atw Postat Decembrie 11, 2008 Share Postat Decembrie 11, 2008 (editat) Am auzit zvonuri cum ca V-strom-ul de 1000 nu ar fi asa de reusit ca 650-ul. Este adevarat?La o prima vedere pare a fi cam aceeasi motocicleta, numai cu un motor mai mare. Sper ca zvonurile sa nu fie adevarate, avind in vedere intentia mea de a achizitiona unul de 1000. Numai bine. Cel mai bine ar fi sa le incerci pe amandoua, daca ai cum. Vezi pe la dealeri, poate le-a mai ramas vreun V-Strom de 1000 ratacit prin curte, unii te lasa sa faci test-ride. In Bucuresti era unul la Motor Team, pe care aproape ca te rugau sa-l iei la o proba. Eu am mers foarte putin pe cel de 1000, practic am dat doar cateva ture in vit. 1-2. Mi s-a parut destul de manevrabil pentru ditamai bestia (are vreo 20kg in plus fata de 650), dar cum spunea si Adrian, te cam smuceste cand incerci sa te joci fin cu acceleratia. Oricum , in general mi s-a parut ok, dar pur si simplu nu s-a "lipit" de mine. Eu merg foarte mult prin oras, asa ca asta de 650 era mult mai potrivit. Plus ca vroiam neaparat cu ABS, iar ala de 1000 n-are optiunea asta. La drum lung chiar nu mi se pare ca i-ar lipsi ceva, dar depinde de stilul fiecaruia. Poti sa mai citesti pareri pe stromtrooper.com, advrider.com si vsri , e plin acolo de oameni care le-au incercat pe amandoua, plus alte motoare (BMW GS, Triumph Tiger, etc) si povestesc ce au ales si de ce. E drept ca foarte multi au ales V-Strom 650. Editat Decembrie 11, 2008 de atw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhon-n Postat Decembrie 11, 2008 Share Postat Decembrie 11, 2008 Salut, revin cu o problema mai veche ,vreau sa las saua mai jos si o modalitate ar fi sa schimb niste piese "lowering links",intrebarea mea e sa fie mai lungi sau mai scurte ? Nu se pot face si manual,stiti pe cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GDan Postat Decembrie 11, 2008 Share Postat Decembrie 11, 2008 Judecind dupa geometria ansamblului, piesele ar trebui sa fie mai lungi, pentru a cobori mai jos motocicleta. Piesele sunt simple, usor de facut, insa fac parte dintr-un ansamblu important si nu as risca nimic. Cel mai bine e sa pui ceva original sau omologat pentru ceea ce vrei sa faci. Nu cred ca ar fi prea placut sa te trezesti cu roata spate lipita de aripa, in cazul in care piesele facute artizanal ar ceda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shooty13cris Postat Decembrie 11, 2008 Share Postat Decembrie 11, 2008 Hehe, salutare ! S-ar putea sa pot ajuta pe cineva. Din cate am auzit si de la ceilalti dealeri suzuki, noi suntem singurii care mai avem un V-Strom 1000 pe stoc. E argintiu, nou, 2 ani garantie fara limita de km. Oferta promotionala : 6005 euro fara TVA, 7.146 euro cu TVA inclus. Cine e interesat, sa imi trimita un mail sau un PM. Cristian Suteu Reprezentant vanzari SC PREMIER MOTO SRL Showroom: Sos. Tg-Mures-Sighisoara, nr 1C e-mail : csuteu@paneuro.ro mobil : 0746.188.427 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Decembrie 11, 2008 Share Postat Decembrie 11, 2008 Pai 7140 e pretul de lista al motorului nou, daca nu ma insel. Unde e promotia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Decembrie 11, 2008 Share Postat Decembrie 11, 2008 Pai 7140 e pretul de lista al motorului nou, daca nu ma insel. Unde e promotia? 7140 e cel de 650 cu ABS, asta e de 1000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhon-n Postat Decembrie 11, 2008 Share Postat Decembrie 11, 2008 Nu sunt sigur,dar tind sa-ti dau dreptate ,fiind mai lungi coboara si garda la sol si asta presupune ca trage si saua in jos.Nu banii sunt problema (costa doar 19 euro)ci faptul ca nu prea ai de unde sa le cumperi ,am vazut ceva pe ebay.Daca gasesc pe cineva sa dea comanda macar sa fiu sigur ca iau ce trebuie.Nu stiu unde se mai pot comanda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Decembrie 11, 2008 Share Postat Decembrie 11, 2008 Hehe, salutare !S-ar putea sa pot ajuta pe cineva. Din cate am auzit si de la ceilalti dealeri suzuki, noi suntem singurii care mai avem un V-Strom 1000 pe stoc. E argintiu, nou, 2 ani garantie fara limita de km. Oferta