Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Domnilor, a fost super din cite am vazut si normal aceleasi regrete ca factorul distanta/timp mi-a stat impotriva. Pacat de endureala pierduta, dar mai ales de intilnirea cu voi. Ramane pe data viitoare. :hurt:

ps. daca a ramas cumva un tricou XXL sau macar XL il puteti trimite postal cu plata prin ramburs? Suciu Calin 400130 Voltaire nr. 6 Cluj Napoca, jud Cluj

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... sa putem reface oricand virtual tura in Google Earth:

da' eu zic sa reluam tura si in realitate :lol: (imediat ce mai reparam pe ici pe colo :hurt: )

Editat de cernunos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricand doriti... Abia mi-au sosit crampoanele noi, am schimbat manetele de farna si ambreiaj rupte la iesirile anterioare, asa ca mergem oriunde, oricand. Deja fac planuri pentru urmatoarea iesire haiduceasca...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o intrebarica mica mica...ce suruburi si piulite a-ti mai starns oameni buni ca mi-e frica sa mai merg pe strada.prima oara s-a desfacut cablul de la kilometraj in timp ce mergeam linistit pe soselele romaniei,am gasit doua suruburi lipsa se la carene..unul de la spate si unul de la fatza si aud cateva sunete suspecte si scartaieli dubioase :hurt:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricand doriti... Abia mi-au sosit crampoanele noi, am schimbat manetele de farna si ambreiaj rupte la iesirile anterioare, asa ca mergem oriunde, oricand. Deja fac planuri pentru urmatoarea iesire haiduceasca...

 

Salutare.

Cu ce ai incaltat-o ?

Pareri despre Mitas C 02 ?

Mitas E 07 ?

Dunlop TrialMAX ?

 

 

:hurt: Multumesc

Mesaj completat

Oricand doriti... Abia mi-au sosit crampoanele noi, am schimbat manetele de farna si ambreiaj rupte la iesirile anterioare, asa ca mergem oriunde, oricand. Deja fac planuri pentru urmatoarea iesire haiduceasca...

CATEVA EXEMPLIFICARI

post-28174-1284310655_thumb.jpg

post-28174-1284310666_thumb.jpg

post-28174-1284310691_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

C02 e pt motorete de cross de juniori. 65 si 80cc. Nu are ce cauta pe vaci de 200+kg. Verifica indicele de greutate al cauciucului.

 

pakt, era un profil standrd si bun :hurt:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai pentru vaci nici nu exista notiune de CROSS sa fim bine intelesi. Totul este un compromis aici.

Gasesti cel mult un enduro 3 gen SAHARA (foto)

post-28174-1284366787_thumb.jpg

Editat de red bandit
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

C02 e pt motorete de cross de juniori. 65 si 80cc. Nu are ce cauta pe vaci de 200+kg. Verifica indicele de greutate al cauciucului.

 

 

C02 de la Mitas exista si la dimensiunea 130/80/17. Ma indoiesc ca o astfel de dimensiune se pune la motocicletele de 65 si 80 cc de la juniori. Eu zic sa te documentezi inainte de a posta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

C02 de la Mitas exista si la dimensiunea 130/80/17. Ma indoiesc ca o astfel de dimensiune se pune la motocicletele de 65 si 80 cc de la juniori. Eu zic sa te documentezi inainte de a posta.

 

Mda. Asa e. Vad ca are un indice de greutate corespunzator. 65 pt 130/80/17 si 71 pt 110/100/18. Pe site-ul oficial spune ca este destinat rotilor spate de cross si atasurilor (sidecar).

Vorbesc acum din experienta personala. In urma cu vreo trei ani, mi-am montat un C02 130/80/17 pe a mea XTZ 660. A fost o catastrofa. Atat pe asfalt cat si in offroad. Atat la viteze mari cat si la viteze mici. Spatele motoretei dansa lateral atat in curbe cat si in linie dreapta. Asta din cauza caramelelor cauciucului. Chiar daca sunt relativ dese, sunt atat de inalte si au un cauciuc atat de moale (StoneKing scrie pe cauciuc) incat pur si simplu se indoiau sub greutatea motoretei. Si daca patea chestia asta cu Tenere, cu atat mai mult se va intampla pe o AT, care e ceva mai grea decat Tenere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

C02 de la Mitas exista si la dimensiunea 130/80/17. Ma indoiesc ca o astfel de dimensiune se pune la motocicletele de 65 si 80 cc de la juniori. Eu zic sa te documentezi inainte de a posta.

