CipriAT Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 (editat) Tu esti cu doua perechi de ... robineti )) Editat Martie 31, 2014 de CipriAT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 Ma mir... la Rd07(a) robinetul e in dreapta Atunci m-am linistit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 Ale noastre au fost facute pe vremea cand in nu se zgarceau la piese si materiale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 Ma gandesc ca treaba cu 2 robinete poate sa inlocuiasca avertizorul de benzina: mergi cu un robinet inchis pana se termina benzina dintr-un plaman. Apoi treci pe rezerva deschizand si al doilea robinet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 Ma gandesc ca treaba cu 2 robinete poate sa inlocuiasca avertizorul de benzina: mergi cu un robinet inchis pana se termina benzina dintr-un plaman. Apoi treci pe rezerva deschizand si al doilea robinet. La AT nu e voie sa se termine benzina ca se dezamorseaza instalatia de alimentare( din cauza releului de protectie al pompei aceasta baga doar cand ii dai bumbi) , ceea ce inseamna vre-o 3-6 bumburi ca sa reporneasca. Daca sistemul de protectie (releul) este cumva desfiintat se arde pompa. Asa ca ochisorii la becuri please! Alea sunt de neanlocuit. Cand se aprinde ala rosu, inseamna ca in 20 km te duci in pompa! Cel putin la RD-04 asta e situatia. Parca RD07 are la robinet pozitie de rezerva. Probabil ca si robinet unic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 (editat) Salutare, cine ma poate ajuta cu un cauciuc ca alea doua marcate in poza ? Etrier fata - RD07. thanks, Editat Aprilie 1, 2014 de zyonbv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 (editat) Ma gandesc ca treaba cu 2 robinete poate sa inlocuiasca avertizorul de benzina: mergi cu un robinet inchis pana se termina benzina dintr-un plaman. Apoi treci pe rezerva deschizand si al doilea robinet. Deloc . Pe langa cele doua robinete RD04 are si doi senzori ptr nivelul de combustibil legati la doua becuri in bord : unul galben si unul rosu . Deci tot cate doua piese . Editat Aprilie 1, 2014 de Arthur TM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 Redundanta ce puii mei, nu degeaba RD04 e cea mai buna Afrikana dintre toate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CipriAT Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 Daaa si de aici litrul de benzina in plus...sta mereu ametit intre atatia senzori si robineti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 Salutare, cine ma poate ajuta cu un cauciuc ca alea doua marcate in poza ? Etrier fata - RD07. $T2eC16FHJHIFFh,9Y5VCBRt,jv7bb!~~60_12.JPG thanks, Incearca la vecinul tau, Kampur Motors Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihutz77 Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 (editat) Ma gandesc ca treaba cu 2 robinete poate sa inlocuiasca avertizorul de benzina: mergi cu un robinet inchis pana se termina benzina dintr-un plaman. Apoi treci pe rezerva deschizand si al doilea robinet. Cand aveam rezervorul original de RD07A, aveam un singur robinet, pe stanga cu tot cu rezerva. Acum, la balonul asta de 46L am doi robineti si procedez exact asa cum ai spus tu, inchid robinetul drept pana cand voi ramane fara benzina...Apoi il deschid pe cel drept. Pana acum n-am ramas fara Editat Aprilie 1, 2014 de Mihutz77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 Cand aveam rezervorul original de RD07A, aveam un singur robinet, pe stanga cu tot cu rezerva. Acum, la balonul asta de 46L am doi robineti si procedez exact asa cum ai spus tu, inchid robinetul drept pana cand voi ramane fara benzina...Apoi il deschid pe cel drept. Pana acum n-am ramas fara la 46 de litri cum dracu sa ramai fara benzina ? Asa ai toate sansele sa uiti pe unde sunt statiile peco si sa nu te miri cand te opresti intr-o zi intr-o statie si o sa realizezi ca-i in paragina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CipriAT Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 Cand se goleste rezervorul stii ca trebuie sa ii faci si schimbul de ulei ) nu mai trebuie sa umbli cu carnetelul cu schimburi dupa tine. Iar la 4rezervoate vine schimbul de cauciucuri . La 6 chit de lant...si tot asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 Dupa calculele astea ajungi la consum de ..........1%.,,, sau mai putin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CipriAT Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 Daca imi placea matematica eram departe ))) sa nu uitam ca e Africa lui Mihut orice e posibil la consum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihutz77 Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 (editat) Daca imi placea matematica eram departe ))) sa nu uitam ca e Africa lui Mihut orice e posibil la consum CE MA MAI DISTREZ CU TINE CAND TE CITEZ : fa km nu postari!!! :-))) Ti-ai pornit Africana anul asta? Editat Aprilie 1, 2014 de Mihutz77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 Cand aveam rezervorul original de RD07A, aveam un singur robinet, pe stanga cu tot cu rezerva Il aveai tot in dreapta, doar rozeta e in stanga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihutz77 Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 Il aveai tot in dreapta, doar rozeta e in stanga Cam asa ceva, am uitat de prelungitor :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 La AT nu e voie sa se termine benzina ca se dezamorseaza instalatia de alimentare( din cauza releului de protectie al pompei aceasta baga doar cand ii dai bumbi) , ceea ce inseamna vre-o 3-6 bumburi ca sa reporneasca. Daca sistemul de protectie (releul) este cumva desfiintat se arde pompa. Asa ca ochisorii la becuri please! Alea sunt de neanlocuit. Cand se aprinde ala rosu, inseamna ca in 20 km te duci in pompa! Cel putin la RD-04 asta e situatia. Parca RD07 are la robinet pozitie de rezerva. Probabil ca si robinet unic. E bine atunci. Mi-am pus pompa vacumatica, deci nu mai am treaba cu amorsari sau relee. Dar treaba cu ventilatorul pe releul de incarcare m-a pus pe ganduri. Sa vad cum incape. Ma gandesc sa-i fac prinderea din aluminiu, ca sa fie si pe post de radiator suplimentar. P.S. Am RD04 dar o sa o trec la profil cand voi face primii km cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Aprilie 3, 2014 Share Postat Aprilie 3, 2014 (editat) Spre vânzare un set de crashbar-uri Givi pentru RD07 / RD07A ( 1993 - 2003 ) în stare foarte bună, preţ 250 lei. Braşov, 0726 277 393 - Andry Boss Talent. Editat Aprilie 3, 2014 de Andry Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CipriAT Postat Aprilie 3, 2014 Share Postat Aprilie 3, 2014 )) stare foarte buna? ... sper ca nu is de pe africana ta )) vezi ca un_oltean am vazut ca nu are, si nici nu te cunoaste inca poate ii trebuie lui! bafta la vanzare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Aprilie 3, 2014 Share Postat Aprilie 3, 2014 Ha. Ha. Ha. Pe a mea am African Queens ! N-ai avut tu aşa ceva vreodată ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CipriAT Postat Aprilie 3, 2014 Share Postat Aprilie 3, 2014 da, adevarul asta e ca nu am avut niciodata asa ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_oltean Postat Aprilie 3, 2014 Share Postat Aprilie 3, 2014 )) stare foarte buna? ... sper ca nu is de pe africana ta )) vezi ca un_oltean am vazut ca nu are, si nici nu te cunoaste inca poate ii trebuie lui! bafta la vanzare! Are, are... Ereau la vopsit, le-am montat ieri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CipriAT Postat Aprilie 3, 2014 Share Postat Aprilie 3, 2014 Da dar sigur nu is asa bune daca ale lui Andry inca sunt intregi inseamna ca sunt indestructibile )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.