Samo Postat Septembrie 21, 2016 Share Postat Septembrie 21, 2016 Nu conteaza marimea, conteaza sa plimbe ceva aerul mai mult decat se intampla "naural". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_n Postat Septembrie 21, 2016 Share Postat Septembrie 21, 2016 Nu conteaza marimea, conteaza sa plimbe ceva aerul mai mult decat se intampla "naural". Nu incape din cauza carenei. Aveam un cooler mai vechi si era de vreo 3 cm grosime. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Septembrie 21, 2016 Share Postat Septembrie 21, 2016 Da,pai la 07 e si pus altundeva parca si nici carenele nu sunt asa de "grase" ca la 04. Gasesti coolere de carcasa care sa fie mai slim, dar sa raceasca bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducanescovan Postat Septembrie 21, 2016 Share Postat Septembrie 21, 2016 asa am facut eu la transplant arata ca dracu da e eficient s-a vrut ceva provizoriu dar asa a ramas - plecam in Muntenegru si nu aveam timp de partea estetica, ci de cea functionala merge fara probleme(si pe ploaie torentiala cum am prins prin Serbia) e un cooler luat de pe o sursa de pc gasita prin garaj si un numar provizoriu gasit tot prin garaj l-am legat la pozitia de pe stop Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dracones Postat Septembrie 23, 2016 Share Postat Septembrie 23, 2016 Eu am rezolvat problema la fel doar ca am folosit un radiator de procesor și doua ventilatoare mici.încă tine de ceva ani .iar alimentare la ventilatoare este legata pe poziția spate. Toate cele bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 26, 2016 Share Postat Septembrie 26, 2016 @cstelia, mai degraba confuzie. Nu se aliniaza planetele pt mine legat de alta mobra si incep sa am vise la propriu cu afrikane ce ma urmaresc Te-ai linistit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Septembrie 26, 2016 Share Postat Septembrie 26, 2016 Me happy. De acuma incepe fun-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Africanu Postat Septembrie 26, 2016 Share Postat Septembrie 26, 2016 Vrei sa o desfaci sa vezi de ce funcționează ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Septembrie 26, 2016 Share Postat Septembrie 26, 2016 Ceva de genu. Doar o revizie amanuntita si atata. Si ca sa va dau satisfactie alter egoul meu raulicastrica tot a futizat un parbriz dupa ce juma de zi a smirgheluit ud la el sa il faca transparent. Povestea la NadragCity, next year Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Septembrie 26, 2016 Share Postat Septembrie 26, 2016 Pai cum de l-ai futizat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Septembrie 26, 2016 Share Postat Septembrie 26, 2016 Sa zicem ca l am uitat in cuptor ca m am jucat cu copii. Te rog sa nu aplici 5why ca nu afli nr. de pasarele » Post actualizat in 26 Sep 2016 17:14 Hint. La fabricarea filtrului cu burete... un postol de lipit cu batoane de plastic e aur. » Post actualizat in 26 Sep 2016 17:15 Ps: as fi facut tutorial da un nene admin de pe XRV nush ce o facut cu contul meu ca nu ma mai pot loga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Septembrie 26, 2016 Share Postat Septembrie 26, 2016 Hint. La fabricarea filtrului cu burete... un postol de lipit cu batoane de plastic e aur. Tot pe la voi pe aici vazusem chestia asta si facusem modifcarea, folosisem un silicon/lipici f bun de la bison pt. asa ceva; normal ca la sfarsitul proiectului eram plin pe labe de el... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 27, 2016 Share Postat Septembrie 27, 2016 Trebuia sa folosesti niste paganele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Septembrie 27, 2016 Share Postat Septembrie 27, 2016 Daca pui filtru de aer de burete, ar fi indicat sa reglezi din nou carburatoarele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Africanu Postat Septembrie 27, 2016 Share Postat Septembrie 27, 2016 (editat) Pe dracu!Ajunge sa vadă lumea poze cu filtrul din burete» Post actualizat in 27 Sep 2016 10:46si, noi ȘTIM cum a funcționat motocicleta la Arthur Editat Septembrie 27, 2016 de cstelia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 27, 2016 Share Postat Septembrie 27, 2016 Sa zicem ca l am uitat in cuptor ca m am jucat cu copii. Te rog sa nu aplici 5why ca nu afli nr. de pasarele » Post actualizat in 26 Sep 2016 17:14 Hint. La fabricarea filtrului cu burete... un postol de lipit cu batoane de plastic e aur. » Post actualizat in 26 Sep 2016 17:15 Ps: as fi facut tutorial da un nene admin de pe XRV nush ce o facut cu contul meu ca nu ma mai pot loga Nu a facut nimeni nimic la xrv.ro Ti-ai uitat tu parola Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Septembrie 27, 2016 Share Postat Septembrie 27, 2016 Pe dracu! Ajunge sa vadă lumea poze cu filtrul din burete » Post actualizat in 27 Sep 2016 10:46 si, noi ȘTIM cum a funcționat motocicleta la Arthur Si eu stiu cum functioneaza motocicleta lui A. Foarte foarte bine, dar fie si motocicleta lui Sf. Petru care vede apa sfintita in fiecare zi , mentenanta