pedros Postat Septembrie 9, 2010 Share Postat Septembrie 9, 2010 (editat) Ultima serie de pozne. http://picasaweb.google.com/pedrosalamos/Partea2# Editat Septembrie 9, 2010 de pedros Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Septembrie 10, 2010 Share Postat Septembrie 10, 2010 Domnilor, a fost super din cite am vazut si normal aceleasi regrete ca factorul distanta/timp mi-a stat impotriva. Pacat de endureala pierduta, dar mai ales de intilnirea cu voi. Ramane pe data viitoare. ps. daca a ramas cumva un tricou XXL sau macar XL il puteti trimite postal cu plata prin ramburs? Suciu Calin 400130 Voltaire nr. 6 Cluj Napoca, jud Cluj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Septembrie 10, 2010 Share Postat Septembrie 10, 2010 Un video mic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mudrea Postat Septembrie 10, 2010 Share Postat Septembrie 10, 2010 Super tura si organizarea excelenta! M-am simtit extraordinar printre oameni extraordinari! Atasez si traseul inregistrat pe GPS ca sa putem reface oricand virtual tura in Google Earth: Lacul_Vulturilor_2010.zip Mihnea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cernunos Postat Septembrie 10, 2010 Share Postat Septembrie 10, 2010 (editat) ... sa putem reface oricand virtual tura in Google Earth: da' eu zic sa reluam tura si in realitate (imediat ce mai reparam pe ici pe colo ) Editat Septembrie 10, 2010 de cernunos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Septembrie 10, 2010 Share Postat Septembrie 10, 2010 Oricand doriti... Abia mi-au sosit crampoanele noi, am schimbat manetele de farna si ambreiaj rupte la iesirile anterioare, asa ca mergem oriunde, oricand. Deja fac planuri pentru urmatoarea iesire haiduceasca... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece_ursi Postat Septembrie 12, 2010 Share Postat Septembrie 12, 2010 o intrebarica mica mica...ce suruburi si piulite a-ti mai starns oameni buni ca mi-e frica sa mai merg pe strada.prima oara s-a desfacut cablul de la kilometraj in timp ce mergeam linistit pe soselele romaniei,am gasit doua suruburi lipsa se la carene..unul de la spate si unul de la fatza si aud cateva sunete suspecte si scartaieli dubioase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Septembrie 12, 2010 Share Postat Septembrie 12, 2010 Oricand doriti... Abia mi-au sosit crampoanele noi, am schimbat manetele de farna si ambreiaj rupte la iesirile anterioare, asa ca mergem oriunde, oricand. Deja fac planuri pentru urmatoarea iesire haiduceasca... Salutare. Cu ce ai incaltat-o ? Pareri despre Mitas C 02 ? Mitas E 07 ? Dunlop TrialMAX ? Multumesc Mesaj completat Oricand doriti... Abia mi-au sosit crampoanele noi, am schimbat manetele de farna si ambreiaj rupte la iesirile anterioare, asa ca mergem oriunde, oricand. Deja fac planuri pentru urmatoarea iesire haiduceasca... CATEVA EXEMPLIFICARI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 12, 2010 Share Postat Septembrie 12, 2010 C02 e pt motorete de cross de juniori. 65 si 80cc. Nu are ce cauta pe vaci de 200+kg. Verifica indicele de greutate al cauciucului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cernunos Postat Septembrie 13, 2010 Share Postat Septembrie 13, 2010 C02 e pt motorete de cross de juniori. 65 si 80cc. Nu are ce cauta pe vaci de 200+kg. Verifica indicele de greutate al cauciucului. pakt, era un profil standrd si bun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Septembrie 13, 2010 Share Postat Septembrie 13, 2010 (editat) Pai pentru vaci nici nu exista notiune de CROSS sa fim bine intelesi. Totul este un compromis aici. Gasesti cel mult un enduro 3 gen SAHARA (foto) Editat Septembrie 13, 2010 de red bandit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Septembrie 13, 2010 Share Postat Septembrie 13, 2010 Mitas E09 m-a scos din toate noroaiele. E fantastic pe forestiere. http://i113.photobucket.com/albums/n223/fano1/IMG_4232.jpg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Africanu Postat Septembrie 13, 2010 Share Postat Septembrie 13, 2010 Conti TKC 80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Septembrie 13, 2010 Share Postat Septembrie 13, 2010 C02 e pt motorete de cross de juniori. 65 si 80cc. Nu are ce cauta pe vaci de 200+kg. Verifica indicele de greutate al cauciucului. C02 de la Mitas exista si la dimensiunea 130/80/17. Ma indoiesc ca o astfel de dimensiune se pune la motocicletele de 65 si 80 cc de la juniori. Eu zic sa te documentezi inainte de a posta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 14, 2010 Share Postat Septembrie 14, 2010 C02 de la Mitas exista si la dimensiunea 130/80/17. Ma indoiesc ca o astfel de dimensiune se pune la motocicletele de 65 si 80 cc de la juniori. Eu zic sa te documentezi inainte de a posta. Mda. Asa e. Vad ca are un indice de greutate corespunzator. 