Samo Postat Ianuarie 18, 2016 Share Postat Ianuarie 18, 2016 Eu am patit acelasi lucru cu prima motocicleta (uitat robinetul deschis si ceva probleme la carburatoare), urmarile: curs toata benzina posibila din rezervor pe jos. In carburator,din ce am patit eu se pare ca ramanea blocat un plutitor pe deschis,caz in care se pare ca ar prelua benzina "nearsa" de catre motor, circuitul de preaplin/supraplin, care scuipa benzina afara. Deci daca ramane ceva deschis = benzina pe jos, daca nu ramane deschis si stau carburatoarele = evaporat benzina = pornit greu dupa o perioada lunga de timp. In rest, nu cunosc, iar la africane, DA,cred ca nu trece de pompa, iar daca ai pompa din aia vacuumatica, teoretic iar n-ar avea cum sa treaca de ea. Spor. Cat despre admisie, masinile care au admisia sus langa cabina, probabil o au acolo ca sa poata parcurge rauri si mlastini (vezi snorkel la jeepuri) sau nu am inteles eu bine ce zice Doru1900. Din ce am mai patit la a mea pana sa ii nimeresc toate reglajele la carburatie: pornea cilindrul spate mai bine, il angrena si pe cel fata care avea bujiile inecate si de la o anumita turatie mergea in 2, la relanti,cam mergea intr-unul jumate . Am observat problema dupa ceva timp dupa ce am avut de umblat la bujii si erau ude cele de pe fata,adica fleoscaite rau, rezolvat din reglaje. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Ianuarie 18, 2016 Share Postat Ianuarie 18, 2016 daca un motor indiferent de ce categorie e auto ,moto ,utilaj trage sa spunem apa pe admisie face soc hidraulic!si se indoaie bielele !!!!!!!!!!! pe compresie hidraulica este si frana! nimeni nu cunoaste nimic despre fizica si mecanica fluidelor? de ce ma mir pe aici sant cam 5 insi care stiu mecanica! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Ianuarie 18, 2016 Share Postat Ianuarie 18, 2016 Corect,restul nu avem habar,suntem doar pasionați și eventual încercăm să mai învățăm ceva din pasiune. Și ne pare rău că nu avem cei 7 ani de-acasă sa dam Bună ziua cu dinamica fluidelor și fizica avansată. Plus ca logic,pana sa ia atâta apa sa șocheze motorul,mai ai un filtru de aer care din câte știu eu,în contact cu apa cam asfixiaza motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Ianuarie 19, 2016 Share Postat Ianuarie 19, 2016 Asta daca e filtru de hartie, dar pana sa se umfle ala e suficient cata apa intra ca sa inoaie biela. Ce zice Doru1900 e corect, De biele indoite din cauza apei in motor am auzit, de chiuloase smulse nu. O chiuloasa e prinsa in minim 4 suruburi, cam greu sa o smulgi. Am vazut acum foarte multi ani la taica meu la fabrica un motor V8 ce a tras apa prin carburator. Rezultatul: 1 din cele 8 biele s-a strambat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Ianuarie 19, 2016 Share Postat Ianuarie 19, 2016 Eu nu am contestat ca nu s-o soca motoru' cand ia apa cum zice Doru; atata tot ca am vazut destui pe youtube plonjati cu ele in apa, cu ele rasturnate cand treceau rauri si motoarele mureau din start si reporneau ulterior, scuipand apa... si, na' revenind la fenomenul din cauza caruia se bulea motorul in cartea respectiva, eu acolo gasesc o probabilitate destul de mica la ce circuit are benzina, acuma ziceti astia care ati avut mai multa experienta cu sistemul de alimentare. » Post actualizat in 19 Jan 2016 14:13P.S. nu am luat intr-adevar in calcul faptul ca la motociclete, cand se plonjeaza cu ele/cad la treceri, moare motorul din lipsa de mangaiat maneta de ambreiaj sau lipsa de turatii, asa ca imi cer scuze pentru neatentie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Ianuarie 19, 2016 Share Postat Ianuarie 19, 2016 benzina are capacitatea de a se strecura printre segmenti si a ajunge in baie! deasemenea verific cu benzina daca supapele