hondafan Postat Mai 16, 2009 Share Postat Mai 16, 2009 intrebare intrebatoare... daca fac protectii la far cum sunt pe touratech, o sa cumparati? le fac fic ca acolo, cu prinderi cu tot, si cu scris pe ele cu sigla AT. ce spuneti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Mai 16, 2009 Share Postat Mai 16, 2009 asta e sigla finala. si 2 exemple sigur ca vreau si eu un set si normal " Jos cu Galen" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Mai 16, 2009 Share Postat Mai 16, 2009 Tocmai ce am vandut AT-ul din imagine si noul proprietar vrea sa schimbe aripa Acerbis (nou nouta) cu una joasa, originala, cu tot cu protectiile de telescoape. Nu conteaza culoarea. Daca vrea cineva sa faca schimbul va rog PM sau Tel 0722858466 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
za_sly Postat Mai 16, 2009 Share Postat Mai 16, 2009 intrebare intrebatoare... daca fac protectii la far cum sunt pe touratech, o sa cumparati? le fac fic ca acolo, cu prinderi cu tot, si cu scris pe ele cu sigla AT. ce spuneti? zi-mi un pret. pe mine unul, m-ar interesa, ca m-am saturat de spalat musculite de pe faruri. PS. ce se mai aude cu siglele alea ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Mai 16, 2009 Share Postat Mai 16, 2009 ca m-am saturat de spalat musculite de pe faruri. Pai de spalat tot o sa le speli, dar de pe protectie. In plus o sa trebuiasca sa speli si mizeria dintre far si protectie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Mai 16, 2009 Share Postat Mai 16, 2009 Eu cred ca as vrea una, care sa se poata da jos usor, si sa fie de culoare galbena, sa o montez numai pe ceatza. In rest nu prea ii vad utilitatea. Pietre nu prea imi sar in faruri, pentru ca de obicei merg in urma, la 10-20 de m, cand iesim in teren. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
za_sly Postat Mai 16, 2009 Share Postat Mai 16, 2009 Pai de spalat tot o sa le speli, dar de pe protectie. In plus o sa trebuiasca sa speli si mizeria dintre far si protectie corect. La aspectul asta nu m-am gindit.. well.. nu strica daca aflu si un pret, nu ? thx. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircealeschian Postat Mai 17, 2009 Share Postat Mai 17, 2009 intrebare intrebatoare... daca fac protectii la far cum sunt pe touratech, o sa cumparati? le fac fic ca acolo, cu prinderi cu tot, si cu scris pe ele cu sigla AT. ce spuneti? interesant. depinde de pret si materialul pe care-l folosesti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Mai 17, 2009 Share Postat Mai 17, 2009 interesant.depinde de pret si materialul pe care-l folosesti... Eu zic ca vei avea succes , mai ales daca si pretul va fi ok.., pe mine poti sa ma treci pe lista, vb serios. Spor la treaba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jacques Postat Mai 17, 2009 Share Postat Mai 17, 2009 interesant.depinde de pret si materialul pe care-l folosesti... Plexi , pt productie publicitara......gen Geplast.... cu grosimi de la 2mm pana pe la 30mm... Daca tipul are utilaj cu comanda numerica pt decupare ( face el si litere volumetrice si presupun ca nu le taie la traforaj) cred ca pot iesi foarte aproape de original. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 Tocmai ce am vandut AT-ul din imagine si noul proprietar vrea sa schimbe aripa Acerbis (nou nouta) cu una joasa, originala, cu tot cu protectiile de telescoape. Nu conteaza culoarea. Daca vrea cineva sa faca schimbul va rog PM sau Tel 0722858466 Am rezolvat cu un ortac din Cluj! Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad302 Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 (editat) fratilor..am dat de dracu' pe scurt , am schimbat cauciucu pe fata...si cand am pus roata sus, am reusit sa rup un prezon de acolo din dreapta furcii...