raoulserban Postat Octombrie 23, 2012 Share Postat Octombrie 23, 2012 Se pare ca se apropie ceasul sa intru si eu in randul lumii "Africane". Cum din pacate finantele nu sunt nici pe departe cum imi doresc, va trebui sa ma rezum la bugetul de austeritate si sa aduc o mobra de afara - sau sa iau una neinmatricuata de aici, cel mai probabil un RD04, pentru ca nerabdarea e mare si sansa strangerii de fonduri e mica! Din aceste considerente as aprecia foarte mult daca mi-ati putea spune cam care sunt costurile totale ale unei inmatriculari (identificare RAR - asigurare - altele de trebuinta daca mai sunt) si eventual "africani" de incredere cu care as putea discuta in prealabil. Multumiri anticipate ! in sfarsit carne proaspata rd04 sau rd07 ? asta e intrebarea. acum ca mi-am bagat nasul si in 07 ...din punctul meu de vedere diferente nu sunt, desi subiectiv fiind 07 ce-l am, il simt mai "bland/flexibil"(asa ..o chestie nu ma pot exprima altfel) nu atat de robust ca 04. se compenseaza plusurile si minusurile reciproc. cand am vreme am sa fac pe xrv un topic cu comparatii si sper sa adun feedback de la toti si sa includ si 03-ul cel mai mare castig al 07/a este tps-ul de la carburator. ai consum mai scazut(zice lumea cu pana 1% fata de 04) dar eu cu 04(intradevar cu alta foaie pe spate,44dinti) am scos consum de 07/a cu pasager si bagaje deci...zic ca este chestie de optimizare Apeleaza cu incredere la Cristi, eu sunt la a doua mobra de la el si facand abstractie ca suntem prieteni..nu am auzit sa zica vreunul ca nu are mobre faine plus ca le face o verificare/mentenanta amanuntita, atat in Germania cat si inainte de a fi scoase la vanzare. Daca nu ma-nsel are un 04 aproape la fel de aratos ca raposatul meu 04 , e anunt pe xrv Daca vrei sa o iei din tara..tot la cristi sa apelezi..le cam stie pe toate(tre sa fac un calcul sa vad cat peste 50% din afrikane is plecate de la el din ograda) asa cum ti-am spus si in PM.. un lucru SH nu e un lucru nou, umpic de mentenanta tot trebuie...acuma depinde de piticii fiecaruia eu o verific toata...speranta mea de a face turul Europei nu s-o dus cu toate ca sortii imi zic ca o sa stau pe acasa O chestie de care se plang si strainii e ca la rd03 si 04 accesoriile sunt cam putine...insa exista ebay...si Hevyduties de la cluj pentru crashbar/suporti/cutii. restul...gen rezervoare de 40L, huse de rezervor nu vei gasi. Evacuari dragute la evacuarimoto-romania. Motorul e acelasi, mebranele de la carburator se gasesc la librane, carenajul se lipeste...deci...parerea mea e ca RD04 nu e asa oaie neagra pe cat crede lumea (si eu credeam la fel ) si acu zilele recente ma uitam pe adv si mi s-o parut interesant ca afrikanele care or vazut lumea si au peste 200.000km sunt rd04 . Nu fac reclama, ci doar ma gandesc cu jind la raposata mea mobra ce am sacrificat-o ca sa platesc scolarizarea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marele blond Postat Octombrie 23, 2012 Share Postat Octombrie 23, 2012 Salut.Am un RD04(o incantare)care a avut crashbar-uri albe;acum nu le mai are ca am noi de la HD.Am cazut pe dreapta si cel vechi s-a indoit.Eu nu m-am mai muncit sa-l indrept,dar banuiesc ca se poate.In concluzie,daca are cineva nevoie de ele sa dea un semn.O toamna lunga! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel07 Postat Octombrie 23, 2012 Share Postat Octombrie 23, 2012 Salut ce african era duminica pe ruta Moreni Tirgoviste ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Octombrie 23, 2012 Share Postat Octombrie 23, 2012 (editat) Rugaminte la toti Afrikanii(posesori de Africa Twin) ! Va rog sa oferiti feedbackul vostru in acest topic http://www.xrv.ro/forum/viewtopic.php?f=6&t=275 Pe scurt, impresia care v-a oferit-o una din cele 4 Afrikane si eventual alte smecherii ascunse nestiute de muritorul de rand Multumesc Editat Octombrie 23, 2012 de raoulserban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Octombrie 