Galen Postat Iulie 14, 2015 Share Postat Iulie 14, 2015 (editat) Apropos de borduri, a incercat careva sa schimbe becul ce ilumneaza martorul de kick-stand (la RD03)? ala izolat?... mari retardati astia de la Honda...cum au gandit panoul ala cu martori... » Post actualizat in 14 Jul 2015 08:31 Cred ca v-am mai intrebat o data, poate mi raspunde cineva acum am inlocuit toate becurile din bord cu led-uri (inclusiv alea de la martori), si tot atunci am inlocuit semnalizarile (cu altele, dar pe bec, normale). Observ ca acum martorul rosu de benzina sta mereu aprins (chiar si cu plinul facut) (ala rosu stiu ca indica atunci cand ai sub 4L in rezervor). De asemenea, cand semnalizez stanga, martoru de semnalizare nu clipeste, insa cand semnalizez dreapta, clipeste. Mentionez ca in ambele situatii,semnalizarea in sine functioneaza, insa martorul se aprinde doar cand semnalizez dreapta.. La bord pune inapoi becurile de la nivel benzina. Circuitele cu termistori sunt proiectate pentru curentul consumat de becuri, deasemenea tin cont de variatia rezistentei filamentelor cu incalzirea. La fel la semnale poti pune led-uri doar daca montezi si releul dedicat (aftermarket). Poti pastra linistit becurile ca se ard rar. Mai ales daca ai semnalele originale cu gume de amortizare socuri. Editat Iulie 14, 2015 de Galen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iulie 14, 2015 Share Postat Iulie 14, 2015 man,eu chiar am pus o intrebare pertinenta, daca tu adopti atitudinea asta doar pt ca am zis nu stiu ce despre Africa Twin,nu mi se pare prea matur si de ajutor, dar na, tu stii cel mai bine. Si chiar cred ca felul in care e facut becul/martorul ala de kickstand este retardat si putea fi facut mai usor (sau inglobat in tot panelu ala cu martori).. Sa stiu pe viitor ca daca mai solicit ajutor sau raspunsuri aici, tre sa fiu brain-washed cu Africa Twin si doar sa le laud? Uşurel, coane, nu te enerva că strică la sănătate Câte emoticoane trebuie să pun ca să-ţi dai şi tu seama că glumesc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Iulie 14, 2015 Share Postat Iulie 14, 2015 La bord pune inapoi becurile de la nivel benzina. Circuitele cu termistori sunt proiectate pentru curentul consumat de becuri, deasemenea tin cont de variatia rezistentei filamentelor cu incalzirea. La fel la semnale poti pune led-uri doar daca montezi si releul dedicat (aftermarket). Poti pastra linistit becurile ca se ard rar. Mai ales daca ai semnalele originale cu gume de amortizare socuri. Sal Galen, cred ca o sa inlocuiesc doar ala de benzina cu becul,inapoi sa vad daca rezolva problema. Sincer nu prea m-ar incanta sa schimb pe bec inapoi toti martorii... Cat desrpe semnalizari, is pe bec toate (stiu problema cu releu, ca sa nu fie probleme la semnalizarile pe led).. Asa mi-e o sila sa desfac carenele si carena fata (si-asa unul din cele 4 suruburi ce tine carena frontala simt ca nu se strange ok, merge cam in gol un pic). Trebuie sa inlocuiesc oricum si rezistenta aia (senzorul de la benzina) pt ca pe portocaliu nu-mi mergea. Practic is doua? una pt ledu portocaliu si una pt cel rosu? (presupun ca da, pt ca indica 2 niveluri diferite de benzina 4 si 8 L) » Post actualizat in 14 Jul 2015 12:57 Uşurel, coane, nu te enerva că strică la sănătate Câte emoticoane trebuie să pun ca să-ţi dai şi tu seama că glumesc? M-a luat valu' ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibor_mt Postat Iulie 14, 2015 Share Postat Iulie 14, 2015 Cine stie cum au facut conexiunile retardatii aia de la Honda... mai incearca, eu zic ca nu ai facut conexiunile corect man, nu esti de acord ca cei de la HONDA sunt niste retardati??? Vezi ca poate te trezesti cu cateva puncte de penalizare pentru flame. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iulie 14, 2015 Share Postat Iulie 14, 2015 Nu sunt retardati, sunt geniali Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Iulie 14, 2015 Share Postat Iulie 14, 2015 m3n, nu mai fiti h8ri de tastatura niste poze de azi, nu prea am obiceiul sa ies in timpu saptamanii,ca nu e timp,dar azi mi-am facut putin timp... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 15, 2015 Share Postat Iulie 15, 2015 Korben, emoticoane la greu, ca lumea, se pare ca, percuteaza mai greu..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Iulie 15, 2015 Share Postat Iulie 15, 2015 Practic is doua? una pt ledu portocaliu si una pt cel rosu? (presupun ca da, pt ca indica 2 niveluri diferite de benzina 4 si 8 L) Daca ai fi dat jos rezervorul vreodata de pe motocicleta ai fi vazut ca sunt doua sonde. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Iulie 15, 2015 Share Postat Iulie 15, 2015 Daca ai fi dat jos rezervorul vreodata de pe motocicleta ai fi vazut ca sunt doua sonde. l-am dat dar aveam alte griji atunci decat sa ma uit la sonde imi picura putin un robinet de la rezervor atunci cand l-oi da jos o sa ma uit atent si o sa aplic fix-ul la senzori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Iulie 15, 2015 Share Postat Iulie 15, 2015 Sal Galen, cred ca o sa inlocuiesc doar ala de benzina cu becul,inapoi sa vad daca rezolva problema. Sincer nu prea m-ar incanta sa schimb pe bec inapoi toti martorii... Cat desrpe semnalizari, is pe bec toate (stiu problema cu releu, ca sa nu fie probleme la semnalizarile pe led).. Asa mi-e o sila sa desfac carenele si carena fata (si-asa unul din cele 4 suruburi ce tine carena frontala simt ca nu se strange ok, merge cam in gol un pic). Trebuie sa inlocuiesc oricum si rezistenta aia (senzorul de la benzina) pt ca pe portocaliu nu-mi mergea. Practic is doua? una pt ledu portocaliu si una pt cel rosu? (presupun ca da, pt ca indica 2 niveluri diferite de benzina 4 si 8 L) » Post actualizat in 14 Jul 2015 12:57 M-a luat valu' ) Suruburile alea o sa cedeze de tot rand pe rand, mai precis se invart piulitele in gol in carena, sau chiar ies afara. Nu te demoraliza, incastrezi in locul lor capetele unor suruburi de 6, (cu caldura si blocare apoi cu rasina epoxi) si strangi carena cu piulite nu cu suruburi, atata diferenta! Altfel cum am spus pui becuri doar la nivel benzina (cel galben si cel rosu). Senzorii defecti ii inlocuiesti cu senzori de matiz daca gasestui sh, daca nu pui in loc pur si simplu termistori NTC (negative termal coeficient) . Se zice ca valoarea lor e de 470ohmi dar mie mi-a iesit prin experimentari parca 68 ohmi. Depinde si de puterea termistorului. Termistorul il montezi fizic (reglezi din lungiumea bulanelor) in partea inferioara (apropiata de filet) a termistorului sondei originale pe care il arunci. Nu-ti fa probleme ca termistorul si firele dezizolate raman in aer(benzina), curentul e mic si oricum benzina din rezervor nu arde nici daca bagi bricheta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Iulie 15, 2015 Share Postat Iulie 15, 2015 mersi frumos Galen ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Iulie 15, 2015 Share Postat Iulie 15, 2015 (editat) mersi frumos Galen ! Stai linistit, eu dau jos carena fata sigur si programat tot la doi ani cand ma lasa setul de xenoane, plus extra uneori Cu timpul devine rutina iar tu africanist selfmentenant. Am deja doua piulite inlocuite astfel. Iar senzorii de benzina inlocuiti de vre-o 6 ani cu termistoare de-alea mici cat un nasture de slitz si functioneaza perfect Rabdare! si spor! » Post actualizat in 15 Jul 2015 18:25 Sa nu uit, termistorii ii incerci in circuitul original al motocicletei (prelungesti firele sa-ti ajunga la conserva ). zic conserva pt ca mimezi rezervorul de benzina printr-o conserva in care pui benzina. Cu termistorul in benzina becul trebuie sa ramana stins sau macar aproape stins (abia inrosit filamentul). Cand il scoti insa afara trebuie cam in 2 miunute sa se aprinda ca lumea. Astfel incerci termistoare pana nimeresti valoarea potrivita. Poti sa pui si doua serie sau paralel cu conditia sa fie de acelasi tip si gabarit si de aceeasi valoare, caz in care serie valoarea se inmulteste cu 2 iar paralel valoarea se imparte la 2. Editat Iulie 15, 2015 de Galen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leoafricatwin