xel Postat Ianuarie 6, 2010 Share Postat Ianuarie 6, 2010 am eu unul salut si la multi ani din moldova...antenuta felicitari si sper sa bem un vin cald la bike on ice..sper ca voi reusi sa termin si africana de montat pana luna viitoare..pedros nene astept sa vad la ce concluzie ajungi cu releul apoi mai astept un an sa-i vad fiabilitatea..intre timp poate se hotaraste si locatia intalnirii de anul acesta sa stiu daca mai pastrez din tuica sau vin la bucuresti sa o bem.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Ianuarie 7, 2010 Share Postat Ianuarie 7, 2010 Salut . Dau un pic buzna la voi pe topic pt un prieten care ar vrea sa-si ia o mobra . Dupa ce s-a interesat el despre mobrele "adventure" a ajus la concluzia ca i-ar place unul dintre modelele Yamaha Super Tenere sau Honda Africa Twin. Cum amicul meu e total paralel cu ceea ce se cheama computer nu mai vb de forumuri, as vrea sa-mi spuneti daca exista diferente majore intre cele doua modele dpdv greutate consum ciclistica etc. Poate este pe aici si cineva care a avut ambele modele si care poate face o comparatie cat mai obiectiva . Oricum pentru obiectivitate, voi intreba acelasi lucru si la topicul de Super Tenere . Multumesc anticipat . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Ianuarie 7, 2010 Share Postat Ianuarie 7, 2010 Dupa ce s-a interesat el despre mobrele "adventure" a ajus la concluzia ca i-ar place unul dintre modelele Yamaha Super Tenere sau Honda Africa Twin.Cum amicul meu e total paralel cu ceea ce se cheama computer nu mai vb de forumuri, as vrea sa-mi spuneti daca exista diferente majore intre cele doua modele dpdv greutate consum ciclistica etc. Poate este pe aici si cineva care a avut ambele modele si care poate face o comparatie cat mai obiectiva . Oricum pentru obiectivitate, voi intreba acelasi lucru si la topicul de Super Tenere . Si o sa primesti raspunsuri diferite Undeva pe acest forum parca exista deja eterna comparatie intre ST si AT. Cauta un pic si te vei edifica. Eu am avut si ST si AT. Am ramas la AT pe care personal o consider mai buna pentru ce imi trebuie mie si mai fiabila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Ianuarie 7, 2010 Share Postat Ianuarie 7, 2010 Mah, voua nu va e dor de primavara?! .., mai am putin si o dau in depresie.., AMR 48 zile pana la venirea ei!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Ianuarie 7, 2010 Share Postat Ianuarie 7, 2010 Si o sa primesti raspunsuri diferite Undeva pe acest forum parca exista deja eterna comparatie intre ST si AT. Cauta un pic si te vei edifica. Eu am avut si ST si AT. Am ramas la AT pe care personal o consider mai buna pentru ce imi trebuie mie si mai fiabila. Eram convins ca o sa primesc raspunsuri diferite dar ma bazez pe capacitatile mele intelectuale . Ai putea sa detaliezi un pic dc consideti mai buna AT vs ST si de asemenea mai fiabila ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Ianuarie 7, 2010 Share Postat Ianuarie 7, 2010 Eram convins ca o sa primesc raspunsuri diferite dar ma bazez pe capacitatile mele intelectuale . Ai putea sa detaliezi un pic dc consideti mai buna AT vs ST si de asemenea mai fiabila ? Un motiv suficient ar fi ca este.., HONDA?