23, 2012 Share Postat Octombrie 23, 2012 AFRICA TWIN AFRICANA FIR-AR MAMA EI DE TASTĂ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Octombrie 23, 2012 Share Postat Octombrie 23, 2012 Africani is aia de pe continentul Africa. Afrikani is aia Ne-Africani, adica nu au de-a face cu continentul, deci e altceva cu ei, cel mai probabil legat de Africa Twin. Capisci, teoria mea? nu uitati de feedbackul vostru, impresii...toate's bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Octombrie 24, 2012 Share Postat Octombrie 24, 2012 aaaa înteleg... Andri... ca sa-ti explic! Se scrie Africa Twin dar se citește Afrika Tuin sau Gemenii Afrikani ori 2xAfrika eventulal Afrika^2. Si acum dedicatie speciala pentru toti fratemeleu -> http://www.youtube.com/watch?v=y7wPbPx4u0g Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihutz77 Postat Octombrie 24, 2012 Share Postat Octombrie 24, 2012 (editat) Eu lu'frate-tu i-as dedica asta: Poate aflam si noi ceva detalii despre tentativa lui de a-si baga frumusetea de africana in frigiderul omului...la rece! Era prea cald afara sau...? Editat Octombrie 24, 2012 de Mihutz77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Octombrie 24, 2012 Share Postat Octombrie 24, 2012 Nu ma prind, sunte-ti prea subtili pt greierul meu! Minge la fileu: Ce soi de vopsea sa folosesc pentru capacele de la motor? how to! ca idee, capacul dr il dau jos si loi duce la vopsitor dar cel din stg vreau sa-l fac homemade ca m-am intins mai mult decat plapumioara si creditorii is suparati asa ca ... daca tot is cu ea bucati vreau sa intampin orice degradare a mobrei pana cand oi reusi sa fac un job profi si pe partea stg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Octombrie 24, 2012 Share Postat Octombrie 24, 2012 1. Frumusete? hmmmmmmm........ 2. E felul omului de aparca spre lua o cola rece..... Din auzite -> "a făcut-o intenționat". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Octombrie 24, 2012 Share Postat Octombrie 24, 2012 (editat) Aha, intenţionat. Ia să pui tu poze cu el călare pe frigiderele de coka, ca doar ce puşca mea, numai el să pună poze cu alţii ? Na d'aci ca si ale noastre pisipoance canta despre Africana : http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=qBLxpBH_Rmk#t=55s Editat Octombrie 24, 2012 de Andry Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xel Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 hei brasovul..voi nu ati mai iesit din bar de cand ati plecat din vaslui?..si tot numa rai, va legati de bietul om care incerca sa se dreaga cu o cola dar a uitat ca africana aia mai noua are senzori de parcare ceva mai sensibili... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 (editat) ma signalizeaza, are un sunet /bataie. si da stiu ca toate au dar eu vreau ca si mihut sa scap de el si am mers pe varianta ebay La mine mobra tre sa fie snur, ca in zicala aia:" when i say jump, you say how high!" Sincer, lasa-l in pace. Si eu am avut perioade in care a sunat la ralenti la stop. Sunt acolo diverse jocuri NORMALE care "bat" la cea mai minima uzura excentrica a placilor. Ultima data a fost acum 2 ani. Dupa ce a batut deranjant un sezon fenomenul s-a atenuat, acum nu imi mai bate cvasi de loc. Ma refer la bataia care tace cand tragi maneta de ambreiaj. De ce e inofensiva? Pentru ca apare doar cand ansamblul ambreiaj-ax primar merge liber (transfer 0 de cuplu).Adica cand stai la stop in neutru. Si e clar provocata de mici excentricitati care fac sa sune jocurile. Africana mea are deja 40 de mii km de cand a "batut" ultima data. ps. Apropo, eu am chiar acum o problema reala.De mobra ajunsa la 180 de mii. Nu se face la cutie intotdeuna contactul lampii de neutral. Pe chestia asta se opreste motorul uneori cand pun cricul (la deschiderea portii de la curte de ex. cand e deranjant). Se poate remedia ceva fara a crapa motorul? E un surub la baie care tensioneaza un