Bulinu' Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 Daca nu se rezolva cu Boieru, m-ar coafa schimbul desigur. Cel de 17 de unde l-ai luat? ebay.de am sa pun userul cand voi avea acces la un pc. Daca mi-aduc bine aminte si pe la romimoto am vazut pinioane "tunning" Mesaj completat Salut Bulinu, Cum vezi tu diferenta la a ta acum avind 17/40 pe mobra fata de original? cit ai top speed? pe mine nu m-ar interesa sa am un top speed mai mare (de 180 cit prinde acum) as vrea mai multa putere sa zic asa. Merci la top speed aproape ca nu-i nici o diferenta - nu are putere pt mai mult. Dar turatia e cu @1500rpm mai jos la viteza de @ 120kmh. 100kmh intr-a 2a nu mai e nimic deosebit pt mine... Dar eu am 70kg. Cu pasager (50kg, nu mai mult) se schimba problema Mesaj completat aici pinioane fata de 15,16 sau 17 dinti: http://shop.ebay.de/randymamolaspeed/m.htm...p;_trksid=p3686 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 Si totusi este adevarat ca un dinte in plus pe pin de atac inseamna 5 km in plus? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 Da, 17 dinti pe fata iti dau ~5 kmh in plus la aceeasi turatie. Nu neaparat si la viteza maxima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 (editat) Pentru cine e curios, am dedus o mica formula cu care fiecare isi poate calcula diferentele intre diferitele rapoarte de pinioane. In tabel exista toate valorile necesare. In formula se introduce raportul treptei de viteza pt. care e curios omul (1,2,3,4,5), turatia motorului, dintii pinionului spate si fata. Acel coeficient este valabil pt anvelopa de 140/80/17 Enjoy! Editat Martie 16, 2010 de Mikulaish Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chiradu Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 Are cineva Dyno Jet carburator kit stage 2.5? Am gasit pe ebay un producator/vanzator in State, i-am adresat o intrebare si mai jos este raspunsul lui: Yes we can. We custom build each kit to the bike. Each kit is different, based on the bike, modifications, and operating altitude. Based off of your description (with K&N filter), it would be a stage 2.5. Specify any other modifications, so we can customize your kit to your exact specifications when you purchase. Kit Includes: Main Jets, Needle Adjusters, Nylon Spacers, Drill Bits, Slide Hole mod (with CV), Idle Mixture mod, Slide Spring Mod (with CV), Carb Schematic, Bike Specs, Carb Sync Tool build, and step by step instructions with photos. Pretul era la 50$ +19$ transportul Oare care o fi randamentul acestui kit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Africanu Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 @Chiradu At-ul tau e un 07a. Se va simti poate , o diferenta numai, si doar atunci, daca schimbi si filtrul de aer (K&N ) si toba. In rest vei avea definitiv un consum mai mare, deci cheltueli mai mari. Asta este ceea ce au constatat niste cunostiinte, care au bine peste 100.000km cu AT. Scurt si la subiect. Africanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chiradu Postat Martie 17, 2010 Share Postat Martie 17, 2010 @Chiradu At-ul tau e un 07a. Se va simti poate , o diferenta numai, si doar atunci, daca schimbi si filtrul de aer (K&N ) si toba. In rest vei avea definitiv un consum mai mare, deci cheltueli mai mari. Asta este ceea ce au constatat niste cunostiinte, care au bine peste 100.000km cu AT. Scurt si la subiect. Africanu Cum aflu daca e RD7a? an de fabricatie este 2000 dar in Germania prima inmatriculare a fost in 2002, iar Romani mi-ai inmatriculato ca fiind 2000. Am filtru K&N si toba BSM Future Dar cica ar mai fi si niste modificari care pot fi aduse la cutia filtrului de aer... