Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

TRASEUL ESTE OBLIGATORIU !!! :eek:

 

Aha, dar prezenţa, nu ;)

» Post actualizat in 04 May 2015 08:23

Unde gasesc o evacuare aftermarket? Ca asta stock e ca dracu atat la sunet cat si ca look (am unele zone unde a dat rugina) iar la V2 cu toba stock pt mine e ca un uscator de par la sunet.

 

Las-o aşa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu stiu atii cum sunt , dar eu mi-am promis ca o sa am o Africana candva ...

Mai devreme decat credeam , iat-o in garaj !

Bum , bum , bum ! 62 de caluti japonezi inca vigurosi se aud tropaind. Buna treaba, bine ati venit !

 

Motocicleta e in stare foarte buna , am putine reprosuri de facut si toate sunt minore . Porneste inainte de sfert , nu are probleme cu incarcarea ( firele galbene sunt ok ) , nu scoate fum , socul merge bine , pompa de benzina e ok , melcul de kilometraj a fost schimbat si are doar o crapatura in carena din dreapta , langa parbriz , urmare a unei cazaturi usoare .

 

Insa ii lipseste aparatoarea galeriei de evacuare a cilindrului posterior . Are cineva asa ceva ?

Multumesc !

 

attachicon.gif20150503_111013 (1).jpg

Felicitari pentru adevaraciunea achizitionata! Aparatoarea aia e o urgenta. N-am avut-o nici eu de la inceput, si am devenit un client consecvent al magazinelor de blugi! Intr-o zi m-am enervat insa si am manufacturat-o foarte usor (30 min.) dintr-o bucata de aluminiu ciocanita astfel incat sa capete si curbura interioara similara macar ca intentie cu originalul.:) Se dau cele doua gauri si apoi se vopseste cu spray negru termorezistent. Pana cand am cumparat o mobra "donator" si-a facut treaba exact ca si originalul. Te sfatuiesc sa imprumuti de la cineva una de model, asa am facut si eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau sa par naspa,dar de ce as lasa-o asa? Stiu ca Africana nu mai e o mobra de impresionat pixde si stiu exact de ce am luat-o,dar asta nu inseamna ca nu am voie sa ma bucur de sunetul V2 produs de o evacuare aftermarket decenta (in loc de partzaitoarea aia stock)

 

Exista vreun considerent tehnic pe care te bazezi cand spui sa o las asa? sau e doar vorba de gusturi ? :)

user-ul Kyk are o toba care a fost pe o Africa Twin RD07 si avea un sunet super . Este un Arrow de carbon , luat de pe o sportiva si adaptata . Sper sa o mai aiba si sa poti sa o adaptezi la Africana ta . Asta ar fi ca varianta :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aparatorile de caldura e bine a fi facute din materiale slab conducatoare de caldura, de ex fier captusit cu azbest. Aluminiu e bun pt radiatoare, nu pt aparatori.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

user-ul Kyk are o toba care a fost pe o Africa Twin RD07 si avea un sunet super . Este un Arrow de carbon , luat de pe o sportiva si adaptata . Sper sa o mai aiba si sa poti sa o adaptezi la Africana ta . Asta ar fi ca varianta :)

 

Nu e buna pentru RD03, unghiul tevii de legatura e diferit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aparatorile de caldura e bine a fi facute din materiale slab conducatoare de caldura, de ex fier captusit cu azbest. Aluminiu e bun pt radiatoare, nu pt aparatori.

Probabil ca ar merge si din materiale compozite ;) Originalul e din tabla de fer avnd o captusala de folie aluminizata in interior.Ideea e sa reflecte caldura cat de mult si sa se incalzeasca rezonabil, mult sub temperatura evacuarii. Daca o faci insa din aluminiu e bine sa fie chiar eloxat (lucios). Daca n-ai aluminiu lucios ii dai un polish pe interior sau chiar dublezi cu folie de aluminiu interiorul. Exteriorul se va incalzi la temperaturi nepericuloase, garantez. Am mers vre-o doi ani asa si am schimbat protectia doar din ratiuni estetice si pentru ca aveam piesa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@RobertAmbrozie

 

Africanele se uda in mod regulat in centrul vechi, la Bier O'Çlock din pasajul Villacrosse :D


» Post actualizat in 04 May 2015 09:20

1. Subsemnatu' (RD04)
2. Zoli (RD03)
3. Arthur (RD04)
4. Bulinu' (RD04)
5. Adi Silindean (Trans-Africa)
6. Mihnea (RD03)
7. Neagu (RD07a)
8. Korben (RD07a)
9. Ralf (RD07)
10. Bobi (RD03)
11. Vali (Transalp)
12. Andry (RD07a)
13. tibor_mt (RD03)
14. Boieru' (RD04 in dezmembrare), si normal, Roxy
15. Leo (RD07 cam galbejita)

16. Pilu (Transalp 700)

17. Nicu (EXC450)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor ,

 

Multumesc pentru urari si sfaturi .

 

Africana e ok , proprietarul era serios si mi-a aratat facturile cu tot ce facuse el pentru ea .

