Bogdan03 Postat Noiembrie 23, 2015 Share Postat Noiembrie 23, 2015 @Bogdan03 Ar fi fost dragut sa-i fi raspuns si celui care ti-a pus o intrebare (Robert), sau nu a fost raspunsul la nivelul tau, nu vrei, sau nu poti intelege acest fel corect si la subiect de a raspunde?!!! Si daca tot scriu, spune-ne si noua, tuturor celor pe care ii deranjezi de mai multa vreme cu felul tau incisiv de a raspunde sau de a pune probleme.... tu LA CE TE PRICEPI? Sa stim in care domeniu iti putem pune intrebari, in care sa ne lamuresti cu competenta si corect?! Lucrez in IT support si ma ocup si cu fotografia. Poti sa-mi pui intrebari . Lui Robert i am raspuns multe pagini in urma,daca ar fi citit, cand am relatat cum am venit cu platforma de la utima mea plimbare cu Africana anul asta. Pe Robert doar l-am ironizat putin, nu cred ca l-a deranjat asa tare, pana la urma si eu sunt ironizat de altii aici si nu e capat de tara.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Noiembrie 23, 2015 Share Postat Noiembrie 23, 2015 Se spune ca nici CRF1000L nu consuma ulei Oare e adevarat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 23, 2015 Share Postat Noiembrie 23, 2015 Se spune ca la peste 100 mii km CRF1000L incepe sa consume cam 200ml ulei la mia de km...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
capusang Postat Noiembrie 23, 2015 Share Postat Noiembrie 23, 2015 Se spune ca la peste 100 mii km CRF1000L incepe sa consume cam 200ml ulei la mia de km...... Nu ti se pare normal? Doar e in rodaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Noiembrie 23, 2015 Share Postat Noiembrie 23, 2015 Aha, deci nu are rost sa cumpar un CRF1000L cu mai putin de 100.000 km Asa ma gandeam si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Noiembrie 23, 2015 Share Postat Noiembrie 23, 2015 Foloseste cineva tuburi de CO2 ca solutie de urgenta pentru umflarea unei roti ( in loc de compresor ) ? Cate tuburi de 16 grame ar fi necesare la o roata pentru a crea presiunea minim necesara pentru rulare in siguranta ? pentru roata fata un tub, pentru spate 2 tuburi. presupunand ca nu dai pe langa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 23, 2015 Share Postat Noiembrie 23, 2015 pentru roata fata un tub, pentru spate 2 tuburi. presupunand ca nu dai pe langa. Dar pt tub-less? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_n Postat Noiembrie 23, 2015 Share Postat Noiembrie 23, 2015 Dar pt tub-less? Recent am asistat la o pana reparata cu tuburi din astea si am inteles ca un tub baga o atmosfera. Atunci pt roata spate (tubeless) au bagat bagat 2 tuburi si a tinut pana la primul compresor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Noiembrie 23, 2015 Share Postat Noiembrie 23, 2015 Conteaza volumul, Caline, de aia zicea Bulinu' un tub fata, 2 spate La africane, in roata spate intra mai mult aer decat in fata Daca nu dai pe langa, cum zicea acelasi Bulinu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Noiembrie 24, 2015 Share Postat Noiembrie 24, 2015 (editat) Ce e misto la pompa de bicicleta ca nu dai pe langa si nu se termina niciodata Editat Noiembrie 24, 2015 de cstelia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Noiembrie 25, 2015 Share Postat Noiembrie 25, 2015 Am cumparat azi noul ulei . 38 Euro pentru 4 litri , mineral , german . Il stiti , a mai folosit cineva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Noiembrie 25, 2015 Share Postat Noiembrie 25, 2015 astia cu liquy pisici parca aveau ceva aditivi care au pus pct. pe i la multe motoare. aka le-or grabit finalu, ps: poate fac confuzie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Noiembrie 25, 2015 Share Postat Noiembrie 25, 2015 Robert,vezi ca la RD04 se baga 15W40 nu 10W40, in rest, eu nu pot sa fiu mai multumit de motul 5100. A fost ok si la prima (era din '86), a fost ok si la bmw (2001) si e ok si la Africana. Cred ca e destul de safe sa spun ca Motul e Motul la motoarele vechi, la fel cum si Honda-i Honda, domne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
