A.TW. Postat Martie 12, 2010 Share Postat Martie 12, 2010 Ce faci mai draga ? umbli prin tari straine ? Altfel toate bune for all. Vezi sa nu-l fi pus din gresala pe post de ventilator la radiatoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Martie 13, 2010 Share Postat Martie 13, 2010 Salut, Fata de bujiile originale sint avantaje si dezavantaje in a folosi bujii: NGK IRIDIUM DPR8EIX-9 ?? Eu pot sa-ti spun din experienta mea. Bujiile cu iridiu au avantajul ca la turatie foarte mare inca dau scanteia bob cu bob spre deosebire de cele clasice care au o oarecare inertie si dau cam flama continua. Pentru motoarele noastre in V care sunt exploatate la turatii "omenesti" diferenta nu cred ca se simte. Poate doar la buzunar ca astea cu iridiu sunt de vreo 4 ori mai scumpe Un avantaj al lor, iarasi, este ca nu se ancraseaza, iar electrodul nu se "consuma" ca la bujia clasica, deci au viata mai lunga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leoafricatwin Postat Martie 13, 2010 Share Postat Martie 13, 2010 Ma tem ca un spray de contact nu prea rezolva nimic in cazul contactelor platinate de la pompa de benzina da asa este . la spray ma refeream la tot ce exista acolo , nu in mod deosebit la platina. platina tb sa fie cat mai neteda, fara "gropite si varfuri" , cu totii stim asta la cate platini am frecat , dar am gasit acolo toate lamelele toate contactele umpic cam ruginite. spray ma gandeam pentru toate componentele de acolo sa nu rugineasca, ca sa o intretii , sa-i lungesti viata. DESFA-O ! si ai sa poti remedia la timp eventualele tentative de distrugere. contact platina , lamele, este si o garnitura care imbatraneste.cea de la capac ma gandesc ca daca desfaceam acolo vedeam mai demult treaba asta. arata de parca era folosita pe vapor... ma duc sa vad ce mai fac pe la ea , sufera saraca de claustrofobie in garajul ala motociclete mai "unse" si mai sterse ca in iarna asta nu cred ca am vazut. boieru' o fi desfacut si pompa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tm95for Postat Martie 13, 2010 Share Postat Martie 13, 2010 Am o pompa de benzina vacumatica, a fost pe SuperTenerele meu, cred ca s-ar potrivi si pe o Africana! 100 lei Marius 0721847547 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 13, 2010 Share Postat Martie 13, 2010 Am o pompa de benzina vacumatica, a fost pe SuperTenerele meu, cred ca s-ar potrivi si pe o Africana!100 lei Marius 0721847547 Piesa de ST pe o AT! Din principiu nu se face asa ceva! Si invers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Martie 13, 2010 Share Postat Martie 13, 2010 Piesa de ST pe o AT! Din principiu nu se face asa ceva! Si invers. Da, curata blasfemie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leoafricatwin Postat Martie 13, 2010 Share Postat Martie 13, 2010 Am o pompa de benzina vacumatica, a fost pe SuperTenerele meu, cred ca s-ar potrivi si pe o Africana!100 lei Marius 0721847547 multumim frumos. am desfintat denivelarile de pe platini cu un smirghel si am uns cu putin spray restul . acum este ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Martie 13, 2010 Share Postat Martie 13, 2010 salutare, preventiv as putea sa ii fac ceva la pompa?Ca sa nu ma lase in plin sezon,care vad ca nu mai vine ,? Am un RD 07 din "97,multam Sincer, eu zic sa o lasi in pace. Platinile se uzeaza complementar, una isi face protuberante iar cealalta corespunzator cratere. Daca desfaci ansamblul trebuie sa le planeizezi pe amindoua si s-ar putea ca abia dupa aceea sa te lase cu adevarat. Eventual stergi bine platinile cu o cirpa aspra muiata in benzina, cel mult atit. Mai bine ia-ti cu tine o pompa noua ( de aia de aviatie, Fawcet parca, era un thread mai inainte) pregatita sa fie montata in caz de pana, impreuna cu un releu de incarcare. Si mai e ceva, daca se strica pompa, poti inca merge cu motorul, doar ca trebuie sa alimentezi mai des. