Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da ce-au de făcut de nu poate să termine până în iunie? Strunjesc la pilă fiecare piesă care lipseste acum de pe motor ? :P

Şi-a mea a intrat într-un amplu proces de recondiţionare, om vedea ce iese. Încă nu promit participarea la Nădrag, pentru că nu ştiu încă dacă voi avea bani pentru a o strânge la loc până atunci cu toate ce doresc să i le fac . :alcy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Andry, on 27 Feb 2014 - 05:37, said:

Andry, on 27 Feb 2014 - 05:37, said:

Da ce-au de făcut de nu poate să termine până în iunie?

Cred ca s-au uitat la poza de pe pagina anterioara, au vazut pamantul dintre cilindrii si se gandesc daca la ora asta o fi in motor sau nu.

De aici dubiile privind termenul limita :P :alcy:

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai, ce dracu'.... cum sa nu vina Borco la Nadrag? Pai pana nu trece el vineri dupa amiaza prin parau nu se deschide oficial intalnirea :)

 

Motorul lui Borco a primit segmenti si semeringuri la supape. Plus niste alte maruntisuri. Mai trebuie aranjata oala de ambreiaj (sau schimbata) si e ready to race.



Cred ca s-au uitat la poza de pe pagina anterioara, au vazut pamantul dintre cilindrii si se gandesc daca la ora asta o fi in motor sau nu.
De aici dubiile privind termenul limita :P :alcy:

 

Pamantul ala e acolo de la intalnirea de la Rasnov 2009 cand Borco a decis intr-o curba sa urmeze o alta trasa decat restul. Din nefericire, trasa aleasa de el trecea peste un deal si un sant, asa ca....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Bai, ce dracu'.... cum sa nu vina Borco la Nadrag? Pai pana nu trece el vineri dupa amiaza prin parau nu se deschide oficial intalnirea :)

 

Motorul lui Borco a primit segmenti si semeringuri la supape. Plus niste alte maruntisuri. Mai trebuie aranjata oala de ambreiaj (sau schimbata) si e ready to race.

 

 

Pamantul ala e acolo de la intalnirea de la Rasnov 2009 cand Borco a decis intr-o curba sa urmeze o alta trasa decat restul. Din nefericire, trasa aleasa de el trecea peste un deal si un sant, asa ca....

Sa inteleg ca il tine pe post de amintire, nu :laugh: ?

Decat "Ready to Race", cred ca se potriveste mai bine lozinca Honda aici - the power of dreams :D.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul lui Borco a primit segmenti si semeringuri la supape. Plus niste alte maruntisuri. Mai trebuie aranjata oala de ambreiaj (sau schimbata) si e ready to race.

 

Printre maruntisuri se numara si refacerea seii. Inainte era ceva greu de imaginat, dupa ce am dat jos musamaua am ramas masca. O combinatie de burete de spalat, cu sarma, sfoara si silicon sanitar. Ca sa nu-l fac de rusine pe cel ce a executat lucrarea nu am sa-i spun numele aici, cine are cap sa judece isi da seama.

 

Asa arata acum, multumita lui Dan din Timisoara.

 

post-30-0-53980100-1393758453_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor , recomandati Heidenau K60 scout ? Aveti alte sugestii ptr o Africana ce va sta 60 % pe asfalt si 40 % pe langa . Cu stima :)

tkc 80 față - mitas e09 pe spate (de menționat că tre să stai pe curu tău dacă e asfaltu ud)

 

k60 e un compromis foarte bun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Arthur TM

Timp de 3/4 de an faceam 220km pe zi, ptr a-mi castiga painutele zilnice.

80% din km parcursi pe autostrada, restul drum national. Drumuri noroiase, nimic. Asa s-au adunat partial acesti km.

19.000km parcursi cu un set Heidenau K60 Scout. Pana la urma profil model lubenita, pe spate.

Fata ar mai fi mers, dar am schimbat ambele cauciucuri.

Aderenta foarte buna atat pe uscat, dar si foarte buna pe asfalt ud.

Pot sa-ti recomand acest cauciuc, si pretul este ok.

 

Ralf

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ralf, din ce scrii tu aici eu trag concluzia ca Heidenau vinde gume bune in Germania si rebuturi in Romania

Pentru ca nu subscriu de loc, dar absolut de loc la afirmatia ta, ca are aderenta foarte buna pe ud. Dimpotriva, la mine patina spatele in draci pe asfalt ud

Cert este ca eu nu voi mai folosi niciodata Heidenau

Nu sunt catastrofale, dar nici nu poti avea mare incredere in ele, mai ales pe asfalt ud, in curbe

Iar pe offroad-ul de care intreaba Arthur, profilul este de performanta medie

Singura "calitate" este pretul mai mic decat altor marci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nicu,

depinde si de stilul de pilotaj si de cat de mult folosesti frana spate vs frana de motor. Si mai sunt doua elemente deloc de neglijat:

  • calitatea asfaltului care nu e aceeasi in Germania si in Romania.
  • curatenia drumului. La noi cand ploua e un fel de mazga subtire, nu doar apa, din cauza mizeriei si prafului

In plus, Ralf a folosit motorul mult prin zona Padurea Neagra, unde drumul e plin de curbe, aia inseamna ca anvelopa s-a uzat uniform pe mijloc si laterale pastrand o forma rotunda a sectiunii. daca anvelopa se uzeaza in timp mult pe mijloc sectiunea tinde sa capete o forma patrata, iar atunci cand apleci motorul pe o curba (adica ai muchia patratului in contact cu asfaltul), e clar ca aderenta va fi de cacao si simti ca "scapa".

 

In alta ordine de idei, la fel se spune si despre TKC-uri si Mitas E09. Unii le lauda altii le spurca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai domn Profesor , pe una din Africane am avut TKC-uri si in regim de 70% on cu 30%off le-am topit in 5000 de km . Au devenit patrate . Nu contest ca nu sunt bune . Pe la Sag pe malul Timisului au facut minuni . Dupa aia am luat Anakee 2 si era sa-mi rup gatul pe iarba . Acum voi incerca K60 sa vad ce iese . Mii de multumiri !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...