Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salutare, ce se mai aude cu intrunirea aia de africanisti ? vreo idee noua ceva ?

 

am o intrebare ... in cat timp (a se citi km) se "duce" un disc frana spate ... adica sa ajunga cu creneluri si cam 1 mm si ceva luat din "carne" ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am o intrebare ... in cat timp (a se citi km) se "duce" un disc frana spate ... adica sa ajunga cu creneluri si cam 1 mm si ceva luat din "carne" ?

 

nu exista un nr. de km in care sa se uzeze discul. Depinde de modul in care a fost folosita frana spate, si depinde de cat de des s-au curatat si uns culisantele de la etriere si mai depinde daca s-a circulat sau nu cu placute terminate, adica daca a ajuns sa se frece fier pe fier.

Exista o grosime minima a discului (4mm) sub care nu mai e recomandata folosirea lui. Asta e scrisa chiar si pe discul de frana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor.

Africana asta e un super utilaj.

Insa:

Cum e cu vibratiile la peste 5000 de ture? Ca la "lacusta" mea la peste 5000 de tura motorul cam vibreaza. Ceea ce pentru pasagera nu-i chiar rau :rusinica: dar de la o vreme devine usor cam deranjant.

In sensul asta, se pot face ceva reglaje la motor/carburator? E nevoie sa-l curat/reglez supape/avans alte cele? Reamintesc ca are 54000 km...

 

Intrunire de africane? Strigati si spun prezenttttttttttt!

Mircea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca o sa iti suna cineva ca are o Afrikana in plus... Chiar daca mai are 2-3 pe acasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cine ma poate ajuta cu cateva spite pt o roata de 21?? ma revansez, promit

 

Vezi ca spitele nu sunt pentru "roata de 21" ci pentru un anumit tip de motocicleta. La unele motociclete pe o parte spitele au lungime diferita decat pe cealalta. Conteaza forma capului spitei si mai conteaza daca sunt drepte sau cu capul indoit. La fel si grosimea. Sunt spite care sunt de aceeasi grosime pe toata lungimea si spite care sunt mai subtiri la partea cu filet.

 

In concluzie, specifica ce roata ai :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca spitele nu sunt pentru "roata de 21" ci pentru un anumit tip de motocicleta. La unele motociclete pe o parte spitele au lungime diferita decat pe cealalta. Conteaza forma capului spitei si mai conteaza daca sunt drepte sau cu capul indoit. La fel si grosimea. Sunt spite care sunt de aceeasi grosime pe toata lungimea si spite care sunt mai subtiri la partea cu filet.

 

In concluzie, specifica ce roata ai :rolleyes:

:banana: Cristi, ai perfecta dreptate, DAR tind sa te contrazic. Conteaza cel mai mult sa fie lungimea corecta si grosimea. Stiu ce vorbesc, acum fho 2 ani am rupt spite la un dr 250 si am pus spite de Ural. Dr-ul avea capetele indoite cam la 45 de grade si uralul la 90....s-a rezolvat usor. Uralul le avea putin mai lungi si riscau sa gaureasca camera...pila taica!! Roata e de Super Tenere...o janta DID. Stiu sigur ca se potrivesc ca lungime si grosime de la Africa Twin(am studiat spitele boierului)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am gasit un atelier de reparat biciclete cu un nene mester...face spite si centreaza roti de enduro :rolleyes:

e pe strada avram iancu, ceva mai jos de mymoto brasov, pe partea dreapta cum mergi spre bartolomeu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare ... am o mica (MARE) problema ... mi s-a bushit releul regulator de tensiune la africana, am comandat altul, a venit, l-am montat dar nu am reusit sa pornesc mobra (este RD04) ... in momentul in care pun contactul si apas butonul de pornire se aude un TRRRRR la sau pe langa siguranta centrala de 30A (chestia aia incercuita cu rosu in schita atasata) ... am masurat bateria - avea 11,4V ... apoi am tras curent de la o baterie de Tico si imi indica la borne 11.7V ... am incercat din nou si parca a incercat sa se invarta putin motorul, apoi aceeasi treaba se petrece ... ce poate sa fie?

post-4615-1210149278_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trrrrrr ul ala este, de obicei, de la baterie moarta (nu prea poate sa aiba legatura cu releul de incarcare fapul ca nu porneste). insista sa pui curent suficient in baterie si apoi vezi ce mai zice.

