Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

Daca nu se rezolva cu Boieru, m-ar coafa schimbul desigur. Cel de 17 de unde l-ai luat?

ebay.de am sa pun userul cand voi avea acces la un pc. Daca mi-aduc bine aminte si pe la romimoto am vazut pinioane "tunning"

Mesaj completat

Salut Bulinu,

Cum vezi tu diferenta la a ta acum avind 17/40 pe mobra fata de original? cit ai top speed? pe mine nu m-ar interesa sa am un top speed mai mare (de 180 cit prinde acum) as vrea mai multa putere sa zic asa.

 

Merci

la top speed aproape ca nu-i nici o diferenta - nu are putere pt mai mult. Dar turatia e cu @1500rpm mai jos la viteza de @ 120kmh. 100kmh intr-a 2a nu mai e nimic deosebit pt mine... Dar eu am 70kg. Cu pasager (50kg, nu mai mult) se schimba problema

Mesaj completat

aici pinioane fata de 15,16 sau 17 dinti:

 

http://shop.ebay.de/randymamolaspeed/m.htm...p;_trksid=p3686

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Si totusi este adevarat ca un dinte in plus pe pin de atac inseamna 5 km in plus?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cine e curios, am dedus o mica formula cu care fiecare isi poate calcula diferentele intre diferitele rapoarte de pinioane. In tabel exista toate valorile necesare. In formula se introduce raportul treptei de viteza pt. care e curios omul (1,2,3,4,5), turatia motorului, dintii pinionului spate si fata. Acel coeficient este valabil pt anvelopa de 140/80/17

Enjoy!

post-11450-1268758822_thumb.jpg

Editat de Mikulaish
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva Dyno Jet carburator kit stage 2.5?

Am gasit pe ebay un producator/vanzator in State, i-am adresat o intrebare si mai jos este raspunsul lui:

 

Yes we can. We custom build each kit to the bike. Each kit is different, based on the bike, modifications, and operating altitude. Based off of your description (with K&N filter), it would be a stage 2.5. Specify any other modifications, so we can customize your kit to your exact specifications when you purchase.

Kit Includes: Main Jets, Needle Adjusters, Nylon Spacers, Drill Bits, Slide Hole mod (with CV), Idle Mixture mod, Slide Spring Mod (with CV), Carb Schematic, Bike Specs, Carb Sync Tool build, and step by step instructions with photos.

 

Pretul era la 50$ +19$ transportul

 

Oare care o fi randamentul acestui kit?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Chiradu

 

At-ul tau e un 07a.

Se va simti poate , o diferenta numai, si doar atunci, daca schimbi si filtrul de aer (K&N ) si toba. In rest vei avea definitiv un consum mai mare, deci cheltueli mai mari.

Asta este ceea ce au constatat niste cunostiinte, care au bine peste 100.000km cu AT.

Scurt si la subiect. :bounce:

 

 

Africanu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Chiradu

 

At-ul tau e un 07a.

Se va simti poate , o diferenta numai, si doar atunci, daca schimbi si filtrul de aer (K&N ) si toba. In rest vei avea definitiv un consum mai mare, deci cheltueli mai mari.

Asta este ceea ce au constatat niste cunostiinte, care au bine peste 100.000km cu AT.

Scurt si la subiect. :bounce:

 

 

Africanu

Cum aflu daca e RD7a? an de fabricatie este 2000 dar in Germania prima inmatriculare a fost in 2002, iar Romani mi-ai inmatriculato ca fiind 2000.

Am filtru K&N si toba BSM Future

Dar cica ar mai fi si niste modificari care pot fi aduse la cutia filtrului de aer...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar cica ar mai fi si niste modificari care pot fi aduse la cutia filtrului de aer...

 

 

Da, niste gauri in carcasa filtrului de aer, pentru un aport mai mare de aer.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, niste gauri in carcasa filtrului de aer, pentru un aport mai mare de aer.

Aha , deci simplu...doar niste gauri.

