Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

Se pare ca se apropie ceasul sa intru si eu in randul lumii "Africane". Cum din pacate finantele nu sunt nici pe departe cum imi doresc, va trebui sa ma rezum la bugetul de austeritate si sa aduc o mobra de afara - sau sa iau una neinmatricuata de aici, cel mai probabil un RD04, pentru ca nerabdarea e mare si sansa strangerii de fonduri e mica!

 

Din aceste considerente as aprecia foarte mult daca mi-ati putea spune cam care sunt costurile totale ale unei inmatriculari (identificare RAR - asigurare - altele de trebuinta daca mai sunt) si eventual "africani" de incredere cu care as putea discuta in prealabil.

 

Multumiri anticipate !

in sfarsit carne proaspata :)

rd04 sau rd07 ? asta e intrebarea.

acum ca mi-am bagat nasul si in 07 ...din punctul meu de vedere diferente nu sunt, desi subiectiv fiind 07 ce-l am, il simt mai "bland/flexibil"(asa ..o chestie nu ma pot exprima altfel) nu atat de robust ca 04. se compenseaza plusurile si minusurile reciproc. cand am vreme am sa fac pe xrv un topic cu comparatii si sper sa adun feedback de la toti si sa includ si 03-ul

cel mai mare castig al 07/a este tps-ul de la carburator. ai consum mai scazut(zice lumea cu pana 1% fata de 04) dar eu cu 04(intradevar cu alta foaie pe spate,44dinti) am scos consum de 07/a cu pasager si bagaje deci...zic ca este chestie de optimizare

Apeleaza cu incredere la Cristi, eu sunt la a doua mobra de la el si facand abstractie ca suntem prieteni..nu am auzit sa zica vreunul ca nu are mobre faine plus ca le face o verificare/mentenanta amanuntita, atat in Germania cat si inainte de a fi scoase la vanzare. Daca nu ma-nsel are un 04 aproape la fel de aratos ca raposatul meu 04 , e anunt pe xrv

Daca vrei sa o iei din tara..tot la cristi sa apelezi..le cam stie pe toate(tre sa fac un calcul sa vad cat peste 50% din afrikane is plecate de la el din ograda)

asa cum ti-am spus si in PM.. un lucru SH nu e un lucru nou, umpic de mentenanta tot trebuie...acuma depinde de piticii fiecaruia :) eu o verific toata...speranta mea de a face turul Europei nu s-o dus cu toate ca sortii imi zic ca o sa stau pe acasa

O chestie de care se plang si strainii e ca la rd03 si 04 accesoriile sunt cam putine...insa exista ebay...si Hevyduties de la cluj pentru crashbar/suporti/cutii. restul...gen rezervoare de 40L, huse de rezervor nu vei gasi. Evacuari dragute la evacuarimoto-romania. Motorul e acelasi, mebranele de la carburator se gasesc la librane, carenajul se lipeste...deci...parerea mea e ca RD04 nu e asa oaie neagra pe cat crede lumea (si eu credeam la fel :) ) si acu zilele recente ma uitam pe adv si mi s-o parut interesant ca afrikanele care or vazut lumea si au peste 200.000km sunt rd04 . Nu fac reclama, ci doar ma gandesc cu jind la raposata mea mobra ce am sacrificat-o ca sa platesc scolarizarea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut.Am un RD04(o incantare)care a avut crashbar-uri albe;acum nu le mai are ca am noi de la HD.Am cazut pe dreapta si cel vechi s-a indoit.Eu nu m-am mai muncit sa-l indrept,dar banuiesc ca se poate.In concluzie,daca are cineva nevoie de ele sa dea un semn.O toamna lunga!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rugaminte la toti Afrikanii(posesori de Africa Twin) !

Va rog sa oferiti feedbackul vostru in acest topic

http://www.xrv.ro/forum/viewtopic.php?f=6&t=275

Pe scurt, impresia care v-a oferit-o una din cele 4 Afrikane si eventual alte smecherii ascunse nestiute de muritorul de rand

Multumesc

Editat de raoulserban
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Africani is aia de pe continentul Africa.

Afrikani is aia Ne-Africani, adica nu au de-a face cu continentul, deci e altceva cu ei, cel mai probabil legat de Africa Twin. Capisci, teoria mea?

nu uitati de feedbackul vostru, impresii...toate's bune

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aaaa înteleg... Andri... ca sa-ti explic! Se scrie Africa Twin dar se citește Afrika Tuin sau Gemenii Afrikani ori 2xAfrika eventulal Afrika^2.

 

Si acum dedicatie speciala pentru toti fratemeleu ->

 

http://www.youtube.com/watch?v=y7wPbPx4u0g

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ma prind, sunte-ti prea subtili pt greierul meu!