capusang Postat Noiembrie 25, 2015 Share Postat Noiembrie 25, 2015 Am cumparat azi noul ulei . 38 Euro pentru 4 litri , mineral , german . Il stiti , a mai folosit cineva ? 4 litri? Nu dai cam mult pe langa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Noiembrie 25, 2015 Share Postat Noiembrie 25, 2015 Nu mai băgaţi uleiuri groase, că le grăbiţi moartea. Mai bine să consume, dar să ungă, decât să pornească uscat, că-i uleiul prea gros şi nu-l poate plimba pompa la pornire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Noiembrie 25, 2015 Share Postat Noiembrie 25, 2015 nici 10W40 nici 15W40 nu sunt uleiuri groase plus, eu bag in toate motocicletele mele 15W50 (care cica ar fi mai gros) si nu a murit niciuna dar eu nu merg iarna, doar vara ca vara nu-i ca iarna. Sau e? ca nu mai stiu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Noiembrie 25, 2015 Share Postat Noiembrie 25, 2015 nu-s uleiuri groase, ca doar nu e 20W-60 . Cred ca totusi uleiul se alege si in functie de clima/temperatura. Daca stai si te dai in Siberia,nu cred ca e tocmai ok 15W-50, iar daca o arzi prin Africa doar, iarasi, nu e o idee buna 10W-40... Intrebarea de ce mineral?Aud tot felul de pareri 'babesti' ca deh, cand a aparut Africana era ulei mineral si ca asta recomanda 'omul cu ochii mici' si ca azi in 2015, in ciuda uleiurilor moderne (semisintetice si sintetice), unii aleg sa puna ulei 'mineral' crezand ca asta e cel mai bun pt mobra lor gandita si fabricata in anii 90...Nu incerc sa trollez,ci chiar sunt curios unde e adevarul. Poate ne spune cineva (eventual argumentat stiintific/documentat,nu doar ca a citit pe alt forum ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Noiembrie 25, 2015 Share Postat Noiembrie 25, 2015 10W50 e acelaşi cu 20W50 în Africa, la fel cum 5W40 va fi mai bun decât 10W30 în Siberia. Discuţii mult mai documentate şi detaliate despre uleiuri se găsesc pe forumurile auto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Noiembrie 25, 2015 Share Postat Noiembrie 25, 2015 Robert,vezi ca la RD04 se baga 15W40 nu 10W40, Manualul Haynes pe care il am eu spune clar si mare , scris bold, ca uleiul recomandat este 10W40 norma API SE SF SG . » Post actualizat in 25 Nov 2015 20:12 4 litri? Nu dai cam mult pe langa? 4 litri - Atata e bidonul . M-am gandit ca daca nu il consuma , pana la urma, din 3 bidoane voi acoperi 4 schimburi . Adica vreo 20.000 km . Adica vreo 3 ani...deci un bidon pe an . Si daca il consuma ...ii completez si cand se termina bidonul trec la alta varianta de ulei . Desi nu cred sa il consume...dar vedem. » Post actualizat in 25 Nov 2015 20:21 Si , da , ma intereseaza sa unga bine in toate spatiile , la pornire . Ma intereseaza sa ramana un film subtire dupa oprire , sa nu ramana piesele uscate complet. O sa vad cum se comporta, cum schimba , cum lucreza ambreiajul , etc . Dar hai sa incercam un top . Ce marci si ce vascozitati folosti in prezent ? Veterani , care e uleiul vostru de incredere ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Noiembrie 25, 2015 Share Postat Noiembrie 25, 2015 Manualul Haynes pe care il am eu spune clar si mare , scris bold, ca uleiul recomandat este 10W40 norma API SE SF SG . » Post actualizat in 25 Nov 2015 20:12 4 litri - Atata e bidonul . M-am gandit ca daca nu il consuma , pana la urma, din 3 bidoane voi acoperi 4 schimburi . Adica vreo 20.000 km . Adica vreo 3 ani...deci un bidon pe an . Si daca il consuma ...ii completez si cand se termina bidonul trec la alta varianta de ulei . Desi nu cred sa il consume...dar vedem. » Post actualizat in 25 Nov 2015 20:21 Si , da , ma intereseaza sa unga bine in toate spatiile , la pornire . Ma intereseaza sa ramana un film subtire dupa oprire , sa nu ramana piesele uscate complet. O sa vad cum se comporta, cum schimba , cum lucreza ambreiajul , etc . Dar hai sa incercam un top . Ce marci si ce vascozitati folosti in prezent ? Veterani , care e uleiul vostru de incredere ? m4n, pari un tip foarte stresat la niste aspecte... am desfacut motorul la o Aprilia RSV si anumite componente au si acum o pelicula fina de ulei pe ele si nu sunt uscate. Nu mai vorbesc de un motor care este folosit in mod regulat. Uleiul nu e ca apa sa se 'usuce'... Discutiile astea de ulei nu duc nicaier (am observat asta pe multe