sherky Postat Noiembrie 21, 2010 Share Postat Noiembrie 21, 2010 @Africanu eu am spus doar ca nu se merita banii aia pe motoreta din moment ce iti poti face singur carenaj din fibra de sticla/kevlar ... muult mai ieftin ... la fel si cu lazile laterale din aluminiu ... sunt 2 thread-uri pe tema asta degeaba ... cu max 100 Eur iti faci cutii ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Africanu Postat Noiembrie 21, 2010 Share Postat Noiembrie 21, 2010 @ Sherky INCA o data !!!! Daca vreau sa mananc mere, NU cumpar lubenita. Africanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Noiembrie 21, 2010 Share Postat Noiembrie 21, 2010 In traducere libera inseamna ca niste carene de carbon de la Boano nu se compara cu niste carene de fibra de sticla home-made, chiar daca acestea din urma ies la bani mai putini. La fel cu coburii de aluminiu. Inca nu am vazut niste coburi mai rezistenti si mai usori decat cei de la Touratech. Tot ce am vazut home-made fie erau fragili, fie erau mai grei, fie erau mai urati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Africanu Postat Noiembrie 21, 2010 Share Postat Noiembrie 21, 2010 @ Cstelia Merci, se pare ca totusi am fost de inteles, daca se vrea.... Africanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Noiembrie 21, 2010 Share Postat Noiembrie 21, 2010 @ Cstelia Merci, se pare ca totusi am fost de inteles, daca se vrea.... Africanu Ne-ai spart cu lubemerele tale. Tu ai da 7000 e pe o africana ? da sau nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Noiembrie 22, 2010 Share Postat Noiembrie 22, 2010 Eu as da, daca as avea banii si daca motocicleta ar merita. Daca stau sa fac un calcul cat a costat motocicleta mea si cat am mai bagat in ea in cei 4 ani de cand o am... Si ma refer aici nu la consumabile sau reparatii ci strict la chestii aftermarket. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Noiembrie 22, 2010 Share Postat Noiembrie 22, 2010 Eu as da, daca as avea banii si daca motocicleta ar merita. Daca stau sa fac un calcul cat a costat motocicleta mea si cat am mai bagat in ea in cei 4 ani de cand o am... Si ma refer aici nu la consumabile sau reparatii ci strict la chestii aftermarket. Nu era vorba de tine Cristache, Ii daceam dreptate lui @Serki ptr ca el se referea la costuri.El merge zilnic cu vaca la munca, dealtfel ca si mine, de ce mi-as face motoreta ca in poza ilustrata mai sus?, ca sa ma duc pe plaja la Mamaia si sa zic ca sunt in Maroc?. Tu esti singurul ca ti-ai permis sa faci un upgrade. Mai sti pe cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Africanu Postat Noiembrie 22, 2010 Share Postat Noiembrie 22, 2010 @Pedros As intelege daca se ia Sherky de mine, si asta DOAR in cazul ca nu a inteles ce si CUM am spus. Ce am vrut sa spun este, acele piese din fibra de carbon le cumperi (daca te tine buzunarul) ptr ca acel cineva crede ca are nevoie de ele. Si, exact cum ai spus si tu, ma duc sa stau la Mamaia sa fac posing, dar "vand pozele" ca fiind facute la Kunta Kinte acasa. Deci , in esenta ai inteles ce am spus, dar de ce te-ai suparat? Cred ca Sherky e destul de matur ca sa se apere verbal singur. De altfel, cu asemenea discutii nu merita sa distrugem tonul bun si amical din aceasta parte a forumului. Ce zici? Africanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Noiembrie 22, 2010 Share Postat Noiembrie 22, 2010 Apropo de buzunar, si kitul meu de lant e "gata" DID-ul te da pe spate cu pretul, dar oferta Reghina e convenabila: http://www.louis.de/_4076c5e2a04159bcebbfd...x=9&cmd.y=6 Pe mine nici un kit (DID) nu m-a tinut mai mult de 25 de mii, a mai pus cineva Reghina? La ce sa ma astept? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Noiembrie 22, 2010 Share Postat Noiembrie 22, 2010 (editat) Al meu Regina a ajuns la limita la 23.000. Mai trag de el 1000km dar cam atat... NU ma pot lauda ca l-am intretinut excesiv Editat Noiembrie 22, 2010 de Bulinu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Noiembrie 22, 2010 Share Postat Noiembrie 22, 2010 Tu esti singurul ca ti-ai permis sa faci un upgrade. Mai sti pe cineva? Mai sunt, doar ca eu sunt singurul care recunosc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherky Postat Noiembrie 22, 2010 Share Postat Noiembrie 22, 2010 (editat) @Africanu Nu ma iau de nimeni man ... eu doar am spus ca sunt variante mai simple la carboane si ca nu prea face banii motoreta aia ... evident ca cine isi permite cumpara orice ... poate chiar si cutii Zega (banuiesc ca se cunoaste pretul pe set) si mai stiu eu ce alte trasnai ... oare pe cine ar deranja sa