Postat Iulie 16, 2015 Share Postat Iulie 16, 2015 Tripul iti arata si viteza daca mesteresti putin la el , si este foarte bun la raliu ;-) , asta in plus fata de ce au enumerat colegii mei cu trip: -))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Iulie 16, 2015 Share Postat Iulie 16, 2015 Are careva o sa originala in stare ok de RD04 (sau 03 daca se potriveste)? Am desfacut ieri saua la a mea ca ma tot udam pe picior, tot buretele e ud trebuie sa o las la uscat cateva zile si sa vad ce-i fac mai departe (probabil silicon pe la cusaturi,folie alimentara... Vedem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Iulie 16, 2015 Share Postat Iulie 16, 2015 iron butt all the way, mergi fara sa doua zile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Iulie 16, 2015 Share Postat Iulie 16, 2015 Iron, but(T), imi ploua-n toate. Plus ca,eu ajungeam cu toata talpa jos cu suspensia ridicata maxim, deci fara sa, nu mai e Africana mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Iulie 16, 2015 Share Postat Iulie 16, 2015 Salutare, Știe/are careva vre-un ghidon original de africană de dat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Iulie 16, 2015 Share Postat Iulie 16, 2015 Îţi tot place fatbar-ul acela din câte bag de seamă... Şi... ai două Africane deja ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Iulie 16, 2015 Share Postat Iulie 16, 2015 da da... am am.... Una e pentru mine... și una pentru cunoscători. O să revin cu poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Iulie 16, 2015 Share Postat Iulie 16, 2015 S-ar putea sa se gaseasca o sa de RD04 (e la fel cu RD03) in stare foarte buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Iulie 17, 2015 Share Postat Iulie 17, 2015 Ok, pai daca se gaseste, anunta-ma te rog, pana o remediez merg Mad Max style. » Post actualizat in 17 Jul 2015 05:48Am pus inaltatoare de ghidon,nu stiu sa spun de cat (masor daca e nevoie) si acum sta turata,iar cand dau dreapta de ghidon se tureaza si mai tare. Trebuie sa umblu la carburator la cablul care trage acceleratia sau nu am tras bine cablurile (si inainte se tura cand luam dreapta,dar evident,nu atat de tare). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
capusang Postat Iulie 17, 2015 Share Postat Iulie 17, 2015 Ok, pai daca se gaseste, anunta-ma te rog, pana o remediez merg Mad Max style. » Post actualizat in 17 Jul 2015 05:48 Am pus inaltatoare de ghidon,nu stiu sa spun de cat (masor daca e nevoie) si acum sta turata,iar cand dau dreapta de ghidon se tureaza si mai tare. Trebuie sa umblu la carburator la cablul care trage acceleratia sau nu am tras bine cablurile (si inainte se tura cand luam dreapta,dar evident,nu atat de tare). nu acceleratia e problema...cablu soc.... asa am patit si eu. va trebui sa muti cablu altundeva de pe ghidon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Iulie 17, 2015 Share Postat Iulie 17, 2015 Hmmmm, interesant ce zici tu acolo. O sa vad candva cand mai dau rezervorul jos exact care se trage, parca i-as mai face ceva reglaje si la suruburile de aer asa ca va urma. E ciudat, Sebi cu inaltatoarele lui kilometrice nu avea problema asta si avea socul la locul lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
capusang Postat Iulie 17, 2015 Share Postat Iulie 17, 2015 Hmmmm, interesant ce zici tu acolo. O sa vad candva cand mai dau rezervorul jos exact care se trage, parca i-as mai face ceva reglaje si la suruburile de aer asa ca va urma. E ciudat, Sebi cu inaltatoarele lui kilometrice nu avea problema asta si avea socul la locul lui. unde se desparte cablu in doua, acolo daca ii intins la maxim si mai tragi, camasa la unu din cabluri iese din piesa aia tip Y si nu mai intra in locul e. e deja sunt cunoscut cu problema asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Iulie 17, 2015 Share Postat Iulie 17, 2015 Aaaaaaa,inteleg, stai ca tu si ai USD,URSS si alte U-uri la transplant (asa se aude in povestile de la miezu' noptii, din garaj). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.