84sbf Postat Iulie 31, 2009 Share Postat Iulie 31, 2009 salutare! am mare nevoie de o roata spate sau macar janta pt africana. a mea e varza. am sunat pe la dezmembrari dar fara rezultat. asa ca daca are cineva de vanzare va rog sa ma anuntati! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xel Postat Iulie 31, 2009 Share Postat Iulie 31, 2009 salutare! am mare nevoie de o roata spate sau macar janta pt africana. a mea e varza. am sunat pe la dezmembrari dar fara rezultat. asa ca daca are cineva de vanzare va rog sa ma anuntati! salut iti pot da o roata de rd04 dar are butucul cu defect Mesaj completat am uitat ...mai am una de transalp... Mesaj completat am uitat ...mai am una de transalp... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cernunos Postat Iulie 31, 2009 Share Postat Iulie 31, 2009 fata de ce probleme are lumea pe aici o sa sune stupid dar stiti cu totii ce inseamna sa aiba vaca chiar si o capusa.. nu stai linistit pina nu o scoti asa ca: cine poate sa imi spuna si mie pe unde gasesc niste semnale banale dar elastice pentru a se da peste cap atunci cd o mai culc ... sau dc are cineva o pereche si mai bine (doar 2 imi trebuie desi vreau sa le schimb pe toate in final).. acum am doar "urechea" dreapta nenorocita dar nu vreau sa astept sa patesc acelasi drac si pe stanga ps: multam antenutzei pentru ca s-a ocupat cu zel de distribuirea stickerelor. o treaba excelenta! sa ne auzim pe la arc miercuri Mesaj completat fata de ce probleme are lumea pe aici o sa sune stupid dar stiti cu totii ce inseamna sa aiba vaca chiar si o capusa.. nu stai linistit pina nu o scoti asa ca: cine poate sa imi spuna si mie pe unde gasesc niste semnale banale dar elastice pentru a se da peste cap atunci cd o mai culc ... sau dc are cineva o pereche si mai bine (doar 2 imi trebuie desi vreau sa le schimb pe toate in final).. acum am doar "urechea" dreapta nenorocita dar nu vreau sa astept sa patesc acelasi drac si pe stanga ps: multam antenutzei pentru ca s-a ocupat cu zel de distribuirea stickerelor. o treaba excelenta! sa ne auzim pe la arc miercuri dupa o treaba excelenta este emoticonul cu thumb up! (dar dintr-un motiv sau altul : ok : iese dupa cum se vede asta ca sa nu las loc la interpretari ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Iulie 31, 2009 Share Postat Iulie 31, 2009 Fratilor, fac apel la bunavointa voastra.., chiar nu are nimeni timp sa se duca in clipa asta la motoreta si sa imi dea doua masuri?! Pt Dumnezeu, am mare nevoie urgent si omul nu poate sa mi le faca maine cand are timp fara masurile alea doua nenorocite!! da-ti un Pm urgent sau un tel la 0723569561, please! Mesaj completat Vreau sa fac si cricul central si nu mai gasesc postul unui frate african care pusese poze cu dimensiuni, tot ce trebuia ca sa ma apuc de treaba.., stie cineva unde e postul respectiv, a fost cumva sters ca avea poze mari cu schita si tot ce trebuia, imi vine sa-mi smulg parul( care nu-l mai am) din cap pt ca nu il mai gasesc, stie cineva, ceva despre asta?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat August 1, 2009 Share Postat August 1, 2009 Jane, Dreptunghiul pentru portbagajele laterale are dimensiuni diferite in functie de tipul cutiilor laterale. De exemplu, Givi are un dreptunghi de dimensiuni mai mici, H&B sau Touratech au dreptunghiul mai mare. Tu ce cutii vrei sa pui? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat August 1, 2009 Share Postat August 1, 2009 Jane,Dreptunghiul pentru portbagajele laterale are dimensiuni diferite in functie de tipul cutiilor laterale. De exemplu, Givi are un dreptunghi de dimensiuni mai mici, H&B sau Touratech au dreptunghiul mai mare. Tu ce cutii vrei sa pui? Orice numa Touratech sa nu fie ca alea sunt cam scumpe..., deocamdata nu pun decat gentile de textil dar in viitor poate imi voi lua ceva sau cel care o va avea, cine stie! Sincer sa fiu le fac pt protectie in caz de cazatura dar daca tot le fac sa le fac la dimensiuni! Nu stie nimeni ude e postul celui care pusese poze cu cricul , schita cu dimensiuni si toto ce trebuie, nu mai reusesc sa gasesc postul respectiv! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat August 2, 2009 Share Postat August 2, 2009 frumoasa intalnirea... daca nu eram cu vaca in chinuri la doctor... asta e. anul viitor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OLY Postat August 3, 2009 Share Postat August 3, 2009 Domnul meu ai perfecta dreptate, motorul nu da nici un semn de vreo boala si as fi dat vina pe stilul de mers dar ai vazut ce face Mielu' unei biete africane ) si nu scoate asa consum. De cum am ajuns acasa am dat rezervorul jos l-am golit de benzina in totaitate si apoi l-am umplut cu furtunul cu apa de la robinet . Rezultatul acestei operatiuni a fost:-au curs 20,5litri din el pe normal -au curs un pic mai mult de 4 litri pe rezerva rezulta ca are aproape 25 de litri rezervorul meu , si pot CURGE toti , nu tu rezerva infundata nu nimic. Intr-adevar adanc mister ......mai investigam Mesaj completat Multumesc, o sa trec si eu miercuri pe la arc sa le iau ! DECI misterul a fost elucidat..........in urma cu vreo 2-3 luni intr-un drum spre sighisoara am bagat ceva benzina proasta si am decis sa purjez carburatoarele pe marginea drumului ca sa pot continua linistit si fara gunoaie ......Toate bune si frumoase numai ca nu am nimerit din prima suruburile care dau drumul la benzina , ci fix pe alea de langa care datermina amestecul de benzina si aer ..........si unul din ele l-am insurubat la loc cu simt de raspundere pana la capat deci aer complet inchis. Astazi am dus-o si am facut sincronizarea si amestecul si m-am intors la bar si acasa pe UN LITRU DE BENZINA adica 14 km la litru intraurban FUCK YEAH! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OLY Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 (cuvant urat) mea gata give it up ! mai bine certati-va pe urmatoarea afirmatie 6,2% consum urban mers batranesc, si 5,5 mers extraurban @120km/h ah ah ah ?who's the daddy now? cred ca dau o fuga pana in india cu asa autonomie ( 410 km ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat August 5, 2009 Share Postat August 5, 2009 Hai salut! Lasatzi balacareala asta aiurea, ca umpletzi forumul cu discutzii aiurea. Fiecare e liber sa isi faca sau nu conturi oriunde, si nu trebuie sa ne masuram putzele sa vedem care e mai mare sau mai legendara. Nu mai tzin minte cine mi-a dat un mesaj pe mess referitor la un tip care vinde 2 motoare de Afrikana. Vreau sa imi iau unul pana il fac pe al meu, ca trece vara si eu nu m-am mai urcat pe dealuri de multa vreme, si tare imi e dor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherky Postat August 5, 2009 Share Postat August 5, 2009 Nu mai tzin minte cine mi-a dat un mesaj pe mess referitor la un tip care vinde 2 motoare de Afrikana. Vreau sa imi iau unul pana il fac pe al meu, ca trece vara si eu nu m-am mai urcat pe dealuri de multa vreme, si tare imi e dor... eu ti-am zis de treaba aia ... incerc sa dau de nenea ala sa vad ce si cum ... te anunt Mesaj completat mai bine certati-va pe urmatoarea afirmatie 6,2% consum urban mers batranesc, si 5,5 mers extraurban @120km/h mamaaa ... vreau si eu asa ceva titi ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antenutza Postat August 5, 2009 Share Postat August 5, 2009 (editat) @OLY ... pot sa iti zic si eu consumul la a mea? sa va prezint ultima nasaramba a lui razvan asa arata inainte(primele doua pozne) asa arata dupa (ultimele doua..) Editat August 5, 2009 de antenutza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
01-BPM Postat August 5, 2009 Share Postat August 5, 2009 @OLY ... pot sa iti zic si eu consumul la a mea? sa va prezint ultima nasaramba a lui razvan asa arata inainte(primele doua pozne) asa arata dupa (ultimele doua..) salut partea fata a iesit ok,spatele groaznic fara suparare , gusturile nu se discuta, tie sa-ti placa bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat August 5, 2009 Share Postat August 5, 2009 @OLY ... pot sa iti zic si eu consumul la a mea? sa va prezint ultima nasaramba a lui razvan asa arata inainte(primele doua pozne) asa arata dupa (ultimele doua..) O boiiii, ati ciopartit biata africana, ati facuto mai mica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lostritza Postat August 5, 2009 Share Postat August 5, 2009 Salutare. Am o mare rugaminte la un