andrei belcic Postat Noiembrie 26, 2015 Share Postat Noiembrie 26, 2015 (editat) ... sau +2 linguri de ulei de argan + 1 lingura de aloe vera si gerovital la rulmenti Editat Noiembrie 26, 2015 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Noiembrie 26, 2015 Share Postat Noiembrie 26, 2015 Las-o mai moale ca-ti tai macaroana papagal e o metafora folosita pt a descrie pe cineva care repeta dupa altii de ce , vrei sa faci abuz de functie ? » Post actualizat in 26 Nov 2015 10:40 Pe un grup international Africa Twin de pe Facebook am pus aceeasi intrebare si am obtinut raspunsurile : - 20w50 fara specificarea brandului -10w60 ENI full sintetic - Mobil Delvac MX Diesel -15W50 Liqui Moly - Motul fara specificatii - 10w40 Castrol mineral -15w50 Castrol Power 1 -10w40 Motorex + 2 linguri de ulei de masline, zice un grec - 10W40 Motul semisintetic -10w40 Amsoil -15W50 Motul 300 V - Denicol Biker Deci fiecare pune ce crede ( chiar si Diesel ) si toti zic ca e foarte bine . Pe scurt , nu conteaza prea mult marca si parca nici vasozitatea. Asa ca ... de cativa ani buni,de cand orice tont are access la internet, este periculos sa ceri diverse opinii, pt ca toti retarzii au una (o opinie) si te poti trezi citind tot felul de 'sfaturi'... pari un baiat dezghetat si cred ca poti decide si singur cam ce ulei ar fi bun, fara sa ceri parerea netotilor alora de pe forumurile alea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Noiembrie 26, 2015 Share Postat Noiembrie 26, 2015 Esti cam plin de tine pentru un tip care in 2 ani a reusit sa strice 2 motoare relativ fiabile. un Rotax si un HRC. Esti cumva din ' sange ' de rege si nu stim noi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Noiembrie 26, 2015 Share Postat Noiembrie 26, 2015 e cativa ani buni,de cand orice tont are access la internet, este periculos sa ceri diverse opinii, pt ca toti retarzii au una (o opinie) si te poti trezi citind tot felul de 'sfaturi'... pari un baiat dezghetat si cred ca poti decide si singur cam ce ulei ar fi bun, fara sa ceri parerea netotilor alora de pe forumurile alea Maaare adevăr!!!! NU puteam zice mai bine ceva mai bun! Aș putea completa cu: - dacă ceri un sfat și primești răspuns de la oameni cu experiență NU te apuca să-i freci la cap cum că teoriile lor nu sunt bune! Oamenii respectivi au experiență și din acest motiv răspund la intrebarea ta! - dacă ceri un sfat și răspunsu nu-ți convine NU înseamnă că omu care a răspuns e habarnist. A răspuns cum știe el (are experiență). De tine și de rațiunea ta depinde dacă asculți sau nu. NU este necesar ca sfatul să fie corect! dar nu e cazu să-l bălăcărești pe cel ce a răspuns că ție nu-ți convine. - dacă unii nu au avut timp să stea toată ziua pe forum și zic ceva ceea ce s-a zis înainte asta nu înseamnă că e papagal. Papagalu NU scrie! Papagalu se dă cu motoru! - dacă îți consumă ulei ... sincronizezi carburatoarele. - dacă nu ai jojă sport ... trebuie să mergi cu 3 bari în roți - să ai mereu la tine corega Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Noiembrie 26, 2015 Share Postat Noiembrie 26, 2015 (editat) Esti cam plin de tine pentru un tip care in 2 ani a reusit sa strice 2 motoare relativ fiabile. un Rotax si un HRC. Esti cumva din ' sange ' de rege si nu stim noi? Nu sunt plin de mine, conbinatorule de motorete care esti. Esti hater ca nu ti-am dat Africana la schimb pe Ciopar-ul de 125 si acum ma intepi cu replici sterile? La Africana imi asum raspunderea ca am fost copac si n-am verificat uleiul in cei 2000 km (na, aveam pretentii de la o motocicleta 'legendara' si nu ma asteptam sa fie asa grav daca nu verific uleiul in 2000 km). M-am lamurit 1)fie cu legendara fiabilitate 2) mai mult ca sigur, cel dinaintea mea a fost de vina pt faptul ca papa ulei (dar am primit de cati bani am dat, din 89 si 1500 eur, nu trebuia sa ma astept la miracole, nu ? ) la Rotax nu mai comentez pt ca nu esti suficient de competent sa intelegi sau sa accepti realitatea (am si acu motorul,daca vrei sa ti-l dau sa-i dai tu un verdict de 'mecanic') Editat Noiembrie 26, 2015 de Bogdan03 