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Africanu Postat Ianuarie 7, 2010 Share Postat Ianuarie 7, 2010 @ERU Salve, daca il suni pe Profesoru (cstelia) sint sigur ca vei sti in timp scurt si util cu mult mai mult decit daca va scrieti in acest topic. Nu de alta, dar dupa cum s-a scris mai sus, AMR 48 de zile pina la primavara :D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Ianuarie 8, 2010 Share Postat Ianuarie 8, 2010 (editat) @ Jean_Taxi Asta intr-adevar e un super argument. Exista si modele roz ? Revenind pe pamant ....date tehnice am gasit ceva pe net , sunt un pic cam multe varinate [ani] dar nu variaza foarte mult. Ce nu am reusit sa aflu a fost consumul. Poate imi dati voi niste cifre reale evident in diverse conditii ; si pe langa asta daca exista anumiti ani de evitat . @ Africanu Nu am numarul Profesorului si nici nu mi-as permite sa-l dereanjez avand in vedere ca nu il cunosc personal . Oricum la asta folosesc forumurile . Cat despre AMR-ul ala intelegeam ca nu are nimeni chef de vorba daca era deja primavara si aveam de mobrit cu totii dar asa !!?!!?!? @ cstelia Am cautat dupa o comparatie dar...nu am gasit nimic . Mai caut. Editat Ianuarie 8, 2010 de ERU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Ianuarie 8, 2010 Share Postat Ianuarie 8, 2010 (editat) #1 AT duce mai multi km decat ST #2 AT are cuplu mai bun (motor in V fata de linie la ST) #3 AT este mai manevrabila la viteze mici #4 bicicleta de la AT e mai pretabila pentru offroad #5 centrul de greutate la ST mi se pare localizat prea in fata, ceea ce face ca spatele sa intre relativ repede in derapaj #6 AT isi pastreaza pretul mai bine in timp #7 AT are consum mai mic (cel putin din experientele mele) #8 AT e o legenda Desigur si ST are avantajele ei, dar strict pe sosea (putere si viteza maxima mai mare). Defecte clasice au amandoua. Cam astea ar fi rezumate pe scurt parerile mele personale. Acum, ce anume vrea sa-si cumpere amicul tau ramane de vazut. Daca vrea AT, am eu 2 de vanzare P.S. Era sa uit... la AT sunt rezervoare de 46 de litri Editat Ianuarie 8, 2010 de cstelia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Ianuarie 8, 2010 Share Postat Ianuarie 8, 2010 (editat) nu mai face asta niciodata! risti sa arzi cdi-ul fara baterie in circuitul mobrei! Incarcarea nu functioneaza normal daca nu este in tampon cu bateria. De ce? Datorita faptului ca elementul comparator din regulator are nevoie de tensiune continua filtrata, iar bateria se comporta ca un balast inertial si 'reteaza virfurile" pulsurilor din curentul continuu pulsatoriu livrat de generator si puntea redresoare din releu. Fara baterie, regulatorul se comporta tranzitoriu si haotic si are perfecta dreptate cine spune ca se poate arde CDI-ul, deoarece chiar daca tensiunea medie obtionuta este mult sub 12 volti (aprindeti farurile si abia vor lumina), exista pulsuri cu valori mai mari de 50 volti. Stiu ca pare mai greu de inteles, dar se poate face analogie cu un nor de lacuste care pare compact, dar in care exista citeva mii de indivizi cel putin care o iau mult inaintea roiului. Ei, o astfel de lacusta naravasa (virf de tensiune aleator) poate distruge CDI-ul. Dane Cata nu mai umbla cu glume macabre te-ai molipsit de la retardatii care distrug local Cluj? NU PUNETI IN NICI UN CAZ IN SCURT BORNELE DE BATERIE, CU BATERIA MONTATA SAU FARA, DISTRUGETI APROAPE SIGUR RELEUL! SAU MACAR ARDETI SIGURANTA PRINCIPALA! @ Pedros-iti acord cu placere asistenta la distanta in adaptarea oricarui releu cu 5 fire! Mesaj completat @ Jean_Taxi Asta intr-adevar e un super argument. Exista si modele roz ? Revenind pe pamant ....date tehnice am gasit ceva pe net , sunt un pic cam multe varinate [ani] dar nu variaza foarte