andrei belcic Postat August 31, 2016 Share Postat August 31, 2016 Raul, de ce nu iti iei o Super Tenere? Face acelasi lucru, arata la fel dar este mai ieftina. Si mai puternica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat August 31, 2016 Share Postat August 31, 2016 Hateri domnule, hateri ! Eu când îmi iau Africana preţurile sunt sus, când le vând preţurile sunt jos. Şi pentru asta nu mă plâng ca un fătălău pe forum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat August 31, 2016 Share Postat August 31, 2016 Eu de anu' trecut sunt doar posesor de Africana, nu calaret de Africana, si m-am lamurit cu fiabilitatea lor (asta e flame ca sa se atace fanii inflacarati ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat August 31, 2016 Share Postat August 31, 2016 ca sa citez niste indivizi de p'aci de pe forum: topicul asta se poate inchide numa' balarii orice obiect contruit de mana omului trebuie INTRETINUT ca o fi Dacie, ca o fi africana, e egal nu il intretii, rezultatul e acelasi, se face praf de aia anuntul meu de vanzare e inca valabil, la 3000 euro si s-ar putea sa cresc pretul, ca sa-i fac in ciuda aluia din Nadrag Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Constantin Cirlan Postat August 31, 2016 Share Postat August 31, 2016 Iar eu ma gandesc daca sa mai vand sau nu.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat August 31, 2016 Share Postat August 31, 2016 Daca e vorba de intretinere , Raul ar fi in stare sa demonteze Africana de la locul cumpararii pana acasa . Il gadila degetele rau de tot » Post actualizat in 31 Aug 2016 07:33Iar eu ma gandesc daca sa mai vand sau nu.. Daca as avea bani as face trecerea de la RD04 la RD07 dvs dar momentan . . . . . voi defila mai departe cu babuta mea . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat August 31, 2016 Share Postat August 31, 2016 Eu vreau o Africana cu motor de VFR750. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat August 31, 2016 Share Postat August 31, 2016 Eu am aplicat principiul, daca nu ma doare, nu ma leg la cap. Nu am demontat nimic, doar ca sa vad "de ce merge" sau "ce e acolo". Am facut mentenanta de bun simt la motocicleta si functioneaza impecabil de 8 ani de cand am adus-o din Germania. Am investit ceva bani in chestii extra, dar nu imi pare rau nici o clipa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_n Postat August 31, 2016 Share Postat August 31, 2016 (editat) Salut,Am nevoie de niste sfaturi.Am un voltmetru instalat pe motor si in ultima vreme imi arata valori foarte mici: 11,5 - 12,3Variaza foarte mult cand semnalize/franez/pornesc farurile si cand semnlizez imi scade in intensitatea lumin la far.Daca merg o vreme, valoarea creste si ramane pe la 12,5.Cat ar trebui sa fie valoarea normala ?Am schimbat releul de inarcare in primavara (atunci afisa peste 13), bateria e cu gel si chiar dupa cateva zile de repaus imi arata 12,5 v (cand pun contactul).Ma puteti ajuta cu o parere ? Editat August 31, 2016 de calin_n Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat August 31, 2016 Share Postat August 31, 2016 Unde ai legat voltmetrul? Eu am cules un + de la becul de ulei, dar daca pun plusul direct de la baterie imi arata cu 0,6 - 0,7 V mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_n Postat August 31, 2016 Share Postat August 31, 2016 Unde ai legat voltmetrul? Eu am cules un + de la becul de ulei, dar daca pun plusul direct de la baterie imi arata cu 0,6 - 0,7 V mai mult. Am luat de pe plusul ce iese din contact. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat August 31, 2016 Share Postat August 31, 2016 Incearca sa vezi cat arata daca legi voltmetrul direct la baterie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_n Postat August 31, 2016 Share Postat August 31, 2016 (editat) Incearca sa vezi cat arata daca legi voltmetrul direct la baterie Am masurat la service. La aprox. 