atw Postat Ianuarie 27, 2010 Share Postat Ianuarie 27, 2010 Nu trebuie sa tacaie , de obicei jocurile se micsoreaza (asa a fost si la mine) de aceea e bine sa le verifici. La cati km ai verificat valvele, si cat se micsorasera jocurile? Iesisera din specificatii? In curand trebuie sa fac si eu revizia de 24000, si vreau sa stiu la ce sa ma astept. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 27, 2010 Share Postat Ianuarie 27, 2010 (editat) @bozoro uleiul de furca soft este 5W sau 7,5W?? Uleiul de furca original este S8 care are indicele de vascozitzte cca 7,5. Cand m-am jucat cu suspensia fata am incercat cu 5,10, 20 si cel original. Cel mai bine a mers cu 10. Cu supapele nu faceti nimic pana la 50000km, min. Pe la 70-80000km trebuie facut ceva. Editat Ianuarie 27, 2010 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Ianuarie 27, 2010 Share Postat Ianuarie 27, 2010 @bogdan ai idee se poate strica ceva daca se micsoreaza jocul si merg supapele mai inchise decat trebuie? multumesc de raspunsuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spd Postat Ianuarie 27, 2010 Share Postat Ianuarie 27, 2010 Cu supapele nu faceti nimic pana la 50000km, min. Pe la 70-80000km trebuie facut ceva. Daca producatorul spune sa se verifice jocurile la supape din 24.000km in 24.000km ar trebuii sa tinem cont de asta.Eu asa am facut si cum am scris la vremea respectiva distantele erau la minim adica 0.10 pe admisie si 0.20 pe evacuare la 26.000km asta inseamna ca pana la 80.000 se puteau intampla multe neplaceri din cauza lor. Nu cred ca Suzuki a zis sa se faca jocul la supape la 24.000 doar ca sa incaseze niste bani in plus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Ianuarie 27, 2010 Share Postat Ianuarie 27, 2010 Cu supapele nu faceti nimic pana la 50000km, min. Pe la 70-80000km trebuie facut ceva. @bogdan ai idee se poate strica ceva daca se micsoreaza jocul si merg supapele mai inchise decat trebuie? Pe stromtroopers.com unii (foarte putini, ce-i drept) au gasit jocurile prea mici chiar si la 24000km. Daca se micsoreaza jocurile, supapele merg mai deschise, nu mai inchise, si risti sa se arda si supapele, si scaunele supapelor, in special la evacuare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Johann Postat Ianuarie 27, 2010 Share Postat Ianuarie 27, 2010 @bozoro uleiul de furca soft este 5W sau 7,5W??Ar mai fi si jocul supapelor de verificat dar nu stiu cine poate sa le faca corect, oricum trebuiau de la 24000 da le-as mai lasa ca nu tzacane nimic inca. multumesc Jocurile la supapele V-stromului se micsoreaza din cauza uzurii scaunelor de supape asa ca nu o sa tacane aproape niciodata. Eu le-am verificat anul trecut la 26.000 km si erau in limite dar la minim resp. 0,1 asp. si 0,2 evac. cu motorul rece. Acum la 41.000 le-am verificat din nou si au ramas la fel, asa ca nu am umblat la ele. Daca jocurile se micsoreaza sub limite trebuie date jos talerele si rectificate pe partea netratata atat cat lipsete din joc. Duminica am dat o tura de vreo 50 km si la intoarcere cand mai aveam vreo 3 km pana acasa am auzit un scrasnet tot mai pronuntat, cand am verificat, un rulment fata era varza. Am demontat si roata spate la care la fel erau doi rulmenti terminati, asa ca sa va asteptati pe la 40.000 la aceleasi probleme. Hai noroc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaxel Postat Ianuarie 28, 2010 Share Postat Ianuarie 28, 2010 salutare din nou inca incerc sa sciu primele impresii despre dl, dar ca sa le scriu trebuie timp si astia la birou au nesimtia pretentie sa muncesc. dar revin in mod sigur pana atunci imi pregatesc o comanda la louis si intre altele vreau sa iau