mult. Ce nu am reusit sa aflu a fost consumul. Poate imi dati voi niste cifre reale evident in diverse conditii ; si pe langa asta daca exista anumiti ani de evitat . @ Africanu Nu am numarul Profesorului si nici nu mi-as permite sa-l dereanjez avand in vedere ca nu il cunosc personal . Oricum la asta folosesc forumurile . Cat despre AMR-ul ala intelegeam ca nu are nimeni chef de vorba daca era deja primavara si aveam de mobrit cu totii dar asa !!?!!?!? @ cstelia Am cautat dupa o comparatie dar...nu am gasit nimic . Mai caut. Nu am detinut ambele modele, dar am condus suficient de mult si xt-uri ca sa stiu ce spun. Si mai ales am mers in paralel cu xt-uri. Cred ca cel mai important aspect este scopul pentru care se cumpara motorul. AT este buna si in teren (soft-enduro) iar xt-ul se chinuie in teren atit din cauza centrului de greutate impins in fata cit mai ales a cuplului mic la ture joase. Din acest motiv xt-ul este naravas in teren, cere ture, rupe aderenta, este instabil si nu poate fi exploatat la viteze si la ture mici si mai ales pe ternuri in panta. AT-ul merge extrem de frumos chiar in panta sau in teren greu, deoarece are acces repede la cuplul maxim (pe la 3500) si are o buna parte din el incepind de la 1500 ture, cind scoate deja cai seriosi cind xt-ul abia a iesit din turele de ralenti. Asa dar xt-ul poate in teren cel mult 60% din ce poate AT. Pe sosea diferenta dintre ele nu e mare. xt-ul merge vre-o 20 de km mai repede. Si clar poate fi exploatat ,mai sportiv in timp ce AT e o vaca mai cuminte. AT merge pe sosea cu placere pe la 130 in timp ce xt-ul poate fi dus usor la 150. Dar un motor AT exploatat judicios (la ce poate) este incaltat cel putin cu gume 50-50% (eu am "tractoare" heidenau de exemplu si pe fata si pe spate) asa ca nu ai nevoie si nu merita sa risti viteze mai mari. Pe de alta parte nici XT-ul nu se comporta prea bine la viteze mari pentru ca e inalt instabil si neaerodinamic, inclusiv consuma pe bune cam 8-10 litri la peste 130 la ora. Asa ca pe total xt-ul este inferior cu 30% aproximativ fata de AT. Este un motor potrivit pentru ture soft enduro "light" si cam atit. Dar asta nu inseamna ca nu ar fi un motor bun, daca nu s-ar fi construit AT sau GS, era in frunte. Gs-ul de exemplu e mult mai bine adaptat pentru ture lungi all road deoarece injectia si guma joasa de pe fata il face prieten cu asfaltul unde fuge cu 180 daca trebuie la consum rezonabil. dar nici ala nu se compara cu AT in teren. De aceea s-a facut acum gs-ul de 800. Mesaj completat Africa Twin e o legenda in sine, dar mai ales pentru ca detine chiar pina in prezent suprematia la categoria all-road. Dupa 20 de ani de cind a fost construita si tinuta vre-o 12 ani in productie cu modificari minore le sta ca o tzeapa in posterior la nemti, care dupa ce au investit tot degeaba in susaneaua numita 'the long way down" s-au cuplat cu rotaxul si au scos GS-ul de 800. A carui fiabilitate este deja contestata. Apropo, intrebai despre fiabilitate. La km rezonabili (sub 50 mii) poti porni cu ambele motoare cu certitudinea ca te si aduc inapoi, dar in timp Honda isi spune cuvintul. AT-ul rezista la kilometraje impresionante. Se vorbeste despre AT-uri care au facut fara reparatie 500 mii de km. Un motor AT il poti luia linistit la 100 mii stiind ca mai faci fara probleme mari inca pe atita. In schimb la xt isi spune cuvintul firma si calitatea generala "mai subtire decit Honda" si in primul rind turele mai inalte la