Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu stiu cum trage KTM 950 , n-am avut placerea . Deocamdata, imi place cum trage XRV 750 .

Iti zic ca e diferenta mare,anul trecut am detinut in paralel cele 2 modele.Ktm more fun cu suspensii mult mai bune...Dar nu in asta consta vraja Africanei......ci in tot "pachetul" de calitate fiabilitate polivalenta...As vrea un Adventure cu fiabilitatea si calitatea Africanei(fara sa intram in polemici ca una e mai buna decat alta)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam asta e Africana care trage ca un taur pe drumuri de munte :peace: .

 

Saua orignala a primit un strat de burete nou si moale si o husa simpla din skay rosu . Rezultatul obtinut e foarte confortabil , am coborat vreo 2 cm in inatlime si am cheltuit cu aceasta modificare maxim 15 Euro si o ora de munca proprie la intins skayul si capsat .

 

E coborata din jug vreo 2,5 cm tot in ideea de a reduce inaltimea la sa , dar mi se pare prea jos , o sa o ridic inapoi la pozitia ei normala .

Porneste bine la rece si la cald , trage bine , schimba bine , se aude bine ( mai ales in tuneluri ) , pe scurt, isi face treaba ei de Africana neinfricata.

 

La cercul rotii din fata am vazut o umflatura crapata de circa 3 cm lungime, in zona valvei , semn ca janta a inceput sa se corodeze puternic pe interior . Stie cineva cat de repede evolueaza coroziunea asta ? Mai rezista pana la toamna ? Sau trebuie sa schimb roata urgent ?

post-59520-0-59262600-1432048389_thumb.jpg

Editat de RobertAmbrozie
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La cercul rotii din fata am vazut o umflatura crapata de circa 3 cm lungime, in zona valvei , semn ca janta a inceput sa se corodeze puternic pe interior . Stie cineva cat de repede evolueaza coroziunea asta ? Mai rezista pana la toamna ? Sau trebuie sa schimb roata urgent ?

In general e doar vopseaua... nu cred ca e cazul sa iti faci probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In general e doar vopseaua... nu cred ca e cazul sa iti faci probleme.

Ar fi bine sa ai dreptate , insa sunt sigur ca a inceput sa corodeze si metalul de dedesubt.

 

Imi e teama sa trag , dar sigur pot sa desprind aschii de metal de acolo, de sub vopsea . Am vazut la o firma de dezmembrari o janta din asta corodata si pur si simplu aluminiul se transforma intr-un praf alb ... repet, nu stiu cat de profund si accelerat e procesul .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma indoiesc ca e chiar in halul ala... Praful ala alb era la suprafata. Adica am vazut jante de zici ca au stat in saramura, cu vopseaua toata facuta basici si dupa ce au fost luate la perie/sablate s-au mai folosit timp indelungat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma indoiesc ca e chiar in halul ala... Praful ala alb era la suprafata. Adica am vazut jante de zici ca au stat in saramura, cu vopseaua toata facuta basici si dupa ce au fost luate la perie/sablate s-au mai folosit timp indelungat...

 

Ei , uite , asta numesc eu o veste buna ! Multumesc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana nu analizezi pe interior janta nu te culca pe o ureche. Iei vreo groapa/bordura etc si te trezesti cu cercul rupt. A patit-o un englez, pe afara era ca noua si inauntru toata "coapta".

daca nu e atacat materialul in profunzime, cu umpic de mentenanta intradevar duce mult si bine. Uitate la fisura aia bine, si tu decizi ce si cum.

apropo, eu mai zic prietenilor...spune-mi ce vreau sa aud nu ce se vede!...dar sunt ironic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana nu analizezi pe interior janta nu te culca pe o ureche. Iei vreo groapa/bordura etc si te trezesti cu cercul rupt. A patit-o un englez, pe afara era ca noua si inauntru toata "coapta".

daca nu e atacat materialul in profunzime, cu umpic de mentenanta intradevar duce mult si bine. Uitate la fisura aia bine, si tu decizi ce si cum.

apropo, eu mai zic prietenilor...spune-mi ce vreau sa aud nu ce se vede!...dar sunt ironic

 

Ok , preventiv ma apuc sa caut un cerc in stare buna . Ce dimensiuni ar trebui sa aiba ? Se potrivesc si cele de la alte modele ? ( Transalp ? ) Care e povestea cu numarul de gauri ? 32/36 ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Touratech gasesti cerc Excel pe 21 cu 36 de gauri pentru AT, dar inainte de a arunca cu banii scoate roata afara, da jos anvelopa si banda de cauciuc care protejeaza camera de capetele spitelor. Daca pe interior gasesti oxidare multa si profunda, atunci e bine sa te gandesti la alta roata/janta.

 

La RD04-le meu am avut aceeasi problema, poate chiar mai grava dar la roata spate. Am sablat cercul ca sa scap de cocleala aia, dupa care l-am vopsit electrostatic. Apoi am spitat roata la loc. Asta a fost varianta mai ieftina si rapida.

Editat de cstelia
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si a mea e crapata si exfoliata la exterior. Cand am dat jos cauciucurile am pus frumos peria rotativa pe bormasina si am inceput sa curat si am curatat si am curatat, pana pe interior a ramas totul curat... am dat cu grund din ala antioxidant,antirugina,antitot si cand am montat la loc am pus bucatele de cauciuc dintr-o camera de bicicleta peste zonele grunduite, sa nu faca stiu eu ce grundul ala la camera (piticii mei,nu cred ca era vreo problema de vreme ce grundul e uscat). Poti incerca si asa,pana ajungi la metoda lui Cristi (pe care o aveam si eu in minte,dar am investit deja mai mult decat imi permiteam in ea).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, 43mm

 

Referitor la celelalte intrebari, nu cred ca are cine sa iti raspunda. Parerea mea e ca (virgula) cu semighidoanele alea o sa iti dai in freza pe coclauri la greu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vanquisher, ai mai modificat motociclete?Sau o vei duce la cineva,vei plati si ti-o va face pe gustul tau? Ideea ca faci ceva de mana ta iti da un iz de romantism, cacaturi literare... In practica de fapt, vezi ca sunt ore de lucru,bani cheltuiti si de multe ori va trebui sa lucrezi extra pentru ca la noi e posibil sa nu gasesti ceea ce-ti doresti. Just a "heads up". Spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect, poti sa faci din ea si chopper, daca vrei. Nu te condamna nimeni. Dar din pozele pe care le-ai pus pana acum, vad ca te plimbi prin padure, pe drumuri mai rele. De aici si observatia mea referitoare la semighidoane. Cu alea o sa o ridici de mai multe ori de pe jos. Daca te rezumi la asfalt, e alta discutie.

 

Mi-am adus aminte de un banc:

 

- Se poate face comunism in Elvetia?

- Da, se poate, dar e pacat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai bine lasi Africana asa cum e si facem schimb ? Primesti un touring excelent cu pozitia pe care ti-o doresti, la pachet vin si semighidoanele de r1 ca sa stai cum vrei tu. Vfr-ul e perfect pentru ce iti doresti tu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.prima chestie ce am schimbat la africana au fost coarnele cu unele pe 28 cu innatotoare...

Ceea ce nu e neaparat un lucru mai bun...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...