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leoafricatwin Postat Martie 14, 2010 Share Postat Martie 14, 2010 Sincer, eu zic sa o lasi in pace. Platinile se uzeaza complementar, una isi face protuberante iar cealalta corespunzator cratere. Daca desfaci ansamblul trebuie sa le planeizezi pe amindoua si s-ar putea ca abia dupa aceea sa te lase cu adevarat. Eventual stergi bine platinile cu o cirpa aspra muiata in benzina, cel mult atit. Mai bine ia-ti cu tine o pompa noua ( de aia de aviatie, Fawcet parca, era un thread mai inainte) pregatita sa fie montata in caz de pana, impreuna cu un releu de incarcare. Si mai e ceva, daca se strica pompa, poti inca merge cu motorul, doar ca trebuie sa alimentezi mai des. doua suprafete netede se vor lipi mai greu , cistelia aducea in discutie fizica de liceu. cred ca are dreptate. Mesaj completat doua suprafete netede se vor lipi mai greu , cistelia aducea in discutie fizica de liceu. cred ca are dreptate. n-am citit dar suna bine! nu tb "preventiv" sa dai cu smirghel, dar daca este distrusa platina, dk este afectata, se remediaza cu un smirghel , se inlocuiesc platinile sau bine inteles o pompa noua, este vorba si de buget totusi, si de pasiunea pt minitehnicus ....dar sa curat cu benzina niste platini defecte nu cred ca e o solutie. Aa daca ai platina buna atunci da, o speli, dar vorbeai de gropite. la mine s-au lipit. le-am dezlipit si am "frecat-o". ieri 13 martie. va tin la curent cand pica va spun. aualeu 13 hai primavara odata ca cine stie ce mai desfac! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Martie 14, 2010 Share Postat Martie 14, 2010 Eu zic sa desfaci articulatia suspensiei spate. S-ar putea sa gasesti ceva surprize pe la rulmentii cu ace Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Martie 14, 2010 Share Postat Martie 14, 2010 Acolo oricine o sa ramana uimit. Pun pariu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chiradu Postat Martie 14, 2010 Share Postat Martie 14, 2010 Eu pot sa-ti spun din experienta mea. Bujiile cu iridiu au avantajul ca la turatie foarte mare inca dau scanteia bob cu bob spre deosebire de cele clasice care au o oarecare inertie si dau cam flama continua. Pentru motoarele noastre in V care sunt exploatate la turatii "omenesti" diferenta nu cred ca se simte. Poate doar la buzunar ca astea cu iridiu sunt de vreo 4 ori mai scumpe Un avantaj al lor, iarasi, este ca nu se ancraseaza, iar electrodul nu se "consuma" ca la bujia clasica, deci au viata mai lunga. Merci Profesore pentru informatie!! Ce ziceti de Africana din poza asta: As vrea sa mi-o pot modifica asa!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Martie 14, 2010 Share Postat Martie 14, 2010 Merci Profesore pentru informatie!!Ce ziceti de Africana din poza asta: As vrea sa mi-o pot modifica asa!!! sau asa, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chiradu Postat Martie 14, 2010 Share Postat Martie 14, 2010 Poate cineva sa-mi spuna mai multe combinati posibile si avantajele/dejavantajele lor in legatura cu schimbarea pinioanelor (cel mic si cel de la roata)?are cineva alta combinatie inafara de cea din fabrica 16 dinti pinion mic si 45 pinion mare? Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Martie 14, 2010 Share Postat Martie 14, 2010 Eu din pacate am 15/46 (RD04). Vreau sa renunt la pinionul de atac de 15 pt ca pe la aprox 5000 de ture in a 5a sunt la 90 la ora. Demarajul e excelent, dar eu mi-am luat Africana inclusiv pt drumuri mai lungi si nu ma avantajeaza acest raport de transmisie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Martie 14, 2010 Share Postat Martie 14, 2010 La RD07 si RD07a configuratia standard este 16 cu 45. Pentru drumuri lungi si fara offroad extrem e buna si o combinatie de 17 cu 45 sau 16 cu 42. Daca motorul este ajutat cu un dynojet + K&N merge si un 17 cu 42 sau 16 cu 40. Pentru astfel de rapoarte trebuie sa ai sustinere de putere. Un 15 pe fata cu 45 sau 46 pe spate e foarte bun in offroad. Eu am incercat pe a mea un 16 cu 49 si eram mai tot timpul pe o roata, trebuia sa mestec prea mult in viteze prin oras... Configuratia standard este oarecum cea universala, buna la toate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Martie 14, 2010 Share Postat Martie 14, 2010 doua suprafete netede se vor lipi mai greu , cistelia aducea in discutie fizica de liceu. cred ca are dreptate.Mesaj completat nu tb "preventiv" sa dai cu smirghel, dar daca este distrusa platina, dk este afectata, se remediaza cu un smirghel , se inlocuiesc platinile sau bine inteles o pompa noua, este vorba si de buget totusi, si de pasiunea pt minitehnicus ....dar sa curat cu benzina niste platini defecte nu cred ca e o solutie. Aa daca ai platina buna atunci da, o speli, dar vorbeai de gropite. la mine s-au lipit. le-am dezlipit si am "frecat-o". ieri 13 martie. va tin la curent cand pica va spun. aualeu 13 hai primavara odata ca cine stie ce mai desfac! Daca s-au lipit da! nu aveai alta solutie, deoarece suprafata lor a devenit poroasa. In zilele vechi cind umblam, pe platini neasistate macar electronic, solutia era sa le cureti ca lumea cum am zis si sa le lasi in pace. Cei care frecau la ele cu smirghel le schimbau apoi anual. Noi noute, platinile au un mic bombament, altfel nici un sistem mecanic din lume nu le poate face sa calce perfect pe toata suprafata. Dupa montare, ele se rodau mecanic si electrochimic si suprafata de contact dintre ele crestea progresiv. Apoi "ciocanelul" facea virf, iar "nicovala " crater. Daca le curatai cum am zis periodic, te puteau tine ani de zile pina fundul craterului ajungea la baza platinei, cind se zicea ca erau "puscate". Daca bagai smirghel, intre ele planeizai ciocul, dar nu aveai ce sa faci cu craterul, asa ca singurul rezultat era ca micsorai suprafata lor de contact. Solutia era sa le dai jos si sa le iei la piatra fina de polizor, dar era inutil, in citeva sute de km aparea din nou craterul si fiind subtiate deja, puscau apoi imediat. Solutia corecta, e de acum oricum o pompa de rezerva cu tine. Cam asta e, fara suparare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neagu Postat Martie 14, 2010 Share Postat Martie 14, 2010 = '[Cstelia Numele citez,' Data = "14 martie 2010, 12:45 dupa '= '2333546'] Eu zic sa desfaci articulatia suspensiei spate. S-ar putea sa gasesti ceva pe Surpriza la rulmentii cu ace:) salutare profesore, multumesc de sfat dar cand am luat motocicleta Primul lucru o fost sa vad daca sunt in joc ulcior sau bascula si nu avea deloc.Mentionez ca am luato din Austria si arata foarte bine, acum ce sa zic se poate SA AIBA si pe acolo ceva Surpriza Dar deocamdata daca desfac raman cu ea desfacuta ca pe asta departe nu e bine sa inkizi Banii Masini de la: P Prefer sa merg mai vara asta asa cu ea si la iarna sa o bag si eu intr-ONU, RK cum asa O Boieru si facut: pace: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 