mircealeschian Postat Aprilie 26, 2008 Share Postat Aprilie 26, 2008 Multumesc tuturor pentru urari! Azi am mai facut 100 km cu ea, asfalt si macadam. Nota 9,5 din 10! Africani din toata Romania, uniti-va-ti! Si sarbatori fericite tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherky Postat Aprilie 27, 2008 Share Postat Aprilie 27, 2008 salutare, ce se mai aude cu intrunirea aia de africanisti ? vreo idee noua ceva ? am o intrebare ... in cat timp (a se citi km) se "duce" un disc frana spate ... adica sa ajunga cu creneluri si cam 1 mm si ceva luat din "carne" ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Aprilie 27, 2008 Share Postat Aprilie 27, 2008 am o intrebare ... in cat timp (a se citi km) se "duce" un disc frana spate ... adica sa ajunga cu creneluri si cam 1 mm si ceva luat din "carne" ? nu exista un nr. de km in care sa se uzeze discul. Depinde de modul in care a fost folosita frana spate, si depinde de cat de des s-au curatat si uns culisantele de la etriere si mai depinde daca s-a circulat sau nu cu placute terminate, adica daca a ajuns sa se frece fier pe fier. Exista o grosime minima a discului (4mm) sub care nu mai e recomandata folosirea lui. Asta e scrisa chiar si pe discul de frana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherky Postat Aprilie 30, 2008 Share Postat Aprilie 30, 2008 se poate uza discul in felul ala in 50.000 km ? si pentru cine mere in vama ... ne vedem acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircealeschian Postat Mai 4, 2008 Share Postat Mai 4, 2008 Fratilor. Africana asta e un super utilaj. Insa: Cum e cu vibratiile la peste 5000 de ture? Ca la "lacusta" mea la peste 5000 de tura motorul cam vibreaza. Ceea ce pentru pasagera nu-i chiar rau dar de la o vreme devine usor cam deranjant. In sensul asta, se pot face ceva reglaje la motor/carburator? E nevoie sa-l curat/reglez supape/avans alte cele? Reamintesc ca are 54000 km... Intrunire de africane? Strigati si spun prezenttttttttttt! Mircea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian Tanc Postat Mai 4, 2008 Share Postat Mai 4, 2008 (editat) Care aveti o africana in plus? Dau un vfr pe ea! Editat Mai 4, 2008 de Adrian Tanc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Mai 5, 2008 Share Postat Mai 5, 2008 Nu cred ca o sa iti suna cineva ca are o Afrikana in plus... Chiar daca mai are 2-3 pe acasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Mai 5, 2008 Share Postat Mai 5, 2008 Nu cred ca o sa iti suna cineva ca are o Afrikana in plus... Chiar daca mai are 2-3 pe acasa. Corect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Mai 5, 2008 Share Postat Mai 5, 2008 cine ma poate ajuta cu cateva spite pt o roata de 21?? ma revansez, promit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Mai 6, 2008 Share Postat Mai 6, 2008 cine ma poate ajuta cu cateva spite pt o roata de 21?? ma revansez, promit Vezi ca spitele nu sunt pentru "roata de 21" ci pentru un anumit tip de motocicleta. La unele motociclete pe o parte spitele au lungime diferita decat pe cealalta. Conteaza forma capului spitei si mai conteaza daca sunt drepte sau cu capul indoit. La fel si grosimea. Sunt spite care sunt de aceeasi grosime pe toata lungimea si spite care sunt mai subtiri la partea cu filet. In concluzie, specifica ce roata ai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Mai 6, 2008 Share Postat Mai 6, 2008 Vezi ca spitele nu sunt pentru "roata de 21" ci pentru un anumit tip de motocicleta. La unele motociclete pe o parte spitele au lungime diferita decat pe cealalta. Conteaza forma capului spitei si mai conteaza daca sunt drepte sau cu capul indoit. La fel si grosimea. Sunt spite care sunt de aceeasi grosime pe toata lungimea si spite care sunt mai subtiri la partea cu filet. In concluzie, specifica ce roata ai Cristi, ai perfecta dreptate, DAR tind sa te contrazic. Conteaza cel mai mult sa fie lungimea corecta si grosimea. Stiu ce vorbesc, acum fho 2 ani am rupt spite la un dr 250 si am pus spite de Ural. Dr-ul avea capetele indoite cam la 45 de grade si uralul la 90....s-a rezolvat usor. Uralul le avea putin mai lungi si riscau sa gaureasca camera...pila taica!! Roata e de Super Tenere...o janta DID. Stiu sigur ca se potrivesc ca lungime si grosime de la Africa Twin(am studiat spitele boierului) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cip Postat Mai 6, 2008 Share Postat Mai 6, 2008 Gasesti spite in Cotroceni la motoadventure. Daca nu, da-mi un semn, eu cred ca mai am vreo 2-3 spite pt roata fata (da tre' sa le caut :-) ) cip Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Mai 6, 2008 Share Postat Mai 6, 2008 stii cumva la ce bani is spitele la motoadventure si ce tipuri au? tre sa merg personal sa le vad, daca trimit pe cineva sa imi ia sigur imi ia exact ce nu-mi trebe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotĂśrizer Postat Mai 6, 2008 Share Postat Mai 6, 2008 10 roni bucata masoara si tu cat au ale tale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Mai 6, 2008 Share Postat Mai 6, 2008 am gasit un atelier de reparat biciclete cu un nene mester...face spite si centreaza roti de enduro e pe strada avram iancu, ceva mai jos de mymoto brasov, pe partea dreapta cum mergi spre