care lucreaza. Un xt este destul de "gata" pe la 70 mii, nu cred ca tin mai mult de 100 mii9cind incep reparatiile importante) Si in fine mai e ceva, e vorba de tinuta de drum, de ciclistica si mai ales de centrul de greutate foarte atent studiat la AT Ceea ce-l face un motor de vis, foarte comod de condus chiar pe mari distante. Mersul linistit al motorului in v si lipsa de vibratii isi spun si ele cuvintul. Si in fine mai e si vorba de look. Personal nu mi-am luat degeaba AT am avut si eu aceeasi dilema sa aleg pe vremea aceea intre XT TDM si AT. Daca nu gaseam AT la banii care ii aveam atunci insa, probabil luam un XT. Mesaj completat La multi ani si multa sanatate antenutza si Galen Si tot ce va doriti sa se indeplinesca.Numai bine si respect Multam fain din ardeal! si tie rocker la fel si intregii comunitati AT La multi ani tuturor! Editat Ianuarie 8, 2010 de Galen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neagu Postat Ianuarie 8, 2010 Share Postat Ianuarie 8, 2010 @ Jean_Taxi Asta intr-adevar e un super argument. Exista si modele roz ? Revenind pe pamant ....date tehnice am gasit ceva pe net , sunt un pic cam multe varinate [ani] dar nu variaza foarte mult. Ce nu am reusit sa aflu a fost consumul. Poate imi dati voi niste cifre reale evident in diverse conditii ; si pe langa asta daca exista anumiti ani de evitat . @ Africanu Nu am numarul Profesorului si nici nu mi-as permite sa-l dereanjez avand in vedere ca nu il cunosc personal . Oricum la asta folosesc forumurile . Cat despre AMR-ul ala intelegeam ca nu are nimeni chef de vorba daca era deja primavara si aveam de mobrit cu totii dar asa !!?!!?!? @ cstelia Am cautat dupa o comparatie dar...nu am gasit nimic . Mai caut. salut Eru, la mine consuma 7-7.5 in oras la un mers destul de sportiv iar in afara mi-a luat cu cutiile si incarcate undeva la viteza de 100km/h 5,3un singur pasager pe ea in ambele cazuri .Personal iti recomand africa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Ianuarie 8, 2010 Share Postat Ianuarie 8, 2010 La Multi Ani!!! Cred ca ma lasat bateria mai mult ca sigur, am tot incarcat-o dar nu mai tine curentul,. Intrebarea mea este daca odata pornita motocicleta si deconectez bateria motorul se opreste si el sau ar trebui sa mearga in continuare, al meu se opreste!! Am observat asta pt ca am pornit-o cu cabluri. Multumesc si va urez tuturor un An Nou Fericit! Radu Ar trebui sa mearga in contimuare dar nu-i bine sa faci asa ceva decit eventual in ralenti. Motivele le gasesti mai sus. Verifica si incarcarea, pune instrumentul pe baterie si la ture medii tre sa ai cam 14,2-14,3 voltaj. Daca nu ai ceva pe aproape, se poate sa te fi lasat si pe tine releul, boala veche la AT. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neagu Postat Ianuarie 8, 2010 Share Postat Ianuarie 8, 2010 Ar trebui sa mearga in contimuare dar nu-i bine sa faci asa ceva decit eventual in ralenti. Motivele le gasesti mai sus. Verifica si incarcarea, pune instrumentul pe baterie si la ture medii tre sa ai cam 14,2-14,3 voltaj. Daca nu ai ceva pe aproape, se poate sa te fi lasat si pe tine releul, boala veche la AT. salutare Galen ce sti despre releul de incarcare tourmax? Am luat si eu unul de curand si inca nu m-am apucat sa il montez ca nu am avut timp. La montare e bine sa ii dau cu spray de contacte? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Ianuarie 8, 2010 Share Postat Ianuarie 8, 2010 (editat) Va salut ! Mi sa cam luat de coclauri si duc dorul calatoriilor lungi. Pentru asta mi-am bagat ,,la schimb" capra pe o vaca ... orice vaca. Am mai detinut AfricaTwin cu multi ani in urma si stiu ce inseamna ... Un crestin se afera sa faca schimb cu mine oferindu-mi un RD04 din '91 care are in jur de 70000km la bord. Mobra prezinta destul de bine, dupa cum se vede in poze, insa imi pun o intrebare ... si voua de asemenea ! Intrebare: Avand in vedere situatia social-economica din ziua de astazi, cativa ani de acum in 'colo nu-mi voi putea permite o alta mobra, de aceea motocicleta asta (RD04) va trebuii sa ma slujeasca in rastimpul asta. Ca o persoana ce face 25000-30000 km pe sezon, pot pune baza pe o Africa care are deja 70000km si va avea, cel putin, inca pe atat in urmatorii 2-3 ani ? Multumesc si sper sa vin si eu la intrunirea aia ! Ia-o linistit, daca n-ai luat-o. Eu am luat-o la 30 mii si normal ca nu-i credeam, banuiam ca are cam 60 mii. A fost bine ca a umblat bulgarul la ceas, altfel nu cred ca o luam, mai ales ca am adus-o cu numere facute la calculator prin toata Bulgaria si am fugit de politie prin Tirgu-Jiu. Abia anul trecut dupa ce am luat una cu 60 mii reali(care abia daca are ceva urme doar la palpare se simt pe discuri), mi-am dat seama ca africana mea cu un milimetru de santuri la toate discurile, avea probabil vre-o 120 de mii. Am mai facut eu 40 mii cu ea si porneste si acum la atingerea bumbului la -10 grade. Am umblat astia 40 de mii fara sa umblu la bujii, abia anul trecut le-am schimbat si merge ca una noua si acum, la 140 de mii. La carburi s-a umblat pentru prima data (garantat) tot anul trecut , le-a curatat si le-a sincronizat sensei Marcel din Timisoara ca era crapata o membrana, altfel nu umblam la ele nici acum! Vreau sa-ti spun ca in afara de cablul de ambreiaj, filtre si chit de lant n-am schimbat nimic in cei 3 ani de cind o am. Modelul RD-04 este de mare incredere, cum sint si cele ulterioare. Are doar carburile ceva mai mari si papa un pic mai mult decit modelele ulterioare. la anul ma vintur un pic prin Europa cu ea si crede-ma ma duc linistit. Tuf-tuful motorului in v este cel mai de incredere sunet care l-am auzit vreodata, de cind o am nu i-am dat doi bumbi decit daca am culcat-o Mesaj completat salutare Galen ce sti despre releul de incarcare tourmax?Am luat si eu unul de curand si inca nu m-am apucat sa il montez ca nu am avut timp. La montare e bine sa ii dau cu spray de contacte? Nu am auzit, dar daca este facut pentru africana ta (se potrivesc mufele) monteaz-o linistit. Poate ne spui si cit a costat ca sint multi doritori aflati in pana. Daca cumva nu se potrivesc mufele , te rog sa o pozezi sau sa-i scanezi documentatia si sa mi-o trimiti. Te invat eu cum sa-l montezi. Asa cum am spus pe africana se poate pune orice releu cu 5 fire modern, inclusiv de ATV. Contactele le cureti doar cu o cirpa aspra muiata in alcol tehnic pina lucesc (alea vizibile) . Normal ca e bine sa le sprayezi inainte de montare si cu spray de contact. Editat Ianuarie 8, 2010 de Galen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