detina asa ceva?: Editat Noiembrie 22, 2010 de sherky Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Noiembrie 22, 2010 Share Postat Noiembrie 22, 2010 Uite cine vorbea de up-grade la moto... Proiectoare pe led, muzica, statie cu boxe si subwoofer... Acum sa nu te superi, ca nu faceam misto. Daca nu erai tu cu orchestra, nu aveam muzica la intrunire. Ideea e ca fiecare vrea sa faca ceva diferit la motorul lui, si de preferinta cu cat mai putini bani. Nu poti sa compari o carena Boano din kevlar cu una facuta de tine in garaj din fibra. Arata identic poate, dar la prima tranta, a ta e praf. Si nu stiu cati din voi s-au jucat cu fibra de sticla, si nu ma refer la chitul acela la cutie, ci la panza de fibra, rasina, matrite... E munca multa, si de obicei costa mai mult decat daca o cumperi gata facuta. Nu am vrut sa starnesc certuri aici. Dar oricine intra pe site la Boano si vede ce pret au piesele respective si face un calcul rapid o sa imi dea dreptate. Si sa nu mai spun ca nu am luat in calcul cheltuielile de expeditie. Furca de pe motorul acela e si ea o gramada de bani. Pe langa asta mai trebuiesc multe piese schimbare, cum sunt furtunele de frana de ex, roata de fatza, jugurile, ghidonul, bordul, instrumentele... Apoi, revervoarele suplimentare, saua cu gel... Toate astea costa mai mult decat pretul cerut pe motorul despre care vorbim. Acum nu stiu daca omul a facut motorul a se dea cu el pe Magheru al lor, sau a bagat-o la vreun raliu. Conteaza mai putin. Si nu cred ca o sa o cumpere cineva care vrea o africana, ci acel motociclist care o vrea tocmai pentru scopul pentru care a fost creata motocicleta asta. Pentru ca orice motor de raliu trebuie sa indeplineasca niste standarde de calitate si siguranta. Nu te lasa nimeni sa alergi la o cursa cu o motocicleta care nu e 100% sigura, si facuta cu piese dedicate. Asa ca nu va mai certati degeaba, si sa nu mai aud nimik de pepeni, ca mi-e o pofta de mor... Mai bine pregatiti motoarele de iarna, cu gume de sezon si lanturi sau cuie in gume. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherky Postat Noiembrie 23, 2010 Share Postat Noiembrie 23, 2010 Motoreta respectiva si inca vreo 3 un pic mai bine preparate sunt de vanzare pe site-ul Boano si pe moto.it .... cea mai scumpa e 11000 de europeni ... http://www.moto.it/moto-usate/honda/africa...tml?d=1&o=1 ... iar daca vrea careva sa modifice cate ceva la africana si duce lispa de idei, se poate inspira oricand de aici: http://stormforce8.smugmug.com/Motorcycles - probabil cea mai completa galerie de fotografii cu africane modificate si nu numai ... ca tot vorbea Boieru' de lanturi si pregatiri de iarna : http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=296207 si http://www.ukgser.com/forums/showthread.php?t=215086 ... bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Noiembrie 23, 2010 Share Postat Noiembrie 23, 2010 La 11000 de euro . . . . plec cu Africa mea in turul Africii ! Sunt frumoase , sunt foarte bune . . . . dar daca nu ai cum si unde sa scoti untul din ele , nu-si merita banii . Parerea mea ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neagu Postat Noiembrie 23, 2010 Share Postat Noiembrie 23, 2010 Apropo de buzunar, si kitul meu de lant e "gata" DID-ul te da pe spate cu pretul, dar oferta Reghina e convenabila:http://www.louis.de/_4076c5e2a04159bcebbfd...x=9&cmd.y=6 Pe mine nici un kit (DID) nu m-a tinut mai mult de 25 de mii, a mai pus cineva Reghina? La ce sa ma astept? La banii astia cred ca imi iau si eu unul,dar mai astept poate de sarbatori mai apar ceva reduceri si la D.I.D. Reghina am avut la Pegaso si am mers vreo 12000 si nu am vazut uzura,adica a trebuit sa il reglez doar de 2 ori. Cred eu ca orice lant ii pui daca il intretii nitel te tine in jurul la 20000.Parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Noiembrie 23, 2010 Share Postat Noiembrie 23, 2010 Modelul cu zale de lantz moto l-am facut si eu. Faza nasoala e ca o sa cam roada din cauciuc. De aceea o sa sudez zalele pe platband de 3 cm, curbat dupa forma gumei. O sa pun poze. Nu ma gandisem la sistemul acesta de prindere cu bride de plastic. Eu ma gandeam sa fac unul cu un cablu de otel care sa treaca prin zalele de la capatul lantului, formand astfel un inel pe marginea anvelopei, pe care sa il intind cu un tenson micut. Varianta cu soricei e mai simpla si mai usor de montat si demontat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Noiembrie 23, 2010 Share Postat Noiembrie 23, 2010 La banii astia cred ca imi iau si eu unul,dar mai astept poate de sarbatori mai apar ceva