este necesara. si filtrul de aer trebuia schimbat. si tutorialul cu filtrul de aer nu e neaparat pentru noi ci mai degraba pentru cei ce urmeaza sa intre in hora. plus ca mod-ul cu pistolu cu lipici e mai rapid decat asteptarea a 24h ca sa se usuce siliconul . evident mai sunt multe imbunatatiri, traiasca kaizenul » Post actualizat in 27 Sep 2016 13:51 si ca sa fie clar Aceasta este motocicleta mea. Sunt multe ca ea, dar aceasta este a mea. Motocicleta mea imi este cel mai bun prieten. Fara mine, motocicleta este inutila. Fara motocicleta , eu sunt inutil. Trebuie sa calaresc motocicleta, trebuie sa sa vizitez locuri cu ea, sa explorez lumea. Asa am sa fac ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Septembrie 27, 2016 Share Postat Septembrie 27, 2016 Si eu stiu cum functioneaza motocicleta lui A. Foarte foarte bine, dar fie si motocicleta lui Sf. Petru care vede apa sfintita in fiecare zi , mentenanta este necesara. si filtrul de aer trebuia schimbat. si tutorialul cu filtrul de aer nu e neaparat pentru noi ci mai degraba pentru cei ce urmeaza sa intre in hora. plus ca mod-ul cu pistolu cu lipici e mai rapid decat asteptarea a 24h ca sa se usuce siliconul . evident mai sunt multe imbunatatiri, traiasca kaizenul » Post actualizat in 27 Sep 2016 13:51 si ca sa fie clar Aceasta este motocicleta mea. Sunt multe ca ea, dar aceasta este a mea. Motocicleta mea imi este cel mai bun prieten. Fara mine, motocicleta este inutila. Fara motocicleta , eu sunt inutil. Trebuie sa calaresc motocicleta, trebuie sa sa vizitez locuri cu ea, sa explorez lumea. Asa am sa fac ... 20160927_090028.jpg Babuta . . . . . nud . . . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibor_mt Postat Septembrie 28, 2016 Share Postat Septembrie 28, 2016 Arthur, la banii pe care i-ai luat pe "Babuta" puteai sa-i dai si carenele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Septembrie 28, 2016 Share Postat Septembrie 28, 2016 Nu mah oameni buni. M am apucat de mentenanta sa gasesc si remediez gremlinii. E o poza din timpul reviziei. Ma pregatesc sa dau comanda pentru pinionul mic ce se extinde pe partea neuzata a axului. Costa 40e. Cine se baga va rog pm. In maxim 1luna dau comanda, impartim transportul » Post actualizat in 28 Sep 2016 16:14 Universul asta nu ma lasa sa ma hoden. Deci, asadar si prin urmare...afrikana estem totusi mobra mea de suflet, place la mine Legat de problema cu uzura axului exista cateva workarounduri: 1. puncte de sudura pe pinion 2. pinionul lui Stefter (francezu), e gandit mai degraba sa disperseze sarcina pe o suprafata mai mare si sa anuleze jocul 3. umplutura cu loctita 660 si lamele de otel. tutorialul aici http://www.africatwin.de/phpbb_x/viewtopic.php?t=19283 ATENTIE! se pare ca nu mai exista axuri de la mama honda pt. comanda. pret 130e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 28, 2016 Share Postat Septembrie 28, 2016 la kilometrii astia, toate pinioanele de atac au joc pe ax eu, la fiecare ungere de lant, ung si axul la locul cu pricina in continuare are joc, dar nu mai freaca fier pe fier, sec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Africanu Postat Septembrie 29, 2016 Share Postat Septembrie 29, 2016 Uzura axului provine de la calirea neadecvată a acestuia. Treaba măsurată, nu presupusa sau auzita de la cineva care crede ca știe multe. Fenomenul se poate observa la TOȚI anii de fabricație. Apare sporadic, nu se poate determina o anumită schema ( an fabricație, loc fabricație, etc). Si nici daca pinionul e montat invers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Septembrie 29, 2016 Share Postat Septembrie 29, 2016 Unde gasesc masuratorile? Nu zic nu la teorie, se imbina oarecum cu cea care zice ca pinioanele aftermarket sunt mai dure decat axul iar pinioanele honda sunt mai moi decat axul. Suna a workaround Cert este ca unele au uzura mai pronuntala altele mai mica( in special la cele la care lantul a fost reglat cu slack ul la max), iar montarea pinionului invers induce stress suplimentar deoarece nu sunt aliniate pinioanele, ceea ce pe un ax care are deja o oaresce uzura duce la un joc foarte mare ce iti mananca din siguranta si din ax. Dat fiind ca acest fenomen de uzura pronuntata a axului apare si la transalp dar si la alte marci ma face sa cred ca povestea cu duritatea pinionului vs duritatea axului in coroborare cu reglajul lantului sunt primcipalele cauze. Anyway, nimic nu tine vesnic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Septembrie 29, 2016 Share Postat Septembrie 29, 2016 Cea mai la indemana solutie e cea cu Loctite, zic. Aia cu sudura e tiganie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Septembrie 29, 2016 Share Postat Septembrie 29, 2016 asta cautati voi de fapt? (vad ca e pe RD03,nu stiu daca au si pt restu' ) http://ruggedroads.co.uk/epages/00cbb604-5d1c-407e-8207-580e14387ec5.sf/en_GB/?ObjectPath=/Shops/00cbb604-5d1c-407e-8207-580e14387ec5/Products/23220MZ8H00kit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.