4000 de turatii arata cu vreo 0,5 V mai mult (direct pe baterie). Dar ramane problema cu farurile care scad in intensitate cand semnalizez. Editat August 31, 2016 de calin_n Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat August 31, 2016 Share Postat August 31, 2016 Hateri domnule, hateri ! Eu când îmi iau Africana preţurile sunt sus, când le vând preţurile sunt jos. Şi pentru asta nu mă plâng ca un fătălău pe forum. Like & true. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat August 31, 2016 Share Postat August 31, 2016 Am masurat la service. La aprox. 4000 de turatii arata cu vreo 0,5 V mai mult (direct pe baterie). Dar ramane problema cu farurile care scad in intensitate cand semnalizez. Contacte imperfecte Ia toata instalatia electrica la puri(fi)cat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat August 31, 2016 Share Postat August 31, 2016 In gasca oamenii adopta o gandire comuna. Reflectiile lor individuale se corup si uite asa nu mai sunt de recunoscut. Nu ma astept sa imi dati dreptate,fiecare are dreptul de a alege si sustine un punct de vedere. La o adica va protejati investitia, ca deh afrikanele isi tin pretul. Cum ziceam cateve pag. In urma,o fi de la economie de la noua AT sau cine stie cum s-or aliniat planete dar preturile au urcat fara explicatie. Asta cu cererea si oferta e bullshit. E argumentul vanzatorului pt pret ridicat. Macar ca adepti si fani inraiti ai modelului da-ti o nota cinstita afrikanelor aflate la vanzare si spune ti pct slabe ce trebuie sa le caute un eventual candidat la fratie. Daca tot se vrea club exclusivist apoi trasati criteriile si tineti la eticheta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_n Postat August 31, 2016 Share Postat August 31, 2016 Contacte imperfecte Ia toata instalatia electrica la puri(fi)cat Speram sa nu trebuiasca asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 31, 2016 Share Postat August 31, 2016 Unde ai legat voltmetrul? Eu am cules un + de la becul de ulei, dar daca pun plusul direct de la baterie imi arata cu 0,6 - 0,7 V mai mult. Eu de fiecare data, pentru valoare cat mai apropiata de cea a bateriei, legam un plus (cu siguranta) si un minus pe baterie, le trageam pana in fata unde legam voltmetrul si puneam intre fire si voltmeru un releu, alimentat de un oarecare 12V pe contact (bord, etc.). E un picut mai mult de munca, insa daca te apuca surubaritul... nu ai ce face, intri in hora Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat August 31, 2016 Share Postat August 31, 2016 In gasca oamenii adopta o gandire comuna. Reflectiile lor individuale se corup si uite asa nu mai sunt de recunoscut. Nu ma astept sa imi dati dreptate,fiecare are dreptul de a alege si sustine un punct de vedere. La o adica va protejati investitia, ca deh afrikanele isi tin pretul. Cum ziceam cateve pag. In urma,o fi de la economie de la noua AT sau cine stie cum s-or aliniat planete dar preturile au urcat fara explicatie. Asta cu cererea si oferta e bullshit. E argumentul vanzatorului pt pret ridicat. Macar ca adepti si fani inraiti ai modelului da-ti o nota cinstita afrikanelor aflate la vanzare si spune ti pct slabe ce trebuie sa le caute un eventual candidat la fratie. Daca tot se vrea club exclusivist apoi trasati criteriile si tineti la eticheta Vrei să cumperi? Da / Nu Îți convine prețu? Da / Nu Cauți alta? Da / Nu Dacă ai răspuns la o intrebare cu "NU" caută alta și lasă frustrările în altă parte. Nimeni NU a băgat mâna în buzunaru nimănui. Spor la ce faci tu pe acolo, dar tot nu înțeleg ce vrei tu să tot zici sau să argumentezi? Până acum toată lumea a înțeles că nu-ți convine prețu. Mai caută până o găsești pe aia care-ți convine. Extrem