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Noiembrie 26, 2015 Share Postat Noiembrie 26, 2015 (editat) Nu sunt plin de mine, (...) la Rotax nu mai comentez pt ca nu esti suficient de competent sa intelegi sau sa accepti realitatea (am si acu motorul,daca vrei sa ti-l dau sa-i dai tu un verdict de 'mecanic') QED ps: inca mai e valabila oferta cu 125cc, Cred ca ti-ar venii ca o manusa. Editat Noiembrie 26, 2015 de Robyb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Noiembrie 26, 2015 Share Postat Noiembrie 26, 2015 (editat) Nu sunt plin de mine, Atitudinea ta zice altfel. Pe un grup international Africa Twin de pe Facebook am pus aceeasi intrebare si am obtinut raspunsurile : - 20w50 fara specificarea brandului -10w60 ENI full sintetic - Mobil Delvac MX Diesel -15W50 Liqui Moly - Motul fara specificatii - 10w40 Castrol mineral -15w50 Castrol Power 1 -10w40 Motorex + 2 linguri de ulei de masline, zice un grec - 10W40 Motul semisintetic -10w40 Amsoil -15W50 Motul 300 V - Denicol Biker Deci fiecare pune ce crede ( chiar si Diesel ) si toti zic ca e foarte bine . Pe scurt , nu conteaza prea mult marca si parca nici vasozitatea. Asa ca ... Sa zic si eu ce bag: API SG, 15W40 sau 15W50 pentru vara sau 10W40 pentru tot anul - ce gasesc mai ieftin dar nu no name/obscure. a, in primavara fac 9 ani cu mobra asta. Editat Noiembrie 26, 2015 de Bulinu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Noiembrie 26, 2015 Share Postat Noiembrie 26, 2015 QED ps: inca mai e valabila oferta cu 125cc, Cred ca ti-ar venii ca o manusa. Nu vreau sa apara dupa aia la re-vanzare din partea unui samsar Si da, am avut dreptate, nu esti suficient de competent sa intelegi ce s-a intamplat cu motorul ala, ca sa-ti dai cu parerea ca a fost vina mea Cand e vina mea, nu-mi este rusine sa recunosc, nu ma ascund, cum fac altii (am recunoscut la Africana ca NU am verificat uleiul in 2000 km), dar la Aprilia n-am ce sa-mi reprosez... Un motor este atat de fiabil pe cat il intretine proprietarul, asa ca miturile astea cu fiabilitatea Rotax, HRC....sunt doar mituri daca cumperi un motor de la cineva fara sa ai habar ce-a facut cu el... Daca iti raspund la atacuri nu inseamna ca sunt plin de mine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Noiembrie 26, 2015 Share Postat Noiembrie 26, 2015 salut! mi-a placut africana dintotdeauna si citesc cu placere tot ce scrieti voi aici, chiar daca-s posesor de gsa. mi-a placut ca erati o comunitate unita si dialogurile erau relaxante. sper sa va reveniti pentru ca oameni pusi pe scandal si mistouri o sa tot fie... s-aveti grija de voi! p.s. si motorul meu sta in garaj, intre ture. nu e la iernat inca, cum zicea cineva mai sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Noiembrie 26, 2015 Share Postat Noiembrie 26, 2015 Atitudinea ta zice altfel. Nu cred ca ai dreptate. Nu-mi place sa-si dea cu parerea cineva despre mine fara sa ma cunoasca sau sa emita pareri despre ce fac eu cu motoarele mele atata timp cat habar nu are despre realitate. Poate mi-ar fi mai usor sa tac si sa-mi vad de treaba,dar nu ma pot abtine » Post actualizat in 26 Nov 2015 12:18 salut! mi-a placut africana dintotdeauna si citesc cu placere tot ce scrieti voi aici, chiar daca-s posesor de gsa. mi-a placut ca erati o comunitate unita si dialogurile erau relaxante. sper sa va reveniti pentru ca oameni pusi pe scandal si mistouri o sa tot fie... s-aveti grija de voi! p.s. si motorul meu sta in garaj, intre ture. nu e la iernat inca, cum zicea cineva mai sus. Pai eu am indemnat acu 3 pagini in urma sa mai puna lumea poze, ceva, ca era cam moarta activitatea..