reduceri si la D.I.D. Reghina am avut la Pegaso si am mers vreo 12000 si nu am vazut uzura,adica a trebuit sa il reglez doar de 2 ori. Cred eu ca orice lant ii pui daca il intretii nitel te tine in jurul la 20000.Parerea mea. Vezi ca ai chiar acum pentru DID un talon de reduceri de 15%parca pe Louis .Eu am comandat deja Reghina. Consider si eu ca diferenta de anduranta e mai mult psihologica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rip_husi Postat Noiembrie 24, 2010 Share Postat Noiembrie 24, 2010 Eu am inca pe motor kitul de lant cu care am cumparat Africana acum 2 ani jumate . Are peste 20000 km facuti de mine ( nu stiu inainte cati a mai facut dar nu era nou ) si pozitia melcului de reglaj e aproximativ ca in prima zi ( am umblat le el numai din cauza unor pene sau cauciucuri schimbate ) . Nu am exagerat cu intretinutul lui dar nici nu am mers numai pe o roata . Banuiala mea e ca o sa ma mai tina inca 20000 km fara probleme . L-am curatat o singura data bine si atunci am vazut ca pe zale scrie DID . Un mester ( nu mai retin cine ) a zis chiar ca ar fi lantul original pus in fabrica , dar e cam greu de crezut . Concluzia mea este ... Consider si eu ca diferenta de anduranta e mai mult psihologica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Noiembrie 24, 2010 Share Postat Noiembrie 24, 2010 pozitia melcului de reglaj e aproximativ ca in prima zi ...doar ca jocul s-a marit cu vreo 10 cm... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Noiembrie 24, 2010 Share Postat Noiembrie 24, 2010 (editat) Eu am inca pe motor kitul de lant cu care am cumparat Africana acum 2 ani jumate . Are peste 20000 km facuti de mine ( nu stiu inainte cati a mai facut dar nu era nou ) si pozitia melcului de reglaj e aproximativ ca in prima zi ( am umblat le el numai din cauza unor pene sau cauciucuri schimbate ) . Nu am exagerat cu intretinutul lui dar nici nu am mers numai pe o roata .Banuiala mea e ca o sa ma mai tina inca 20000 km fara probleme . L-am curatat o singura data bine si atunci am vazut ca pe zale scrie DID . Un mester ( nu mai retin cine ) a zis chiar ca ar fi lantul original pus in fabrica , dar e cam greu de crezut . Concluzia mea este ... Nu am mers nici eu pe o roata cu DID-ul, dar am umblat astia doi ani cit l-am facut praf mai tot timpul incarcat si am facut si mult off-road. Consider insa ca m-ar fi tinut mai mult daca era corect uns si intretinut. Dar sa fiu cinstit, ma asteptam sa ma tina macar 30 mii. Acum am sa vad cit tine Reghina Tocmai l-am reglat pentru ultima data, jocul e mai mare decit normal dar nu mai am ce-i face, intinzatorul e si el la maximum. Cred ca pur si simplu vreau sa mai incerc si altceva, cele doua seturi de DID m-au tinut cam la fel 25 mii. Editat Noiembrie 24, 2010 de Galen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece_ursi Postat Noiembrie 24, 2010 Share Postat Noiembrie 24, 2010 salutare africani.ma poate ajuta cineva cu un tutorial scurt despre cum se poate inaltza telescopul pe spate.prietenii stiu de ce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Africanu Postat Noiembrie 24, 2010 Share Postat Noiembrie 24, 2010 @Zece ursi Daca ai RD 04, o poti inalta cu un telescop de RD 07, fara alte schimbari. Iti aduce ca. 3cm la capatul basculei, masurat inainte-dupa intre punct reper aripa spate si bascula. Dar sa nu uiti!!!!!!!! Se schimba si geometria bicicletei daca nu o inalti analog si pe fata. Daca ai RD 07, Boano, African Queens, ptr bani multi. Si restul de incercari, depinde de cat de muilt tii la siguranta ta. Africanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Noiembrie 24, 2010 Share Postat Noiembrie 24, 2010 lant nu as pune altceva decat did sau tsubaki putin mai ieftine sunt regina si rk,dar si mai slabe daca ai nimerit cartea buna,de ce sa renunti la ea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece_ursi Postat Noiembrie 24, 2010 Share Postat Noiembrie 24, 2010 @Zece ursiDaca ai RD 04, o poti inalta cu un telescop de RD 07, fara alte schimbari. Iti aduce ca. 3cm la capatul basculei, masurat inainte-dupa intre punct reper aripa spate si bascula. Dar sa nu uiti!!!!!!!! Se schimba si geometria bicicletei daca nu o inalti analog si pe fata. Daca ai RD 07, Boano, African Queens, ptr bani multi. Si restul de incercari, depinde de cat de muilt tii la siguranta ta. Africanu e un rd04 si e lasat la maxim jos din spate..vechiul proprietar era cam micutz si a zis ca a lasato el in jos dar atunci nu prea ma interesa cum si ce.am inteles ca se poate inaltza din telescop Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.