65 pt 130/80/17 si 71 pt 110/100/18. Pe site-ul oficial spune ca este destinat rotilor spate de cross si atasurilor (sidecar). Vorbesc acum din experienta personala. In urma cu vreo trei ani, mi-am montat un C02 130/80/17 pe a mea XTZ 660. A fost o catastrofa. Atat pe asfalt cat si in offroad. Atat la viteze mari cat si la viteze mici. Spatele motoretei dansa lateral atat in curbe cat si in linie dreapta. Asta din cauza caramelelor cauciucului. Chiar daca sunt relativ dese, sunt atat de inalte si au un cauciuc atat de moale (StoneKing scrie pe cauciuc) incat pur si simplu se indoiau sub greutatea motoretei. Si daca patea chestia asta cu Tenere, cu atat mai mult se va intampla pe o AT, care e ceva mai grea decat Tenere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Septembrie 14, 2010 Share Postat Septembrie 14, 2010 (editat) C02 de la Mitas exista si la dimensiunea 130/80/17. Ma indoiesc ca o astfel de dimensiune se pune la motocicletele de 65 si 80 cc de la juniori. Eu zic sa te documentezi inainte de a posta. Multumesc, dar nu am vrut sa mai intervin cu specificatia indicelui de incarcare 65. Omul si-a spus parerea. oricum cred ca ma orientez spre E 09 sau SAHARA ENDURO 3 Editat Septembrie 14, 2010 de red bandit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 14, 2010 Share Postat Septembrie 14, 2010 Multumesc, dar nu am vrut sa mai intervin cu specificatia indicelui de incarcare 65. Omul si-a spus parerea. oricum cred ca ma orientez spre E 09 sau SAHARA ENDURO 3 Metzeler Karoo, Michelin Desert, TKC 80.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Septembrie 14, 2010 Share Postat Septembrie 14, 2010 TKC80 este o anvelopa foarte buna, dar nu tocmai ieftina. Se comporta admirabil pe asfalt, drum forestier, noroi, nisip. Mircea Leschian a avut ocazia sa se dea pe dunele din Maroc cu TKC si a ramas profund impresionat. Eu am avut ocazia sa merg pe asfalt, pamant ud si uscat, drum forestier cu piatra si comportamentul e mai mult decat OK. E drept ca la un noroi exagerat nu face fata, dar ca si o anvelopa polivalenta eu o recomand cu caldura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Septembrie 14, 2010 Share Postat Septembrie 14, 2010 (editat) Mda. Asa e. Vad ca are un indice de greutate corespunzator. 65 pt 130/80/17 si 71 pt 110/100/18. Pe site-ul oficial spune ca este destinat rotilor spate de cross si atasurilor (sidecar).Vorbesc acum din experienta personala. In urma cu vreo trei ani, mi-am montat un C02 130/80/17 pe a mea XTZ 660. A fost o catastrofa. Atat pe asfalt cat si in offroad. Atat la viteze mari cat si la viteze mici. Spatele motoretei dansa lateral atat in curbe cat si in linie dreapta. Asta din cauza caramelelor cauciucului. Chiar daca sunt relativ dese, sunt atat de inalte si au un cauciuc atat de moale (StoneKing scrie pe cauciuc) incat pur si simplu se indoiau sub greutatea motoretei. Si daca patea chestia asta cu Tenere, cu atat mai mult se va intampla pe o AT, care e ceva mai grea decat Tenere. Acum un an am mers impreuna cu un alt forumist (@lupu_sui) aprox. 1000 de km prin tara, pe tot felul de drumuri (50% asfalt). El avea C-02 pe spate la Africa Twin-ul lui de 650. In interior avea atat camera cat si o guma de motocicleta sport de 16, pentru a il proteja de orice pene. A rulat fara probleme cu C-02-ul, care era nou la montare. Acum o saptamana, am mers cu un XT660R (btw, o motocicleta bestiala comparativ cu sora XT660X, pe care o urasc) de la Craiova la Ranca, exclusiv pe asfalt. Cam 120 de km. La fel, pe sosea, nici o problema, desi avea presiune de strada. Recunosc ca nici nu m-am dat prea tare la ea, nefiind a mea. Maxim 120 kmh si inclinarile doar la nivel decent. Din ce am observat eu, C-02 -urile sunt folosite destul de des la vaci (pe la EndurRoMania multi opteaza pentru ele), au un profil suficient de agresiv, compozitia este destul de tare incat nu se uzeaza f. repede (daca nu ma insel, sunt gume pentru piatra) si totul la un pret destul de ieftin. TKC80 este o anvelopa foarte buna, dar nu tocmai ieftina. Se comporta admirabil pe asfalt, drum forestier, noroi, nisip. Mircea Leschian a avut ocazia sa se dea pe dunele din Maroc cu TKC si a ramas profund impresionat. Eu am avut ocazia sa merg pe asfalt, pamant ud si uscat, drum