(unu din cele 4) uf...si stiam ca is sensibile ,si ca nu trebe sa strang tare....si mie nu mi se pare ca am strans... dar cert e ca sa rupt. Asa ca asta este. Va rog acum sa ma ajutati cu sfaturi. Cei de facut? se poate suda? Ma pot deplasa pana la vreun mecanic, asa doar cu 3 suruburi stranse? Editat Mai 20, 2009 de vlad302 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 Daca a mai ramas ceva afara din el se poate pune o piulita, un heft de sudura si apoi mult WD40 la radacina surubului. Lasa-l actioneze o noapte si apoi pune cheia pe el. Daca nu a mai ramas nimic in afara si surubul s-a retezat chiar de la marginea gaurii, trebuie data o gaura mai mica si folosit un extractor conic cu filetul pe invers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 sper sa nu deranjez cu o intrebare.am de curand o africa twin de 750 din 1990 si as vrea sa-i schimb uleiul. codul filtrului de ulei l-am gasit dar intrebarea mea este: cati l de ulei intra in motor la un schimb complet si ce vascozitate se foloseste pe timp de vara? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad302 Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 (editat) Daca a mai ramas ceva afara din el se poate pune o piulita, un heft de sudura si apoi mult WD40 la radacina surubului. Lasa-l actioneze o noapte si apoi pune cheia pe el. Daca nu a mai ramas nimic in afara si surubul s-a retezat chiar de la marginea gaurii, trebuie data o gaura mai mica si folosit un extractor conic cu filetul pe invers. In primul rand , mersi de raspunsul promt; simteam ca innebunesc fara sa stiu cei de facut. stai ca mam incurcat....surubul s-a retezat chiar de la marginea gaurii...deci solutia e ceea dea doua Editat Mai 20, 2009 de vlad302 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad302 Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 (editat) poti fi mai explicit cu solutia numarul 2 , ca nu inteleg exact... si ar mai fi intrebarea daca ma pot deplasa cu doar 3 prezoane prinse? Editat Mai 20, 2009 de vlad302 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lupu' shui Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 sper sa nu deranjez cu o intrebare.am de curand o africa twin de 750 din 1990 si as vrea sa-i schimb uleiul.codul filtrului de ulei l-am gasit dar intrebarea mea este: cati l de ulei intra in motor la un schimb complet si ce vascozitate se foloseste pe timp de vara? multumesc La filtre de ulei ai Champion F 301, sau Mann MW 64. F 301, insa, este mai lung, deci ai suprafata mai mare de filtrare. Ulei foloseste 10W40, 2.6 l cu schimb de filtru si 2.2 l fara schimb de filtru. Eu am 650-ul si i-am pus mineral de masina, pentru ca la vremurile alea nu erau asa "specializate" uleiurile.... Sint multumit de felul cum merge cu ulei de masina si nu-s singurul in postura asta. Off-topic: la un raid de week-end nu vreti sa le bagati? @Cstelia: in toamna l-ai "sponsorizat" cu un cauciuc pe Raul. Tu nu vii cu 410-le la treaba, cu el? poti fi mai explicit cu solutia numarul 2 , ca nu inteleg exact... si ar mai fi intrebarea daca ma pot deplasa cu doar 3 prezoane prinse? Nu fii prea stresat de prezonul ala. Eu am facut citeva sute de km off-road (si tras tare), dupa care am constatat ca aveam ambele prezoane de jos rupte... Mai erau doar niste cioturi, cit sa se sprijine pe ele placuta de blocare a axului rotii. Blocajul propriu-zis il faceau doar prezoanele de sus. Gaseste un burghiu subtirel (mai subtire decit prezonul, dar nu foarte lung) si da gaura fix in mijlocul prezonului. Dupa asta fie largesti gaura, pina se transforma prezonul intr-o foita pe care o tragi afara cu patentul, fie folosesti burghiul cu filet pe invers (adica atunci cind il insurubezi, el iti desface prezonul blocat). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad302 Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 Intrun final am inteles ce am de facut ca sa-l scot. Multumesc! dupa ce scot prezonul, cum il inlocuiesc? infiletez un surub la care pe urma ii tai capatul? si din ce material trebuie sa fie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lupu' shui Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 Intrun final am inteles ce am de facut ca sa-l scot. Multumesc! dupa ce scot prezonul, cum il inlocuiesc? infiletez un surub la care pe urma ii tai capatul? si din ce material trebuie sa fie? Am cautat prin tz-spe magazine cu scule si piese, dar degeaba. Cit despre a comanda prezoanele la magazinele moto, ti se face acru-n git, pina vin... Asa ca am folosit suruburi de diametrul care trebuie, pe care le-am taiat la lungimea prezoanelor. Isi fac treaba foarte bine. Duritate... nu mai stiu... 5.5 cred, dar nu-ti trebuie super tratamente. Este preferabil sa se indoaie, decit sa se reteze (daca tot trebuie ceva rau), dar asta nu cred ca se poate intimpla decit daca mergi cu ele slabite. P.S.: Are cineva de dat rama pe care se fixeaza bordul de Africana? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 P.S.: Are cineva de dat rama pe care se fixeaza bordul de Africana? Asta e o piesa scumpa. Am urmarit si eu pe ebay sa cumpar pentru cineva una in stare buna dar preturile urca si peste 100 eur. In alta ordine de idei, iti multumesc de invitatie, dar nu prea am timp. Sunt prins in tot felul de chestii si lucrez si in weekend. In plus, acum vreo 3 saptamani am spart unul din radiatoare, asa ca Husqvarna a fost trasa momentan pe dreapta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chris.alfa Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 salut sunt si eu proaspat posesor de AT ma intereseaza ceva stikere daca se mai pot face personalozate - Cristi - 2buc - logo Dakar - 2 buc ma mai intereseaza daca stie cineva de unde pot face rost de supotr pentru genti si crashbar-uri o zi buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 (editat) OFICIAL DAM DRUMU LA FACUTUL SIGLELOR AFRICA TWIN. SCUZATI DE INTARZIERE. UN SET DE 4 SIGLE AT COSTA 15 RON, REFLECTORIZANTE, 10 CM DIAMETRU. VA ROG SA MAI REACTUALIZATI LISTA CELOR CARE VREAU. SUNT 2 TIPURI. CELE SIMPLE CARE NU AU NUME, SI CELE CUSTOM CARE AU NUME JOS. DARF PRETUL NU DIFERA 8. un set cu nume: Bulinu' Adauga, te rog, la mine 4 bucati tuaregi (logo Dakar fara textul "DAKAR") alb reflectorizant de 10 cm inaltime Editat Mai 21, 2009 de Bulinu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 fratilor..am dat de dracu' pe scurt , am schimbat cauciucu pe fata...si cand am pus roata sus, am reusit sa rup un prezon de acolo din dreapta furcii...(unu din cele 4) uf...si stiam ca is sensibile ,si ca nu trebe sa strang tare....si mie nu mi se pare ca am strans... dar cert e ca sa rupt. Asa ca asta este. Va rog acum sa ma ajutati cu sfaturi. Cei de facut? se poate suda? Ma pot deplasa pana la vreun mecanic, asa doar cu 3 suruburi stranse? Inainte sa te duci la un lacatus sa ti le extraga cu un extractor cu filet invers, incearca urmatoarea smecherie: Cu un flex cu pinza subtire fa-i un slitz de surubelnita chiar daca intri un pic si in "carnea telescopului". Asta dupa ce ai pus de cu seara ceva spray de deblocare sau pur si simplu o cirpa imbibata bine de tot in apa in jurul ciotului. Apoi folosesti o surubelnita de aceea cu cota de cheie inelara. Operatiunea e bine sa fie facuta de doi insi, unul apasa bine surubelnita iar celelalt invirte cheia. Daca lucrezi cu scule ok si esti hotarit, figura tine in 90% din cazuri. bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
01-BPM Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 salut sunt si eu proaspat posesor de AT ma intereseaza ceva stikere daca se mai pot face personalozate - Cristi - 2buc - logo Dakar - 2 buc ma mai intereseaza daca stie cineva de unde pot face rost de supotr pentru genti si crashbar-uri o zi buna salut bun venit printre noi. poze cu motoru?sa vedem cu ce te dai,nu mare fara evenimente neplacute Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircealeschian Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 (editat) salut sunt si eu proaspat posesor de AT ma intereseaza ceva stikere daca se mai pot face personalozate - Cristi - 2buc - logo Dakar - 2 buc ma mai intereseaza daca stie cineva de unde pot face rost de supotr pentru genti si crashbar-uri o zi buna welcome to the club! baga si tu niste poze cu frumoasa africana... povestea cu gentile e mai ampla, daca citesti treathul asta o sa afli info. pentru ce genti? monokey - givi? de aluminiu? crash bar-uri gasesti la sw-motech, hepco&becker, touratech... bani sa ai.... si suportii astia sunt ieftini si slabuti sau scumpi si buni. depinde de cat te tine. Editat Mai 21, 2009 de mircealeschian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.