de foarte simplu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat August 31, 2016 Share Postat August 31, 2016 Si n-are voie sa-si exprime o parere? Lezeaza orgolii intre detinatori,sau ce? ) Sunt niste motociclete supra-evaluate, parerea mea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat August 31, 2016 Share Postat August 31, 2016 Da bre, sunt supra-evaluate. Aveţi amândoi dreptate. Ştiu şi eu asta. Dar pot eu să schimb un trend, să o dau complet echipată la 2000€ ? Păi la banii ăia se vând Transalpuri de 600. Nu putem schimba noi piaţa dacă începem să le vindem la "preţul corect". Şi de ce am face-o ? Am muncit (sau furat, cazul meu) pentru banii ce i-am dat pe motociclete. Eu am dat 3400€ pe prima ( +700€ reparaţii în prima lună ) şi 3000€ pe a doua ( +800€ accesorii în prima lună ) şi nu am plâns. Am vândut ceva accesorii separat de unde am mai scos vreo 400€, iar din cele două am vândut-o pe ultima la 3000€. Iar cea pe care o am acum nu o voi vinde. Pentru că nu face 500€. Defapt face, 2500€ , că scrie Africa Twin pe ea. Şi o trântesc, o ridic şi plec. Şi iar o trântesc. Si iar o ridic şi o trântesc pe partea cealaltă. Şi o ridic iar, mă sui pe ea, plec, o bag în şanţ, o las acolo până-mi dau jos echipamentul, curg 2 litri de benzină între timp, iau şi eu un gât de benzină, după care, scoţând flăcări pe nas, o ridic şi ghici ce? Nu plec, o scot din şanţ, pun echipamentul şi ,da ... Plec ! Şi fac touring cu ea, trec prin noroaie, dau cu ea de asfalt, de stânci, o scufund cu totul în râuri de munte şi .. plec. Asta mă binedispune, mă face să fiu fericit şi mândru de fierul pe care-l am. Deja am dat bani pe el, nu am ce să-i mai fac decât să mă bucur de el. Cât de mult m-am bucurat anul acesta ? sub 120km la întâlnirea de la Nădrag şi vreo 250 la întâlnirea de la Văleni. Atât. Dar ... o ridici şi plec. Pa! ( plec, deci! ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat August 31, 2016 Share Postat August 31, 2016 Cand vrei sa cumperi , sunt prea scumpe . Cand vrei sa vinzi sunt prea ieftine . Eu am cumparat babuta cu 1800 euro , neinmatriculata . Ca si investitii si aici ma refera strict la investitii si nu la consumabilele necesare , am cheltuit cu inmatricularea si cu suportii ptr lazi plus lazi . Asta ar fi vreo 600 euro , aproximativ . De cate ori am scos mobra la vanzare am sperat sa primesc pe ea un minim 2200 . Probabil ca si la 2000 eram multumit daca este sa iau in calcul faptul ca inmatriculatul era obligatoriu si lazile au inceput sa resimta km . Deci , este supra pret sau sub pret daca as cere un 2000 euro ? P.S : nu vreau sa o vand si nici nu intentionez in viitorul apropiat . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat August 31, 2016 Share Postat August 31, 2016 (editat) In gasca oamenii adopta o gandire comuna. Reflectiile lor individuale se corup si uite asa nu mai sunt de recunoscut. Nu ma astept sa imi dati dreptate,fiecare are dreptul de a alege si sustine un punct de vedere. La o adica va protejati investitia, ca deh afrikanele isi tin pretul. Cum ziceam cateve pag. In urma,o fi de la economie de la noua AT sau cine stie cum s-or aliniat planete dar preturile au urcat fara explicatie. Asta cu cererea si oferta e bullshit. E argumentul vanzatorului pt pret ridicat. Macar ca adepti si fani inraiti ai modelului da-ti o nota cinstita afrikanelor aflate la vanzare si spune ti pct slabe ce trebuie sa le caute un eventual candidat la fratie. Daca tot se vrea club exclusivist apoi trasati criteriile si tineti la eticheta Eu nu-s africanist, dar nu prea inteleg de ce esti suparat. Nu e ca si cum exista o gasca de africanisti care isi cumpara unii altora mobrele la nesfarsit, tinand pretul sus. O africana din anii 98 - 99 poate sa merite 2500 - 3000 de euro daca e intretinuta