inchid sau nu perfect cu chiulasa demontata! nici un motor nu porneste scuipand apa decat daca apa este doar in toba.altfel nu.un motor cazut in apa necesita mai multi pasi pentru repornire.pasi care sant obligatorii si trebuie sa fie rapizi in decursul orelor.gata ca intru prea adinc in mecanica si ma doare capul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 20, 2016 Share Postat Ianuarie 20, 2016 Cand cazi in apa, intai moare motorul, apoi intra apa in cilindrii. Pt pornire, se dau jos bujiile, se da la automat sau pedala pana iese apa prin gaura bujiilor, apoi se pun bujiile, se spune o rugaciune si se porneste. Atunci cand nu se cade, motorul nu moare dar apa ajunge la filtrul de aer. Motorul va incepe sa traga din carburatoare amestec din ce in ce mai putin (aer din ce in ce mai putin si, deci, benzina din ce in ce mai putina) in ciuda deschiderii maxime a acceleratiei. Motorul va muri. Ca si cum ai inchide atat acceleratia (circuitul principal al unui carburator) cat si circuitul de relanti al carburatorului. Practic e ca si cum ai astupa admisia de la intrarea carburatoarelor cu mana. In ambele cazuri nu vad cum apa ar ajunge in cilindrii prin carburatoare. Singura cale de a ajunge apa in cilindrii este pe la evacuare, si anume, cand se culca mobra in apa. Daca mobra ramane dreapta, motorul moare, se trage pe mal, se elimina apa din cutia filtrului de aer, se usuca/schimba/elimina filtrul de aer, apoi mobra va porni fara probleme cu celebra scuipare de apa din esapament din videoclipuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Ianuarie 20, 2016 Share Postat Ianuarie 20, 2016 se poate si prin carburatoare daca motorul este turat si culcat in apa.stiu si un model auto care o pateste daca intra tare intr-o balta! numai asa face soc hidraulic altfel tot ce a scris andrei este valabil! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawasakimann Postat Ianuarie 21, 2016 Share Postat Ianuarie 21, 2016 (editat) Sunt in mijlocul reconditionarii unei africane rd 07 98. Am descoperit un pistonas de la cablul de soc blocat in carburator. Am reusit sa il scot dar distrus.. acum nu am cum sa continui din cauza pistonasului. Are cineva in plus vreunul ? E vorba de pistonasul de bronz cu ac in varf tinut de arculet pe cablul de soc. Multumesc Editat Ianuarie 21, 2016 de kawasakimann Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Ianuarie 21, 2016 Share Postat Ianuarie 21, 2016 ebay, daca ai noroc. Altfel, comanda la Honda unde cred ca pretul e in jur de 70 eur pentru setul de doua pistonase + arcurile aferente. In alta ordine de idei, ce ai tu e RD07A, cateva mici diferente fata de RD07. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawasakimann Postat Ianuarie 21, 2016 Share Postat Ianuarie 21, 2016 Uiuuu. Sper poate gasesc la cineva pe aici. Banuiesc ca se potrivesc si pe alte carburatoare. » Post actualizat in 22 Jan 2016 10:41 Asa arata obiectul. » Post actualizat in 22 Jan 2016 10:42 Poza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Ianuarie 25, 2016 Share Postat Ianuarie 25, 2016 Nu se mai aude nimic de calendarul cu africa twin ? E gata Sa-mi dai adresa pe PM » Post actualizat in 25 Jan 2016 14:20 eu astept pocket edition, sid esigur un pin de purata la rever. d pin-ul probabil la vreo intlnire Anul asta nu este nici pocket edition, nici pin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Ianuarie 26, 2016 Share Postat Ianuarie 26, 2016 Poza pentru urmatorul calendar. RD037 varianta 2016 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Ianuarie 26, 2016 Share Postat Ianuarie 26, 2016 Poza pentru urmatorul calendar. RD037 varianta 2016 IMG_40431.JPG Mda ..... chiar arata bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fairplaybiker