01-BPM Postat Ianuarie 9, 2010 Share Postat Ianuarie 9, 2010 salut anu trecut am intrat si eu in posesia unei rd04 dupa cateva iesiri prin BH,la o tura am avut onoarea sa merg alaturi de 3 enduristi unu cu o RD04 identica cu a mea,an, culoare,mai putin km baiatu are moto din Franta(inmatriculat pe Franta)face des naveta Oradea-Franta la parinti cu moto,si avea in bord peste 80.000km in acea tura a aparut primele probleme :baterie uscata ........... acum postez ce a declarat colegu: Mersi mult prieten Africa-Twinist ! Pentru informatie, sa stii ca data trecuta, in turul Beius - Bratca, pb la Africa Twin cu bateria uscat / re-umpluta / impins / moarta ... a fost de la redresor / regulator. Este - cu pompa de benzina - singurile bai al motocicleta asta. Acuma sint noi amindoua deci a plecat pentru macar inca 90 000 km ! Dupa o revizia completa, am facut 4800 km acest vara in 1 saptamina jumat' fara nici o problema. Fred omu a zis ca am facut cea mai buna alegere concluziile si-le trage fiecare singur pe banii lui bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neagu Postat Ianuarie 9, 2010 Share Postat Ianuarie 9, 2010 Ia-o linistit, daca n-ai luat-o. Eu am luat-o la 30 mii si normal ca nu-i credeam, banuiam ca are cam 60 mii. A fost bine ca a umblat bulgarul la ceas, altfel nu cred ca o luam, mai ales ca am adus-o cu numere facute la calculator prin toata Bulgaria si am fugit de politie prin Tirgu-Jiu. Abia anul trecut dupa ce am luat una cu 60 mii reali(care abia daca are ceva urme doar la palpare se simt pe discuri), mi-am dat seama ca africana mea cu un milimetru de santuri la toate discurile, avea probabil vre-o 120 de mii. Am mai facut eu 40 mii cu ea si porneste si acum la atingerea bumbului la -10 grade. Am umblat astia 40 de mii fara sa umblu la bujii, abia anul trecut le-am schimbat si merge ca una noua si acum, la 140 de mii. La carburi s-a umblat pentru prima data (garantat) tot anul trecut , le-a curatat si le-a sincronizat sensei Marcel din Timisoara ca era crapata o membrana, altfel nu umblam la ele nici acum! Vreau sa-ti spun ca in afara de cablul de ambreiaj, filtre si chit de lant n-am schimbat nimic in cei 3 ani de cind o am. Modelul RD-04 este de mare incredere, cum sint si cele ulterioare. Are doar carburile ceva mai mari si papa un pic mai mult decit modelele ulterioare. la anul ma vintur un pic prin Europa cu ea si crede-ma ma duc linistit. Tuf-tuful motorului in v este cel mai de incredere sunet care l-am auzit vreodata, de cind o am nu i-am dat doi bumbi decit daca am culcat-o Mesaj completat Nu am auzit, dar daca este facut pentru africana ta (se potrivesc mufele) monteaz-o linistit. Poate ne spui si cit a costat ca sint multi doritori aflati in pana. Daca cumva nu se potrivesc mufele , te rog sa o pozezi sau sa-i scanezi documentatia si sa mi-o trimiti. Te invat eu cum sa-l montezi. Asa cum am spus pe africana se poate pune orice releu cu 5 fire modern, inclusiv de ATV. Contactele le cureti doar cu o cirpa aspra muiata in alcol tehnic pina lucesc (alea vizibile) . Normal ca e bine sa le sprayezi inainte de montare si cu spray de contact. salut,am dat 668lei de la romimoto si pe cutie scrie made in japan dar pe el nu scrie nimic decat un stiker cu emblema firmei Tourmax,in rest arata identic si am sa il montez luni.La mufe pare identic una rotunda si una dreptunghiulara. Postez luni dupa ce ii fac o proba.Multumesc de sfaturi si cand ne intalnim sa ciocnim cateva beri Mesaj completat Am uitat sa zic ca la Honda este 235 euroi si iti da garantie 2ani cu montajul facut la ei care mai costa si ala in jur de max 50 lei In rest salutare si sa vina odata primavara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanvulf Postat Ianuarie 9, 2010 Share Postat Ianuarie 9, 2010 Salutari si la multi kilometri in noul an! Din pacate revin cu o problema electrica: dupa ce am schimbat cdi-urile, bobinele, regulatorul si bateria, cu ocazia arderii a doua cdi-uri la diferenta de 1000 km, totul parea ok. Incarcarea era pe la 14 - 14,5 volti. Insa azi, la o verificare de rutina, am constatat ca imi incarca 17 volti(regulator nou - made in japan - cel putin pe cutie). Aveti idee ce tactica as mai putea adopta? Alternatorul? Mentionez ca am verificat fiecare fir pe instalatie si totul pare in regula. Mult succes in noul an! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Ianuarie 9, 2010 Share Postat Ianuarie 9, 2010 de unde ai luat releul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 9, 2010 Share Postat Ianuarie 9, 2010 Salutari si la multi kilometri in noul an! Din pacate revin cu o problema electrica: dupa ce am schimbat cdi-urile, bobinele, regulatorul si bateria, cu ocazia arderii a doua cdi-uri la diferenta de 1000 km, totul parea ok. Incarcarea era pe la 14 - 14,5 volti. Insa azi, la o verificare de rutina, am constatat ca imi incarca 17 volti(regulator nou - made in japan - cel putin pe cutie). Aveti idee ce tactica as mai putea adopta? Alternatorul? Mentionez ca am verificat fiecare fir pe instalatie si totul pare in regula. Mult succes in noul an! sa iti explice cineva ce valori tre sa iti indice voltmetrul pe ca daca masori infrasurarile la alternator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chiradu Postat Ianuarie 9, 2010 Share Postat Ianuarie 9, 2010 Sper ca nu va suparati daca va zic ca ... Vind Honda XRV 750 Africa Twin RD07, an fabricatie 2000, prima inmatriculare 04/2002 (Germania). Inmatriculata in Romania 05/2009. 62000km dintre care doar 5000km in Romania, Carte service, peste 3500 Euro cu facturile aferente in accesorii si imbunatatiri. Front guard Fehling, Saua Corbin + originala, Genti laterale SW-Motech, Top case, Cric central African Queens, Pompa benzina schimbata + una noua de rezerva( mecanica), furtune frana metalice Touratech, Sistem evacuare BSM Future, Sistem ungere lant Loobman, Arcuri in furca fata Touratech, Amortizor spate Ohlins HO645 (800 Euro). Tank bag Acerbis, Priza 12V, 4 way flashers, Regulator de tensiune nou de rezerva, Metzeler Tourance montate Mai 2009, Placute frina fata/spate schimbate Mai 2009. Ulei/filtru schimbat 0km, Singurul defect zgarietura de pe rezervor vezi poza. 4950 Euro. 0745905628. Radu Ps. se vinde fara Piaa xenon. ,,,,,,,,,,,, , Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Ianuarie 10, 2010 Share Postat Ianuarie 10, 2010 Sper ca nu va suparati daca va zic ca ... Vind Honda XRV 750 Africa Twin RD07, Pai? Treci la GS1200? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Byk Postat Ianuarie 10, 2010 Share Postat Ianuarie 10, 2010 #1 AT duce mai multi km decat ST#2 AT are cuplu mai bun (motor in V fata de linie la ST) #3 AT este mai manevrabila la viteze mici #4 bicicleta de la AT e mai pretabila pentru offroad #5 centrul de greutate la ST mi se pare localizat prea in fata, ceea ce face ca spatele sa intre relativ repede in derapaj #6 AT isi pastreaza pretul mai bine in timp #7 AT are consum mai mic (cel putin din experientele mele) #8 AT e o legenda Desigur si ST are avantajele ei, dar strict pe sosea (putere si viteza maxima mai mare). Defecte clasice au amandoua. Cam astea ar fi rezumate pe scurt parerile mele personale. Acum, ce anume vrea sa-si cumpere amicul tau ramane de vazut. Daca vrea AT, am eu 2 de vanzare. P.S. Era sa uit... la AT sunt rezervoare de 46 de litri