Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

:cheers: :banana: Mi-am comandat Vapor de la Trail Tech... Partea proasta e ca ajunge la sfarsitul lunii, inceputul lui Septembrie X-( ca deh, 'Muricaaaaa.

 

Şi .. cât te-ai plimbat anu' ăsta ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cat aveam nevoie sa ma simt bine. Tu? Din cele 3 mijloace de transport,pe care l-ai folosit cel mai des? Autobuzul de firma?

P.S. eu tot n-o inteleg pe asta cu plimbatul... Daca n-am de ce, nu ma plimb, e la fel cu alergatul, de ce sa alerg daca nu ma fugareste nimeni? Merg zilnic la munca (e un mijloc de transport alternativ) sa nu mai fiu nevoit sa miros toti bosorogii nespalati in autobuz, ma miros numai pe mine :crack:

Editat de Samo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bogdane, eu zic sa cumperi ferodou de camioane si sa il lipesti cu rasina sau sa il nituiesti pe resturile de placute, ca si asa e scump un set si tu mergi cu 90 la ora cu Africana. De economia facuta ia-ti o cruciulita si agat-o la oadnilg

» Post actualizat in 15 Aug 2015 21:47

Adevarul ca este o avere 40 de lei oglinda noua, universala, la Louis. Da, este produs super ok nu vreo chinezarie pentru biciclete. Tu faci rabat la oglinzi, dar vorbesti de reparatii capitale. :funny:

 

era o vreme cand puteai oferi un raspuns pertinent (acu ceva vreme,sub alt username, te intrebasem ceva de Yamaha XT600), dar vad ca de la o vreme ai niste aere de intelept...

 

Daca iti este peste capacitatea de intelegere ca nu am vrut sa dau 40/50 ron pe o OGLINDA si am preferat sa o fac cu 5 ron, atunci nu tine de mine aspectul asta...

 

Singura mea greseala pe care am facut-o la motoreta asta este ca n-am tinut-o din scurt cu verificatul uleiului (graba, bucuria de a ma plimba, si tot uitam mereu). Si l-am verificat dupa 2500 km, nu dupa 15.000....

 

Iar in momentul in care am depistat problema, asa tigan cum ma privesti,am facut un schimb complet de ulei SI FILTRU... Asa ca nu stiu ce corelatie este intre a nu da 50 ron pe oglinzi si a face reparatii capitale la motocicleta....

 

Am observat si pe alte topicuri izul asta al tau de ''intelept'' si felul tau de a filtra totul prin prisma ta si de a da sfaturi altora ca atare. Intelege ca fiecare cu a lui,iar daca tu ai face ceva intr-un fel,nu inseamna ca toti trebuie sa faca la fel, iar care face altfel nu inseamna neaparat ca greseste...

Editat de Bogdan03
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te intepi cam repede, toti care ti-au raspuns au mai multi km decat tine si ti-au dat sfaturi din experienta acumulata, vei vedea pe pielea ta cum e cu o oglinda de la geamgerie...

 

Am incercat si eu solutia asta, dar nu prea da rezultate...cumpara oglinda moto...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te intepi cam repede, toti care ti-au raspuns au mai multi km decat tine si ti-au dat sfaturi din experienta acumulata, vei vedea pe pielea ta cum e cu o oglinda de la geamgerie...

 

Am incercat si eu solutia asta, dar nu prea da rezultate...cumpara oglinda moto...

 

Nu ma intep cam repede... poate mistourile altora le-am tolerat pt ca-s moderatori, pana la urma n-am venit pe topicul asta sa iau pe careva la pwla... Singurul motiv pt care mai am cont pe forumul asta e sa mai intreb una alta despre mobra asta pt ca nu-s asa familiar cu ea, dar chiar nu am chef sa ma judece cineva care nu ma cunoaste si sa-mi spuna el cum imi intretin eu mobra doar din prisma faptului ca n-am luat de la magazin o oglinda noua. Sunt satul de etichetele astea puse la noi.....la tot pasul...