Multumesc, dar nu am vrut sa mai intervin cu specificatia indicelui de incarcare 65. :moron:

Omul si-a spus parerea. oricum cred ca ma orientez spre E 09 sau SAHARA ENDURO 3

Editat de red bandit
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc, dar nu am vrut sa mai intervin cu specificatia indicelui de incarcare 65. :moron:

Omul si-a spus parerea. oricum cred ca ma orientez spre E 09 sau SAHARA ENDURO 3

 

Metzeler Karoo, Michelin Desert, TKC 80....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TKC80 este o anvelopa foarte buna, dar nu tocmai ieftina. Se comporta admirabil pe asfalt, drum forestier, noroi, nisip. Mircea Leschian a avut ocazia sa se dea pe dunele din Maroc cu TKC si a ramas profund impresionat. Eu am avut ocazia sa merg pe asfalt, pamant ud si uscat, drum forestier cu piatra si comportamentul e mai mult decat OK. E drept ca la un noroi exagerat nu face fata, dar ca si o anvelopa polivalenta eu o recomand cu caldura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Mda. Asa e. Vad ca are un indice de greutate corespunzator. 65 pt 130/80/17 si 71 pt 110/100/18. Pe site-ul oficial spune ca este destinat rotilor spate de cross si atasurilor (sidecar).

Vorbesc acum din experienta personala. In urma cu vreo trei ani, mi-am montat un C02 130/80/17 pe a mea XTZ 660. A fost o catastrofa. Atat pe asfalt cat si in offroad. Atat la viteze mari cat si la viteze mici. Spatele motoretei dansa lateral atat in curbe cat si in linie dreapta. Asta din cauza caramelelor cauciucului. Chiar daca sunt relativ dese, sunt atat de inalte si au un cauciuc atat de moale (StoneKing scrie pe cauciuc) incat pur si simplu se indoiau sub greutatea motoretei. Si daca patea chestia asta cu Tenere, cu atat mai mult se va intampla pe o AT, care e ceva mai grea decat Tenere.

 

Acum un an am mers impreuna cu un alt forumist (@lupu_sui) aprox. 1000 de km prin tara, pe tot felul de drumuri (50% asfalt). El avea C-02 pe spate la Africa Twin-ul lui de 650. In interior avea atat camera cat si o guma de motocicleta sport de 16, pentru a il proteja de orice pene. A rulat fara probleme cu C-02-ul, care era nou la montare.

Acum o saptamana, am mers cu un XT660R (btw, o motocicleta bestiala comparativ cu sora XT660X, pe care o urasc) de la Craiova la Ranca, exclusiv pe asfalt. Cam 120 de km. La fel, pe sosea, nici o problema, desi avea presiune de strada. Recunosc ca nici nu m-am dat prea tare la ea, nefiind a mea. Maxim 120 kmh si inclinarile doar la nivel decent.

Din ce am observat eu, C-02 -urile sunt folosite destul de des la vaci (pe la EndurRoMania multi opteaza pentru ele), au un profil suficient de agresiv, compozitia este destul de tare incat nu se uzeaza f. repede (daca nu ma insel, sunt gume pentru piatra) si totul la un pret destul de ieftin.

 

TKC80 este o anvelopa foarte buna, dar nu tocmai ieftina. Se comporta admirabil pe asfalt, drum forestier, noroi, nisip. Mircea Leschian a avut ocazia sa se dea pe dunele din Maroc cu TKC si a ramas profund impresionat. Eu am avut ocazia sa merg pe asfalt, pamant ud si uscat, drum forestier cu piatra si comportamentul e mai mult decat OK. E drept ca la un noroi exagerat nu face fata, dar ca si o anvelopa polivalenta eu o recomand cu caldura.

Cel mai greu la TKC este demontatul. Sunt gume f. tari. M-am chinuit ceva la un Transalp 650 cu ele si am abandonat demontarea, mergand la o vulcanizare. Asta si fiindca nu aveam protectii din acelea de plastic si proprietarul nu dorea sa zgarie janta excesiv.As mai trece la leviere? Mai mult ca sigur ca da, dar probabil as cumpara si eu protectii pentru janta fiindca pui mai multa forta in joc atunci cand lucrezi cu TKC-urile. Levierele sunt unele standard de la Louis, de 27 cm.