Eu din pacate am 15/46 (RD04). Vreau sa renunt la pinionul de atac de 15 pt ca pe la aprox 5000 de ture in a 5a sunt la 90 la ora. Demarajul e excelent, dar eu mi-am luat Africana inclusiv pt drumuri mai lungi si nu ma avantajeaza acest raport de transmisie. N-ai sa simti mare diferenta intre 15 si 16 dinti pe fata. Nu dpdv al vitezei de croaziera. La aceeasi turatie ai un castig de maxim 2%. Daca vrei neaparat ti-l dau pe al meu de 16. Eu am de 17/40 pe motor, cel de 16 sta printr-un sertar pentru zile negre. La fel de bine poate sa stea si de 15.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chiradu Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 N-ai sa simti mare diferenta intre 15 si 16 dinti pe fata. Nu dpdv al vitezei de croaziera. La aceeasi turatie ai un castig de maxim 2%. Daca vrei neaparat ti-l dau pe al meu de 16. Eu am de 17/40 pe motor, cel de 16 sta printr-un sertar pentru zile negre. La fel de bine poate sa stea si de 15.... Salut Bulinu, Cum vezi tu diferenta la a ta acum avind 17/40 pe mobra fata de original? cit ai top speed? pe mine nu m-ar interesa sa am un top speed mai mare (de 180 cit prinde acum) as vrea mai multa putere sa zic asa. Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 Salut Bulinu, Cum vezi tu diferenta la a ta acum avind 17/40 pe mobra fata de original? cit ai top speed? pe mine nu m-ar interesa sa am un top speed mai mare (de 180 cit prinde acum) as vrea mai multa putere sa zic asa. Merci fata de configuratia standard: - mai putini dinti in fata = mai multi dinti in spate = demaraj mai bun, viteza ma mica la aceleasi rpm - mai multi dinti in fata = mai putini dinti in spate = demaraj mai greoi, viteza mai mare la aceleasi rpm 1 dinte la pinion fata ~ 2-3 dinti la pinion spate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 N-ai sa simti mare diferenta intre 15 si 16 dinti pe fata. Nu dpdv al vitezei de croaziera. La aceeasi turatie ai un castig de maxim 2%. Daca vrei neaparat ti-l dau pe al meu de 16. Eu am de 17/40 pe motor, cel de 16 sta printr-un sertar pentru zile negre. La fel de bine poate sa stea si de 15.... Daca nu se rezolva cu Boieru, m-ar coafa schimbul desigur. Cel de 17 de unde l-ai luat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 Se face raportul. De ex 16-48 este identic cu 15-45 si cu 14-42. Cu cat (nr dinti pinion de atac)/(nr dinti foaie spate) este mai mare, cu atat va scade demarajul, se vor lungi treptele de viteza si va creste viteza de top (in limita puterii motorului, bineinteles). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 Va salut si cu scuzele de rigoare ca va intrerup calculele matematice pentru calculul vitezei de top in functie de foaie si pinion ... are cineva un cablu de african disponibil in Timisoara (contracost)? Multumesc, Paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leoafricatwin Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 Daca bagai smirghel, intre ele planeizai ciocul, dar nu aveai ce sa faci cu craterul, asa ca singurul rezultat era ca micsorai suprafata lor de contact. Solutia era sa le dai jos si sa le iei la piatra fina de polizor, dar era inutil, in citeva sute de km aparea din nou craterul si fiind subtiate deja, puscau apoi imediat. Solutia corecta, e de acum oricum o pompa de rezerva cu tine. Cam asta e, fara suparare am deja 3 zile cu ea. si am mers doi km cu primavara asta care nu mai vine, cred ca ma tine si pana la intalnirea aia , care nu stiu unde va fi cistelia: nu nu . nu desfac acolo, am vazut la boeieru doame ce mizerie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.