forumurui,indiferent de tipul de motocicleta despre care se discuta). Schimbarea lui la timp si verificarea lui sunt mai importante decat marca sau vascozitatea folosita (atata timp cat nu se pune ceva exagerat la capitolul vascozitate). Nu-i asa ca te ingrijoreaza si faptul ca motocicleta cat va sta peste iarna va supune anvelopele la presiune doar intr-un punct si o vei plimba/roti rotile regulat prin garaj ca sa te asiguri ca presiunea va fi distribuita in egala masura pe toata circumferinta rotilor ? Vei pune si un rezervor plin de benzina,cu aditivi din cei mai buni Trolez si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Noiembrie 25, 2015 Share Postat Noiembrie 25, 2015 Man asa e ,m-ai prins , recunosc , sunt un pic stresat de niste aspecte . De exemplu de faptul ca trag zilnic de o babuta veche de 24 ani in regim din ce in ce mai agresiv , si pe serpentine si la deal si pe autostrada ...si ca am constatat ca imi place din ce in ce mai tare . Ma port cu ea ca cu o tinerica de 2-3 ani si nu prea simt diferenta , ma intelegi ? Si pentru ca imi place si as vrea sa ramana asa pe termen lung , ma gandesc cum sa o ajut sa nu isi arate varsta reala tocmai cand mi-o fi mie lumea mai draga . De aia nu ii pun ulei ars de Saviem si nici nu incerc sa merg cu cauciucuri patrate si cu placutele la fier . Si tocmai de aceea , cand vreau sa traga , trage si cand vreau sa inghete , ingheata , fara sa ma bage sub rotile vreunui camion . Si fara sa imi faca ghidonul in maini ca mixerul in castronul de maioneza. Si mai sunt stresat ca la mine nu e iarna si ca voi supune anvelopele la presiune intr-o multitudine de puncte si ca nu stiu cum va reactiona garajul gol la plictiseala generata de chestia asta . Si da , stresul cel mai mare vine de la faptul ca pe mine un rezervor mai mult plin ma tine maxim pana pe la pranz , ca dupa aia incepe sa sune rau mai mult a gol si nu am gasit aditivii aia cei mai buni care sa impiedice acest fenomen cu consecinte tehnice foarte grave asupra pompei de benzina . Numa probleme , frate . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabitza_Bv Postat Noiembrie 25, 2015 Share Postat Noiembrie 25, 2015 Man asa e ,m-ai prins , recunosc , sunt un pic stresat de niste aspecte . De exemplu de faptul ca trag zilnic de o babuta veche de 24 ani in regim din ce in ce mai agresiv , si pe serpentine si la deal si pe autostrada ...si ca am constatat ca imi place din ce in ce mai tare . Ma port cu ea ca cu o tinerica de 2-3 ani si nu prea simt diferenta , ma intelegi ? Si pentru ca imi place si as vrea sa ramana asa pe termen lung , ma gandesc cum sa o ajut sa nu isi arate varsta reala tocmai cand mi-o fi mie lumea mai draga . De aia nu ii pun ulei ars de Saviem si nici nu incerc sa merg cu cauciucuri patrate si cu placutele la fier . Si tocmai de aceea , cand vreau sa traga , trage si cand vreau sa inghete , ingheata , fara sa ma bage sub rotile vreunui camion . Si fara sa imi faca ghidonul in maini ca mixerul in castronul de maioneza. Si mai sunt stresat ca la mine nu e iarna si ca voi supune anvelopele la presiune intr-o multitudine de puncte si ca nu stiu cum va reactiona garajul gol la plictiseala generata de chestia asta . Si da , stresul cel mai mare vine de la faptul ca pe mine un rezervor mai mult plin ma tine maxim pana pe la pranz , ca dupa aia incepe sa sune rau mai mult a gol si nu am gasit aditivii aia cei mai buni care sa impiedice acest fenomen cu consecinte tehnice foarte grave asupra pompei de benzina . Numa probleme , frate . macar a ta nu consuma ulei si nu trebuie segmentata (sper ca verifici joja). Si nu a fost adusa nici pe platforma si e mai relaxata din toate punctele de vedere. Da-i oloi si rupe-i mucii, si daca cloncane si schimba greu nu e bun...daca il mananca mai repede ca pe cel vechi iar treci inapoi pe ce aveai. In desert am pus 15w50 parca si mi-a mancat oloiu de numa, am bagat inapoi 10w40 (ce zice cartea) si e ok...deci? » Post actualizat in 25 Nov 2015 21:47 m4n, pari un tip foarte stresat la niste aspecte... am desfacut motorul la o Aprilia RSV si anumite componente au si acum o pelicula fina de ulei pe ele si nu sunt uscate. Nu mai vorbesc