Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

Nu.

Cand eram mic, am patat mobila lu' mama cu spirt. Am dat cu spirt pe pete si am sters imediat. Si au iesit petele.

N-am auzit de pete de benzina uscata. Ori a atacat vopseaua capacului, ori a ramas mizerie prelinsa. In situatia din urma eu as incerca sa sterg cu benzina. Sau spalatoria auto.

 

PS. Bogdan03, esti din Bucuresti?

 

Iasi

 

a fost benzina prelinsa care s-a innegrit,s-a facut ca o mazga/pasta din aia pe capac...

 

LE: cred ca o sa dau o tura la spalatorie... (ultima data (si prima) cand am fost sa o spal, dupa ce am ajuns acasa...de fapt a doua zi, cand pornea,imi curgea benzina pe la furtunasele alea de supra plin de la carburatoare :) ) am sechele cu spalatoria (stiu ca n-a avut nici o legatura, dar ca idee)..

Editat de Bogdan03
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

 

1. Cristi (L de mascul, S +XS de damă). Mă bag și la haleala si la turț

2. Nicu (XL) - Full option

3. Zoli (XL) - és az élelmiszer

4. Ralf (L) - Full option. (in cazul ca se schimba ceva, va anunt)

5. Vali (XL de mascul + M de dama) -full option

6. Bobi (L de mascul + S de dama) - full option

7. Galen (XXL) - full option

8. Andry - (S bărbaţi, S femei), all inclusive în rest !

9. Borco (pijamale)

10. Bulinu' (L barbati + S dama) + haleala

11. Neagu - sa isi treaca singur dimensiunile si daca vrea haleala

12. Mihnea - (L barbati) + haleala

13. - Samo - mancare si tricou barbati L.

14. Liviu - tricou barbati M + mancare

» Post actualizat in 25 Aug 2015 08:35

A se intelege ca toti ce s-au scris in lista se baga si la road book?

Pune si tu un scan cu roadbook-ul, sa venim cu ele de acasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o curiozitate. Pt un RD03 ce upgrade-uri (mai ieftine) se pot face pt a imbunatati capacitatea de franare? furtune cu camasa metalica (reising), o alta pompa de frana? sau ceva de bun simt gen verificarea pistonaselor din etrier si a garniturilor (eventual schimbarea lor) ? sau toate astea enumerate la un loc? bine, la ce-am enumerat, nu prea mai inseamna ''ieftin''. Dar cu ce ar fi bine de inceput? presupun cu servisarea etrierilor (verificarea lor in prealabil) nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Kituri de frână eu am luat acum ani buni de la wemoto. Probabil intre timp s-a mai schimbat situatia si găsesti in mai multe surse. Eu eram cam îngrozit de ideea de a schimba acest kit de pompa, dar a fost foarte simplu. Iti trebuie doar un patent din acela pentru sigurante, cu varful foarte îngust. Spre rusinea mea nu mai stiu daca a trebuit sa si aerisesc franele ulterior, dar cred ca va fi cazul daca o iau logic.

Pe de alta parte, revin cu ce am mai spus pe alt tipic - notiunea de frână progresivă a anilor 80-90 era o frână mai slaba careia, pentru a opri definitiv motocicleta, trebuia sa ii tii mândră apăsată mai mult timp decat la o stradală. Asta am constatat la a mea - apăsând maneta mai mult timp frână devine treptat mai puternica. Ideea unei france mai slabe este, la motoarele de off, sa nici nu blochezi roata instant si sa derapezi imediat. Este un deziderat pentru cine stie sa se dea in derapaje controlat, dar nu pentru toti.

Trăgând linie - cred ca la tine, ca si la mine, acelea sunt franele si nu au nimic. Iti recomand sa începi cu kiturile de pompa daca tot vrei sa umbli pe acolo. Furtunele de otel fac o diferenta minora la motoarele noastre si sunt si destul de rigide pentru niste ansamble cu o cursă f. mare. Nu sunt o avere (aprox 100 de lei furtunul - depinde cate ai pe motor) , dar eu, stiind ce stiu, nu mi le-as mai pune

» Post actualizat in 25 Aug 2015 20:12

Scuze pt de acorduri si cuvinte fara noimă. Scriu de pe telefon si nu am nici o imagine de ansamblu a listării si exprimării. Plus autocorectia cam dubioasă pt. limba română la al meu aparat.

