Samo Postat Ianuarie 21, 2014 Share Postat Ianuarie 21, 2014 Scuze,de raspunsul tardiv, in mare parte am probleme de estetica, trebuie sa ma bag un pic sa vad cablaraia de la bord ce zice pentru ca pe acolo nu-mi merg din martori: cei de benzina (releul, mufa si pinii nu mai fac, corp comun), cel de neutru, cel de cric (acolo lipseste complet sistemul,dar nu mi-e foarte necesar), trebuie sa rezolv rotile,spitele sunt mega ruginite, sper sa rezolv cu sablare problema, carena spate stanga are lipsa capacul de la cutia de scule (e prinsa o tabla cu nituri). Spun ca trebuie sa verific toata cablaraia de bord pentru ca omul de la care am luat-o a incercat sa treaca pe bord digital s-a bagat in ea,a taiat,a anulat, dupa care s-a plictisit si a lasat-o asa. As mai vrea un cric central, chit ca-l folosesc mai mult pentru servisari,dar e mai usor decat sa facem echilibristica pe cricuri si lemne. A si inca o problemuta: tot trebuie sa umblu la surubul de la relanti (?) ca mi se tot deregleaza turatia, poate lipseste ceva p-acolo; si inca una,era sa uit, as cauta al ta pompa de frana pentru fata pentru ca acutala are rupt suportul pentru oglinda, oglinda vine prinsa pe un suport de ghidon si din cauza suportului imi sta handguardul prea jos si-mi bate vantul in mana, plus ca pompa are gemuletul ala anulat (era matuit si cica de aia l-a anulat, bullshit dupa parerea mea) cu 2 saibe surub si piulita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Ianuarie 21, 2014 Share Postat Ianuarie 21, 2014 Mi s-o pus pata pe asa un ghidon any clue ce marka e, unghiuri samd? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Ianuarie 21, 2014 Share Postat Ianuarie 21, 2014 Mi s-o pus pata pe asa un ghidon any clue ce marka e, unghiuri samd? Mie imi seamana cu ghidonul de Honda Hornet . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Ianuarie 21, 2014 Share Postat Ianuarie 21, 2014 Arata bine.. si cred ca e de 28. Ce bine mi-ar sta si mie unul.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Ianuarie 21, 2014 Share Postat Ianuarie 21, 2014 (editat) Editat Ianuarie 21, 2014 de rul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Ianuarie 21, 2014 Share Postat Ianuarie 21, 2014 Seamana a ghidon de 28. Eu mi am comandat pt tt600r asa ceva, nu stiu daca asta explicit sau ceva similar. Trailtech are 2 variante unul pt cross si unul orientat spre ceva touring. Sunt senzationale ca si calitate si look si lesne la pret detalii aici http://www.trailtech.net/hard-parts/x-bars Daca vreti poate ne strangem mai multi si facem o comanda pt cateva si impartim trasportul. Stiu ca pot fii comandate si din europa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fairplaybiker Postat Ianuarie 21, 2014 Share Postat Ianuarie 21, 2014 Salutare, mai stie cineva ceva de rd04 ala de "dezme-vanzare" ? Pana la urma se dezmembreaza sau se vinde intreaga? Inca astept raspuns ,dar tind sa cred ca mor pune asta sa plătesc impozit pe 4 ani in italia si nu cred ca merita suma depăseste cât ar valora toata motociclete dar sambata sau inceput saptamani viitoare voi sti sigur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Ianuarie 21, 2014 Share Postat Ianuarie 21, 2014 Yes, sir, am in plan,luna viitoare sa incep incet incet s-o echipez cu ce mai trebuie; ai idee ce dimensiuni trebuie burdufurile? ca unde am intrebat au "originale" la 250 si "universale" la 140 si la alea originale nu "au sa-mi dea dimensiuni" asa ca mi-au cerut dimensiuni daca imi comand universale. *am tot uitat sa masor unde vin prinse burdufurile de pahare si sus la jug,nu intreb pe motiv ca sunt comod Telescoapele de africana au diametrul de 43 mm Contacteaza-l pe Andrei de la Kampur Motors (l-am recomandat pt ca vad ca esti in BV, el la fel) Eu nu am ezitat sa dau banii pe burdufuri de calitate, si nu imi pare rau, intru in al treilea an cu ele si sunt perfecte Alea ieftine nu sunt din cauciuc ci dintr-un fel de plastic mai moale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Ianuarie 21, 2014 Share Postat Ianuarie 21, 2014 (editat) Scuze,de raspunsul tardiv, in mare parte am probleme de estetica, trebuie sa ma bag un pic sa vad cablaraia de la bord ce zice pentru ca pe acolo nu-mi merg din martori: cei de benzina (releul, mufa si pinii nu mai fac, corp comun), cel