 

Daca o sa vad ca ma incomodeaza in vreun fel oglinda asta, o sa-mi cumpar una din magazin. Pana una alta am mers de 2-3 sapt doar cu o oglinda. Mai rau cu ea, decat fara...n-are cum sa fie..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea am inteles-o p'asta cu moderatorii

Daca ai ceva de spus, spune

Daca ai vreo problema cu postarile cuiva la adresa ta, raporteaza-l, chiar daca e moderator, e dreptul tau

 

Pe de alta parte faptul ca mai multi membri (moderatori sau nu) sunt nemultumiti de atitudinea ta ar trebui sa iti dea de gandit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea am inteles-o p'asta cu moderatorii

Daca ai ceva de spus, spune

Daca ai vreo problema cu postarile cuiva la adresa ta, raporteaza-l, chiar daca e moderator, e dreptul tau

 

Pe de alta parte faptul ca mai multi membri (moderatori sau nu) sunt nemultumiti de atitudinea ta ar trebui sa iti dea de gandit

 

 

aia cu moderatorii era o gluma.... nu m-am sfiit vreodata sa spun ceva cuiva,indiferent de functie...

 

Atitudinea e una, nu trebuie sa fie acceptata sau inteleasa de toti... Atata timp cat n-am jignit pe nimeni...nu cred ca este o problema. Nu-i poti multumi pe toti..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Adriene, prietene, fiindcă tu cred ca esti, (si cand zic prietene nu sunt batjocoritor sau ironic, crede-ma pe cuvant), ai sa vezi pe pielea si siguranta ta ce inseamna oglinda de geamgerie. Mi-a împrumutat cineva o masina cu oglinda din asta. Mi-am dat palme si am zis ca nu mai fac prostia sa conduc asemenea experimente. Poti sa ma iei si la misto, nu ma supăr asa repede. Ma simt doar (cuvant urat) de bătrân, cam devreme, am mai mult timp decat poate as vrea si am zis sa mai scriu una alta pe aici. Poate or ajuta, poate nu, pisici. Nu detin nici un secret si nici nu sunt vreun intelept. Sunt altii mai smecheri decat mine, dar vad ca nu toata lumea o arde pe share, cam ca unii fraieri, recte subsemnatul. Sa ne vedem sanatosi !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am montat-o, chiar o sa o montez azi sau maine,cand am timp (ca ies la 8 de la munca) si is f curios cum se vede :)


Pe mine doar m-a deranjat paralela cu mentenanta... adica daca am fost tigan la oglinda,nu inseamna ca-s tigan si la motor/intretinere :)

 

LE: acum cateva zile am vazut ca da sa pice mesh ul ala / plasa aia metalica de la aerisirea discului de frana fata (care vine prins pe aparatoarea aia de plastic). L-am dat jos, l-am prins mai bine, dar l-am pierdut pe drum... ce sistem idiot de prindere are :)

Editat de Bogdan03
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am montat-o, chiar o sa o montez azi sau maine,cand am timp (ca ies la 8 de la munca) si is f curios cum se vede :)

 

naspa!

 

VTR-ul meu a venit pe dreapta cu oglinda "de baie" taiata pe contur si pusa in locul aleia initiale...vezi o puIa in ea. Nu stiu daca faza a fost facuta de italiban sau samsarul care a luat mobra de la el, dar nici nu conteaza, a fost primul lucru schimbat ce nu tinea de tehnic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de sambata, o tura scurta prin padure...

 

N-am mai mers de ceva vreme cu mobra si acum a fost o ocazie sa reanalizez ce anume imi place la ea... E prima motocicleta pe care nu-mi place sa merg tare (cand zic tare, ma refer ca nu-mi place sa depasesc pragul de 95 km/h...

 

Ea poate, lejer, dar pur si simplu acolo simt ca sta cel mai bine motorul pe la 4000/4200 RPM.... Voi la ce viteza va simtiti cel mai bine cu a voastra?


De asemenea, tre sa ma uit neaparat la axul ala roata fata, mi-a zis un mecanic ca e ''un pic stramb'', si cred ca e vinovat de oarece vibratii si comportament ''un-even'' la viteze mai mici 50-60... Pe off nu se simte...din motive evidente...


post-90463-0-39599200-1439826282_thumb.jpg

Editat de Bogdan03
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gata flame-ul, fara intepaturi, numa flower power. ce boring :(

ps: m-am uitat la o casca dasta cu camera video integrata pt a vedea in spate...pfuff...ceva asemanator cu

ps: am avut si eu oglinda normala pe mobra, oribil, de la vibratii nu intelegeam nimic din ce imi afisa :) ca sa nu zic deimaginea oglindita de convexa vs normala

ppps: nu judecati si nu folositi argumentul mai multi km. suntem diferiti si animati de emotii diferite. unuia ii place sa mestereasca, altul o arde racing prin padure, altul face cauciucurile patrate samd

Editat de raoulserban
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, un aspect f deranjat ar fi vibratiile,aici is de acord... o sa o pun cand am timp (trebuie doar sa o bag pe bila aia :))) dar e enervant cand iesi la 8 de la munca,nu-ti mai vine sa faci nimic) ..