» Post actualizat in 25 Aug 2015 20:16

A, da, acum am recitit postarea ta, Bogdane. Neaparat arunca un ochi la etrieri. Si cu ocazia asta vezi si ce plăcute ai pe ea (daca s-o mai vedea marca si modelul scris pe spatele lor). Spor la treaba!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer sa fiu pe partea de off, sunt multumit de ea. De ce? pt ca vin de pe o Aprilia RSV care avea frane din alta liga...si daca ar fi tinut pe Africana cum tineau pe aia, blocam fata de 20 mii de ori. A nu se intelege ca strang de maneta ca bivolu' sau ca am tendinta sa blochez fata, ci pur si simplu genu asta de frana a lucrat in favoarea mea..


Eu am omis sa ma exprim ca doleantele mele se refereau mai mult la asfalt (unde din pacate, mai tre sa circulam si-acolo). Bine,pe asfalt un rol major il joaca si gumele..(de care deocamdata nu ma plang)

 

M-ai pus pe ganduri la aspectul cu furtunele cu insertie metalica (judecand logic..). Cred intr-adevar ca ar fi decent sa verific etrierii (sa ma uit si la placute)...

 

Oricum asta DUPA ce elucidam treaba cu uleiul/consumul de ulei.... Dar inainte si de ASTA tre sa-mi rezolv vitezometru urgent ( sa vad daca e melcul, cablul sau ce dracu o fi...)

 

Ce de (cuvant urat) e cand iti planifici niste investitii/reparatii (gen aveam in plan suspensia fata/spate pe la iarna) si vin altele neprevazute si exponential mai mari.. (gen in interiorul motorului)...

 

Desi stiu ca e o vaca mare,submotorizata cu tehnologie veche, imi pune mereu un zambet tamp pe fata cand merg cu ea si oricum consider ca-mi ofera suficient dpdv al 'specificatiilor' raportat la ce-mi doresc si la ce am nevoie..

 

Also, am vazut pe topicul de transalp ca baietii si-au pus asa ceva: http://www.banggood.com/CREE-U5-Motorcycle-LED-Headlight-Waterproof-High-Power-Spot-Light-p-941300.html

 

m-ar fi tentat si pe mine (ca ma prinde des noaptea, chiar si pe coclauri). Sunt curios daca la RD03 mai trebuie adaptate alte aspecte ce tin de ''wiring'' (gen relee in plus etc). Consumul nu ar fi o problema,pt ca vad ca e mic (15W), insa daca stau si ma gandesc bine, decat sa ma complic cu 2 proiectoare,mai bine mai astept si gandesc o solutie mai permanenta si eleganta (gen sa schimb farurile cu tot, intr-un viitor mai indepartat). Desi nici solutia asta cu 2 proiectoare nu e de neglijat, daca nu implica prea mult sex...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mobra veche reparatiile se tin lant, asta pana o faci ca noua. Apoi devine relativ repede din nou veche si o iei de la capat, treaba asta merge ciclic. Am luat africana acum 8 ani, cam un an am mers fara probleme, apoi a inceput tot pomelnicul, membrane de carb, etanseitati, melc, cablu vitezometru, oase, rulmenti jug, electrica, iar incarcare, iar electrica...xenoane, ungator, etc, etc, Cam in 2 ani am pus-o ca lumea la punct si am mers apoi inca mai bine de 4ani relativ fara sa pun mana. Cam de un an cere din nou atentie, asta e ciclul. Va trebui sa te obisnuiesti!

 

Bogdane mai asculta de ce-ti spun unii de pe aici, pune-ti oglinzi sa fie LA FEL, altfel da unul peste tine si o sa-ti pui dupa aia daca scapi intreg(nu are importanta daca ambele de baie sau AMBELE OEM). Desfa linistit angrenajul (cupla) de la vitezometru ca nu-i mare lucru, in definitiv la orice pana fata va trebui sa faci cam la fel. Vezi in primul rand sa nu fie urechiusele de actionare de pe roata pliate (daca da le depliezi cu o surubelnita) daca sunt ok, vezi apoi cum e melcul daca ai sub el cele doua saibe, invarte cu o bormasina cablul sa vezi daca-i bun, (bagi un bit surubelnita in masina de gaurit sa-l poti actiona). Fii mai relaxat, ok?. Daca vrei sa inveti invata, citeste in istoricul topicului, daca nu cauta-ti un mecanic bun si gata, ai scapat de probleme. :) Altfel ia-ti o mobra noua si pe la 60 mii o vinzi, e varianta fara probleme, fara emotii la ture si fara garaj sau exchibitii in fata blocului!

