RobertAmbrozie Postat Noiembrie 21, 2015 Share Postat Noiembrie 21, 2015 Foloseste cineva tuburi de CO2 ca solutie de urgenta pentru umflarea unei roti ( in loc de compresor ) ? Cate tuburi de 16 grame ar fi necesare la o roata pentru a crea presiunea minim necesara pentru rulare in siguranta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 21, 2015 Share Postat Noiembrie 21, 2015 Un atas plin, ca poate mai dai si rateuri. Sau nu s-a asezat bine cauciucul si vrei sa mai dezumfli sai sa umfli la loc.... Dar o pompa de bicla cred ca e mult mai usoara si mica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Noiembrie 21, 2015 Share Postat Noiembrie 21, 2015 Foloseste cineva tuburi de CO2 ca solutie de urgenta pentru umflarea unei roti ( in loc de compresor ) ? Cate tuburi de 16 grame ar fi necesare la o roata pentru a crea presiunea minim necesara pentru rulare in siguranta ? esti genul care faci Alpii si stai la hotel doar ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Noiembrie 21, 2015 Share Postat Noiembrie 21, 2015 (editat) Un atas plin, ca poate mai dai si rateuri. Sau nu s-a asezat bine cauciucul si vrei sa mai dezumfli sai sa umfli la loc.... Dar o pompa de bicla cred ca e mult mai usoara si mica. » Post actualizat in 21 Nov 2015 19:47Buna idee, multumesc. » Post actualizat in 21 Nov 2015 19:48 esti genul care faci Alpii si stai la hotel doar ? Nu , sunt genul care vrea echipamente fiabile dar si solutie de back-up .Nu vreau sa ma bazez doar pe un compresor care nu vrea sa porneasca pentru ca e plin de nisip sau de apa ... Editat Noiembrie 21, 2015 de RobertAmbrozie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Noiembrie 22, 2015 Share Postat Noiembrie 22, 2015 iti faci prea multe probleme... daca-ti crapa ceva la motor ce faci? Suni de pe satellite phone si chemi platforma din Vienna ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Noiembrie 22, 2015 Share Postat Noiembrie 22, 2015 Motoarele de africana nu crapa, eventual alea in care proprietarul uita sa puna ulei Al meu are 148.000 km si e bine merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Noiembrie 22, 2015 Share Postat Noiembrie 22, 2015 Motoarele de africana nu crapa, eventual alea in care proprietarul uita sa puna ulei Al meu are 148.000 km si e bine merci Inteleg unde bati,dar bati prost daca am luat-o de la unu care a schimbat ulei o singura data in 3 ani,poate daca era asa 'inflacarat' dupa Africana, cum esti tu, avea mai mare grija de ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Noiembrie 22, 2015 Share Postat Noiembrie 22, 2015 Am spus doar ca motoarele de africana nu crapa, eventual alea in care proprietarul uita sa puna ulei Daca te simti atins de asta, e treaba ta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Noiembrie 22, 2015 Share Postat Noiembrie 22, 2015 Am spus doar ca motoarele de africana nu crapa, eventual alea in care proprietarul uita sa puna ulei Daca te simti atins de asta, e treaba ta Nu am avut de ce sa ma simt atins ca eu am pus ulei in a mea ) chiar cand am luat-o. Nu stiam ca Africana e model special ,cu care tre sa mergi cu uleiul dupa tine )) Probabil e motor pentru pensionari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Noiembrie 22, 2015 Share Postat Noiembrie 22, 2015 A mea are 90.000 km , am facut cam 4000 km de cand o am si am completat circa 300 grame de ulei in acest interval . Si , slava Domnului , merge bine , trage bine . Povestea cu crapatul motorului e SF. Totusi, se poate intampla orice si intr-un astfel de caz ( piston spart , de ex.) asa as face , intr-adevar . As chema o duba sau un camion pentru a transporta motorul intr-un atelier capabil sa faca o reparatie generala de acest nivel . Nu de la Vienna, daca as fi in Maroc , de exemplu . Dar m-as bucura foarte tare daca as gasi asistenta in sudul Spaniei si nu ar trebui sa abandonez motocicleta in muntii Atlas . Tu nu ai face la fel , Bogdan03 ? Sau , daca ai tu cateva metode de reparat pe marginea drumului un motor de motocicleta crapat , am marea rugaminte sa imi impartasesti si mie cate ceva din ele . Desi eu vorbeam de pene de cauciuc , dar ma rog...te ascult cu motoarele crapate . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Noiembrie 22, 2015 Share Postat Noiembrie 22, 2015 Probabil e motor pentru pensionari Asa si e. In consecinta, vinde-o dracului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Noiembrie 22, 2015 Share Postat Noiembrie 22, 2015 Asa si e. In consecinta, vinde-o dracului. il tachinam doar... orice ar fi, mi-am propus sa tin mobra asta (si nu ca n-as lua multi bani pe ea, ca daca o bag la dezmembrat imi scot niste bani) dar parca tocmai pt ca e din 89 si la ce imi ofera ca si pachet , ma intriga si vreau sa o vad functionala.