si cricul central de la sw motech. cricul central este dat pentru anii 04--m sa inteleg ca nu sunt diferente intre modelele 04 si 08 de exemplu, semn de intrebare (nu il am pe tastatura) multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 28, 2010 Share Postat Ianuarie 28, 2010 (editat) salutare din nouinca incerc sa sciu primele impresii despre dl, dar ca sa le scriu trebuie timp si astia la birou au nesimtia pretentie sa muncesc. dar revin in mod sigur pana atunci imi pregatesc o comanda la louis si intre altele vreau sa iau si cricul central de la sw motech. cricul central este dat pentru anii 04--m sa inteleg ca nu sunt diferente intre modelele 04 si 08 de exemplu, semn de intrebare (nu il am pe tastatura) multam Sunt la fel. Editat Ianuarie 28, 2010 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Johann Postat Ianuarie 28, 2010 Share Postat Ianuarie 28, 2010 Avand probleme cu rulmentii de la roti mi-am dat seama ca ar fi bun un cric central. Am tot studiat diferite modele si in final am conceput unul simplu, usor (1100 grame), care nu-ti scade garda la sol si ridici foarte usor motorul. Ce ziceti va place ? Daca e cineva interesat acuma am modelul si le fac la mai putin de juma de pret fata de alea de pe ebay. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Ianuarie 28, 2010 Share Postat Ianuarie 28, 2010 Avand probleme cu rulmentii de la roti mi-am dat seama ca ar fi bun un cric central. Am tot studiat diferite modele si in final am conceput unul simplu, usor (1100 grame), care nu-ti scade garda la sol si ridici foarte usor motorul. Ce ziceti va place ? Daca e cineva interesat acuma am modelul si le fac la mai putin de juma de pret fata de alea de pe ebay. vezi ca ai PM de la mine da un beep. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
D3LeiCuie Postat Ianuarie 28, 2010 Share Postat Ianuarie 28, 2010 (editat) Avand probleme cu rulmentii de la roti mi-am dat seama ca ar fi bun un cric central. Am tot studiat diferite modele si in final am conceput unul simplu, usor (1100 grame), care nu-ti scade garda la sol si ridici foarte usor motorul. Ce ziceti va place ? Daca e cineva interesat acuma am modelul si le fac la mai putin de juma de pret fata de alea de pe ebay. Eu vreau neaparat un cric dinasta! Daca merge pe dulapu meu de 1000, astept informatii despre cum sa trimit banii Si pentru un prieten cu dl650 daca nu sunt prea insistent Multumesc!!! S. Editat Ianuarie 28, 2010 de D3LeiCuie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Ianuarie 28, 2010 Share Postat Ianuarie 28, 2010 :lol: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Johann Postat Ianuarie 28, 2010 Share Postat Ianuarie 28, 2010 Eu vreau neaparat un cric dinasta! Daca merge pe dulapu meu de 1000, astept informatii despre cum sa trimit banii Si pentru un prieten cu dl650 daca nu sunt prea insistent Multumesc!!! S. Nu vad de ce nu ar merge pe 1000, daca chiar vreti le dau de lucru la baietii mei, 250 de lei/buc plata ramburs la primirea coletului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 28, 2010 Share Postat Ianuarie 28, 2010 Cricul a iesit foarte bine. Felicitari! De unde ai luat arcuri pt el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Johann Postat Ianuarie 28, 2010 Share Postat Ianuarie 28, 2010 Cricul a iesit foarte bine. Felicitari! De unde ai luat arcuri pt el? Io mis baiat strangaret si am o cutie cu diferite arcuri luate din piata de la un mosulica. Hai noroc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhon-n Postat Ianuarie 28, 2010 Share Postat Ianuarie 28, 2010 salut,vreau si eu un cric ,cu o rugaminte ,talpile sa fie cu o suprafata un pic mai mare,sa nu