 

ps. La frana fata ai probabil etrierii semiblocati (pistonasele in etrieri) sau placute proaste/uzate (mai putin probabil). Demontarea si curatarea e o intreaga poveste(vezi in istoric ca am facut candva si eu DIY) si nu merge decat ori cu scule si ceva dexteritate, ori in cazul tau mai bine mecanic.

Editat de Galen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La strigare se mai adaugă:

- sebicozauru + raluca

- gabitzozauru + mana lui dreaptă

 

Mergem patru motociclete din Braşov? Minune! (nr meu de înmatriculare e BV xx yyy, să nu aud comentarii)

Când a fost ultima oară o aşa prezenţă a braşovenilor la o întâlnire AT?

Chiar, Mihuţ ce-o fi făcând? Dar Cipri? Dar Rul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mobra veche reparatiile se tin lant, asta pana o faci ca noua. Apoi devine relativ repede din nou veche si o iei de la capat, treaba asta merge ciclic. Am luat africana acum 8 ani, cam un an am mers fara probleme, apoi a inceput tot pomelnicul, membrane de carb, etanseitati, melc, cablu vitezometru, oase, rulmenti jug, electrica, iar incarcare, iar electrica...xenoane, ungator, etc, etc, Cam in 2 ani am pus-o ca lumea la punct si am mers apoi inca mai bine de 4ani relativ fara sa pun mana. Cam de un an cere din nou atentie, asta e ciclul. Va trebui sa te obisnuiesti!

 

Bogdane mai asculta de ce-ti spun unii de pe aici, pune-ti oglinzi sa fie LA FEL, altfel da unul peste tine si o sa-ti pui dupa aia daca scapi intreg(nu are importanta daca ambele de baie sau AMBELE OEM). Desfa linistit angrenajul (cupla) de la vitezometru ca nu-i mare lucru, in definitiv la orice pana fata va trebui sa faci cam la fel. Vezi in primul rand sa nu fie urechiusele de actionare de pe roata pliate (daca da le depliezi cu o surubelnita) daca sunt ok, vezi apoi cum e melcul daca ai sub el cele doua saibe, invarte cu o bormasina cablul sa vezi daca-i bun, (bagi un bit surubelnita in masina de gaurit sa-l poti actiona). Fii mai relaxat, ok?. Daca vrei sa inveti invata, citeste in istoricul topicului, daca nu cauta-ti un mecanic bun si gata, ai scapat de probleme. :) Altfel ia-ti o mobra noua si pe la 60 mii o vinzi, e varianta fara probleme, fara emotii la ture si fara garaj sau exchibitii in fata blocului!

 

ps. La frana fata ai probabil etrierii semiblocati (pistonasele in etrieri) sau placute proaste/uzate (mai putin probabil). Demontarea si curatarea e o intreaga poveste(vezi in istoric ca am facut candva si eu DIY) si nu merge decat ori cu scule si ceva dexteritate, ori in cazul tau mai bine mecanic.

 

Am apreciat anumite sfaturi aici,dar cu tot respectul, mai lasati-o-n p#@$a mea de oglinda, ma albiti nu alta.... M-a accidentat unul frontal in 2014 , asa ca lasati-o mai moale cu oglinda aia nenorocita, de parca as merge legat la ochi,nu alta... E pe barba mea, ok?

 

Si nu inteleg de ce-mi spui sa fiu relaxat. Eu pur si simplu mai postez aici ca sa anim topicul, mai intreb una alta... De ce as sta sa rasfoiesc toate paginile cautand un raspuns, cand pot intreba direct aici. Cui ii cade mana daca scrie, sa nu scrie. Iar care scrie, preferabil sa nu o faca printre reprosuri...

 

Daca activitatea mea e deranjanta, ma pot opri si pot intreba pe alte forumuri din afara, ca nu-i capat de tara, si va las aici cu glumitele voastre si bisericutele care s-au format de-a lungul timpului....