Salut, si imi cer scuze ca ma bag si eu in discutie. Parerea mea: #1 Asta este de discutat, eu cred ca 99% conteaza cum intretii si utilizezi fierul, deci sincer nu vad de ce nu ai putea merge cu ST tot atatia km cat mergi cu AT. Este posibil ca, la acelasi nr. de km, ST sa necesite o intretinere mai laborioasa, dar nu inseamna ca nu poate ajunge la acelasi nr. de km. #2 Nu prea este asa, AT are 60 Nm / 6000 rpm, iar ST 68 Nm / 6750 rpm (este si normal sa fie cuplul mai mare la ST datorita puterii mai mari). Avantajul AT apare din acea diferenta de 750 rpm, adica la AT cuplul "il simti" de la o turatie mai joasa, un avantaj major in offroad. #3 Absolut corect. #4 Perfect de acord. #5 La acest punct nu imi pot da cu parerea, nu sunt destul de experimentat pe ambele modele, deci il cred pe profesor, care cu siguranta este mai in tema ca mine. #6 De acord, adica o ST ieftina ai sanse sa gasesti, o AT insa nu prea... #7 Si aici este de discutat, la motocicletele astea mari conteaza extrem de mult stilul de conducere si, nu in ultimul rand, starea motocicletei. #8 Eeee, aici m-ai spart, parca si ST-ul a luat de vreo 6 ori Dakar-ul, nu? Exceptand micile obiectii, ai rezumat perfect avantajele si dezantajele celor doua motociclete. Mi-a placut P.S.-ul tau, numai ca trebuie sa si cumperi acele rezervoare de 46l, si "ai uitat" sa specifici cam cat costa Vara trecuta, cand imi cautam motocicleta, bineinteles ca ochii imi erau tintuiti pe AT. Daca as fi avut disponibili 2000-3000 euro, mi-as fi luat fara discutie AT, numai ca toti banii au fost 1100 euro (si astia imprumutati) asa ca ST-ul meu, luat cu 1050 euro, a fost best buy. Acum mai depinde si de noroc, iar eu unul am avut, nu am bagat bani in ea pana acum (in afara de ulei, filtru ulei), a avut cauciucuri bune, kit lant aproape nou, motorul este neumblat, eu sunt primul proprietar in tara, si nici italianul nu si-a bagat nasul prea tare pe acolo. Mai nou am inceput sa "africanizez" ST-ul, a primit un ghidon de AT, care a rezolvat problema mersului in picioare. Sper din tot sufletul ca nu am suparat pe nimeni de pe acesta sectiune, sunt unul dintre cei care au citit absolut toate paginile de aici, verific zilnic noutatile, si, sincer, am senzatia ca va cunosc pe toti (pe unii chiar ii cunosc ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chiradu Postat Ianuarie 10, 2010 Share Postat Ianuarie 10, 2010 Pai? Treci la GS1200? Ai ghicit profesore!! Te salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Ianuarie 10, 2010 Share Postat Ianuarie 10, 2010 Salut, si imi cer scuze ca ma bag si eu in discutie.Parerea mea: Sper din tot sufletul ca nu am suparat pe nimeni sincer, am senzatia ca va cunosc pe toti (pe unii chiar ii cunosc ). Nu ai suparat pe nimeni,zic eu, ceea ce ai zis , a fost si este cit se poare de corect , sa nu uitam ca HONDA face parte din categoria cea mai scumpa la fel ca si piesele, ceea ce nu justifica tehnologia mai noua pe care zic uni ca o detin . Sa va zic parerea mea; Daca ar exista Suzuki DR cu motor 2v, ST cu mot 2v, Kav KLR cu mot 2 v, si lista mai poate continua, nu ai mai avea cu ce sa faci comparatie, tot la fel de mult ar tine motoarele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanvulf Postat Ianuarie 10, 2010 Share Postat Ianuarie 10, 2010 @ cstelia Regulatorul e de la tourmax. Prea mare lucru nu stiu despre ei, dar din cate am gasit pe internet, ar fi din japonia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.