Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

Am gasit solutia pentru problema luminilor, a pompei de benzina si de ulei la Africa Twin. Stiu ca tipul explica cum se rezolva problema la tractor, dar principiul e acelasi.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Poate sa imi spuna cineva, va rog, cum trebuie sa lucreze farurile? Adica ar trebui sa aiba faza scurta pe un far si lunga pe celalalt sau si scurta si lunga pe amindoua? Am mobra de doua zile si singurele probleme pe care le are pina acum sint faptul ca farul din dreapta nu se aprinde deloc, si butonul de faza lunga nu ramine cuplat (se aprinde numai pe farul din stinga si numai cit il tii actionat cu mina). Orice sfat este bine venit (si nu numai referitor la problemele de mai sus). Multumesc!

A... Si o poza cu mobra...

 

 

 

 

post-69486-0-70788500-1395902154_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari pentru achizitie!

poti incerca sa cureti/ungi comutatorul (de fapt tot blocul de lumini din stanga) cu WD 40

becul din dreapta probabil este ars complet

La RD 07 farurile lucreaza simultan

Asta daca nu si-a bagat cumva ghiara careva prin instalatia electrica

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi se pare ca se pot aprinde si amandoua si separat...depinde de legislatia tarii in care a fost vanduta motocicleta. Daca nu mai revine butonul care comuta pe scurta/lunga ....curata l bine si dai cu ceva wd40. Era problema comuna la transalp in special.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate sa imi spuna cineva, va rog, cum trebuie sa lucreze farurile? Adica ar trebui sa aiba faza scurta pe un far si lunga pe celalalt sau si scurta si lunga pe amindoua?

 

Depinde pentru ce piata a fost facuta motocicleta. Cred ca la un moment dat am postat toate configuratiile, dar sincer, nu mai gasesc acel post :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta pentru ca probabil nu a fost verificata cea mai simpla chestie!

1 - are becul dp farul in cauza ars?

2 comutatorul faza scurta lunga merge....daca nu stie 100% poate incerca cu blitz..unul din 2 tot ar trebui sa mearga

Daca dupa cele 2 incercari tot nu misca

 

...si farul care nu se aprinde e faza lunga -- are releul ars!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc tuturor pentru sfaturi! Pina la urma erea scoasa/cazuta mufa de la farul din dreapta... Deci faza scurta decit stinga si faza lunga pe amindoua. Butonul de faza lunga nu reusesc sa-l fac sa stea pe aprins... In rest, ce sa zic, supermobra!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc tuturor pentru sfaturi! Pina la urma erea scoasa/cazuta mufa de la farul din dreapta... Deci faza scurta decit stinga si faza lunga pe amindoua. Butonul de faza lunga nu reusesc sa-l fac sa stea pe aprins... In rest, ce sa zic, supermobra!

Asa e normal, asa am avut si eu, e model austriac din ce am inteles :)

 

dar pana la urma am modificat modificarea si acum am ambele pe scurta si ambele pe lunga...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doar mai adaugi un fir. Asa e si la mine.

Pt faza lunga: ori repari butonul original, ori faci rost de alt bloc de buroane, ori pui un comutator separat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc tuturor pentru sfaturi! Pina la urma erea scoasa/cazuta mufa de la farul din dreapta... Deci faza scurta decit stinga si faza lunga pe amindoua. Butonul de faza lunga nu reusesc sa-l fac sa stea pe aprins... In rest, ce sa zic, supermobra!

Felicitari pentru achizitie in primul rand. Mecanismul de sacadare si retentie a butonului este de vina, cel mai probabil s-a strans mizerie uscata acolo. Este moneda curenta la comenzile de tipul asta (Honda).Baga din abundenta spray VD 40 pe langa buton si actioneaza-l repetat, ar trebui sa-si revina. Daca nu trebuie sa demontezi de pe ghidon blocul respectiv, sa-l desfaci si sa vezi ce e blocat, rupt, sarit pe acolo.

 

Sistemul original este un singur far pe faza scurta, ambele pe faza lunga. Daca il modifici sa se aprinda ambele pe faza scurta (recomandabil pentru lumini adevarate) vezi ca va trebui sa montezi urgent un cooler de calculator pe releul de incarcare, altfel se va arde in scurt timp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Sistemul original este un singur far pe faza scurta, ambele pe faza lunga. Daca il modifici sa se aprinda ambele pe faza scurta (recomandabil pentru lumini adevarate) vezi ca va trebui sa montezi urgent un cooler de calculator pe releul de incarcare, altfel se va arde in scurt timp.

 

Daca mergi cu faza lunga (ziua, bineinteles), la fel trebuie faci?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Super jucaria :) sa te bucuri de ea... da-l in pana mea de buton :)))

Multumesc, Galen! O sa incerc maine. Ieri si azi n-am avut rabdare sa mesteresc la ea... A fost frumos afara si am luat-o la plimbare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca mergi cu faza lunga (ziua, bineinteles), la fel trebuie faci?

Evident! din pacate instalatia electrica la AT (generator, releu) sustine doar functionarea unei lumini frontale de 45 w si inca cam pe atat pentru restul consumatorilor (bord, pompa combustibil, pozitii, aprindere). Eu ma lupt din greu sa "storc" din ea plusul necesar ca sa-mi sustina cele doua bixenoane. Pentru asta am dublat cam toata drotaria implicata in wehicularea energiei de la generator la releu si baterie si de la baterie spre consumatorii mari (xenoane). In plus am grija sa mearga "ceas" coolerul(cat mai mare) de pe releu.Deasemenea am eliminat si inlocuit cu sir de cleme mufa de la generator si am dublat si sigurantele implicate in incarcare si la luminile frontale. (se pierde multa energie si la contactele acestora). Editat de Galen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...