posesor de AT rd 07 A din Bucuresti. As vrea sa compar niste dimensiuni cu cele ale africanei mele. Daca aveti 5 min libere va rog sa da-ti un beep la 0742.026395 sau pe pm. Multumesc anticipat . Dau si o Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircealeschian Postat August 5, 2009 Share Postat August 5, 2009 Salutare. Am o mare rugaminte la un posesor de AT rd 07 A din Bucuresti. As vrea sa compar niste dimensiuni cu cele ale africanei mele. Daca aveti 5 min libere va rog sa da-ti un beep la 0742.026395 sau pe pm. Multumesc anticipat . Dau si o am eu rd 07a dar sunt in timisoara. daca te pot ajuta, da un tel la 0746 248 584. mircea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat August 5, 2009 Share Postat August 5, 2009 (editat) Un AfricaTwin din Italia participant la TransCarpatic 2009: Scut carbon, evacuare sport, suspensia fata modificata total, carena rally-raid. O frumusete . Editat August 5, 2009 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OLY Postat August 5, 2009 Share Postat August 5, 2009 eu ti-am zis de treaba aia ... incerc sa dau de nenea ala sa vad ce si cum ... te anunt Mesaj completat mamaaa ... vreau si eu asa ceva titi ... iti dau numarul omului pe mess o sa merite fiecare banutz crede-ma ! Mesaj completat @OLY ... pot sa iti zic si eu consumul la a mea? ar fi relevant consumul la a ta daca as fi tot eu pilotul ei da incearca sa-l spui oricum Mesaj completat am eu rd 07a dar sunt in timisoara.daca te pot ajuta, da un tel la 0746 248 588. mircea deci daca e dragutza si nemaritata am eu un RD07 de masurat ca deh sunt din BUCURESTI ! ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antenutza Postat August 6, 2009 Share Postat August 6, 2009 salutare..again...cumva mi-a disparut postul de aseara... e legat de stikerele personalizate domnii PERL, oly si eti radu sunt rugati sa ma contacteze pentru a-si recupera stikerele. multumesc numai bine @ oly .. eu am scos undeva pe la 4.5 ... dar e rd03 asa ca nu se foarte pune presupun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat August 7, 2009 Share Postat August 7, 2009 vreo veste legata de numarul de telefon? hai ca au inceput ploile, si mie imi place la noroaie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cernunos Postat August 7, 2009 Share Postat August 7, 2009 spuneti-mi si mie cum pot sa imi dau seama dc africana mea este limitata in putere sau nu (conform cu manualul de la heynes eu am modelul din germania cu restrictie de putere)? eu nu am nici un punct de referinta pentru ca este singura africana pe care m-am dat (exceptie cazurile de mers pe alte africane 100m) in cazul in care limitarea aceasta mai exista o pot elimina cu usurinta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
duc Postat August 7, 2009 Share Postat August 7, 2009 spuneti-mi si mie cum pot sa imi dau seama dc africana mea este limitata in putere sau nu (conform cu manualul de la heynes eu am modelul din germania cu restrictie de putere)? eu nu am nici un punct de referinta pentru ca este singura africana pe care m-am dat (exceptie cazurile de mers pe alte africane 100m) in cazul in care limitarea aceasta mai exista o pot elimina cu usurinta? trebuie sa te uiti in carburatoare sa vezi daca in galeriile de admisie exista o saiba care micsoreaza diametrul galeriei! daca exista iei alte galerii si rezolvi problema! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat August 7, 2009 Share Postat August 7, 2009 Domnul meu ai perfecta dreptate, motorul nu da nici un semn de vreo boala si as fi dat vina pe stilul de mers dar ai vazut ce face Mielu' unei biete africane ) si nu scoate asa consum. De cum am ajuns acasa am dat rezervorul jos l-am golit de benzina in totaitate si apoi l-am umplut cu furtunul cu apa de la robinet . Rezultatul acestei operatiuni a fost:-au curs 20,5litri din el pe normal -au curs un pic mai mult de 4 litri pe rezerva rezulta ca are aproape 25 de litri rezervorul meu , si pot CURGE toti , nu tu rezerva infundata nu nimic. Intr-adevar adanc mister ......mai investigam Mesaj completat Multumesc, o sa trec si eu miercuri pe la arc sa le iau ! Africana lui Mielu e de aia mai noua, cu carburi smechere si merge