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce am observat eu, C-02 -urile sunt folosite destul de des la vaci (pe la EndurRoMania multi opteaza pentru ele), au un profil suficient de agresiv, compozitia este destul de tare incat nu se uzeaza f. repede (daca nu ma insel, sunt gume pentru piatra) si totul la un pret destul de ieftin.

 

 

Eu stiu ca la piatra trebuie cauciuc moale. Imi amintesc ca la C02 indoiam caramelele cu mana. Or fi cu mai multe compozitii si am nimerit eu unul mai moale. Cine stie... L-am purtat doar o tura (aprox 300 km) si, pe urma, am revenit la E09.

TKC80 sau Karoo vreau si eu dar deh.... finantele...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna tuturor sunt un posesor de Ta si vreau sa trec la AT este vreun club sau undeva unde pot citi mai multe ceva site dedicat posesorilor de AT din romania multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca vrei sa citesti despre ele, ia manualul de raparatii. Il citesti doar ca sa vezi cum e facuta o Afrikana, ca ma indoiesc ca o sa o strici in asa hal incat sa mai ai nevoie de manual. E greu sa apuci sa vezi una demontata. Daca vrei un site care sa te convinga sa iti iei Afrikana, intra la Yamaha... :moron: Sau la pagina cu preturile de service si piese la Bmw. Daca ai TA, atunci stii bine ca Honda e Honda. Nu pot decat sa te felicit pentru initiativa ta, nu te sfatuiesc sa iti cumperi una daca nu esti suficient de fortos sa o stapanesti si in teren, sau daca vrei un consum modest. E gurmanda, grea in draci, nasol de pilotat in teren, dar nimik nu se compara cu ea. Daca vrei sa te dai cu una sa vezi cum e, treci pe la mine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai pentru vaci nici nu exista notiune de CROSS sa fim bine intelesi. Totul este un compromis aici.

Gasesti cel mult un enduro 3 gen SAHARA (foto)

Eu va recomand ceva la fel de bun ca Sahara 3, noul Heidenau k60 de la Maxi Scooter - Sag, (linga Timisoara).

Noul model are si o banda centrala pentru a-i spori durabilitatea la uzul combinat.

 

post-4028-1284542110_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu va recomand ceva la fel de bun ca Sahara 3, noul Heidenau k60 de la Maxi Scooter - Sag, (linga Timisoara).

Noul model are si o banda centrala pentru a-i spori durabilitatea la uzul combinat.

 

post-4028-1284542110_thumb.jpg

Acelasi cauciuc se poate lua mai eftin din ungaria Debretin pt cine are posibilitatea sa merga vezi pe net

r 17.hu

Mesaj completat

Pai daca vrei sa citesti despre ele, ia manualul de raparatii. Il citesti doar ca sa vezi cum e facuta o Afrikana, ca ma indoiesc ca o sa o strici in asa hal incat sa mai ai nevoie de manual. E greu sa apuci sa vezi una demontata. Daca vrei un site care sa te convinga sa iti iei Afrikana, intra la Yamaha... :D Sau la pagina cu preturile de service si piese la Bmw. Daca ai TA, atunci stii bine ca Honda e Honda. Nu pot decat sa te felicit pentru initiativa ta, nu te sfatuiesc sa iti cumperi una daca nu esti suficient de fortos sa o stapanesti si in teren, sau daca vrei un consum modest. E gurmanda, grea in draci, nasol de pilotat in teren, dar nimik nu se compara cu ea. Daca vrei sa te dai cu una sa vezi cum e, treci pe la mine...

Multam de invitatie dar Prahova este cam departe cat despre stapaneala la cele 120 de Kg ale mele Ta mi se pare cam finut :lol: si da ai dreptate si stiu ce insemna HONDA THE POWER OF DREAMS :moron: :D

Editat de vlady_80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:moron:) Pai inseamna ca suntem la aceeashi categorie, ca si eu tot pe acolo invart kilogramele. Cat despre dinstanta, ce sa zic... o scurtam noi cumva. Poate o mai punem de o intrunire cat e vremea frumoasa, pe la Brasov-Fagaras...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...