boieru' Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 sa inteleg ca Borco nu o sa vina la intrunire? ce piese ii trebuiesc, ca ii mai dau eu de pe a mea, ca vreau sa o mai usurez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 Da ce-au de făcut de nu poate să termine până în iunie? Strunjesc la pilă fiecare piesă care lipseste acum de pe motor ? Şi-a mea a intrat într-un amplu proces de recondiţionare, om vedea ce iese. Încă nu promit participarea la Nădrag, pentru că nu ştiu încă dacă voi avea bani pentru a o strânge la loc până atunci cu toate ce doresc să i le fac . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 la cum tavalesti AT ma intreb de ce nu ti-ai luat ceva mai cheap Dresscode-ul pt. Nadrag, ca numa protoptile aveti in cap Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 Nu am bani de două motociclete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 (editat) Andry, on 27 Feb 2014 - 05:37, said: Andry, on 27 Feb 2014 - 05:37, said: Da ce-au de făcut de nu poate să termine până în iunie? Cred ca s-au uitat la poza de pe pagina anterioara, au vazut pamantul dintre cilindrii si se gandesc daca la ora asta o fi in motor sau nu.De aici dubiile privind termenul limita Editat Februarie 27, 2014 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 Aoleuuu, pe ăla nu l-am văzut. Într-adevăr, problemă mare. Îmi pare rău că nu va putea participa însuşi Borco la Nădrag. Sincere regrete, să-i transmiteţi vă rog ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CipriAT Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 )) eu zic sa il chemati pe asta sa va ajute sa fiti siguri ca ajunge si Borco la Nadrag... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 Bai, ce dracu'.... cum sa nu vina Borco la Nadrag? Pai pana nu trece el vineri dupa amiaza prin parau nu se deschide oficial intalnirea Motorul lui Borco a primit segmenti si semeringuri la supape. Plus niste alte maruntisuri. Mai trebuie aranjata oala de ambreiaj (sau schimbata) si e ready to race. Cred ca s-au uitat la poza de pe pagina anterioara, au vazut pamantul dintre cilindrii si se gandesc daca la ora asta o fi in motor sau nu.De aici dubiile privind termenul limita Pamantul ala e acolo de la intalnirea de la Rasnov 2009 cand Borco a decis intr-o curba sa urmeze o alta trasa decat restul. Din nefericire, trasa aleasa de el trecea peste un deal si un sant, asa ca.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 Bai, ce dracu'.... cum sa nu vina Borco la Nadrag? Pai pana nu trece el vineri dupa amiaza prin parau nu se deschide oficial intalnirea Motorul lui Borco a primit segmenti si semeringuri la supape. Plus niste alte maruntisuri. Mai trebuie aranjata oala de ambreiaj (sau schimbata) si e ready to race. Pamantul ala e acolo de la intalnirea de la Rasnov 2009 cand Borco a decis intr-o curba sa urmeze o alta trasa decat restul. Din nefericire, trasa aleasa de el trecea peste un deal si un sant, asa ca.... Sa inteleg ca il tine pe post de amintire, nu ? Decat "Ready to Race", cred ca se potriveste mai bine lozinca Honda aici - the power of dreams . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neagu Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 perfect am notat data si voi fii prezent cu sau fara familie.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Martie 2, 2014 Share Postat Martie 2, 2014 Motorul lui Borco a primit segmenti si semeringuri la supape. Plus niste alte maruntisuri. Mai trebuie aranjata oala de ambreiaj (sau schimbata) si e ready to race. Printre maruntisuri se numara si refacerea seii. Inainte era ceva greu de imaginat, dupa ce am dat jos musamaua am ramas masca. O combinatie de burete de spalat, cu sarma, sfoara si silicon sanitar. Ca sa nu-l fac de rusine pe cel ce a executat lucrarea nu am sa-i spun numele aici, cine are cap sa judece isi da seama. Asa arata acum, multumita lui Dan din Timisoara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Martie 2, 2014 Share Postat Martie 2, 2014 Cat costa o asemenea sa..poate sa o faca asa fara sa folosesca buretele original.? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Martie 2, 2014 Share Postat Martie 2, 2014 Depinde de cerinte, am vazut ca a facut sei de la tabla in sus... /index.php?