Editat de ser79ban
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare ... am o mica (MARE) problema ... mi s-a bushit releul regulator de tensiune la africana, am comandat altul, a venit, l-am montat dar nu am reusit sa pornesc mobra (este RD04) ... in momentul in care pun contactul si apas butonul de pornire se aude un TRRRRR la sau pe langa siguranta centrala de 30A (chestia aia incercuita cu rosu in schita atasata) ... am masurat bateria - avea 11,4V ... apoi am tras curent de la o baterie de Tico si imi indica la borne 11.7V ... am incercat din nou si parca a incercat sa se invarta putin motorul, apoi aceeasi treaba se petrece ... ce poate sa fie?

 

 

e de la baterie, mai mult ca sigur.

m-am lovit si eu de acelasi "trrrrrrrr"

jucaria pornea daca puneam firele legate la bateria de la masina sau de la alt motor.

am schimbat bateria pt k era dusa a mea.

sfat : incarca bateria, si daca tot nu porneste, ia-ti alta noua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in momentul in care pun contactul si apas butonul de pornire se aude un TRRRRR la sau pe langa siguranta centrala de 30A (chestia aia incercuita cu rosu in schita atasata)

 

Salut,

Zgomotul se aude de la releul de pornire (releul demarorului). Cand nu are curent suficient cupleaza si decupleza repetat, de aici zgomotul ca un tzarait.

O chestie simpla si de baza este sa ai tot timpul contactele la borne si bornele bateriei curate si curatate de oxid. faptul ca ai sub 12V pe borne inseamna ca bateria este descarcata.

Fa asa cum ti-au sugerat ante-vorbitorii mei. Incarc-o si daca se comporta la fel, recicleaz-o si pune una noua.

Nu uita sa verifici incarcarea dupa ce ai reusit sa pornesti. In mers ar trebui sa ai pe borne in jur de 14.5V

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok, am inteles ... trebuie sa recunosc ca ma speriasem putin ... incerc in seara asta sa vad ... multumesc inca o data :laugh:

 

am incercat aseara sa pornesc mobra, dar din nefericire nu am reusit ... am ajutat bateria cu o alta baterie - de Tico (12V40Ah) si abia daca reuseau sa intoarca motorul o data ... apoi am incercat sa iau curent de la o dacie pornita si acelasi rezultat ... baiatul cu dacia e mecanic auto si mi-a zis ca undeva, ceva pe circuit imi papa curent si ca poate sa fie de vina chiar electromotorul ... a mai patit cineva asa ceva ... vreo idee ? ce sa verific? ce ar putea fii ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai mult ca sigur trebuie sa umbli la demaror. Daca ai bucsile demarorului uzate, freaca usor rotorul de stator si oricat de mare ar fi bateria nu se poate invarti. Trebuie schimbate bucsile si poate carbunii. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai mult ca sigur trebuie sa umbli la demaror. Daca ai bucsile demarorului uzate, freaca usor rotorul de stator si oricat de mare ar fi bateria nu se poate invarti. Trebuie schimbate bucsile si poate carbunii. :laugh:

si daca e asa, s-ar putea sa ai un releu de rezerva pt ca nu se busise releul ci aveai un scurt;releul incarca dar scurtul goleste bateria (si p-asta am patit-o).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e piesa din imaginea atasata? se poate repara "in house" ?

 

vreo idee unde as putea gasi eventualele bucsi deteriorate ? :laugh:

post-4615-1210231018_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e piesa din imaginea atasata? se poate repara "in house" ?

 

vreo idee unde as putea gasi eventualele bucsi deteriorate ? :laugh:

se poate desface si pe un ziar in bucatarie TEORETIC. tija aia de pe laterala cred ca e chiar unul din suruburi. Dupa ce se scoate capacul si rotorul, o sa fie la vedere si bucsele (banuiesc ca e ca la electromotorul de Dacia, in mare, macar partea exterioara a carcasei) . Acuma, nush de unde iei bucse noi sau cum verifici daca mai sunt bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...