ca la carte de un proprietar pasionat. La 3500 se cam forteaza nota ce-i drept, dar pana nu se intalneste cererea cu oferta, nu poti sti sigur care e pretul adevarat. Eu nu as da banii respectivi pe o AT, pentru ca sunt ferm convins ca exista alternative mai bune. Poti gasi Supertenere (mai vechi ce-i drept) la jumate din banii aia. La fel si Transalp. Sau poti sa mai pui 2000 si deja iti permiti mobre de generatie mai noua gen 990 adv sau 800 gs. Si inca ceva, preturile mai fluctueaza si in functie de contextul economic. Acum e boom, toata lumea cumpara. Editat August 31, 2016 de mihaio07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat August 31, 2016 Share Postat August 31, 2016 Da bre, sunt supra-evaluate. Aveţi amândoi dreptate. Ştiu şi eu asta. Dar pot eu să schimb un trend, să o dau complet echipată la 2000€ ? Păi la banii ăia se vând Transalpuri de 600. Nu putem schimba noi piaţa dacă începem să le vindem la "preţul corect". Şi de ce am face-o ? Am muncit (sau furat, cazul meu) pentru banii ce i-am dat pe motociclete. Eu am dat 3400€ pe prima ( +700€ reparaţii în prima lună ) şi 3000€ pe a doua ( +800€ accesorii în prima lună ) şi nu am plâns. Am vândut ceva accesorii separat de unde am mai scos vreo 400€, iar din cele două am vândut-o pe ultima la 3000€. Iar cea pe care o am acum nu o voi vinde. Pentru că nu face 500€. Defapt face, 2500€ , că scrie Africa Twin pe ea. Şi o trântesc, o ridic şi plec. Şi iar o trântesc. Si iar o ridic şi o trântesc pe partea cealaltă. Şi o ridic iar, mă sui pe ea, plec, o bag în şanţ, o las acolo până-mi dau jos echipamentul, curg 2 litri de benzină între timp, iau şi eu un gât de benzină, după care, scoţând flăcări pe nas, o ridic şi ghici ce? Nu plec, o scot din şanţ, pun echipamentul şi ,da ... Plec ! Şi fac touring cu ea, trec prin noroaie, dau cu ea de asfalt, de stânci, o scufund cu totul în râuri de munte şi .. plec. Asta mă binedispune, mă face să fiu fericit şi mândru de fierul pe care-l am. Deja am dat bani pe el, nu am ce să-i mai fac decât să mă bucur de el. Cât de mult m-am bucurat anul acesta ? sub 120km la întâlnirea de la Nădrag şi vreo 250 la întâlnirea de la Văleni. Atât. Dar ... o ridici şi plec. Pa! ( plec, deci! ) pai asa bo$$, fara sa ne facem frustrati unii pe altii etc subscriu . » Post actualizat in 31 Aug 2016 15:05 Eu nu-s africanist, dar nu prea inteleg de ce esti suparat. Nu e ca si cum exista o gasca de africanisti care isi cumpara unii altora mobrele la nesfarsit, tinand pretul sus. O africana din anii 98 - 99 poate sa merite 2500 - 3000 de euro daca e intretinuta ca la carte de un proprietar pasionat. La 3500 se cam forteaza nota ce-i drept, dar pana nu se intalneste cererea cu oferta, nu poti sti sigur care e pretul adevarat. Eu nu as da banii respectivi pe o AT, pentru ca sunt ferm convins ca exista alternative mai bune. Poti gasi Supertenere (mai vechi ce-i drept) la jumate din banii aia. La fel si Transalp. Sau poti sa mai pui 2000 si deja iti permiti mobre de generatie mai noua gen 990 adv sau 800 gs. Nu inteleg de ce lumea nu ia in considerare si RD03 , care-mi place mai mult (nu ca detin unul). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 31, 2016 Share Postat August 31, 2016 Poti gasi Supertenere (mai vechi ce-i drept) la jumate din banii aia. La fel si Transalp. Avantaje si dezavantaje la mobrele enumerate de tine. Personal, cred ca totusi Africa e cam cea mai reusita in segmentul asta (luandu-ne dupa anii de fabricatie <ca doar nu o comparam cu F800GS>, mobra ca si ansamblu, disponibilitate piese noi cat si SH, fiabilitate, valoarea revanzare ,etc. adica tot meniul). Totusi parca e mare de tot pretul, mai apare din cand in cand cate o 'oferta', uneori pe bune, uneori... 'pe bune' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.