bartolomeu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherky Postat Mai 7, 2008 Share Postat Mai 7, 2008 salutare ... am o mica (MARE) problema ... mi s-a bushit releul regulator de tensiune la africana, am comandat altul, a venit, l-am montat dar nu am reusit sa pornesc mobra (este RD04) ... in momentul in care pun contactul si apas butonul de pornire se aude un TRRRRR la sau pe langa siguranta centrala de 30A (chestia aia incercuita cu rosu in schita atasata) ... am masurat bateria - avea 11,4V ... apoi am tras curent de la o baterie de Tico si imi indica la borne 11.7V ... am incercat din nou si parca a incercat sa se invarta putin motorul, apoi aceeasi treaba se petrece ... ce poate sa fie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Mai 7, 2008 Share Postat Mai 7, 2008 (editat) trrrrrr ul ala este, de obicei, de la baterie moarta (nu prea poate sa aiba legatura cu releul de incarcare fapul ca nu porneste). insista sa pui curent suficient in baterie si apoi vezi ce mai zice. Editat Mai 7, 2008 de ser79ban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dhamzea Postat Mai 7, 2008 Share Postat Mai 7, 2008 salutare ... am o mica (MARE) problema ... mi s-a bushit releul regulator de tensiune la africana, am comandat altul, a venit, l-am montat dar nu am reusit sa pornesc mobra (este RD04) ... in momentul in care pun contactul si apas butonul de pornire se aude un TRRRRR la sau pe langa siguranta centrala de 30A (chestia aia incercuita cu rosu in schita atasata) ... am masurat bateria - avea 11,4V ... apoi am tras curent de la o baterie de Tico si imi indica la borne 11.7V ... am incercat din nou si parca a incercat sa se invarta putin motorul, apoi aceeasi treaba se petrece ... ce poate sa fie? e de la baterie, mai mult ca sigur. m-am lovit si eu de acelasi "trrrrrrrr" jucaria pornea daca puneam firele legate la bateria de la masina sau de la alt motor. am schimbat bateria pt k era dusa a mea. sfat : incarca bateria, si daca tot nu porneste, ia-ti alta noua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherky Postat Mai 7, 2008 Share Postat Mai 7, 2008 am inteles ... multzam fain ... am sa incerc si daca nu mere revin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Mai 7, 2008 Share Postat Mai 7, 2008 in momentul in care pun contactul si apas butonul de pornire se aude un TRRRRR la sau pe langa siguranta centrala de 30A (chestia aia incercuita cu rosu in schita atasata) Salut, Zgomotul se aude de la releul de pornire (releul demarorului). Cand nu are curent suficient cupleaza si decupleza repetat, de aici zgomotul ca un tzarait. O chestie simpla si de baza este sa ai tot timpul contactele la borne si bornele bateriei curate si curatate de oxid. faptul ca ai sub 12V pe borne inseamna ca bateria este descarcata. Fa asa cum ti-au sugerat ante-vorbitorii mei. Incarc-o si daca se comporta la fel, recicleaz-o si pune una noua. Nu uita sa verifici incarcarea dupa ce ai reusit sa pornesti. In mers ar trebui sa ai pe borne in jur de 14.5V Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherky Postat Mai 8, 2008 Share Postat Mai 8, 2008 ok, am inteles ... trebuie sa recunosc ca ma speriasem putin ... incerc in seara asta sa vad ... multumesc inca o data am incercat aseara sa pornesc mobra, dar din nefericire nu am reusit ... am ajutat bateria cu o alta baterie - de Tico (12V40Ah) si abia daca reuseau sa intoarca motorul o data ... apoi am incercat sa iau curent de la o dacie pornita si acelasi rezultat ... baiatul cu dacia e mecanic auto si mi-a zis ca undeva, ceva pe circuit imi papa curent si ca poate sa fie de vina chiar electromotorul ... a mai patit cineva asa ceva ... vreo idee ? ce sa verific? ce ar putea fii ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Mai 8, 2008 Share Postat Mai 8, 2008 Mai mult ca sigur trebuie sa umbli la demaror. Daca ai bucsile demarorului uzate, freaca usor rotorul de stator si oricat de mare ar fi bateria nu se poate invarti. Trebuie schimbate bucsile si poate carbunii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Mai 8, 2008 Share Postat Mai 8, 2008 Mai mult ca sigur trebuie sa umbli la demaror. Daca ai bucsile demarorului uzate, freaca usor rotorul de stator si oricat de mare ar fi bateria nu se poate invarti. Trebuie schimbate bucsile si poate carbunii. si daca e asa, s-ar putea sa ai un releu de rezerva pt ca nu se busise releul ci aveai un scurt;releul incarca dar scurtul goleste bateria (si p-asta am patit-o). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherky Postat Mai 8, 2008 Share Postat Mai 8, 2008 e piesa din imaginea atasata? se poate repara "in house" ? vreo idee unde as putea gasi eventualele bucsi deteriorate ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Mai 8, 2008 Share Postat Mai 8, 2008 e piesa din imaginea atasata? se poate repara "in house" ? vreo idee unde as putea gasi eventualele bucsi deteriorate ? se poate desface si pe un ziar in bucatarie TEORETIC. tija aia de pe laterala cred ca e chiar unul din suruburi. Dupa ce se scoate capacul si rotorul, o sa fie la vedere si bucsele (banuiesc ca e ca la electromotorul de Dacia, in mare, macar partea exterioara a carcasei) . Acuma, nush de unde iei bucse noi sau cum verifici daca mai sunt bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.