si brici, asa ca se explica (zau ca n-am vazut pe nimeni sa-i dea in gura ca domnul asta vacii asteia cuminti - se vede ca are un speed in curte) Uite ce sa faci. In primul rind un test de performante. Cauta o sosea pustie cu aliniament de 4-5 km cel putin (nu e o problema la voi pe acolo, soselele sint drepte) si baga mina in gaz. Altul sa stea in spatele tau. Si impingi africana pina la 180. Trebuie sa accelereze pina la 160 aproape constant, fara sa tremure sau sa simti nici un fel de ezitari sau intreruperi. Apoi se mai moaie un pic dar tot se infige inca bine pina la 185 cind incepe sa intre in rosu acul de ture. 1- nu trebuie sa simti nici un fel de ezitari sau spasme (in africana) pe tot parcursul torturii si al de vine in spate nu tre sa vada nici o molecula de fum negru. Inclusiv fa si un test de acceleratie brusca intr-a doua sau a treia, te duci pina la 7 mii si tot asa nu tre sa iasa fum. 2- trebuie sa prinda usor viteza asta in circa 1km maximum, fara sa para ca nu mai poate sau sa nu prinda cumva viteza maxima 3- din cind in cind cind umbli normal cu ea, mai da casca jos si amusina cu atentie poate simti miros de benzina, ceea ce inseamna ca s-o fi crapat vre-un furtun. Baga -o neaparat intr-un garaj intr-o noapte si vezi daca nu miroase apoi garajul a titei. 4- fa-i si un test real de consum, pe un drum normal, de exemplu Otopeni - inspre Ploiesti dupa ce ai scos aproape toata benzina si du-te pina se opreste motorul. Tai imediat contactul cind incepe sa intrerupa sa nu se beleasca pompa si bagi nu un 1litru ci macar doi sau 3 litri de benzina . Masori cu atentie, ai la tine un bidon de 1 l o canistra si o pilnie. Apoi mergi pina se termina iarasi benzina cu aceleasi precautii si faci calculul cu regula de 3 simpla. Nu te teme, pompa nu se duce decit daca o lasi minute bune sa se zvircoleasca pe uscat. Abia dupa testul asta exct stii apoi cu certitudine cit consuma. La voi la Bucuresti e inselator de tot, am facut vre-o 150 km prin jungla voastra si am bagat ce-i drept bine mina in gaz sa fiu mai a dracului decit smecherii locali, dar am ramas fara benzina cu 70 km mai repede decit m-am asteptat (mi-s dusi senzorii de rezerva si merg pe contorul partial, ca altfel nu se intimpla ) si a consumat cam 11-12 la suta! In sfirsit daca mai tii minte si mie imi dadea in nas cind bagam puternic cu Mielu v-am si spus, am crezut ca e benzina proasta, sau bujiile de 30 mii km inauntru, ca si-a revenit dupa aia la drumul spre Cluj,desi am tras de ea tot pe la 130, iar pe autostrada si in depasiri 150, ca ma grabeam si eram si full de bagaje, insa recent dupa 400 km de soft-off prin colb a revenit baiul. Scenariul era urmatorul, sa stiti si voi ce face cind ii gata filtrul, la mers normal sau oras nici o problema, dar daca voiam un demaraj brusc la viteza mare (respectiv sa trec de la 90 la 130 dadea ca naiba in nas si trebuia sa las gazul si sa accelerez apoi progresiv sa-si revina. Deasemenea si consumul s-a dus de o vreme in sus catre 7. Asa ca am stiut ca e filtrul de aer si m-am mirat ca-l schimbasem de 8 mii km doar, insa daca face prietenul meu Silviu silicoza, de la curatatul filtrului meu i se va trage, ca are compresorul in garaj si a fost incredibil ce-a iesit minute in sir din cartonul ala gofrat, era aproape complet blocat de praf. Asa ca daca umblati cu vacutza mult off, nu strica sa curatati filtrul din 4 in 4 mii cel putin. Apoi mi-am dat seama ca de cind mi-am montat heidenaurile, mai mult de jumate din km au fost "off" si cu vara secetoasa care a fost, nu-i de mirare ca vacutza a inspirat repede de tot mult praf. Normal ca si-a revenit instant si merge acuma de rupe ca de obicei. Incit ma duc in tura mare tot cu bujiile astea si le schimb abia la iarna, pe principiul ca ce porneste la sfert si merge ca uns tre lasat in pace. Noah, bafta! si astept feed back! daca nu iese nici un rezultat la cit de bine merge motorul ala, in mod sigur baiul e la sistemul de soc sau la membranele din carburi. Mesaj completat @OLY ... pot sa iti zic si eu consumul la a mea? sa va prezint ultima nasaramba a lui razvan asa arata inainte(primele doua pozne) asa arata dupa (ultimele doua..) sper ca-i mere bine masina