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Africanu Postat Noiembrie 22, 2015 Share Postat Noiembrie 22, 2015 @Bogdan03 Ar fi fost dragut sa-i fi raspuns si celui care ti-a pus o intrebare (Robert), sau nu a fost raspunsul la nivelul tau, nu vrei, sau nu poti intelege acest fel corect si la subiect de a raspunde?!!! Si daca tot scriu, spune-ne si noua, tuturor celor pe care ii deranjezi de mai multa vreme cu felul tau incisiv de a raspunde sau de a pune probleme.... tu LA CE TE PRICEPI? Sa stim in care domeniu iti putem pune intrebari, in care sa ne lamuresti cu competenta si corect?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 22, 2015 Share Postat Noiembrie 22, 2015 Hm... A mea, din '92, nu papa ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 22, 2015 Share Postat Noiembrie 22, 2015 Pe de alta parte, nu am auzit de vre-un XTZ care sa nu manance ulei. Si fostul meu se conforma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 23, 2015 Share Postat Noiembrie 23, 2015 (editat) Pai revenind, consider ca AT NU este un model care consuma a priori ulei. Asta spre deosebire de monocilindrul XTZ din anii 90, dupa cum am spus mai sus si dupa cum ai intarit si tu: NU am auzit de vre-un XTZ care sa NU manance ulei. La Super Tenere, vechi sau nou, sau la Tenere nou, nu stiu cum sta treaba. Prin urmare, o AT care consuma ulei, este un motiv de ingrijorare. Modelul nu are caracteristica asta, cel putin cele de 750cc. Editat Noiembrie 23, 2015 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Noiembrie 23, 2015 Share Postat Noiembrie 23, 2015 Apropos de ce spunea Andrei: si AT ul meu de 650 nu consuma ulei -- sau oricum de la un schimb la altul (5000km) nu faceam completare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Noiembrie 23, 2015 Share Postat Noiembrie 23, 2015 @Bogdan03 Ar fi fost dragut sa-i fi raspuns si celui care ti-a pus o intrebare (Robert), sau nu a fost raspunsul la nivelul tau, nu vrei, sau nu poti intelege acest fel corect si la subiect de a raspunde?!!! Si daca tot scriu, spune-ne si noua, tuturor celor pe care ii deranjezi de mai multa vreme cu felul tau incisiv de a raspunde sau de a pune probleme.... tu LA CE TE PRICEPI? Sa stim in care domeniu iti putem pune intrebari, in care sa ne lamuresti cu competenta si corect?! Lucrez in IT support si ma ocup si cu fotografia. Poti sa-mi pui intrebari . Lui Robert i am raspuns multe pagini in urma,daca ar fi citit, cand am relatat cum am venit cu platforma de la utima mea plimbare cu Africana anul asta. Pe Robert doar l-am ironizat putin, nu cred ca l-a deranjat asa tare, pana la urma si eu sunt ironizat de altii aici si nu e capat de tara.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Noiembrie 23, 2015 Share Postat Noiembrie 23, 2015 Se spune ca nici CRF1000L nu consuma ulei Oare e adevarat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 23, 2015 Share Postat Noiembrie 23, 2015 Se spune ca la peste 100 mii km CRF1000L incepe sa consume cam 200ml ulei la mia de km...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
capusang Postat Noiembrie 23, 2015 Share Postat Noiembrie 23, 2015 Se spune ca la peste 100 mii km CRF1000L incepe sa consume cam 200ml ulei la mia de km...... Nu ti se pare normal? Doar e in rodaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Noiembrie 23, 2015 Share Postat Noiembrie 23, 2015 Aha, deci nu are rost sa cumpar un CRF1000L cu mai putin de 100.000 km Asa ma gandeam si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Noiembrie 23, 2015 Share Postat Noiembrie 23, 2015 Foloseste cineva tuburi de CO2 ca solutie de urgenta pentru umflarea unei roti ( in loc de compresor ) ? Cate tuburi de 16 grame ar fi necesare la o roata pentru a crea presiunea minim necesara pentru rulare in siguranta ? pentru roata fata un tub, pentru spate 2 tuburi. presupunand ca nu dai pe langa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 23, 2015 Share Postat Noiembrie 23, 2015 pentru roata fata un tub, pentru spate 2 tuburi. presupunand ca nu dai pe langa. Dar pt tub-less? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_n Postat Noiembrie 23, 2015 Share Postat Noiembrie 23, 2015 Dar pt tub-less? Recent am asistat la o pana reparata cu tuburi din astea si am inteles ca un tub baga o atmosfera. Atunci pt roata spate (tubeless) au bagat bagat 2 tuburi si a tinut pana la primul compresor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.