete asa ca e bine de stiut pentruc ei ce vin la intalnirea de la Nadrag Pe asfalt cu nisip se merge intr-un mare slide, countersteering si cu talpa piciorului de la interior pe jos. Gen supermoto. Sau cu smochina intre buci si perpendicular pe drum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 Pe asfalt cu nisip se merge intr-un mare slide, Dezvolta putin ideea, te rog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ramirez Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 deci...cu bicicleta in curbele alea am ajuns o data in rugi! cu masina de vreo 2 ori era sa intru in rugi si cu mobra am incercat tot de vreo 2 ori countersteering si fata facea figuri(indeajuns incat sa ma conving ca smochina e cea mai buna). dar totusi nu vreau sa ma rezum la experienta mea asa ca astept opinii! pentru un derapaj controlat....hmmm cred ca e cam aiurea cu mobra pe asfalt cu mult nisip! suprafata ar trebui sa fie aceeasi peste tot ca sa fie previzibila! m-as baga sa incerc schema din film dha....peste cativa ani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 (editat) No way! La ce pret au anvelopele, mai bine cu smochina Editat Aprilie 26, 2011 de Korben Dallas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haralambie Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 (editat) Domnilor, am un "broblem", de fapt mai mult o dilema: care e masa maxima cu care ati incarcat Africana si cum ati distribuit-o (topcase, sidecase, rezervor, etc)? sa stiu cam cat as putea pune pe RD04 si pana unde sa ma intind. "colega de apartament" impreuna cu mine facem cam 150 - 160 de kg, deci cam cat ramane pt "bikinei, maieutz, tricouas, pufuri, fesuri si matasuri "??? eu pana acum am bagat vreo 40 - 50 kg in topcase si 10-15 pe laterale. astept pareri , cu multumirile de rigoare, evident! ps: exista posibilitatea de a schimba arcul amortizorului cu unul mai gros ? daca da, de unde ? Editat Aprilie 26, 2011 de haralambie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 arcul amortizorului il tensionezi la max din piulite, poti sa-l schimbi cu unul de rd07 sau poti utiliza un distantier cum a facut italianul acesta http://www.qsl.net/iz7ath/moto/ammortizzat...ig/DSC_0895.JPG -asta pentru greutatea la care te astepti mai gros in carne tre sa fie dar nu stiu de unde si de care ca sa merite toata afacerea(mai degraba se schimba tot amortizorul) despre incarcarea pe coada...eu zic sa respecti manualul(ca de altfel si la greutatea maxima recomandata plus 10kg) despre restul bagajelor...ideal e sa distribui greutatea uniform , catre zonele cele mai solide si sa ai grija ca prinderile sa nu-ti faca figura. eu unul asa as face dar... am citit de aventurile altora de m-am crucit cat au pus pe afrikana si nu o avut nik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 Părerea mea..... Pune cât te taie .... unde te taie fără probleme. Atât să le prinzi bine. Am mers mult doar cu un side case.... plin cu orice. Nu se simte vre-un dezechilibru. Din punctul meu de vedere nu tre să-ți faci asemenea griji. In locul tău aÂş pune berile într-un side case Âşi oglinzile cu ruju în celălalt... ca nu cumva să se strice berea. Atât aÂş avea grijă ca berea să fie învelită în mătăsuri. În rest...... ARDE-O PE NAÂŞA!!! ÂŞi țuica să fie rapid de ajuns la ea!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 Pe asfalt cu nisip se merge intr-un mare slide, countersteering si cu talpa piciorului de la interior pe jos. Gen supermoto. Sau cu smochina intre buci si perpendicular pe drum. Esti invitat la Nadrag, sa ne explici cum se mentine aderenta anvelopei pe asfaltul cu nisip si apoi sa ne arati practic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 Eu am reusit un drift cu un DR de 650 . . . . . singura problema a fost ca nu am mers pe aceasi traiectorie cu motorul , pana la capat . Cu vacuta . . . nu mai incerc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cernunos Postat Aprilie 28, 2011 Share Postat Aprilie 28, 2011 in efortul meu muncitoresc de a "aranja" africana (uns curatat indreptat) am ajuns si la contactele regulatorului de tensiune in special mufa care se leaga la cele 3 fire galbene de la alternatir. ei. aici "surpriza" mare.. probabil ca unul din papuci a fost mai labartat si o tot facut arc ceva ca s-au cam prajit mufele.. nu e inca groaznit .. adica nu s-a carbonizat toata mufa insa doi papuci nu mai reusesc sa ii scot cu bibiosrul. ce ma sfautiti sa fac? (scot papucii si ii schimb? cositoresc? mai folosesc mufele vechi care par cam subrede?) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Aprilie 28, 2011 Share Postat Aprilie 28, 2011 Taie si cositoreste. Peste trage un tub izolator termoconstrictiv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 28, 2011 Share Postat Aprilie 28, 2011 Sau, dacă nu vrei să cositoreÂşti, poți aplica soluția mea, cu cleme cu Âşurub Nu uitați să vă inscrieți pe formularul pentru tricouri întrunire AT 2011! FORMULAR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Aprilie 28, 2011 Share Postat Aprilie 28, 2011 Detin o perche de carburatoare de rd07 in perfecta stare (inclusiv membranele). Voiam sa le adaptez la rd04 dar e cam complicat, mai ales ca nu am lebada de rd07 . A mai facut cineva adaptarea asta? Eventual are cineva la schimb un set de carburi de rd04? singura conditie-membranele intacte! Ca iar m-a lasat una dintre ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherky Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 Voiam sa le adaptez la rd04 dar e cam complicat, mai ales ca nu am lebada de rd07 . A mai facut cineva adaptarea asta? Salutare, uite aici: http://www.advrider.com/forums/showthread....58#post14573358 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 Azi m-a mancat in coor, asa ca am pus iar cheile pe Africana. Am demontat furca si am montat-o pe cea de KTM. Cred ca e cu vreo 6-7 cm mai inalta decat cea de Africana, atunci cand este destinsa. O sa masor si o sa pun toate detaliile intr-un tutorial pe xrv.ro. E posibil sa mearga direct roata de Africana, dar trebuie sa modific putin axul, asa ca dau o fuga la strungar. Am probat si carena de Boano, si astept sa mai vina 2 maini in garaj, ca doar ale mele nu-mi ajung. P.S. Daca are cineva imprimante defecte pe acasa, si care nu le mai sunt de folos, sa imi dea un semn. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 Daca are cineva imprimante defecte pe acasa, si care nu le mai sunt de folos, sa imi dea un semn. Vrei sa faci Africana sa-ti tipareasca ruta pe care mergi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cernunos Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 Sau, dacă nu vrei să cositoreÂşti, poți aplica soluția mea, cu cleme cu Âşurub Nu uitați să vă inscrieți pe formularul pentru tricouri întrunire AT 2011! FORMULAR multan de sugestie; asa am facut; o sa cositoresc daca vad ca metoda nu da randament deocamdata insa ma declar multumit cu ea Nu uitați să vă inscrieți pe formularul pentru tricouri întrunire AT 2011! FORMULAR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 si-a montat cineva pinioane 16 cu 44 de dinti? lantul de 124 zale a trebuit a fie scurtat sau a mers asa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.