 

Apropos, hand-guardurile alea care contin si o bara de ranforsare de aluminiu,sunt utile? mai ales pt cineva care scapa motorul mai des prin padure? protejeaza mai bine manetele sau ceva? Eu pe RD03 am alea stock din fabrica (din plastic, alb)... intreb din curiozitate...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt ok, protejeaza mana in prima faza, de la crengi and shit. evident ca protejeaza si restul si evident ca sunt mai OK ca cele OEM in padure. cat despre protectia la vant...e cu cantec. poti incerca si dinc ele fara ranforsare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alea oem sunt doar de vant. Alea prinse si de capatul ghidonului, eventual cu insertie metalica, au sanse sa protejeze si manetele.

 

De ce camera retrovizoare in casca, pe care o poti lovi oricand? Nu ar fi mai buna o camera panoramica retrovizoare cu afisare in bord?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai am scris deja ca am alea oem de plastic........care protejeaza de vant........si crengi :) (oricum nu protectia de vant ma incanta pe mine), eram interesat de protectia oferita de alea din alu.

 

andrei belcic: in bord necesita sa-ti iei ochii de la drum, e ca simptomul ala pe care-l prezinta unii cand schimba viteza si se uita la schimbator si pt o secunda masina isi pierde traiectoria...

 

De aia BMW a introdus HUD (head up display) pe majoritatea masinilor, unde iti afiseaza informatie utila (viteza, chiar si GPS daca nu ma insel).....iti proiecteaza in parbriz

 

asa e misto si la o casca, sa faca o proiectie translucenta pe viziera... ca daca tre sa ma uit in bord e ca si cum m-as uita in oglinzi.......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai...cam stie!

anyway, se pleaca de la efecte si se ajunge la cauza.

ax stramb etc parca am intalnit plangand cineva despre vibratii in ghidon, probleme in viraje

aveam o poezie, mult mai buna ca Ishikawa diagram

"iei problema de la cap si belsti pwla la tap"

dupa ce verifici tot te uiti si la axul acela, si il pui pe banc sau o suprafata verificata ca fiind perfect plana

@Doru1900, sigur ai postat unde trebe?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa e misto si la o casca, sa faca o proiectie translucenta pe viziera... ca daca tre sa ma uit in bord e ca si cum m-as uita in oglinzi.......

Dar oglinzile sunt mai expuse la distrugere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi asum tot riscul pt. ban sau warn.

Cum incepe antrenamentul gandirii analitice

"Capra, tapul ai trei iezi,

Fac trei mii de căcărezi.
Cate căcăreze fac
Capra, iezii, fără tap?
Iei problema de la cap
Si beleati (cuvant urat) la tap.
Faci produsul mezilor,
Si beleati p**a iezilor.
Verifici de la-nceput
Si iei capra la f***t.
Si de nu-ti dă rezultatul,
Beleati ai p**a la băiatul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am exprimat prost. A spus ca ""nu e perfect drept'" :) asta daca puteti face abstractie putin de mistouri :)

 

O sa ajung si la ax... Pe viraje nu simt nimic deosebit ca si consecinta, insa anumite vibratii in ghidon simt si daca iau mana pe la 50-70 la ora, are un pattern de oscilatie ghidonul.. Am pus asta mai mult pe seama discutiilor de pe aici cand se plangeau unii cu K60 scout despre treaba asta (eu avand K60 scout pe mobra).........

Cauze pot fi multe,dar trebuie luate pe rand. Oricum ghidonul e putin spre dreapta ( fostul proprietar a cazut de vreo 2 ori pe dreapta). Insa am observat ca si jugul superior pare vag spre dreapta... O sa iau la verificat si roata fata (daca e echilibrata), axul rotii, o sa mai slabesc din suruburile jugurilor inca o data sa vad sa nu fie ceva la bratele furcilor, etc.. Ghidonul stiu sigur ca e f vag indoit spre dreapta de la cazaturi ca se vede si cu ochiul liber..dar nu ma deranjeaza... Pe mine ma roade sa aflu care e sursa unei probleme, decat solutionarea ei in sine. Ca sursa /gravitatea problemei dicteaza si solutionarea/urgentarea solutionarii....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am exprimat prost. A spus ca ""nu e perfect drept'" :) asta daca puteti face abstractie putin de mistouri :)

 

O sa ajung si la ax... Pe viraje nu simt nimic deosebit ca si consecinta, insa anumite vibratii in ghidon simt si daca iau mana pe la 50-70 la ora, are un pattern de oscilatie ghidonul.. Am pus asta mai mult pe seama discutiilor de pe aici cand se plangeau unii cu K60 scout despre treaba asta (eu avand K60 scout pe mobra).........