de un motor care este folosit in mod regulat. Uleiul nu e ca apa sa se 'usuce'... Discutiile astea de ulei nu duc nicaier (am observat asta pe multe forumurui,indiferent de tipul de motocicleta despre care se discuta). Schimbarea lui la timp si verificarea lui sunt mai importante decat marca sau vascozitatea folosita (atata timp cat nu se pune ceva exagerat la capitolul vascozitate). Nu-i asa ca te ingrijoreaza si faptul ca motocicleta cat va sta peste iarna va supune anvelopele la presiune doar intr-un punct si o vei plimba/roti rotile regulat prin garaj ca sa te asiguri ca presiunea va fi distribuita in egala masura pe toata circumferinta rotilor ? Vei pune si un rezervor plin de benzina,cu aditivi din cei mai buni Trolez si eu daca o pui pe cricul central si pui ceva sub scut nu mai sta cu rotile jos, deci nu o mai plimba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Noiembrie 26, 2015 Share Postat Noiembrie 26, 2015 Man asa e ,m-ai prins , recunosc , sunt un pic stresat de niste aspecte . De exemplu de faptul ca trag zilnic de o babuta veche de 24 ani in regim din ce in ce mai agresiv , si pe serpentine si la deal si pe autostrada ...si ca am constatat ca imi place din ce in ce mai tare . Ma port cu ea ca cu o tinerica de 2-3 ani si nu prea simt diferenta , ma intelegi ? Si pentru ca imi place si as vrea sa ramana asa pe termen lung , ma gandesc cum sa o ajut sa nu isi arate varsta reala tocmai cand mi-o fi mie lumea mai draga . De aia nu ii pun ulei ars de Saviem si nici nu incerc sa merg cu cauciucuri patrate si cu placutele la fier . Si tocmai de aceea , cand vreau sa traga , trage si cand vreau sa inghete , ingheata , fara sa ma bage sub rotile vreunui camion . Si fara sa imi faca ghidonul in maini ca mixerul in castronul de maioneza. Si mai sunt stresat ca la mine nu e iarna si ca voi supune anvelopele la presiune intr-o multitudine de puncte si ca nu stiu cum va reactiona garajul gol la plictiseala generata de chestia asta . Si da , stresul cel mai mare vine de la faptul ca pe mine un rezervor mai mult plin ma tine maxim pana pe la pranz , ca dupa aia incepe sa sune rau mai mult a gol si nu am gasit aditivii aia cei mai buni care sa impiedice acest fenomen cu consecinte tehnice foarte grave asupra pompei de benzina . Numa probleme , frate . Nu trebuie sa te explici in fata 'juriului' ca nu a intrebat nimeni ce faci cu ea si nu te-a acuzat de ceva Oricum asta cu trasul si agresivitatea e 100% subiectiva. Am intalnit motociclisti care traiau cu impresia ca 'trag' de ele si nu atingeau vreodata RPM ul de cuplu maxim Nu inteleg ce te referi prin ulei de Saviem. Cum am zis mai sus. Schimbul la timp si monitorizarea lui fac mai mult decat alegerea unui brand anume. Sau tu oscilai intre Motul 5100 si WD40 sau ulei ars de basculanta? atunci da, conteaza, si as sugera 5100 Inteleg glumita si eschiva ta, dar stii ca iti bati capul putin cam tare cu unele aspecte » Post actualizat in 26 Nov 2015 07:56 macar a ta nu consuma ulei si nu trebuie segmentata (sper ca verifici joja). Si nu a fost adusa nici pe platforma si e mai relaxata din toate punctele de vedere. vezi ca s-a mai facut gluma asta mai sus, fii macar original, nu fi papagal :> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Noiembrie 26, 2015 Share Postat Noiembrie 26, 2015 ............ vezi ca s-a mai facut gluma asta mai sus, fii macar original, nu fi papagal :> Las-o mai moale ca-ti tai macaroana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Noiembrie 26, 2015 Share Postat Noiembrie 26, 2015 Pe un grup international Africa Twin de pe Facebook am pus aceeasi intrebare si am obtinut raspunsurile : - 20w50 fara specificarea brandului -10w60 ENI full sintetic - Mobil Delvac MX Diesel -15W50 Liqui Moly - Motul fara specificatii - 10w40 Castrol mineral -15w50 Castrol Power 1 -10w40 Motorex + 2 linguri de ulei de masline, zice un grec - 10W40 Motul semisintetic -10w40 Amsoil -15W50 Motul 300 V - Denicol Biker Deci fiecare pune ce crede ( chiar si Diesel ) si toti zic ca e foarte bine . Pe scurt , nu conteaza prea mult marca si parca nici vasozitatea. Asa ca ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.