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Noiembrie 26, 2015 Share Postat Noiembrie 26, 2015 (editat) Eu il cunosc pe Adrian si e unul dintre oamenii (putini) compatibili cu viata/realitatea in care ne aflam momentan. Desi mie mi s-a parut ca a dat MULT pentru un motor din '89, a fost alegerea lui. Faptul ca s-a stricat la el a tinut de ghinion, ca si la motorul de la RSV. Acolo cineva, inaintea lui, a facut o tiganie la distributie si i s-a rupt in mers lantul de la unul din cilindri. La Africana, probabil de multa forja luata inainte (am mai vazut insi cu mobre de 250 kg pe coclauri de care trageau pana cand erau si ei si mobrele lesinati), accelerate cand erau cazute pe o parte sau la o inclinare destul de mare (ghici ce se intampla cu uleiul). Probabil asta a fost una din mobrele de care va povesteam mai sus sau avea 1.000.000 km. La RSV nu s-a rupt lantul, pur si simplu nu-mi dau seama ce-a fost acolo. (cred ca am mai pus pozele astea pe care le atasez acu).. La Honda am avut suficiente indicii sa 'nu' cumpar mobra, dar eram disperat ,vroiam sa-mi iau mobra (si vroiam RD03), si nu dispuneam de mai multi bani...asa ca mi-am copt-o singur pe de alta parte, testul de compresie a iesit ok,nu scotea fum la pornire, nu nimic... Editat Noiembrie 26, 2015 de Bogdan03 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Noiembrie 26, 2015 Share Postat Noiembrie 26, 2015 (editat) Acum imi aduc aminte de o persoana care tot cerea opinii/sfaturi referitoare la Africana lui... » Post actualizat in 26 Nov 2015 14:21 salut! mi-a placut africana dintotdeauna si citesc cu placere tot ce scrieti voi aici, chiar daca-s posesor de gsa. mi-a placut ca erati o comunitate unita si dialogurile erau relaxante. Asa si suntem, dar adevarata comunitate e cea pe care o vezi prin pozele de la cele doua intalniri si de la alte "ieseli". Pe topicul asta activeaza mai multa lume, si e normal sa existe pareri divergente. Asta nu e nimic rau, pentru ca din contradictii se naste progresul. Problema e cand se trece peste o anumita limita cu persiflarea si "desteptaciunea". Poate si de aceea unii dintre prietenii africanisti nu mai scriu pe topicul asta, desi erau activi la un moment dat. Din aceleasi considerente ma mai feresc sa dau vreun sfat sau raspuns la cate o intrebare, desi am ceva vechime cu tigaia asta de Africana. Editat Noiembrie 26, 2015 de cstelia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Noiembrie 26, 2015 Share Postat Noiembrie 26, 2015 De aceea exista xrv.ro » Post actualizat in 26 Nov 2015 14:42 papagal e o metafora folosita pt a descrie pe cineva care repeta dupa altii de ce , vrei sa faci abuz de functie ? nu abuz, doar uz in afara de tine nu cred ca ar deranja pe cineva esti prea bun pentru noi, nu facem fata provocarilor tale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Noiembrie 26, 2015 Share Postat Noiembrie 26, 2015 ok, nu va mai stric joaca, aceasta comunitate strans legata a posesorilor de Africa Twin. Imi cer scuze pt prezenta mea si deranj, am observat ca aveti majoritatea...un grad sporit de sensibilitate (nu stiu daca se datoreaza varstei,sper sa apuc varsta voastra dar sa nu ajung asa sensibil). bafta }{ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Noiembrie 26, 2015 Share Postat Noiembrie 26, 2015 Eu il cunosc pe Adrian si e unul dintre oamenii (putini) compatibili cu viata/realitatea in care ne aflam momentan. Cine e Adrian? Si ce inseamna a fi compatibil cu viata/realitatea in care ne aflam? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Noiembrie 26, 2015 Share Postat Noiembrie 26, 2015 Africana nu are carter uscat? daca nu are ramane fara ulei cazuta pe o parte! » Post actualizat in 26 Nov 2015 15:28revin pare o gripare iar lantul a barbierit pinionul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Noiembrie 26, 2015 Share Postat Noiembrie 26, 2015 bheeeyyyy, afrikana estem cea mai ce. vuoi estem habarnisti de ingrijit asa bijucterie imi aduc aminte cum criticam maimutele care au avut mobrele mele, si apoi vedeam ...cum...cu cele mai bune intentii ma transformam in maimuta vezi silicon pt etansare la carburi, ca apoi sa mearga intr-un singur cilindru, yoai ce m-am ofticat atunci. anyway, e cel mai tare flame la un subiect interminabil, ala legat de oloi numa , daca va aruncati jucariile, aka africanele... va puteti face mila de mine, eu sunt dispus sa rejuvenilez una Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Noiembrie 26, 2015 Share Postat Noiembrie 26, 2015 (editat) Africana nu are carter uscat? daca nu are ramane fara ulei cazuta pe o parte! » Post