arc, oare are legatura cu neutralul? Inca ceva Serbane: vezi ca bataia aia depinde si de anumite rezonante si de reglajul carburilor. Regleaza ralentiul "snur" si sincronizeaza carburile. Cu cat motorul merge mai "smouth" la ralenti jocurile tind sa "bata" mai putin. Apoi conteaza si turatia de ralenti, cateva zeci de ture in plus sau minus pot scoate ansamblul din rezonanta. Editat Octombrie 25, 2012 de Galen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihutz77 Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 Sincer, lasa-l in pace. Si eu am avut perioade in care a sunat la ralenti la stop. Sunt acolo diverse jocuri NORMALE care "bat" la cea mai minima uzura excentrica a placilor. . Uzura excentrica a placilor? Exemplifica, te rog! S-a discutat foarte clar despre cauza bataii ambreiajului. Se cam stiu motivele bataii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabitza_Bv Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 (editat) Eu lu'frate-tu i-as dedica asta: Poate aflam si noi ceva detalii despre tentativa lui de a-si baga frumusetea de africana in frigiderul omului...la rece! Era prea cald afara sau...? "ia lasa-ti-l in pace pe saracu baiat"...acu ce va ofticati ca voi beti sucuri calde sau ca nu ajungeti sa le luati direct ca la Mc Drive. Ei bine eu pot. Cat despre senzorul de parcare era pozitionat aiuream si nu detecta freonul bine. acum am si io o uzura excentrica la carena stanga care bate in capatul mandibutzului si disperseaza sunetul in spita de pe partea cu discul de frana in capacul de la ventil. Dar vi se pare ca ceva nefiind la locul lui in legatura cu afriKana mea? sunt curios cati dintre voi ati fi nimerit pe portita aia, asta daca chiar vreti sa fim rai Editat Octombrie 25, 2012 de Gabitza_Bv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 ps. Apropo, eu am chiar acum o problema reala.De mobra ajunsa la 180 de mii. Nu se face la cutie intotdeuna contactul lampii de neutral. Pe chestia asta se opreste motorul uneori cand pun cricul (la deschiderea portii de la curte de ex. cand e deranjant). Se poate remedia ceva fara a crapa motorul? E un surub la baie care tensioneaza un arc, oare are legatura cu neutralul? nu o fi uzura de la senzorul de neutru? citisem ceva de el si parca spusese cineva ca l-a schimbat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 asta-i piesa: http://romimoto-piese.ro/category/10300000000/vehicle/18011/article/163130?show=gallery&sr=30 Este sub capacul pinionului fata, se schimba cu motorul inclinat pe dreapta, daca nu vrei sa-i curga ulei cand il scoti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabitza_Bv Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 si eu am umblat la senzorul ala cand aveam rd03-ul. am scos senzorul afara, am luat o pila si am luat putin din buza aia de sus, care etanseaza teoretic cu motoru, pentru a intra putin mai mult in motor senzorul, caci de fapt asta se intampla, capul la senzor se toceste (si atunci sa nu-l schimbi pilesti putin sa-i faci loc sa intre mai mult acolo sa faca contact). Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 Sau o altă variantă pe care au ales-o şi colegi români cu AT/TA : scoţi senzorul din motor şi pui pe vârful acestuia nescaiva fludor, astfel o să mai ţină 10-15 mii km fără probleme, după care operaţiunea va trebui reluată, pentru că vârful se va toci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabitza_Bv Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 scoate bre diacriticile de acolo sa nu mai chiunui ochii. sper ca ti-ai spalat afriKana... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 N-am spălat-o şi nu scot diacriticele, poate vă răsculaţi şi voi ce citiţi strâmb, că-l ia nevoia de forum administrat de preşcolari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 (editat) Uzura excentrica a placilor? Exemplifica, te rog! S-a discutat foarte clar despre cauza bataii ambreiajului. Se cam stiu motivele bataii... Uzura excentrica a placilor? Exemplifica, te rog! S-a discutat foarte clar despre cauza bataii ambreiajului. Se cam stiu motivele bataii... Poate ca nu m-am exprimat corect. In intregul sau ambreiajul este un ansamblu de piese care au diverse jocuri intre ele. Atat placile angrenate cu motorul cat si cele angrenate cu cutia, au joc la nuturi. Orice uzura nesimetrica la placi aflate in rotatie (grosimi inegale )care induce diverse minore excentricitati creeaza vibratii . Nu am sustinut ca stiu ce bate acolo, poate axul primar al cutiei, poate oala ambreiajului cu totul, si nici nu ma intereseaza cata vreme nu produce NICI UN EFECT functional . Bataile mi-au aparut si disparut si mie de vre-o doua ori in cei circa 90 de mii de km de cand exploatez eu motorul. Nu sunt adeptul demontarilor diverse atata timp cat nu este nevoie. Nu am umblat pana acum nicaieri la motor desi ma batea si pe mine gandul sa desfac capacul ambreiajului in vremea cand batea tare. Apoi bataia a disparut singura, si a reaparut din nou peste vre-o 20 de mii si de vre-o 3 ani(nu doi) a disparut din nou. Fiind tot rd04 eu il sfatuiesc pe Serban sa lase in pace ambreiajul cata vreme ambreiaza/debreiaza si schimba perfect. si eu am umblat la senzorul ala cand aveam rd03-ul. am scos senzorul afara, am luat o pila si am luat putin din buza aia de sus, care etanseaza teoretic cu motoru, pentru a intra putin mai mult in motor senzorul, caci de fapt asta se intampla, capul la senzor se toceste (si atunci sa nu-l schimbi pilesti putin sa-i faci loc sa intre mai mult acolo sa faca contact). Bafta si eu am umblat la senzorul ala cand aveam rd03-ul. am scos senzorul afara, am luat o pila si am luat putin din buza aia de sus, care etanseaza teoretic cu motoru, pentru a intra putin mai mult in motor senzorul, caci de fapt asta se intampla, capul la senzor se toceste (si atunci sa nu-l schimbi pilesti putin sa-i faci loc sa intre mai mult acolo sa faca contact). Bafta Merci fain de sfat, asa voi face cand se va accentua problema. asta-i piesa: http://romimoto-pies...w=gallery&sr=30 Este sub capacul pinionului fata, se schimba cu motorul inclinat pe dreapta, daca nu vrei sa-i curga ulei cand il scoti. merci domle si dumitale ! Editat Octombrie 25, 2012 de Galen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Octombrie 28, 2012 Share Postat Octombrie 28, 2012 Raulica-strica-tot are alta filosofie de viata, eu trebuie sa vad ce si cum misca acolo cu ochiu meu ca altfel nu pricepe greierul si pe langa asta eu am avut niste experiente traumatizante ce m-au facut sa-mi cumpar doar lucruri noi(dupa trauma) cu garantie si doar la mobra am renuntat la acest principiu de viata al meu(si evident m-am fript tare)...sapoi de aici trageti voi concluzia! scopul meu primar e ca mobra sa fie mecanic intr-o stare cat mai aproape de "factory" si apoi putin optimizata ici colo ca de abia la final sa fie cosmetizata oricum mersi de gandurile bune si nu judecati pana nu-mi purtati incaltarile(e o vorba). Mobra e super meseriasa dar eu caut ceva ce doar la afrikane de 4000e gasesc si poate nici acolo plus ca imi face foarte amre placere sa mesteresc mai usor cu steroizii hmmm , eu stau si o putzuluiesc si altii ajung la 400.000KM cu afrikana http://www.touratech.de/nc/en/singleview/article/seit-13-jahren-auf-weltreise-ian-coates-bei-touratech/2.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Octombrie 28, 2012 Share Postat Octombrie 28, 2012 hmmm , eu stau si o putzuluiesc si altii ajung la 400.000KM cu afrikana http://www.touratech...ouratech/2.html Nici nu ma asteptam la altceva, Africa Twin este o legenda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 salut lume africana! caut si eu un cablu kilometraj pentru RD04... al meu se pare ca era oarecum lipit si a cedat... sau un link/sfat cu unde as putea gasi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.