Minge la fileu: Ce soi de vopsea sa folosesc pentru capacele de la motor? how to!

ca idee, capacul dr il dau jos si loi duce la vopsitor dar cel din stg vreau sa-l fac homemade ca m-am intins mai mult decat plapumioara si creditorii is suparati :( asa ca ... daca tot is cu ea bucati vreau sa intampin orice degradare a mobrei pana cand oi reusi sa fac un job profi si pe partea stg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aha, intenţionat. Ia să pui tu poze cu el călare pe frigiderele de coka, ca doar ce puşca mea, numai el să pună poze cu alţii ? :alcy:

 

Na d'aci ca si ale noastre pisipoance canta despre Africana : http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=qBLxpBH_Rmk#t=55s

Editat de Andry
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hei brasovul..voi nu ati mai iesit din bar de cand ati plecat din vaslui?..si tot numa rai, va legati de bietul om care incerca sa se dreaga cu o cola dar a uitat ca africana aia mai noua are senzori de parcare ceva mai sensibili...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma signalizeaza, are un sunet /bataie. si da stiu ca toate au dar eu vreau ca si mihut sa scap de el si am mers pe varianta ebay

La mine mobra tre sa fie snur, ca in zicala aia:" when i say jump, you say how high!" :)

Sincer, lasa-l in pace. Si eu am avut perioade in care a sunat la ralenti la stop. Sunt acolo diverse jocuri NORMALE care "bat" la cea mai minima uzura excentrica a placilor. Ultima data a fost acum 2 ani. Dupa ce a batut deranjant un sezon fenomenul s-a atenuat, acum nu imi mai bate cvasi de loc. Ma refer la bataia care tace cand tragi maneta de ambreiaj.

 

De ce e inofensiva? Pentru ca apare doar cand ansamblul ambreiaj-ax primar merge liber (transfer 0 de cuplu).Adica cand stai la stop in neutru. Si e clar provocata de mici excentricitati care fac sa sune jocurile. Africana mea are deja 40 de mii km de cand a "batut" ultima data.

 

ps. Apropo, eu am chiar acum o problema reala.De mobra ajunsa la 180 de mii. Nu se face la cutie intotdeuna contactul lampii de neutral. Pe chestia asta se opreste motorul uneori cand pun cricul (la deschiderea portii de la curte de ex. cand e deranjant). Se poate remedia ceva fara a crapa motorul? E un surub la baie care tensioneaza un arc, oare are legatura cu neutralul?

 

Inca ceva Serbane: vezi ca bataia aia depinde si de anumite rezonante si de reglajul carburilor. Regleaza ralentiul "snur" si sincronizeaza carburile. Cu cat motorul merge mai "smouth" la ralenti jocurile tind sa "bata" mai putin. Apoi conteaza si turatia de ralenti, cateva zeci de ture in plus sau minus pot scoate ansamblul din rezonanta.

Editat de Galen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer, lasa-l in pace. Si eu am avut perioade in care a sunat la ralenti la stop. Sunt acolo diverse jocuri NORMALE care "bat" la cea mai minima uzura excentrica a placilor. .

 

Uzura excentrica a placilor? Exemplifica, te rog! S-a discutat foarte clar despre cauza bataii ambreiajului. Se cam stiu motivele bataii... X-(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu lu'frate-tu i-as dedica asta:

 

 

Poate aflam si noi ceva detalii despre tentativa lui de a-si baga frumusetea de africana in frigiderul omului...la rece! Era prea cald afara sau...?

:tempted: :10:

 

"ia lasa-ti-l in pace pe saracu baiat"...acu ce va ofticati ca voi beti sucuri calde sau ca nu ajungeti sa le luati direct ca la Mc Drive. Ei bine eu pot. Cat despre senzorul de parcare era pozitionat aiuream si nu detecta freonul bine.

acum am si io o uzura excentrica la carena stanga care bate in capatul mandibutzului si disperseaza sunetul in spita de pe partea cu discul de frana in capacul de la ventil.

 

 

Dar vi se pare ca ceva nefiind la locul lui in legatura cu afriKana mea?

sunt curios cati dintre voi ati fi nimerit pe portita aia, asta daca chiar vreti sa fim rai :duel:

post-45861-0-49579500-1351154888_thumb.jpg

post-45861-0-80919600-1351154915_thumb.jpg

post-45861-0-91169900-1351155062_thumb.jpg

Editat de Gabitza_Bv
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ps. Apropo, eu am chiar acum o problema reala.De mobra ajunsa la 180 de mii. Nu se face la cutie intotdeuna contactul lampii de neutral. Pe chestia asta se opreste motorul uneori cand pun cricul (la deschiderea portii de la curte de ex. cand e deranjant). Se poate remedia ceva fara a crapa motorul? E un surub la baie care tensioneaza un arc, oare are legatura cu neutralul?

nu o fi uzura de la senzorul de neutru? citisem ceva de el si parca spusese cineva ca l-a schimbat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu am umblat la senzorul ala cand aveam rd03-ul.

am scos senzorul afara, am luat o pila si am luat putin din buza aia de sus, care etanseaza teoretic cu motoru, pentru a intra putin mai mult in motor senzorul, caci de fapt asta se intampla, capul la senzor se toceste (si atunci sa nu-l schimbi pilesti putin sa-i faci loc sa intre mai mult acolo sa faca contact).