 

Ce parere ai de toba BSM Future? pe o scara de la 1 la 10? si care ar fi mai bune, adica mai aproape de 10.

Salut si merci.

Mesaj completat

Era sa uit, am primit reclama pe yahoo mail cu un nou site de motociclism:

poate e de interes...

http://www.zona-moto.ro/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai ieftin RCA unde l-ati facut?

http://www.rca-ieftin.ro/compara.php

E o firma corecta din Bucuresti, amabili prompti, seriosi. Eu am facut pe tot anul luna trecuta la inceput cu 200 lei/moto si 400 lei auto.

Trimit prin curier in toata tara, gratuit daca comanda depaseste parca 300 lei.

Mesaj completat

:bounce: post-4028-1268867868_thumb.jpgpost-4028-1268867902_thumb.jpgpost-4028-1268867917_thumb.jpgpost-4028-1268867936_thumb.jpgpost-4028-1268867956_thumb.jpgpost-4028-1268867986_thumb.jpg

:P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai ieftin RCA unde l-ati facut?

Am facut ieri la ardaf cu 138 lei pe 6 luni, mai ieftin na-m gasit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce parere ai de toba BSM Future? pe o scara de la 1 la 10? si care ar fi mai bune, adica mai aproape de 10.

Salut si merci.

 

Din cate stiu e o toba street legal. Nu am avut asa ceva, asa ca nu pot face o comparatie cu altele. O toba aftermarket e buna pentru ca e mai usoara si da un sunet mai "barbatesc" motorului. Output-ul la turatii joase e mai bun, in schimb toba originala este mai buna pe plaja 4000-5500 ture.

O alta optiune ar fi sa pui o toba racing (care e mult mai scumpa ca una aftermarket street legal) dar rezolva problema, in schimb e foarte zgomotoasa.

 

Toate cele de mai sus sunt valabile in conditiile in care nu se schimba nimic in configuratia aer/benzina, adica nu umblii la carburator si filtru de aer. Pentru a avea niste parametrii de exploatare optimizati, orice schimbare de evacuare sau filtru de aer, trebuie insotita de o reglare a amestecului de aer/benzina si uneori chiar de instalarea unui kit dynojet (cui + jiclor principal).

 

Urmatorul pas in cresterea performatelor ar fi cresterea cmc prin folosirea unor pistoane mai "umflate" si a unor axe cu came cu profil mai "aspru", adica care deschid si inchid supapele mai repede.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
post-3763-1268899184_thumb.jpgpost-3763-1268899163_thumb.jpg

 

Galen, un pret si sursa imi zici si mie, te rog?

Imi cer scuze daca s-a mai discutat in acest topic. Nu am gasit.

Si o explicatie scurta, daca nu cer prea mult - relee, etc.

Multumesc anticipat!

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai ieftin RCA unde l-ati facut?

 

Ardaf - 245 pe 12 luni ... mai ieftin nu exista. Tot de pe rca-ieftin.ro m-am inspirat si eu ...

bafta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ardaf - 245 pe 12 luni ... mai ieftin nu exista. Tot de pe rca-ieftin.ro m-am inspirat si eu ...

bafta !

 

Idem. Ardaf tot in jur de 245/12 sau 140/6 (ron/luni)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata am scoso si eu la soare , aproape ca uitasem sa merg cu ea.

Facui mici retusuri. :drink:

post-39145-1269003482_thumb.jpg

post-39145-1269003559_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Cine si-a scos vaca la drum azi sa ridice mana sus!!!!

Eu am scos-o si cu ocazia asta i-am facut si consumul, am facut plinul ochi si am dus-o de coarne la plimbare. Taman bine ca ajungind acasa facusem exact 100 km in cap(virgula ceva)| si m-am gandit ca este o oportunitate sa vad exact cit imi ia la 100, doar 20 de km i am facut singur restul cu pasager. Facind iara plinul mi-a intrat 5L/100km. Cit despre stilul de condus a fost amestecat si tare si normal.dar n-am trecut de cca 120 km/h.