de spalat Mesaj completat DECI misterul a fost elucidat..........in urma cu vreo 2-3 luni intr-un drum spre sighisoara am bagat ceva benzina proasta si am decis sa purjez carburatoarele pe marginea drumului ca sa pot continua linistit si fara gunoaie ......Toate bune si frumoase numai ca nu am nimerit din prima suruburile care dau drumul la benzina , ci fix pe alea de langa care datermina amestecul de benzina si aer ..........si unul din ele l-am insurubat la loc cu simt de raspundere pana la capat deci aer complet inchis. Astazi am dus-o si am facut sincronizarea si amestecul si m-am intors la bar si acasa pe UN LITRU DE BENZINA adica 14 km la litru intraurban FUCK YEAH! Scuze Oly da am sarit postul asta al tau, am totusi o intrebare pentru cei care se pricep la carburi, pentru ca trebuie sa decid daca umblu la ele inainte de tura (merg vre-o doua saptamini in zigzag prin tara) sau o las pt la iarna? Am si eu ceva experienta la carburi clasice, de alea cu camera de nivel si stiam din experienta proprie ca inchiderea unui surub de aer influenteaza consumul doar la ralenti. dar aia a fost de mult cind aveam ETZ, la CB tot asa citi ani l-am folosit nu am umblat niciodata la motor sau la carburi si in plus sint constient ca avind RD04 consumul meu mediu de 5, 5-7 afara, 5,5 la 90-100 si 7 la 120-130 si 8-10 in oras e destul de "in grafic" . Africana asta a mea are in mod sigur de cind am adus-o un carb cu reglaj prea sarac la ralenti, ca bangane din cind in cind in toba la frina de motor si cind se imbicseste filtrul tace. Nu am umblat niciodata in 30 de mii la reglaje. Si nu cred ca a umblat cineva vreodata, slitzurile sint neatinse. Motorul merge rotund si perfect la aceleasi ture de la inceput la ralenti si porneste de cum ating cheia si la -15 grade, de aia nu am umblat ca stiu ca merge bine, nici bujii n-am schimbat. Asa ca stie cineva cam cum stau africanele astea cu turele la suruburile de aer? (din fabrica)? Adica de la strins complet cite ture se desfac? la ETZ de exemplu era o tura jumate. Multumiri cui se oboseste ! Am dat search pe problema dar nu am gasit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Africanu Postat August 7, 2009 Share Postat August 7, 2009 (editat) [ @galen Suruburile de aer: 1,75-2 ture deschise. Si dupa ce le-ai deschis nu uita sa sincronizezi carburatoarele( asta cum faci?). Intrebare: cum de stii ca un cilindru functioneste prea sarac daca pusca la frina de motor in esapament?????? La 04 e mai degraba esapamentul vechi si nu mai e etans din cauza ruginii. Si inca o data: nu compara ETZ( in 2 timpi) cu motor in 4 timpi. Astea sint chestii de baza!!!!! Africanu Editat August 7, 2009 de Africanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat August 7, 2009 Share Postat August 7, 2009 [@galen Suruburile de aer: 1,75-2 ture deschise. Si dupa ce le-ai deschis nu uita sa sincronizezi carburatoarele( asta cum faci?). Intrebare: cum de stii ca un cilindru functioneste prea sarac daca pusca la frina de motor in esapament?????? La 04 e mai degraba esapamentul vechi si nu mai e etans din cauza ruginii. Si inca o data: nu compara ETZ( in 2 timpi) cu motor in 4 timpi. Astea sint chestii de baza!!!!! Africanu Merci de informatie Pai de fiecare data cind mi s-a colmatat cu praf filtrul (de 4 ori pina acum) puscaturile abia perceptibile de altfel au incetat. Dupa curatire invariabil au reaparut. Daca am incercat sa merg fara filtru, de curiozitate am facut-o pusca deja in draci. Si ai dreptate, la toba mi-e rupta ultima teava in interior, dar suna toba normal, asa ca nu dau importanta. Cu sincronizarea nu cred sa fie vre-o problema ca merge rotund motorul, dar am sa o verific totusi cind ii fac revizia asta pe care o pregatesc. Cu schimbarea bujiilor, curatarea carburilor, schimbarea filtrului de benzina reglaje daca trebuie. Sicronizarea banuiesc ca nu e o problema, probabil carburile au priza de vacum, fac rost de undeva de manometru. si daca ma gindesc acum bine poate ca nu pusca doar de la un cilindru. Ceea ce ar fi ok. faptul ca africana mea nu a cerut nici o data in 30 mii doua chei sa porneasca ma duce cu gindul ca totul e ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.