de neutru, cel de cric (acolo lipseste complet sistemul,dar nu mi-e foarte necesar), trebuie sa rezolv rotile,spitele sunt mega ruginite, sper sa rezolv cu sablare problema, carena spate stanga are lipsa capacul de la cutia de scule (e prinsa o tabla cu nituri). Spun ca trebuie sa verific toata cablaraia de bord pentru ca omul de la care am luat-o a incercat sa treaca pe bord digital s-a bagat in ea,a taiat,a anulat, dupa care s-a plictisit si a lasat-o asa. As mai vrea un cric central, chit ca-l folosesc mai mult pentru servisari,dar e mai usor decat sa facem echilibristica pe cricuri si lemne. A si inca o problemuta: tot trebuie sa umblu la surubul de la relanti (?) ca mi se tot deregleaza turatia, poate lipseste ceva p-acolo; si inca una,era sa uit, as cauta al ta pompa de frana pentru fata pentru ca acutala are rupt suportul pentru oglinda, oglinda vine prinsa pe un suport de ghidon si din cauza suportului imi sta handguardul prea jos si-mi bate vantul in mana, plus ca pompa are gemuletul ala anulat (era matuit si cica de aia l-a anulat, bullshit dupa parerea mea) cu 2 saibe surub si piulita. Pentru inceput verifica becurile de la martori. Senzorul de neutral e posibil sa fie uzat, se poate remedia daca ii iei la strung un span din corp, astfel incat contactul sa intre mai mult in motor. Sau dai 15 eur (parca) pe unul nou. Sfatul meu e sa pui senzor la cric, cunosc pe cineva care din cauza senzorului defect, l-a trecut pe direct si la o plecare de pe loc a sfarsit sub un autobuz. In ce priveste rotile te pot ajuta. daca vrei, sa arate asa: discutam pe privat. Cric central nu am. Capac pentru locasul trusei de scule trebuie sa caut si te anunt. Pompa de frana fata nu am. Nu am avut nici pentru prototiptil, dar am pus una cu debit mai mare de la o vitezana Editat Ianuarie 21, 2014 de cstelia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoMax Postat Ianuarie 22, 2014 Share Postat Ianuarie 22, 2014 Telescoapele de africana au diametrul de 43 mm Contacteaza-l pe Andrei de la Kampur Motors (l-am recomandat pt ca vad ca esti in BV, el la fel) Eu nu am ezitat sa dau banii pe burdufuri de calitate, si nu imi pare rau, intru in al treilea an cu ele si sunt perfecte Alea ieftine nu sunt din cauciuc ci dintr-un fel de plastic mai moale Traiti' Merci fain, dau o bere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Ianuarie 22, 2014 Share Postat Ianuarie 22, 2014 Telescoapele de africana au diametrul de 43 mm Contacteaza-l pe Andrei de la Kampur Motors (l-am recomandat pt ca vad ca esti in BV, el la fel) Eu nu am ezitat sa dau banii pe burdufuri de calitate, si nu imi pare rau, intru in al treilea an cu ele si sunt perfecte Alea ieftine nu sunt din cauciuc ci dintr-un fel de plastic mai moale Stiu de Andrei, mi l-a recomandat si Andry, iar din vedere ne cunoastem de pe la Micu' Rossi . Burdufuri din alea plasticoase am avut pe ea si sunt ca dracu, s-au albit, s-au exfoliat, si-au pierdut forma si arata ca dracu, de aia am optat sa le dau jos cand am schimbat uleiul si simerigurile la furca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Ianuarie 27, 2014 Share Postat Ianuarie 27, 2014 Buna dimineata , am urmatoarea problema : caut un posesor de RD04 , in Bucuresti , dispus sa-si lase motocicleta pe mana d-lui Bogdan Harea ptr o " sedinta " de modeling . Scopul final este realizarea suportilor ptr lazile laterale ptr acest tip de Africana . Ptr detalii , va rog sa-mi lasati mesaje in PM . Berea se va da live . Va multumesc anticipat . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyk Postat Ianuarie 27, 2014 Share Postat Ianuarie 27, 2014 dupa grosimea de la baza si sistemul de prindere pare un Renthal Fatbar de 28. Mi s-o pus pata pe asa un ghidon any clue ce marka e, unghiuri samd? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 27, 2014 Share Postat Ianuarie 27, 2014 (editat) Buna dimineata , am urmatoarea problema : caut un posesor de RD04 , in Bucuresti , dispus sa-si lase motocicleta pe mana d-lui Bogdan Harea ptr o " sedinta " de modeling . Scopul final este realizarea suportilor ptr lazile laterale ptr acest tip de Africana . Ptr detalii , va rog sa-mi lasati mesaje in PM . Berea se va da live . Va multumesc anticipat .In plus fata de berea lu Arthur TM vopsesc electrostatic negru mat gratuit toate piesele zgariate, ruginite, mai mici de pe motocicleta, gen comenzi, scarite, cric lateral sau central, suporti de bagaje, portbagaj, scut, etc. Din Buc o ridic cu camionul si o aduc inapoi intr-o saptamana. Sau o pot gazdui pana-n primavera in loc pazit si incalzit. Editat Ianuarie 27, 2014 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 27, 2014 Share Postat Ianuarie 27, 2014 Pai am eu un RD04 in Bucuresti dar e imprastiat prin toata casa. Cred ca e suficient cadrul, subcadrul, carenele laterale, toba si scaritele de pasager ca sa poti modela suportii de valize laterale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Ianuarie 27, 2014 Share Postat Ianuarie 27, 2014 Pai am eu un RD04 in Bucuresti dar e imprastiat prin toata casa. Cred ca e suficient cadrul, subcadrul, carenele laterale, toba si scaritele de pasager ca sa poti modela suportii de valize laterale. As raspunde eu dar nu stiu exact ce are nevoie d-l Bogdan . Sunt sigur ca te va contacta . Poate iese ceva bun . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 27, 2014 Share Postat Ianuarie 27, 2014 (editat) Problema este evacuae, respective toba, care nu cred ca sta in pozitia finala pe motor fara motorul insusi. Altfel poate iesi tot ansamblul mai lat, pt siguranta si nu are rost. Editat Ianuarie 27, 2014 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Ianuarie 27, 2014 Share Postat Ianuarie 27, 2014 Pai am eu un RD04 in Bucuresti dar e imprastiat prin toata casa. Cred ca e suficient cadrul, subcadrul, carenele laterale, toba si scaritele de pasager ca sa poti modela suportii de valize laterale. Intamplator , nu ai suporti de bagaje la ea ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 27, 2014 Share Postat Ianuarie 27, 2014 Toba finala se fixeaza de cadru si de semicadru/codita. De coturile esapamentului e nevoie doar pt crashbar, nu si pt suportii de valize. Am mesterit eu niste suporti de valiza in sensul ca am modificat unii H&B de Tenere. Am valize H&B si d-aia... Acum sunt in faza de vopsire a diverselor fiare si caut un atelier pt sablare. Macar a cadrului ca asta are ascunzisuri mai multe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Ianuarie 29, 2014 Share Postat Ianuarie 29, 2014 pentru curiosi: http://home.arcor.de/xrv1000/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Ianuarie 29, 2014 Share Postat Ianuarie 29, 2014 Din ce inteleg eu (google translate), te costa: 3835 + 7925 + Varadero. Si primesti o mobra departe de a fi noua (chiar daca ei zic ca folosesc "flawless to new used AT parts) si probabil mai putin fiabila decat AT sau decat Varadero. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece_ursi Postat Februarie 2, 2014 Share Postat Februarie 2, 2014 (editat) salut. din pacate se pare ca prioritatea locuintei e deocamdata mai importanta asa ca pot oferi un motor deosebit care nu mi-a facut nici o problema , sper sa ajunga la cineva care a avut cel putin la fel de multa grija de el si poate sa il mai si vad din cand in cand http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-honda-africa%20twin-din-1990-555150.html Editat Februarie 2, 2014 de zece_ursi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Februarie 2, 2014 Share Postat Februarie 2, 2014 salut. din pacate se pare ca prioritatea locuintei e deocamdata mai importanta asa ca pot oferi un motor deosebit care nu mi-a facut nici o problema , sper sa ajunga la cineva care a avut cel putin la fel de multa grija de el si poate sa il mai si vad din cand in cand http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-honda-africa%20twin-din-1990-555150.html Salut, fain motorul, daca te gandesti cumva sa vinzi cutiile si suportii separat, da-mi un semn . Spor la vanzare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece_ursi Postat Februarie 2, 2014 Share Postat Februarie 2, 2014 Salut, fain motorul, daca te gandesti cumva sa vinzi cutiile si suportii separat, da-mi un semn . Spor la vanzare. motorul il dau cu tot cu suporti pt ca sunt de rd04 ..cutiile sunt optionale dar are prioritate cumparatorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Februarie 2, 2014 Share Postat Februarie 2, 2014 Dupa ce te dadusesi wheelie cu el il dadeai mai ieftin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.