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Africanu Postat Martie 17, 2010 Share Postat Martie 17, 2010 @Chiradu An de fabr. 2000 ESTE RD 07a. Africanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Martie 17, 2010 Share Postat Martie 17, 2010 Dar cica ar mai fi si niste modificari care pot fi aduse la cutia filtrului de aer... Da, niste gauri in carcasa filtrului de aer, pentru un aport mai mare de aer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chiradu Postat Martie 17, 2010 Share Postat Martie 17, 2010 Da, niste gauri in carcasa filtrului de aer, pentru un aport mai mare de aer. Aha , deci simplu...doar niste gauri. Ce parere ai de toba BSM Future? pe o scara de la 1 la 10? si care ar fi mai bune, adica mai aproape de 10. Salut si merci. Mesaj completat Era sa uit, am primit reclama pe yahoo mail cu un nou site de motociclism: poate e de interes... http://www.zona-moto.ro/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neagu Postat Martie 17, 2010 Share Postat Martie 17, 2010 Cel mai ieftin RCA unde l-ati facut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Martie 17, 2010 Share Postat Martie 17, 2010 Cel mai ieftin RCA unde l-ati facut? http://www.rca-ieftin.ro/compara.php E o firma corecta din Bucuresti, amabili prompti, seriosi. Eu am facut pe tot anul luna trecuta la inceput cu 200 lei/moto si 400 lei auto. Trimit prin curier in toata tara, gratuit daca comanda depaseste parca 300 lei. Mesaj completat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 Cel mai ieftin RCA unde l-ati facut? Am facut ieri la ardaf cu 138 lei pe 6 luni, mai ieftin na-m gasit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 Ce parere ai de toba BSM Future? pe o scara de la 1 la 10? si care ar fi mai bune, adica mai aproape de 10.Salut si merci. Din cate stiu e o toba street legal. Nu am avut asa ceva, asa ca nu pot face o comparatie cu altele. O toba aftermarket e buna pentru ca e mai usoara si da un sunet mai "barbatesc" motorului. Output-ul la turatii joase e mai bun, in schimb toba originala este mai buna pe plaja 4000-5500 ture. O alta optiune ar fi sa pui o toba racing (care e mult mai scumpa ca una aftermarket street legal) dar rezolva problema, in schimb e foarte zgomotoasa. Toate cele de mai sus sunt valabile in conditiile in care nu se schimba nimic in configuratia aer/benzina, adica nu umblii la carburator si filtru de aer. Pentru a avea niste parametrii de exploatare optimizati, orice schimbare de evacuare sau filtru de aer, trebuie insotita de o reglare a amestecului de aer/benzina si uneori chiar de instalarea unui kit dynojet (cui + jiclor principal). Urmatorul pas in cresterea performatelor ar fi cresterea cmc prin folosirea unor pistoane mai "umflate" si a unor axe cu came cu profil mai "aspru", adica care deschid si inchid supapele mai repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 (editat) Galen, un pret si sursa imi zici si mie, te rog? Imi cer scuze daca s-a mai discutat in acest topic. Nu am gasit. Si o explicatie scurta, daca nu cer prea mult - relee, etc. Multumesc anticipat! Editat Martie 18, 2010 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherky Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 Cel mai ieftin RCA unde l-ati facut? Ardaf - 245 pe 12 luni ... mai ieftin nu exista. Tot de pe rca-ieftin.ro m-am inspirat si eu ... bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cernunos Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 Ardaf - 245 pe 12 luni ... mai ieftin nu exista. Tot de pe rca-ieftin.ro m-am inspirat si eu ... bafta ! Idem. Ardaf tot in jur de 245/12 sau 140/6 (ron/luni) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neagu Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 Multumesc frumos pentru RCA,am sa ma duc sa il fac si eu cred ca maine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 Gata am scoso si eu la soare , aproape ca uitasem sa merg cu ea. Facui mici retusuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chiradu Postat Martie 21, 2010 Share Postat Martie 21, 2010 Salut, Cine si-a scos vaca la drum azi sa ridice mana sus!!!! Eu am scos-o si cu ocazia asta i-am facut si consumul, am facut plinul ochi si am dus-o de coarne la plimbare. Taman bine ca ajungind acasa facusem exact 100 km in cap(virgula ceva)| si m-am gandit ca este o oportunitate sa vad exact cit imi ia la 100, doar 20 de km i am facut singur restul cu pasager. Facind iara plinul mi-a intrat 5L/100km. Cit despre stilul de condus a fost amestecat si tare si normal.dar n-am trecut de cca 120 km/h. Sincer ma asteptam la mai mult... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibor_mt Postat Martie 21, 2010 Share Postat Martie 21, 2010 (editat) RD03 din 1988 Traseu Timisoara - Bocsa - Dognecea (Lacul cu Nuferi) - RETUR, total 186 km, cu pasager, viteza croaziera 100-110 km/h (+ cateva ruperi de ritm), 8,7 litri Asta inseamna - 4,6774194 % Minunat!!! Editat Martie 21, 2010 de tibor_mt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chiradu Postat Martie 21, 2010 Share Postat Martie 21, 2010 In alta ordine de idei, ce se mai aude cu intalnirea 2010? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rip_husi Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 Salutari ! Dragii mei am nevoie de un sfat ! Povestea incepe asa : acum 2 saptamani mi-a venit ideea de a schimba uleiul in furca ( era cam rigida suspensia fata si la socuri mari imi pocnea cateodata ) . Ulei in furca era cat trebuie , dar fiindca am umblat l-am schimbat cu un 15 w ( 650 ml in fiecare cilindru ) . Insa in loc sa se imbunatateasca situatia , mai rau am facut . Acum la orice soc ( groapa ) cat de mic imi pocneste furca de ma sperii ( la modul ca am crezut ieri ca am rupt roata ) . Arcurile in furca pareau ok . Exista posibilitatea de a fi ceva in neregula cu ele ? In general ce se poate rupe in furca incat sa imi faca in halul asta ? Cu stima , Lucian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cernunos Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 (editat) Povestea incepe asa : acum 2 saptamani mi-a venit ideea de a schimba uleiul in furca ( era cam rigida suspensia fata si la socuri mari imi pocnea cateodata ) . Ulei in furca era cat trebuie , dar fiindca am umblat l-am schimbat cu un 15 w ( 650 ml in fiecare cilindru ) . Insa in loc sa se imbunatateasca situatia , mai rau am facut . Acum la orice soc ( groapa ) cat de mic imi pocneste furca de ma sperii ( la modul ca am crezut ieri ca am rupt roata ) . Arcurile in furca pareau ok . Exista posibilitatea de a fi ceva in neregula cu ele ? In general ce se poate rupe in furca incat sa imi faca in halul asta ? Cd zici ca iti pocneste te referi la faptul ca efectiv ajunge furca pana la capatul cursei? sau doar socuri? (in principiu cu cat pui vascozitate mai mare cu atat mai rigida o sa fie suspensia.. dar dc lucra pana la capat poate fi o idee buna sa pui vascozitate mai mare .. eu am pus 10W asta vara spre exemplu dar am schimbat arcurile in prealabil) ai masurat arcurile cd au fo' p'afara sa fie la dimensiuni? (ai desfacut furca sau doar ai schimbat uleiul? .. ) ai verificat si diferenta intre cele doua (cat a mai ramas liber in fiecare cilindru in cm? e mai imp sa fie egale decat cantitatea precisa) verifica sa nu curga uleiul pe la semeringuri (ridica burdufele si vezi sa nu fi curs uleiul.. caz in care vor trebui semeringuri noi) poti verifica pentru supurari si o-ringurile desi pe acolo nu aveai cum sa pierzi atat ulei incat sa mearga toata cursa ca la orice groapa (pp ca nu sunt gropi de 20 - 30cm ) sa iti faca asa urat mult spor! Editat Martie 22, 2010 de cernunos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 Salutari ! Dragii mei am nevoie de un sfat ! Povestea incepe asa : acum 2 saptamani mi-a venit ideea de a schimba uleiul in furca ( era cam rigida suspensia fata si la socuri mari imi pocnea cateodata ) . Ulei in furca era cat trebuie , dar fiindca am umblat l-am schimbat cu un 15 w ( 650 ml in fiecare cilindru ) . Insa in loc sa se imbunatateasca situatia , mai rau am facut . Acum la orice soc ( groapa ) cat de mic imi pocneste furca de ma sperii ( la modul ca am crezut ieri ca am rupt roata ) . Arcurile in furca pareau ok . Exista posibilitatea de a fi ceva in neregula cu ele ? In general ce se poate rupe in furca incat sa imi faca in halul asta ? Cu stima , Lucian Posibil sa ai joc la rulmentii de la juguri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.