Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

Ca sa fie buna la RD07A trebuie scos carligul de agatare din dreapta

RD07 are doua, RD07A are doar unul

In rest sunt la fel

 

Asta stiam si eu, drept pentru care am scris in anunt ca fiind compatibila cu RD07a.

 

:peace:

*ar fi bun un buton de "like" pentru postari :crack: pentru atunci cand nu vrei sa spui nimic,dar vrei sa-ti arati recunostinta fata de userul care posteaza.

 

Multumesc Samo pt reclama. :D

Iti raspund la mesajul de pe olx aici pe PM

 

Eu folosesc Şaua de la RD07 la asta nouă şi n-are bai, cu tot cu cârlig.

Userul cu acele piese e Serj, luaţi dacă aveţi nevoie că-i băiat serios.

 

Merci Andry.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut, intereseaza pe careva filtru aer sport refolosibil k&n ?http://olx.ro/oferta/filtru-aer-sport-refolosibil-k-n-honda-transalp-honda-africa-twin-ID4ItUs.html

Filtrul e in stare buna trebuie sa-l spal. Il vand pentru ca am trecut pe filtru de hartie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand il "termini" pe cel de hartie, fa o treaba si fa-ti-l cu burete si ai terminat cu povestile, se spala cu benzina, se da cu spray sau cu ulei si e cel mai smecher.

http://www.xrv.org.uk/forums/transalp/47503-foam-filter-older-tas.html#post475485

Ceva de genul,cu mentiunea ca il poti face din coala de burete,cusuta si lipita cu glue-gun-ul, si facut si un cerculet in capat,tot de burete ca sa asiguri filtrare optima.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Patanie:

 

Anul trecut cand am bagat tura de Alpi, am dormit in prima seara la niste prieteni de familie din Baia Mare. Dimineata, cand am dat sa pornesc motorul, s-au auzit niste sunete/pocnete metalice in cilindrii in timp ce dadeam la demaror. Normal ca m-au trecut toate transpiratiile. Dupa ce a pornit intr-un final, totul a revenit la normal. Dupa cateva zile, undeva prin Elvetia , in mers fiind, brusc imi cade incarcarea sub 12V. Faza scurta aprinsa in paralel cu proiectoarele . Las doar pozitia si incarcarea revine undeva la 14,2. Deci tura o finalizez doar pe proiectoare si pozitie. Dupa faza asta, totul revine partial la normal pana prin iunie anul asta cand, fiind intr-un sens giratoriu, brusc moare motorul cu tot ce inseamna becuri in bord, lumini, etc. Trag pe dreapta, ma uit ca .... la el, ii dau o cheie iar si porneste fara nicio problema. Incarcare cu toate aprinse in jur de 14,2.

Iar trece vara fara nicio problema, acum cateva zile, plec de la munca si pe demaraj imi trage vreo 3-4 rateuri de tanc si tace complet.

Deci insumat vreo 20mii km nu au fost decat rar niste simptome de intrerupere partial sau totala.

 

M-am dus cu ea direct la "doctor" si ce sa vezi: papucii de la releul de forta al demarorului erau copti. Jur, nici nu am stiut ca am asa ceva la motor :-) Am schimbat releul cu toate contactele aferente de pe fire si acum incarca cu toate luminile aprinse in jur de 14,2-14,4.

 

1. Releul de incarcare IGNITECH pus acu vreo 70mii km nu are nici pe dracu' :-)

 

2. Sunetele proveneau de la scantei date aiurea'n tramvai.

 

Morala:

incarcare slaba = contacte/masa defectuasa oriunde in circuit.

Editat de Mihutz77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o problema la motor,si o sa enunt simptomele,poate imi poate da cineva un sfat,daca s-a mai confruntat.

 

Sambata m-am pornit spre Tg Neamt/ Lacul Cuiejdel. Pe parcurs am observat ca dupa 4500/5000 rpm 'da in nas' gen parca se impiedica putin, apoi o ia (adica nu urca in ture, stagneaza putin,si o ia). Pana aici am zis ca na, o fi o hiba la carburatie (judecat dupa comportament).

 

Pe masura ce mergeam, a inceput sa faca de la 4500,apoi de la 4000 RPM treaba asta. Indiferent in ce treapta eram,cum sarea de 4200 rpm de ex, se auzea ca si cum se inneca motorul,efectiv nu mergea bine, si uneori reusea sa treaca de 5000 incolo, moment in care o lua din loc mai tare (Crestea in ture,prindea viteza etc).


De la un moment dat, nu a mai trecut de 4000 RPM, efectiv nu urca de turatia asta, se inneca parca si trepida toata...

 

Am facut cale intoarsa, ca nu vroiam sa raman pe vreo forestiera cu simptomele astea. La intoarcere a inceput sa scada nivelul turatiei la care avea simptomele, gen deja nici cu 3500 RPM nu mai puteam sa merg si am ajuns la pragul la care tragea doar pana in 3000 (turatie care e subturata pt treptele 3/4/5) Am incercat sa merg cat mai incet, numai sa merg..

 

La un moment dat dadea tot sa moara, si se simtea clar ca merge intr-un cilindru doar (si scoate fum albastru pe evacuare, destul de mult,ca daca ma uitam in urma se vedea o urma asa in aer, albastrui).