Sincer ma asteptam la mai mult...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

RD03 din 1988

 

Traseu Timisoara - Bocsa - Dognecea (Lacul cu Nuferi) - RETUR, total 186 km, cu pasager, viteza croaziera 100-110 km/h (+ cateva ruperi de ritm), 8,7 litri

 

Asta inseamna - 4,6774194 %

 

Minunat!!!

Editat de tibor_mt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari !

 

Dragii mei am nevoie de un sfat !

 

Povestea incepe asa : acum 2 saptamani mi-a venit ideea de a schimba uleiul in furca ( era cam rigida suspensia fata si la socuri mari imi pocnea cateodata ) . Ulei in furca era cat trebuie , dar fiindca am umblat l-am schimbat cu un 15 w ( 650 ml in fiecare cilindru ) . Insa in loc sa se imbunatateasca situatia , mai rau am facut . Acum la orice soc ( groapa ) cat de mic imi pocneste furca de ma sperii ( la modul ca am crezut ieri ca am rupt roata ) . Arcurile in furca pareau ok . Exista posibilitatea de a fi ceva in neregula cu ele ? In general ce se poate rupe in furca incat sa imi faca in halul asta ?

 

 

Cu stima ,

Lucian

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Povestea incepe asa : acum 2 saptamani mi-a venit ideea de a schimba uleiul in furca ( era cam rigida suspensia fata si la socuri mari imi pocnea cateodata ) . Ulei in furca era cat trebuie , dar fiindca am umblat l-am schimbat cu un 15 w ( 650 ml in fiecare cilindru ) . Insa in loc sa se imbunatateasca situatia , mai rau am facut . Acum la orice soc ( groapa ) cat de mic imi pocneste furca de ma sperii ( la modul ca am crezut ieri ca am rupt roata ) . Arcurile in furca pareau ok . Exista posibilitatea de a fi ceva in neregula cu ele ? In general ce se poate rupe in furca incat sa imi faca in halul asta ?

 

Cd zici ca iti pocneste te referi la faptul ca efectiv ajunge furca pana la capatul cursei? sau doar socuri?

(in principiu cu cat pui vascozitate mai mare cu atat mai rigida o sa fie suspensia.. dar dc lucra pana la capat poate fi o idee buna sa pui vascozitate mai mare .. eu am pus 10W asta vara spre exemplu dar am schimbat arcurile in prealabil)

 

ai masurat arcurile cd au fo' p'afara sa fie la dimensiuni?

(ai desfacut furca sau doar ai schimbat uleiul? .. )

ai verificat si diferenta intre cele doua (cat a mai ramas liber in fiecare cilindru in cm? e mai imp sa fie egale decat cantitatea precisa)

verifica sa nu curga uleiul pe la semeringuri (ridica burdufele si vezi sa nu fi curs uleiul.. caz in care vor trebui semeringuri noi)

poti verifica pentru supurari si o-ringurile desi pe acolo nu aveai cum sa pierzi atat ulei incat sa mearga toata cursa ca la orice groapa (pp ca nu sunt gropi de 20 - 30cm :rose: ) sa iti faca asa urat

 

mult spor!

Editat de cernunos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari !

 

Dragii mei am nevoie de un sfat !

 

Povestea incepe asa : acum 2 saptamani mi-a venit ideea de a schimba uleiul in furca ( era cam rigida suspensia fata si la socuri mari imi pocnea cateodata ) . Ulei in furca era cat trebuie , dar fiindca am umblat l-am schimbat cu un 15 w ( 650 ml in fiecare cilindru ) . Insa in loc sa se imbunatateasca situatia , mai rau am facut . Acum la orice soc ( groapa ) cat de mic imi pocneste furca de ma sperii ( la modul ca am crezut ieri ca am rupt roata ) . Arcurile in furca pareau ok . Exista posibilitatea de a fi ceva in neregula cu ele ? In general ce se poate rupe in furca incat sa imi faca in halul asta ?

 

 

Cu stima ,

Lucian

 

Posibil sa ai joc la rulmentii de la juguri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...