raoulserban Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 Eu tot cu 95 am mers pe toate mobrele... » Post actualizat in 15 May 2015 09:04 Fiind fetita, si la a doua iesire cu mobra, mi-a fost frica sa car dslr dupa mine,de frica sa nu ma vars pe camp,pe forestiere (Desi merg incet, normal). Asa ca m-am rezumat la poze cu telefonu Si ce apus fain era aseara. Am dat jos parbrizul pentru ca ma enerva la culme. Dupa 60/65 km/h imi batea tot curentul de aer fix in casca.... Si prefer sa simt vantul peste tot (pe corp, casca, etc) decat sa-l simt ''concentrat' in viziera/casca. Sau poate-mi pun un parbriz din ala mic/stock cum am vazut pe net. In materie de frane, ce upgrade se poate face? fata o simt cam moale (am schimbat lichidu de frana si aerisit instalatia). Alta pompa de frana? Legat de frane...furtune cu insertie metalica, sau racing. ajuta enormde mult(ai s afii multumit). apoi placute, apoi ceva pompa ca apoi sa te bagi la o furca de la alta mobra cu discuri si etrieri mai smechere cand zici moale , zici numai frana sau faptul ca face noise diwing mobra?acolo tre sa te bagi la ulei cu vascozitate mai mare, arcuri progresive, poate chiar si niste valve legat de povestea cu benzina neaditivata, sfintita de prea maritul samd. la un moment dat ma stresam ca benzina actuala are etanol si in anii 90 nu faceau cauciuc rezistent la etanol. in manual scrie sa nu folosesti benzina cu mai mult de 10% etanol in compozitie. etanolul ataca cauciucul simplu. de la varsta mai toate mebranele se lasa, din punctul meu de vedere se merita investitia in unele noi Nu-mi face nimeni cadou o afrikana, poate sa fie si ultima amrtoaga, ii dau eu jaratec sa straluca. Asta noua...nu ma atrage, sapoi dupa ce am vazut cata obsolescenta planificata este in industria asta....prefer un oldtimer loial si fiabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 la frane nu ma refer la dive/comprimarea amortizoarelor... ci par cam faded. Dar inca probabil am in cap franele de pe RSV Mille si am pretentii prea mari Fiind obisnuit cu franele de pe RSV este normal sa ai senzatia ca sunt slabe . Alte furtune de frana si eventual placute dar incearca sa pastrezi un compromis intre placute si discuri sa nu le schimbi prea des . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 la frane nu ma refer la dive/comprimarea amortizoarelor... ci par cam faded. Dar inca probabil am in cap franele de pe RSV Mille si am pretentii prea mari Pai fa un calcul simplu, raportul dintre diametrul rotii si diametrul discului (discurilor) de frana la RSV vs AT unii au imbunatatit franarea pe fata adaptand discuri de frana mai mari Pe de alta parte, o africana cu discuri mai mari pe fata risca sa se dea peste cap la coborari pe offroad Nu are ABS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 Pe asfalt am tras la maxim de Africana si nu am simtit niciodata nevoie de frane mai bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 Korben : din fizica doar e deja logic.... masa mai mare (a motocicletei), pompa de frana mai slaba + un singur disc de frana (mai mic) + furtune de frana stock= e logic ce se intampla... Insa mi se pare parca totusi ca-i prea...slabuta. O sa mai investighez Am omis ca ai un singur disc pe fata . De pe Transalp , intreb si eu , nu merg facute transplanturi ? Roata fata , furtune frana , pompa , etc . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 Pt transplant sau upgrade trebuie pahar furca dr. Si roata cu 2discuri. Daca zici ca ai 03 cu un disc , stiu ca e o firma ce vinde adaptor etrier si disc cu diametru mai mare. Google it Sau...iti faci la CNC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 (editat) Chestia cu discul mai mare (de 320 parca) e cu doua fete. Il zobesti mai usor pe pietroaie Editat Mai 15, 2015 de cstelia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 Deocamdata nu umblu la frane/discuri/roata... Cand o sa invat sa o stapanesc mult mai bine, atunci poate o sa umblu la toata furca fata, un WP ceva, sau alte arcuri, re-valve, etc..si cand or fi bani Cam asa ceva visezi tu si eu cam asa ceva ....