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sau o altă variantă pe care au ales-o şi colegi români cu AT/TA : scoţi senzorul din motor şi pui pe vârful acestuia nescaiva fludor, astfel o să mai ţină 10-15 mii km fără probleme, după care operaţiunea va trebui reluată, pentru că vârful se va toci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uzura excentrica a placilor? Exemplifica, te rog! S-a discutat foarte clar despre cauza bataii ambreiajului. Se cam stiu motivele bataii... X-(

Uzura excentrica a placilor? Exemplifica, te rog! S-a discutat foarte clar despre cauza bataii ambreiajului. Se cam stiu motivele bataii... X-(

Poate ca nu m-am exprimat corect. In intregul sau ambreiajul este un ansamblu de piese care au diverse jocuri intre ele. Atat placile angrenate cu motorul cat si cele angrenate cu cutia, au joc la nuturi. Orice uzura nesimetrica la placi aflate in rotatie (grosimi inegale )care induce diverse minore excentricitati creeaza vibratii . Nu am sustinut ca stiu ce bate acolo, poate axul primar al cutiei, poate oala ambreiajului cu totul, si nici nu ma intereseaza cata vreme nu produce NICI UN EFECT functional . Bataile mi-au aparut si disparut si mie de vre-o doua ori in cei circa 90 de mii de km de cand exploatez eu motorul. Nu sunt adeptul demontarilor diverse atata timp cat nu este nevoie. Nu am umblat pana acum nicaieri la motor desi ma batea si pe mine gandul sa desfac capacul ambreiajului in vremea cand batea tare. Apoi bataia a disparut singura, si a reaparut din nou peste vre-o 20 de mii si de vre-o 3 ani(nu doi) a disparut din nou. Fiind tot rd04 eu il sfatuiesc pe Serban sa lase in pace ambreiajul cata vreme ambreiaza/debreiaza si schimba perfect.

 

si eu am umblat la senzorul ala cand aveam rd03-ul.

am scos senzorul afara, am luat o pila si am luat putin din buza aia de sus, care etanseaza teoretic cu motoru, pentru a intra putin mai mult in motor senzorul, caci de fapt asta se intampla, capul la senzor se toceste (si atunci sa nu-l schimbi pilesti putin sa-i faci loc sa intre mai mult acolo sa faca contact).

Bafta

si eu am umblat la senzorul ala cand aveam rd03-ul.

am scos senzorul afara, am luat o pila si am luat putin din buza aia de sus, care etanseaza teoretic cu motoru, pentru a intra putin mai mult in motor senzorul, caci de fapt asta se intampla, capul la senzor se toceste (si atunci sa nu-l schimbi pilesti putin sa-i faci loc sa intre mai mult acolo sa faca contact).

Bafta

Merci fain de sfat, asa voi face cand se va accentua problema.

 

asta-i piesa:

http://romimoto-pies...w=gallery&sr=30

Este sub capacul pinionului fata, se schimba cu motorul inclinat pe dreapta, daca nu vrei sa-i curga ulei cand il scoti.

merci domle si dumitale :)!

Editat de Galen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Raulica-strica-tot are alta filosofie de viata, eu trebuie sa vad ce si cum misca acolo cu ochiu meu ca altfel nu pricepe greierul si pe langa asta eu am avut niste experiente traumatizante ce m-au facut sa-mi cumpar doar lucruri noi(dupa trauma) cu garantie si doar la mobra am renuntat la acest principiu de viata al meu(si evident m-am fript tare)...sapoi de aici trageti voi concluzia!

scopul meu primar e ca mobra sa fie mecanic intr-o stare cat mai aproape de "factory" si apoi putin optimizata ici colo ca de abia la final sa fie cosmetizata

oricum mersi de gandurile bune si nu judecati pana nu-mi purtati incaltarile(e o vorba). Mobra e super meseriasa dar eu caut ceva ce doar la afrikane de 4000e gasesc si poate nici acolo plus ca imi face foarte amre placere sa mesteresc

 

mai usor cu steroizii :)

164759649fe48d767a4o.jpg

 

hmmm , eu stau si o putzuluiesc si altii ajung la 400.000KM cu afrikana

http://www.touratech.de/nc/en/singleview/article/seit-13-jahren-auf-weltreise-ian-coates-bei-touratech/2.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...