Intr-un final aproape nici nu mai pornea (adica pornea,dar tinuta turat si nu statea mai sus de 1500/2000 RPM,nici turata, daca o turam dadea sa moara), si mergea intr-un piston.

 

Am chemat pe cineva cu platforma,ca si asa nu cred ca am procedat bine ca am mers cum am mers cu ea chinuita...

 

Am reusit,pe marginea drumului sa inversez la un moment dat CDI urile intre ele,dar tot asa facea (nu tinea relanti ulbine macar).

 

Uleiul sigur era sub limita,am observat ca mananca mult ulei acum. Ideea e ca incerc sa depistez de unde e problema. Mergand intr-un singur piston probabil mi-a bagat si benzina in cilindru,ca spre final,ultima oara cand o pornisem pe amrginea drumului,se simtea miros de benzina putin). Posibil sa-mi fi compromis si uleiul din motor,daca a patrus benzina in ulei,nu?

O sa pun si o filmare de pe casca, in timp ce mergea, ce prezinta mai bine simptomele (dpdv acustic),poate ajuta la o mai buna diagnosticare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca uleiul compromis sau nu, este ultima ta grija. Desfaci cilindrii si vezi ce-ti lipseste: segmenti, simeringuri de supape.... Spera sa fi scapat cu pistoanele si cilindrii intregi. Si sa schimbi si garniturile de chiulasa, ca altfel vei avea fum alb.....

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca uleiul compromis sau nu, este ultima ta grija. Desfaci cilindrii si vezi ce-ti lipseste: segmenti, simeringuri de supape.... Spera sa fi scapat cu pistoanele si cilindrii intregi. Si sa schimbi si garniturile de chiulasa, ca altfel vei avea fum alb.....

 

oricum motorul asta a fost compromis de altii

 

De cand l-am luat, consuma ulei. A fost si vina mea, ca la inceput nu l-am tinut din scurt (fiind prost, nu mi-am inchipuit ca papa ulei,si in stilul in care o facea)

 

Si acum la cat e de compromis, cochetez cu ideea de a monta motoru de 650 de pe TA sau de a-l face pachet (sa-l vand).

 

Imi place, dar nu e fezabil sa bag sute de euro doar in propulsor, care oricum are piese uzate (fizic si moral),datorita varstei..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un comportament gen cel povestit de tine ar putea fii din membranele de la carburator rupte -- nu se mai tureaza spre exemplu.

Faptul ca scaote fum albastru e clar consum excesiv de ulei -- si la 300g/1000km tot nu scoate fum sesizabil pe evacuare, deci la tine e clar mai rau

 

Daca ai probleme cu CDI urile -- ar trebui sa iti pice turometrul -- daca nu de la inceput, cel putin cand le inversezi intre ele. Ia ceva CDI uri si probleaza si cu alea ca stiu ca ai de unde, si vezi ce se intampla, desi nu cred ca e de aici!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un comportament gen cel povestit de tine ar putea fii din membranele de la carburator rupte -- nu se mai tureaza spre exemplu.

Faptul ca scaote fum albastru e clar consum excesiv de ulei -- si la 300g/1000km tot nu scoate fum sesizabil pe evacuare, deci la tine e clar mai rau

 

Daca ai probleme cu CDI urile -- ar trebui sa iti pice turometrul -- daca nu de la inceput, cel putin cand le inversezi intre ele. Ia ceva CDI uri si probleaza si cu alea ca stiu ca ai de unde, si vezi ce se intampla, desi nu cred ca e de aici!

 

Da, la membrane nu m-am gandit (la primele simptome parea clar o problema gen de alimentare/carburatie), iar faza cu fumul excesiv e clar ca ceva s-a futut mai rau acolo (ori segmenti ori simeringurile de la supape)

 

Cu CDI ul am inteles ca-i basm faza cu turometrul. Adica am inversat, pe marginea drumului, CDI_urile, si turometrul merge in ambele situatii. O sa incerc si cu alte CDI uri,dar cum ai zis si tu, slabe sanse sa fie CDI urile (am inteles ca teoretic, la RD03, daca ai DOAR un CDI pus,iti merge doar cu un piston,deci ca sa verific CDI urile,ar trebui sa pun pe rand,doar cate un CDI, si daca merge intr-un piston,daca o ia,inseamna ca-i bun). Daca gresesc, corectati-ma. Sau ce alta varianta am ,concret, sa vad daca un CDI e bun sau nu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da jos cilindrii, ca nu e rocket sience.

 

Faceam asta de cand am semnalat prima oara problema cu papat ulei + fum, insa ma lovesc de 2 mari incoveniente (de fapt 3):

 

1) (cel mai stringent): locul unde sa fac asta. Pur si simplu nu o pot face in fata blocului...

 

2) timpul. Nu sunt mecanic,deci orice operatiune,chiar si simpla,imi ia mai mult timp decat cuiva cu experienta. Lucrez de la 10:00 la 19:00, iar in weekend mi-e acru sa stau sa desfac la motor. As face-o,dar ajung la punctul 1

 

3) sculele (aici nu e problema mare,ca pana la urma imprumut o trusa din aia mai mare (am doar aia mica de pe Louis)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...