Editat de Bogdan03
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bogdan, nu vreau sa te sacai si eu dar NEAPARAT trebuie sa faci cumva sa ai ambele oglinzi identice, nu conteaza ca-s plate, convexe, concave... :-)))

 

:))) +1

 

nu stiam de ce nu sta relantiul fix si oscileaza....era de la OGLINZI ::)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ati inebunit cu oglinzilea astea.

Apropo. Stiti vreun magazin moto unde au oglinzi ,,,vreau sa-mi pun in baie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ! Abia acum mi-am facut cont aici si va pot spune ce mai e cu motocicleta mea .
Ieri am luat-o din service si dupa ce mi-au schimbat discurile de ambreiaj si arcurile (cost: peste 800 lei), sunetul ciudat nu a disparut . Intr-adevar, intra usor pe liber acum, dar asta nu era problema. Sunetul asta se aude doar in mers, cand motocicleta e in frana de motor aproape subturata , cand e cu sarcina mai mare pe ea, cum ar fi bagaj mult sau pasager. Cand sunt singur pe ea se aude foarte foarte rar. Acum dupa ce mi-am schimbat astea la ambreiaj, nu se mai aude in toate treptele ci doar la a 3-a si a 4-a . Cei de la service mi-au zis ca discurile erau uzate sub limita si deaceea cand era subturata, discurile nu mai prindeau si de aici aparea sunatul ala. (asta nu stiu daca nu ar fi acelasi lucru cu patinatul ambreiajului dar mie nu imi patina). Acum ei zic ca e normal asa sa se auda cand e subturat dar sunetul asta nu se auzea deloc acum 3 luni sa zic ..

Multumesc pentru ajutorul de atunci domnilor Gabi , Calin, Galen si Mihutz !

Vin la Valeni si astept un diagnostic sigur dupa ce mergeti cu ea, va rog ! :)

 

mancare full + road book + tricoum M (dar cred ca e tarziu pentru asta)

Editat de MarianBR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Vin la Valeni si astept un diagnostic sigur dupa ce mergeti cu ea, va rog ! :)

 

mancare full + road book + tricoum M (dar cred ca e tarziu pentru asta)

Tricou poti sa iti alegi dimineata , cand is toti mahmuri . Ptr probe , incepe cu dom Profesor . Ceilalti cer o bere ptr constatari :crack: . Profesorul este modest si merge cu doua beri .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aici e o inregistrare cu sunetul ala . E filmat pe stanga pentru ca asa am putut din mers , nu stiu exact de pe ce parte se aude. Poate e pe dreapta cu ambreiajul.
https://picasaweb.google.com/111334261291979337806/SunetMotor?authuser=0&feat=directlink

Editat de MarianBR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acolo este altceva , dupa cum suna .


» Post actualizat in 26 Aug 2015 14:36

Nu cred sa fie ambreiaj . Se aude si vantul si acopera zgomotul , dar nu-mi suna a ambreiaj . Mai degraba a lant care freaca in ceva , incarcare . . . .


» Post actualizat in 26 Aug 2015 14:36

Salut Escoventule :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inlocuit led-ul de la martorul de benzina...inapoi cu bec,si s-a rezolvat problema...


Problema consta in faptul ca acum ceva vreme am inlocuit toate becurile din bord cu led-uri (inclusiv martorii). Ulterior am observat ca martorul rosu (care indica atunci cand ai mai mult de 4L de benzina in rezervor) sta aprins indiferent ca am sub sau peste 4 litri)... am suspectat ca poate fi de la LED dar parca nu credeam.... Cand am expus ledul cu totul, am observat ca daca dau contact, s-aprind toate, iar asta in loc sa se stinga de tot, scade doar vag in intensitate (ramanand cam la 80% din intensitatea luminoasa initiala).


Ca urmare am pus becurile normale inapoi la cei 2 martori de benzina (cel rosu si portocaliu)..

 

Mai e becul ce ilumineaza temperatura (cadraul din dreapta,ala mic).Becu initial era ars. Am pus un led (socket T5), dar parca nu face contact bine. (am umblat la piciorusele lui,dar degeaba). Am pus un bec normal (tot socket T5) si lumineaza...dar super chior (tre sa fie noapte complet sa vezi ca e iluminat cadranu ala...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...