/topic/680380-retapitez-scaune-moto/page-34?hl=motodan si Andry si-a trimis saua la el, e prin ultimele poze (cred) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Martie 2, 2014 Share Postat Martie 2, 2014 Si a lui Andry a fost facuta initial la aceeasi gogoserie ca a lui Borco. Am recunoscut tehnica de lucru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Martie 3, 2014 Share Postat Martie 3, 2014 (editat) Let me help you - a facut-o la Darian din Bucuresti. Editat Martie 3, 2014 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Martie 3, 2014 Share Postat Martie 3, 2014 Vad ca Borco pe langa noul look isi tuneaza afrikana, o ajuns la a 2 tinerete deja? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Martie 4, 2014 Share Postat Martie 4, 2014 Nu ti-ai dat seama ca Borco este inca la prima tinerete? El de fapt nu imbatraneste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Martie 4, 2014 Share Postat Martie 4, 2014 Domnilor , recomandati Heidenau K60 scout ? Aveti alte sugestii ptr o Africana ce va sta 60 % pe asfalt si 40 % pe langa . Cu stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Martie 4, 2014 Share Postat Martie 4, 2014 Domnilor , recomandati Heidenau K60 scout ? Aveti alte sugestii ptr o Africana ce va sta 60 % pe asfalt si 40 % pe langa . Cu stima tkc 80 față - mitas e09 pe spate (de menționat că tre să stai pe curu tău dacă e asfaltu ud) k60 e un compromis foarte bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Martie 4, 2014 Share Postat Martie 4, 2014 incearca la timisoara e unul expert acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Martie 4, 2014 Share Postat Martie 4, 2014 cine sa incerce si ce la Timisoara? Si cine e expertul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Africanu Postat Martie 4, 2014 Share Postat Martie 4, 2014 @Arthur TM Timp de 3/4 de an faceam 220km pe zi, ptr a-mi castiga painutele zilnice. 80% din km parcursi pe autostrada, restul drum national. Drumuri noroiase, nimic. Asa s-au adunat partial acesti km. 19.000km parcursi cu un set Heidenau K60 Scout. Pana la urma profil model lubenita, pe spate. Fata ar mai fi mers, dar am schimbat ambele cauciucuri. Aderenta foarte buna atat pe uscat, dar si foarte buna pe asfalt ud. Pot sa-ti recomand acest cauciuc, si pretul este ok. Ralf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Martie 4, 2014 Share Postat Martie 4, 2014 Ralf, din ce scrii tu aici eu trag concluzia ca Heidenau vinde gume bune in Germania si rebuturi in Romania Pentru ca nu subscriu de loc, dar absolut de loc la afirmatia ta, ca are aderenta foarte buna pe ud. Dimpotriva, la mine patina spatele in draci pe asfalt ud Cert este ca eu nu voi mai folosi niciodata Heidenau Nu sunt catastrofale, dar nici nu poti avea mare incredere in ele, mai ales pe asfalt ud, in curbe Iar pe offroad-ul de care intreaba Arthur, profilul este de performanta medie Singura "calitate" este pretul mai mic decat altor marci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Martie 5, 2014 Share Postat Martie 5, 2014 Nicu, depinde si de stilul de pilotaj si de cat de mult folosesti frana spate vs frana de motor. Si mai sunt doua elemente deloc de neglijat: calitatea asfaltului care nu e aceeasi in Germania si in Romania. curatenia drumului. La noi cand ploua e un fel de mazga subtire, nu doar apa, din cauza mizeriei si prafului In plus, Ralf a folosit motorul mult prin zona Padurea Neagra, unde drumul e plin de curbe, aia inseamna ca anvelopa s-a uzat uniform pe mijloc si laterale pastrand o forma rotunda a sectiunii. daca anvelopa se uzeaza in timp mult pe mijloc sectiunea tinde sa capete o forma patrata, iar atunci cand apleci motorul pe o curba (adica ai muchia patratului in contact cu asfaltul), e clar ca aderenta va fi de cacao si simti ca "scapa". In alta ordine de idei, la fel se spune si despre TKC-uri si Mitas E09. Unii le lauda altii le spurca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Martie 5, 2014 Share Postat Martie 5, 2014 Pai domn Profesor , pe una din Africane am avut TKC-uri si in regim de 70% on cu 30%off le-am topit in 5000 de km . Au devenit patrate . Nu contest ca nu sunt bune . Pe la Sag pe malul Timisului au facut minuni . Dupa aia am luat Anakee 2 si era sa-mi rup gatul pe iarba . Acum voi incerca K60 sa vad ce iese . Mii de multumiri ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.