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 subscriu pentru poza 2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chemical Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 Salut la toata lumea, imi poate spune cineva daca se poate schimba bujia cilindrului din spate la un RD07A fara sa dau jos rezervorul ? Azi am vrut sa ies cu motorul si am observat ca merge numai intr-un piston (in cel dim spate) am vrut sa schomb bujiile intre ele sa vad daca e de vina bujia sa altceva si nu am gasit nici o modalitate sa dau jos bujia de pe cilindru din spate. Poate si pt era inserat afara si am lucrat la lanterna telefonului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertd Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 @Vanquisher: Ai frana fata cam slaba, dar nu e dezastruoasa, incearca sa franezi fata+spate daca nu faci asta. suspensiile la tine mi se par foarte ok, mai ales pe off, nu as face fata mai tare. etrier brembo + placute sinter and tou're good to go Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Africanu Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 (editat) @Chemical Tu stii ca ai 2 bujii pe cilindru ?!!! » Post actualizat in 15 May 2015 19:55 Editat Mai 15, 2015 de Africanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 16, 2015 Share Postat Mai 16, 2015 (editat) Problema e la CDI, nu la bujii Sau la bobina de inductie pentru cilindrul spate Sau poate a iesit un cablu dintr-o mufa pe circuitul primar Si cu certitudine trebuie sa dai jos semicarenele din fata, saua si rezervorul Editat Mai 16, 2015 de Korben Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chemical Postat Mai 16, 2015 Share Postat Mai 16, 2015 Nu stiam ca sunt 2 buji pe cilindru, o sa o duc la un mecanica in cazul asta. Stiti de unde as putea sa cumpar un cdi daca ar fi de bina cdi-u ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 16, 2015 Share Postat Mai 16, 2015 (editat) Nu te panica, e un singur CDI (care de fapt nu este CDI, se numeste Digital Transistorised with Electronic Advance Ignition Module) Daca iti merge un cilindru, nu e de la acest modul, ci de la o mufa (contact defectuos) sau bobina de inductie si/sau cablurile/mufele aferente Din 1996 AT nu mai are doua bobine de inductie pe cilindru, ci cate o singura bobina care comanda fiecare cate doua bujii Editat Mai 16, 2015 de Korben Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chemical Postat Mai 16, 2015 Share Postat Mai 16, 2015 Multumesc pt raspuns korben, cred ca am scapat destul de usor, am schimbat doar bujia din dreapta de pe cilindru din fata (cea la care am avut acces prin carena) si motocicleta merge cum mergea initial, nu stiu daca merge bine sau rau, nu am avut ocazia sa merg cu alta africana inafara de a mea. Azi am mers 80 km cu ea si a mera destul de bine, am mers cu 140 km/h pe drum drept si cu 90-100 urcand pasul Tihuta. Imi poate spune cineva din experienta cat de pacatoase sun CDI-urile la africane si daca merita sa dau 300-400€ pe unu sa il tin " pe stoc" ca poate vreodata se va strica al meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Mai 17, 2015 Share Postat Mai 17, 2015 Am cumparat o protectie de caldura pentru galeria de evacuare ( piesa neagra in forma de S ) dar vanzatorul mi-a livrat-o fara suruburi, explicandu-mi ca s-au rupt la demontare . Am vazut ca sunt diametre mici acolo , stie cineva exact ce tip de suruburi ar trebui sa caut ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Mai 17, 2015 Share Postat Mai 17, 2015 Ala de care ai tu nu se strica asa usor. Poate ar fi bine sa schimbi toate cele 4 bujii. » Post actualizat in 17 May 2015 05:59Am cumparat o protectie de caldura pentru galeria de evacuare ( piesa neagra in forma de S ) dar vanzatorul mi-a livrat-o fara suruburi, explicandu-mi ca s-au rupt la demontare . Am vazut ca sunt diametre mici acolo , stie cineva exact ce tip de suruburi ar trebui sa caut ? M6 si foarte scurte. Smecheria e ca acolo, la fiecare dintre suruburi, sunt si cate 2 saibe dintr-un material izolator termic (gen azbest) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 17, 2015 Share Postat Mai 17, 2015 Te pui cu SPATELE la motocicleta si o ridici pana aproape de verticala, apoi te intorci cu fata Cauta pe youtube, sunt o gramada de filmulete Sa stii ca nu merge cu "lantul nu e asa larg" Trebuie verificat, pe cricul lateral sa aiba sageata de 40-50 mm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 Salutari! Cumpar o cheie de bujii (din trusa originala) de Africana 750 (pana in 2000) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 Salutari! Cumpar o cheie de bujii (din trusa originala) de Africana 750 (pana in 2000) Pai aia de dupa 2000 ce are? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 cre'ca nu se potriveste si la VTR, cel putin asa zicea situ unde am gasit eu.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 Pai aia de dupa 2000 ce are? Este prea noua si nu da bine pe modele pana in 2000 Cred ca astia la Honda au aceleasi truse si chei din 1800 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 Daca Accuweather nu minte, la intrunire vom avea o vreme exceptionala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 19, 2015 Share Postat Mai 19, 2015 Deci, cine vrea scarite late la Africana, poate sa-si comande linistit scarite de CR80. Eu mi-am luat de la firma DRC. Singurul ne-ajuns, pt mine, e ca sunt cu vreo 5mm mai inalte decat cele originale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.