actualizat in 26 Nov 2015 15:28 revin pare o gripare iar lantul a barbierit pinionul. pozele sunt de la un V990 Rotax de pe o Aprilia RSV Mille. Nu sunt de pe motorul unei Africane.Africana nu are carter uscat. Editat Noiembrie 26, 2015 de Bogdan03 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabitza_Bv Postat Noiembrie 26, 2015 Share Postat Noiembrie 26, 2015 Las-o mai moale ca-ti tai macaroanasincer, nu cred ca o sa-i simta cineva lipsa oare am fost rau? sau realist...? » Post actualizat in 26 Nov 2015 16:33 Il iert ca-i tanar si nu stie ce face...numa ca a cam umplut paginile AT-ului cu tot felul de discutii si polemici. Cred ca e si din cauza muncii de birou in care tre sa-ti umplii ziua cu ceva. numa bine PS; mi-e dor de o tura de aficane cu africanisti prin noroaie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
solitarul bv Postat Noiembrie 26, 2015 Share Postat Noiembrie 26, 2015 Buna seara tuturor. Sunt pe acest forum din 2008, intai posesor de Transalp, pana in mai 2015 cand am trecut la sora mai mare Africa Twin RD07( oscilam intre ea si Varadero dar africana corespunde mai mult drumurilor pe care m-am dat pana acum si pe care doresc sa merg in continuare). Am citit acest topic si fara suparare pana acum ceva pagini ( destul de multe totusi) am gasit informatii foarte bune,interesante ( care impreuna cu cele citite de pe xrv.ro m-au determinat sa pariez pe african), topic care din pacate in ultimul timp in afara de polemica aiurea nu prea mai contine nimic, exceptie mici interventii din partea unora care raspunde scopului acestui topic. Nu sunt genul de a posta de dragul postarii, sa poluez un topic doar asa din plictiseala sau sa intru in polemica cu persoane pe care nu le-am vazut in viata mea, cand am avut o intrebare ,am intrebat, si am si primit raspunsuri si sfaturi pt care inca odata multumesc celor care si au facut putin timp si mi-au raspuns, sincer imi pare rau pentru ce a devenit acest topic intr-o oarecare masura. Imi pare rau si ca pe xrv nu mai este activitate, (acest forum dedicat consider ca are in continut informatii bune si bine structurate). Imi pare rau ca nu am reusit sa ajung la intrunirile deja traditionale, dar anul urmator voi incerca sa fiu prezent. In spiritul topicului va intreb daca functionarea trip-ului este influentat de calitatea acumulatorului. Mentionez ca nu-mi mai tine in memorie distanta anterioara, resetandu-se la fiecare punere de contact.( am luat borna cateva minute dar acelasi comportament). Va mutumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 26, 2015 Share Postat Noiembrie 26, 2015 In spiritul topicului va intreb daca functionarea trip-ului este influentat de calitatea acumulatorului. Mentionez ca nu-mi mai tine in memorie distanta anterioara, resetandu-se la fiecare punere de contact.( am luat borna cateva minute dar acelasi comportament). Va mutumesc. Poate nu face contact bun mufa trip-ului. Si inlocuieste condensatorii trip-ului daca incepe sa nu mai contorizeze distante. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
solitarul bv Postat Noiembrie 26, 2015 Share Postat Noiembrie 26, 2015 Multumesc. Am sa verific mufa trip-ului, de schimat codensatorii nu ma bag ca nici nu stiu cum arata, nu ma pricep la electronica din pacate. Poate nu face contact bun mufa trip-ului. Si inlocuieste condensatorii trip-ului daca incepe sa nu mai contorizeze distante. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 26, 2015 Share Postat Noiembrie 26, 2015 Doar duci trip-ul la un service radio-tv si ti-i schimba ei. Eventual le duci si valorile condensatorilor din schema asta: tripmaster repair-1.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Noiembrie 26, 2015 Share Postat Noiembrie 26, 2015 resetarea trip-ului se produce și din cauza xenoanelor - la pornirea lor... asta dacă ai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Noiembrie 26, 2015 Share Postat Noiembrie 26, 2015 Pentru ca cineva isi dorea poze , iata cateva de azi . Am dus-o unde se simte cel mai bine , adica pe varful muntelui . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.