promotionala : 6005 euro fara TVA, 7.146 euro cu TVA inclus. Cine e interesat, sa imi trimita un mail sau un PM. Cristian Suteu Reprezentant vanzari SC PREMIER MOTO SRL Showroom: Sos. Tg-Mures-Sighisoara, nr 1C e-mail : csuteu@paneuro.ro mobil : 0746.188.427 Ca e pe stoc inteleg, ca este la pret promotional (1300-1400 euro mai ieftin) foarte frumos ... da' cu inmatriculatu' .... ca are euro 2 si astea nu se mai inmatriculeaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 11, 2008 Share Postat Decembrie 11, 2008 (editat) Sigur este deja inmatriculat pe persoana fizica. Pe scurt ridici motorul din magazin, dar in acte il cumperi de la primul proprietar in tara, evident fictiv. Asa se pot inmatricula si s-a procedat curent asa pt motoare noi ce nu mai puteau fi inmatriculate datorita normelor Euro, si asta nu numai la noi, ci si in Italia. Pt cine-si doreste DL 1000 este intradevar o ocazie. Editat Decembrie 11, 2008 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Johann Postat Decembrie 11, 2008 Share Postat Decembrie 11, 2008 Salut, revin cu o problema mai veche ,vreau sa las saua mai jos si o modalitate ar fi sa schimb niste piese "lowering links",intrebarea mea e sa fie mai lungi sau mai scurte ? Nu se pot face si manual,stiti pe cineva? Salut, cam aceeasi problema o am si eu, numai ca eu vreau sa mai ridic putin motorul. Te rog uita-te pe piesele alea si vezi ce scrie, pe ale mele scrie 06G si au lungimea intre gauri de 140mm. Pentru al cobora trebuie sa fie mai scurte da nu stiu cu cat iar producatorii nu scriu lungimea tocmai ca sa nu le facem singuri. Incearca si tu sa-i masori lungimea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 11, 2008 Share Postat Decembrie 11, 2008 Gasiti toate explicatiile legat de ridicarea/coborarea suspensiei spate in vstrom.info, in forum la suspensii. Modificarea distantei intre gaurile piesei cu 1mm modifica statura motorului cu 2.7mm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhon-n Postat Decembrie 11, 2008 Share Postat Decembrie 11, 2008 Bine,bine dar care este lungimea celor originale? Eu a gasit pe ebay mai multe. http://search.stores.ebay.com/Burkhartcycl...6517633QQsofpZ0 Vreau sa stiu ce comand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 12, 2008 Share Postat Decembrie 12, 2008 (editat) Marimea piesei din fabrica 140mm si din ce am vazut in discutiile celor ce le-au schimbat le montau cu 8-12mm mai lungi/scurte. Editat Decembrie 12, 2008 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhon-n Postat Decembrie 12, 2008 Share Postat Decembrie 12, 2008 Marimea piesei din fabrica 140mm si din ce am vazut in discutiile celor ce le-au schimbat le montau cu 8-12mm mai lungi/scurte. This post has been edited by bogdan_harea: Today, 07:41 AM scuze.....mersi pentru info. pana la urma s-o las mai jos care imi sunt necesare cele scurte sau lungi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lenoyy Postat Decembrie 12, 2008 Share Postat Decembrie 12, 2008 E simplu, in descrierea pe care o are produsul pe Ebay scrie clar : Lowering links sau Raising links si iti da si cati inchi urca/coboara motocicleta. Exemplu : For the listed price, you will receive two, single position suspension links to Lower the rear of these listed models, 1 inch Acel 1 inch eu il inteleg ca si coborarea motocicletei cu 1 inch (bineinteles impreuna cu coborarea suspensiei fata). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhon-n Postat Decembrie 12, 2008 Share Postat Decembrie 12, 2008 multumesc baieti ...in engleza doar fluier bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Decembrie 12, 2008 Share Postat Decembrie 12, 2008 scuze.....mersi pentru info. pana la urma s-o las mai jos care imi sunt necesare cele scurte sau lungi? Ca s-o lasi mai JOS iti trebuie piesele mai LUNGI. 8mm in plus iti coboara spatele cu 22mm. Uite aici o descriere destul de explicita, cu poze si instructiuni: http://vstrom.info/faq/index.php?action=ar...&artlang=en Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Decembrie 12, 2008 Share Postat Decembrie 12, 2008 Stie cineva de unde pot sa comand niste decaluri cu V-Strom? si cu sigla de la suzuki? ca din cauza ca am cazut s-au zgariat carenele si vor trebui vopsite. as vrea din ro. am vazut undeva... dar nu mai tin minte unde. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Talpa_mare Postat Decembrie 12, 2008 Share Postat Decembrie 12, 2008 Stie cineva de unde pot sa comand niste decaluri cu V-Strom? si cu sigla de la suzuki?ca din cauza ca am cazut s-au zgariat carenele si vor trebui vopsite. as vrea din ro. am vazut undeva... dar nu mai tin minte unde. de la b&s Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Johann Postat Decembrie 12, 2008 Share Postat Decembrie 12, 2008 Ca s-o lasi mai JOS iti trebuie piesele mai LUNGI.8mm in plus iti coboara spatele cu 22mm. Uite aici o descriere destul de explicita, cu poze si instructiuni: http://vstrom.info/faq/index.php?action=ar...&artlang=en Mai apare o problema daca il inalti sau cobori nu mai sta la fel pe piciorul lateral. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Decembrie 12, 2008 Share Postat Decembrie 12, 2008 Stie cineva de unde pot sa comand niste decaluri cu V-Strom? si cu sigla de la suzuki?ca din cauza ca am cazut s-au zgariat carenele si vor trebui vopsite. as vrea din ro. am vazut undeva... dar nu mai tin minte unde. Incearca sa vorbesti cu userul: "mertan" am vazut ca el se ocupa cu asa ceva si ii ies chiar foarte bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mki79r Postat Decembrie 16, 2008 Share Postat Decembrie 16, 2008 Salut la toata lumea,sunt nou si eu pe aici dar si in randul motociclistilor.Din luna octombrie sunt posesor de categoria A si totodata si de un Suzuki V-Strom DL 650.Sunt bucuros sa ma alatur voua. Am o problema cu motocicleta, pe timp rece adica cum este acum nu imi porneste decat la a 5-a sau a 6-a apasare pe butonul demarorului,si ajutata cu acceleratia; motocicleta este noua cumparata in octombrie cum am spus mai sus. Daca ma poate ajuta careva cu vreun sfat ii sunt recunoscator. Momentan nu o am in Bucuresti si nu am cum sa ajung cu ea la service decat la primavara,dar ma necajeste pornirea grea mai ales ca o pornesc saptamanal si bateria o tin in casa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Decembrie 16, 2008 Share Postat Decembrie 16, 2008 sa o stapanesti sanatos. in afara de sfatul de a merge cu ea in service nu stiu ce altul ar mai fi. si probabil ar fi recomandabil sa mergi acum cat e frig ca sa poata mecanicii testa problema. ca daca la primavara porneste la sfert de cheie ... nu cred ca o sa ii ajute prea mult. si daca moto e noua atunci nu recomanda nimeni sa iti bagi manutele in ea... si nici nu prea ai la ce sa bagi ca e pe injectie... asa ca nu prea merge nimic... in afara de czaul in care ai un computer si un soft de la suzuki (daca ai softul ala il vreau si eu ) fain motoru... daca esti incepator si in ale motociclismului iti spun din proprie experienta ceva: comanda crashbar. eu am dat-o pe a mea pe jos si acum imi vine sa imi tai venele pe lung. e grea cand sta pe loc. daca se inclina un pic mai mult ... nu o mai pot tine. asa ca mi-am comandat crash bar si dupa ce vine o sa imi revopsesc carena. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Decembrie 16, 2008 Share Postat Decembrie 16, 2008 S-o stapanesti sanatos! Mie in perioada asta imi porneste de obicei la al doilea buton dimineata, dar merg cu ea in fiecare zi. Bateria o tii la incarcat? Atunci cand o pornesti mergi cu ea suficient de mult incat sa apuce sa se incarce? Ca daca doar ii dai drumul si o lasi cateva minute la ralanti, mai rau se descarca. Cum te descurci cu v-stromul pe zapada cu cauciucurile originale? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Decembrie 16, 2008 Share Postat Decembrie 16, 2008 (editat) mie imi pleaca la primu' buton. nu de dimineata... catre amiaza sau dupa-amiaza, ca de dimineata o duc pe aia mica la scoala si sunt obligat sa fiu conservar. dar am intrat in concediu asa ca o sa incerc si dimineata. singura data cand a pornit la al doilea buton a fost cand a stat pe tusa o saptamana. Editat Decembrie 16, 2008 de vrajitoru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.