Postat Ianuarie 26, 2016 Share Postat Ianuarie 26, 2016 Superba africana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Ianuarie 28, 2016 Share Postat Ianuarie 28, 2016 » Post actualizat in 25 Jan 2016 14:20 Anul asta nu este nici pocket edition, nici pin esti hater, nu vrei sa vezi potentialul Poza pentru urmatorul calendar. RD037 varianta 2016 IMG_40431.JPG iarna afrikana, vara pe coclau sau cum e zicala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Ianuarie 28, 2016 Share Postat Ianuarie 28, 2016 iarna afrikana, vara pe coclau sau cum e zicala Pai ce sa fac? Stau iarna la tv si sa sparg seminte? Mai produc si eu ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Ianuarie 28, 2016 Share Postat Ianuarie 28, 2016 Cristi nu sparge seminte la TV Cristi produce africane Cristi e baiat isteţ Fii ca Cristi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Ianuarie 29, 2016 Share Postat Ianuarie 29, 2016 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Ianuarie 29, 2016 Share Postat Ianuarie 29, 2016 mah, care faza asta cu Cristii, baa critii...ca nu fac conexiunea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Ianuarie 29, 2016 Share Postat Ianuarie 29, 2016 aia aia! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chemical Postat Ianuarie 30, 2016 Share Postat Ianuarie 30, 2016 Apelez la cei mai experimentati dintre dumneavoastra cu o problema. Azi vazand ca asfaltu este uscat, temperatura nu tocmai scazuta m-am hotarat sa ies la o plimbare cu motoru, merg la garaj, beg cheia in contact, dau la automat si nimic, mai incerc puna am terminat de tot bateria (tin sa precizez ca bateria nu este tocmai noua, este la mine de 2 ani si nu stiu stiu cand a schimbato vechiul proprietar), trag masina aproape, iau curent de la masina , mai incerc o data, iar de data asta nu a apucat sa invarta de 2 ori motoru si bubuie toba de imi tiuie urechie, initial am crezut ca am pus bornele invers si a bubuit bateria. ma uit la baterie, nimic, ma hotarasc sa mai incerc o data, si de data asta la fel, invarte de 2-3 ori motoru si iar bubuie toba. Iau jos cablurie de pe bateria de la masina si zic sa mai incerc o data cu bateria de pe motror si aceeasi treaba. Acum va intreb pe voi, a mai patit cineva asa ceva ? de la ce poate sa fie ? . tin sa precizez ca puna acum nu am mai facut asa ceva si am pornonit-o de cateva ori iarna asta si a pornit fara broble si la -20 grade celsius fara probleme, ultima data am pornito in urma cu 2 saptamani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Ianuarie 30, 2016 Share Postat Ianuarie 30, 2016 bubuitul tobei se trage de la aprinderea benzinei nearse ce a ajuns acolo. socul l-ai tras? bujiile de cand sunt? trebuie luat la puricat cu benzineste-scanteieste etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chemical Postat Ianuarie 30, 2016 Share Postat Ianuarie 30, 2016 (editat) bubuitul tobei se trage de la aprinderea benzinei nearse ce a ajuns acolo. socul l-ai tras? bujiile de cand sunt? trebuie luat la puricat cu benzineste-scanteieste etc multumesc pt raspuns raoulserban, socul l-am tras, bujiile sunt de primavara trecuta, dar motocicleta mai mult a stat decat a umblat din lipsa de timp, de cand le-am schimbat nu cred ca am facut 2000 km Editat Ianuarie 30, 2016 de chemical Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Ianuarie 30, 2016 Share Postat Ianuarie 30, 2016 (editat) Ar ajuta sa pui niste bujii cum scrie in manual DPR7EA-9 pentru temperaturi sub 5 grade. Zic asta pentru ca si si mie imi facea transalpul la fel prin decembrie si aveam cu bujii DRP8EA-9 de peste 17.000 km. Acum am DPR7EA-9 si a pornit si la -5 fara probleme. Editat Ianuarie 30, 2016 de varg-voshod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.