forestier cu piatra si comportamentul e mai mult decat OK. E drept ca la un noroi exagerat nu face fata, dar ca si o anvelopa polivalenta eu o recomand cu caldura. Cel mai greu la TKC este demontatul. Sunt gume f. tari. M-am chinuit ceva la un Transalp 650 cu ele si am abandonat demontarea, mergand la o vulcanizare. Asta si fiindca nu aveam protectii din acelea de plastic si proprietarul nu dorea sa zgarie janta excesiv.As mai trece la leviere? Mai mult ca sigur ca da, dar probabil as cumpara si eu protectii pentru janta fiindca pui mai multa forta in joc atunci cand lucrezi cu TKC-urile. Levierele sunt unele standard de la Louis, de 27 cm. Editat Septembrie 14, 2010 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 14, 2010 Share Postat Septembrie 14, 2010 Din ce am observat eu, C-02 -urile sunt folosite destul de des la vaci (pe la EndurRoMania multi opteaza pentru ele), au un profil suficient de agresiv, compozitia este destul de tare incat nu se uzeaza f. repede (daca nu ma insel, sunt gume pentru piatra) si totul la un pret destul de ieftin. Eu stiu ca la piatra trebuie cauciuc moale. Imi amintesc ca la C02 indoiam caramelele cu mana. Or fi cu mai multe compozitii si am nimerit eu unul mai moale. Cine stie... L-am purtat doar o tura (aprox 300 km) si, pe urma, am revenit la E09. TKC80 sau Karoo vreau si eu dar deh.... finantele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Septembrie 14, 2010 Share Postat Septembrie 14, 2010 Buna tuturor sunt un posesor de Ta si vreau sa trec la AT este vreun club sau undeva unde pot citi mai multe ceva site dedicat posesorilor de AT din romania multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Septembrie 14, 2010 Share Postat Septembrie 14, 2010 Pai daca vrei sa citesti despre ele, ia manualul de raparatii. Il citesti doar ca sa vezi cum e facuta o Afrikana, ca ma indoiesc ca o sa o strici in asa hal incat sa mai ai nevoie de manual. E greu sa apuci sa vezi una demontata. Daca vrei un site care sa te convinga sa iti iei Afrikana, intra la Yamaha... Sau la pagina cu preturile de service si piese la Bmw. Daca ai TA, atunci stii bine ca Honda e Honda. Nu pot decat sa te felicit pentru initiativa ta, nu te sfatuiesc sa iti cumperi una daca nu esti suficient de fortos sa o stapanesti si in teren, sau daca vrei un consum modest. E gurmanda, grea in draci, nasol de pilotat in teren, dar nimik nu se compara cu ea. Daca vrei sa te dai cu una sa vezi cum e, treci pe la mine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 Pai pentru vaci nici nu exista notiune de CROSS sa fim bine intelesi. Totul este un compromis aici.Gasesti cel mult un enduro 3 gen SAHARA (foto) Eu va recomand ceva la fel de bun ca Sahara 3, noul Heidenau k60 de la Maxi Scooter - Sag, (linga Timisoara). Noul model are si o banda centrala pentru a-i spori durabilitatea la uzul combinat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 (editat) Eu va recomand ceva la fel de bun ca Sahara 3, noul Heidenau k60 de la Maxi Scooter - Sag, (linga Timisoara).Noul model are si o banda centrala pentru a-i spori durabilitatea la uzul combinat. Acelasi cauciuc se poate lua mai eftin din ungaria Debretin pt cine are posibilitatea sa merga vezi pe net r 17.hu Mesaj completat Pai daca vrei sa citesti despre ele, ia manualul de raparatii. Il citesti doar ca sa vezi cum e facuta o Afrikana, ca ma indoiesc ca o sa o strici in asa hal incat sa mai ai nevoie de manual. E greu sa apuci sa vezi una demontata. Daca vrei un site care sa te convinga sa iti iei Afrikana, intra la Yamaha... Sau la pagina cu preturile de service si piese la Bmw. Daca ai TA, atunci stii bine ca Honda e Honda. Nu pot decat sa te felicit pentru initiativa ta, nu te sfatuiesc sa iti cumperi una daca nu esti suficient de fortos sa o stapanesti si in teren, sau daca vrei un consum modest. E gurmanda, grea in draci, nasol de pilotat in teren, dar nimik nu se compara cu ea. Daca vrei sa te dai cu una sa vezi cum e, treci pe la mine... Multam de invitatie dar Prahova este cam departe cat despre stapaneala la cele 120 de Kg ale mele Ta mi se pare cam finut si da ai dreptate si stiu ce insemna HONDA THE POWER OF DREAMS Editat Septembrie 15, 2010 de vlady_80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 ) Pai inseamna ca suntem la aceeashi categorie, ca si eu tot pe acolo invart kilogramele. Cat despre dinstanta, ce sa zic... o scurtam noi cumva. Poate o mai punem de o intrunire cat e vremea frumoasa, pe la Brasov-Fagaras... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.