 

Cauze pot fi multe,dar trebuie luate pe rand. Oricum ghidonul e putin spre dreapta ( fostul proprietar a cazut de vreo 2 ori pe dreapta). Insa am observat ca si jugul superior pare vag spre dreapta... O sa iau la verificat si roata fata (daca e echilibrata), axul rotii, o sa mai slabesc din suruburile jugurilor inca o data sa vad sa nu fie ceva la bratele furcilor, etc.. Ghidonul stiu sigur ca e f vag indoit spre dreapta de la cazaturi ca se vede si cu ochiul liber..dar nu ma deranjeaza... Pe mine ma roade sa aflu care e sursa unei probleme, decat solutionarea ei in sine. Ca sursa /gravitatea problemei dicteaza si solutionarea/urgentarea solutionarii....

E foarte greu sa indoi un ghidon original de AT sunt foarte tari. Mai degraba e stramb din cuplajele elastice, care exact asta fac, evita strambarea ghidonului. Bagi roata fata intre doi stalpi (cauti o vreme dar gasesti pana la urma) si fortezi ghidonul in partea stanga, apoi te retragi, evaluezi si repeti pana cand e perfect drept. Chestia asta o faci si dupa o eventuala tranta. Am avut si eu problema cu voblajul, suspicionam ca e de la o saritura involuntara de circ facuta acum cativa ani. Aiurea, problema e din rulmentii de jug, ori si-au facut bilele "cuiburi", ori in cazul fericit trebuie doar stransi din piulita de reglaj de sub jugul superior. Ghidonul trebuie sa se miste smouth si uniform, fara jocuri si fara agataturi.Ghidonul trabuie sa se roteasca (normal cu fata suspendata) din propria greutate cand inclini motorul. Totusi inainte sa schimbi rulmentii, vezi sa nu cumva sa "agate" vre-un disc de frana sa ai adica vre-un etrier semiblocat.

» Post actualizat in 18 Aug 2015 07:13

da, un aspect f deranjat ar fi vibratiile,aici is de acord... o sa o pun cand am timp (trebuie doar sa o bag pe bila aia :))) dar e enervant cand iesi la 8 de la munca,nu-ti mai vine sa faci nimic) ..

 

Apropos, hand-guardurile alea care contin si o bara de ranforsare de aluminiu,sunt utile? mai ales pt cineva care scapa motorul mai des prin padure? protejeaza mai bine manetele sau ceva? Eu pe RD03 am alea stock din fabrica (din plastic, alb)... intreb din curiozitate...

Nu sunt ok, pentru ca AT-ul il folosesti majoritar la viteza si o sa ai apoi nevoie de incalzire in manere. Putina lume intelege ce gaselnita formidabila sunt aparatorile OEM. La trante normale capetele de ghidon originale sunt gandite sa protejeze manetele si asta si fac. Eu am umblat 8 ani trecand si prin trante fara sa-mi rup vreo maneta. Daca nu vrei sa te faci "artist in teren" lasa-le asa. Inclusiv la domi am aparatorile originale (antivant), si pe alea vreau sa le tin asa cum sunt, ca permit sa umbli cu manusi subtiri, doar ca la iarna am sa le ranforsez cu benzi de dural. Daca te prinde aventura in teren poti sa faci si tu la fel.

Editat de Galen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca treaba e stramba din ghidon sau din prinderile ghidonului, nu e necesar sa bagi roata intre 2 stalpi, sa o footsi si pe dansa. Indreptarea se face pur si simplu bracand cu forta ghidonul in limitatorul cursei. E mult mai solid cadrul mobrei decat roata fata.

Daca strambarea e din juguri + ax, desfaci suruburile de la un singur nivel al jugului, aripa si prinderile axului. Comprimi suspensia de cateva ori si strangi totul la loc.

Oricum, faza cu fortatul il faci pe coclauri, unde nu ai scule sau timp. Eu dadeam shuturi in roata KTM-ului pana m-am prins ca e de la inaltatoarele ghidonului, apoi faceam faza cu bracatul in forta.

Ghidonul stramb din fierul lui se indreapta, bineinteles, cu el demontat de pe mobra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...