Singura mea problema este ca ma aflu in Franta si trebuie sa asigur motocicleta aici , ceea ce e nesimtit de scump.

 

De aceea nici nu pot sa execut o udare regulamentara , dar sper ca o voi executa la Nadrag .

Sau va faceti voi o gasca vesela si va invit la RGA ( Route de Grandes Alpes ) , al carui traseu incepe aproape de zona in care ma aflu .

Daca ati putea gandi o astfel de tura , din considerente practice si chiar de costuri, se pot trimite mobrele cu camionul .

Mai stiu un grup ( EMA ) care incarca motoarele intr-un camion la Bucuresti si ei se deplaseaza cu avionul pana la locul turei .

 

In rest , francezul mi-a tinut o teorie despre caldura si regulator . Ca efect al studiilor lui , el a facut o modificare a tobei , in sensul ca a modificat galeria si a montat o toba de RD03 cu 30 - 40 cm mai jos . Si apoi, adio probleme de regulator . Poza atasata arata totul . Ce ziceti de asta ?

 

Nu stiu de ce s-a salvat poza sucita ...

post-59520-0-31773500-1430735006_thumb.jpg

Editat de RobertAmbrozie
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea e ca nu caldura tobei provoaca neaparat problemele regulatorului. La RD03 releul este sub sa, iar la RD07/RD07a e pe partea cealalta, deci departe de toba. Si totusi, la toate modelele mai devreme sau mai tarziu ajungi sa schimbi releul.

Si ca sa fim cinstiti pana la capat, indiferent ca e Honda, Yamaha, Suzuki, etc releele folosind tehnologia respectiva clacheaza la un moment dat. E deajuns sa arunci un ochi pe forumurile dedicate marcilor si sa vezi ca problema releului regulator apare peste tot, deci nu e o "buba" a Africanei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E deajuns sa arunci un ochi pe forumurile dedicate marcilor si sa vezi ca problema releului regulator apare peste tot, deci nu e o "buba" a Africanei.

Eram pregatit sa o vand daca era buba lor :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau sa par naspa,dar de ce as lasa-o asa? Stiu ca Africana nu mai e o mobra de impresionat pixde si stiu exact de ce am luat-o,dar asta nu inseamna ca nu am voie sa ma bucur de sunetul V2 produs de o evacuare aftermarket decenta (in loc de partzaitoarea aia stock)

 

Exista vreun considerent tehnic pe care te bazezi cand spui sa o las asa? sau e doar vorba de gusturi ? :)

 

Tocmai din considerente tehnice am scris sa o lasi asa, e de la mama ei

daca te deranjeaza tonul, pot reformula: nu e obligatoriu sa o schimbi, toba e calculata si realizata de Honda, deci are un raport optim intre zgomot si putere

Better?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si in final am intrat in randul posesorilor de Africa Twin :)

 

Unde gasesc o evacuare aftermarket? Ca asta stock e ca dracu atat la sunet cat si ca look (am unele zone unde a dat rugina) iar la V2 cu toba stock pt mine e ca un uscator de par la sunet.

 

Trebuie sa-i schimb uleiu si filtrul de ulei si sa vad la distributie care-i treaba,ca parca aud un zgomot (ca un tzacanit ,nu prea pronuntat). E tot cu reglaj la supape cu pastile,nu e cu tacheti,nu?

Lasa toba pe mai incolo... ;-)

Tacanitul este aproape sigur de la ambreiaj. Daca dispare cand tragi maneta de ambreiaj, aici este cauza.

Lasa-l si pe ala pe mai incolo:-))

Reglajul e pe tacheti.

Editat de Mihutz77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Subsemnatu' (RD04)
2. Zoli (RD03)
3. Arthur (RD04)
4. Bulinu' (RD04)
5. Adi Silindean (Trans-Africa)
6. Mihnea (RD03)
7. Neagu (RD07a)
8. Korben (RD07a)
9. Ralf (RD07)
10. Bobi (RD03)
11. Vali (Transalp)
12. Andry (RD07a)
13. tibor_mt (RD03)
14. Boieru' (RD04 in dezmembrare), si normal, Roxy
15. Leo (RD07 cam galbejita)

16. Pilu (Transalp 700)

17. Nicu (EXC450)

18. Dar nu ultimul, Mihuuut cu BigBlack (RD07A gestanta) :-)))


» Post actualizat in 04 May 2015 20:14


Oricum am o obsesie sa schimb uleiul,filtru de ulei ,filtru de aer si bujii, doar pt linistea mea sufleteasca :)

 

restu.......se pot face oricand :)

Obsesia asta o avem cu to(n)tii de cand ne urcam pe doua roti :-))


» Post actualizat in 04 May 2015 20:22

Sa vezi dileme, teme de discutie cu nevasta, cu prietenii si cu necunoscutii cand nu o "ia" la "sfert"...

Editat de Mihutz77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mihutz, cand ai timp, treci pe la mine ca mi-a cazut ambreiaju' in baia de ulei, numa' tu ai penseta pentru operatiunea asta :lool:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva la indemana un manual de RD04 ?

Multumiri anticipate !

 

 

http://service.tanga-moteurs.ro/data/

» Post actualizat in 05 May 2015 08:51

1. Subsemnatu' (RD04)

2. Zoli (RD03)

3. Arthur (RD04)

4. Bulinu' (RD04)

5. Adi Silindean (Trans-Africa)

6. Mihnea (RD03)

7. Neagu (RD07a)

8. Korben (RD07a)

9. Ralf (RD07)

10. Bobi (RD03)

11. Vali (Transalp)

12. Andry (RD07a)

13. tibor_mt (RD03)

14. Boieru' (RD04 in dezmembrare), si normal, Roxy

15. Leo (RD07 cam galbejita)

16. Pilu (Transalp 700)

17. Nicu (EXC450)

18. Mihutz (RD07A gestanta)

19. Andrei (F800GS)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea e ca nu caldura tobei provoaca neaparat problemele regulatorului. La RD03 releul este sub sa, iar la RD07/RD07a e pe partea cealalta, deci departe de toba. Si totusi, la toate modelele mai devreme sau mai tarziu ajungi sa schimbi releul.

Si ca sa fim cinstiti pana la capat, indiferent ca e Honda, Yamaha, Suzuki, etc releele folosind tehnologia respectiva clacheaza la un moment dat. E deajuns sa arunci un ochi pe forumurile dedicate marcilor si sa vezi ca problema releului regulator apare peste tot, deci nu e o "buba" a Africanei.

Absolut corect, tehnologia releelor este deficitara. Incalzirea de la toba e cam fara sens, cel mai mic curent de aer provocat de miscarea motorului disipa caldura de la toba in urma. Frantuzul avea ceva pasarici, toba poate fi montata la loc ca nu e "comunista" de pe vremuri (alea aveau tobele drepte sa iasa mai usor uleiul nears de 2T) :) In schimb il sfatuiesc pe colegul Ambrozie sa puna de urgenta pe releu un cooler de calculator alimentat de la +contact (se poate lua chiar de la releu, nu mai stiu care e da se masoara-trebuie sa vina 12v pe el cand se pune contactul). Normal ca al doilea fir al coolerului se leaga la masa. Coolerul se prinde foarte usor pe releu cu bride de plastic (soricei). Daca nu pune cooler releul se va duce relativ rapid, mai ales daca mareste puterea becurilor din faruri.

 

Apropo, mi-a venit intre timp releul mosfet dar n-am apucat inca sa-l pun sus. Presupun ca acela nu mai necesita cooler.

» Post actualizat in 05 May 2015 11:36

 

Si mie un tricou please XXL si normal "jos cu Galen! " :))) Proababil ca o sa-l si port la intrunire! Anul asta pare sa nu se suprapuna.

» Post actualizat in 05 May 2015 11:37

cu nunti etc.

Editat de Galen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Subsemnatu' (RD04)
2. Zoli (RD03)
3. Arthur (RD04)
4. Bulinu' (RD04)
5. Adi Silindean (Trans-Africa)
6. Mihnea (RD03)
7. Neagu (RD07a)
8. Korben (RD07a)
9. Ralf (RD07)
10. Bobi (RD03)
11. Vali (Transalp)
12. Andry (RD07a)
13. tibor_mt (RD03)
14. Boieru' (RD04 in dezmembrare), si normal, Roxy
15. Leo (RD07 cam galbejita)

16. Pilu (Transalp 700)

17. Nicu (EXC450)

18. Mihutz (RD07A gestanta)

19. Andrei (F800GS)

20. Galen (RD04)

21. Sergiu (Dominator)

22. Paul Varanu' (RD04)

23. Mihaela (CBR125)

24. Andreea (Virago 250)

25. 5 bucati colegi din Ungaria

Editat de cstelia
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a'propos de relee, am inca acest prea minunat releu OEM, nou sigilat comandat din UK, a costat 15 Lire + transportul .

Mai e si toba dar pe aia o stiti deja.

post-54569-0-11041700-1430891736_thumb.jpg

Editat de kyk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a'propos de relee, am inca acest prea minunat releu OEM, nou sigilat comandat din UK, a costat 15 Lire + transportul .

Mai e si toba dar pe aia o stiti deja.

Dacă e vorba de un releu de încărcare , sunt interesat sa îl cumpăr eu .

Editat de RobertAmbrozie
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă e vorba de un releu de încărcare , sunt interesat sa îl cumpăr eu .

 

 

Nu, este releul de semnalizare, cel cu 3 pini (OEM) si gaica de cauciuc - de prins in suportul original

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, este releul de semnalizare, cel cu 3 pini (OEM) si gaica de cauciuc - de prins in suportul original

Deocamdata nu imi este de folos un releu de semnalizare , dar o sa tin minte ca il ai .

 

Oricum ,

 

cumpar protectorul de caldura care este montat pe galeria de evacuare a cilindrului posterior , acea piesa din tabla neagra in forma de S .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...