se afunde asa usor in pamint sau asfalt...se poate ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad_N Postat Ianuarie 28, 2010 Share Postat Ianuarie 28, 2010 Avand probleme cu rulmentii de la roti mi-am dat seama ca ar fi bun un cric central. Am tot studiat diferite modele si in final am conceput unul simplu, usor (1100 grame), care nu-ti scade garda la sol si ridici foarte usor motorul. Ce ziceti va place ? Daca e cineva interesat acuma am modelul si le fac la mai putin de juma de pret fata de alea de pe ebay. Oooo ce veste extraordinara. Chiar ma pregateam sa comand unul de la Louis. Ma inscriu si eu pe lista. Spune-mi cat si unde sa trimit banii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Johann Postat Ianuarie 29, 2010 Share Postat Ianuarie 29, 2010 Oooo ce veste extraordinara. Chiar ma pregateam sa comand unul de la Louis. Ma inscriu si eu pe lista. Spune-mi cat si unde sa trimit banii. Dati-mi pe mess adresele de livrare si le trimit cu posta, plata ramburs la primirea coletului, 250 lei pus expeditia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad_N Postat Ianuarie 29, 2010 Share Postat Ianuarie 29, 2010 Dati-mi pe mess adresele de livrare si le trimit cu posta, plata ramburs la primirea coletului, 250 lei pus expeditia. Am trimis adresa pe PM. Merci mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Ianuarie 29, 2010 Share Postat Ianuarie 29, 2010 Dati-mi pe mess adresele de livrare si le trimit cu posta, plata ramburs la primirea coletului, 250 lei pus expeditia. Salut!! sper sa nu te superi dar am sa-ti fac o mica sugestistie in legatura cu cricul:ar trebuii o saiba (sau facuta direct bucsa cu guler) ca sa nu frece direct pe cadru cricul in miscarea lui de rotatie...in rest numai bine!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Johann Postat Ianuarie 29, 2010 Share Postat Ianuarie 29, 2010 Salut!! sper sa nu te superi dar am sa-ti fac o mica sugestistie in legatura cu cricul:ar trebuii o saiba (sau facuta direct bucsa cu guler) ca sa nu frece direct pe cadru cricul in miscarea lui de rotatie...in rest numai bine!! Buna ideea cu guler la bucsa, a mai zis Jhon sa maresc putin suprafetele de contact pe sol, iar Vrajitoru sa pun ceva guma la limitator. Mai e o chestie sesizata tot de Jhon, cine a schimbat oasele si a inaltat sau coborat motorul trebuie sa-mi spuna ca altfel se schimba distanta de inaltare a rotii spate fata de sol, acuma este 2,5 cm. Hai noroc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Ianuarie 29, 2010 Share Postat Ianuarie 29, 2010 Buna ideea cu guler la bucsa, a mai zis Jhon sa maresc putin suprafetele de contact pe sol, iar Vrajitoru sa pun ceva guma la limitator.Mai e o chestie sesizata tot de Jhon, cine a schimbat oasele si a inaltat sau coborat motorul trebuie sa-mi spuna ca altfel se schimba distanta de inaltare a rotii spate fata de sol, acuma este 2,5 cm. Hai noroc. Dai o rachie la "bikes on ice"(am inteles ca vi) sa nu se spuna ca cine munceste(fizic sau intelectual) nu este rasplatit in Romania!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Ianuarie 30, 2010 Share Postat Ianuarie 30, 2010 De dimineata mi-am facut timp si am pus "caciula" la Jeep Rucsacul are 21l normal si 32l extins Poze: Am si o problema cu 2 suruburi de la carene de o parte si de alta a motocicletei (marcat cu rosu pe poza) care nu vor sa se desfaca. Am incercat si cu degripant in exces si tot s-au rotunjit capetele de imbus. Are cineva idee cum pot scoate dracoveniile de suruburi de acolo? Cam de ce scule as avea nevoie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 30, 2010 Share Postat Ianuarie 30, 2010 bormasina cu acumulatori. spiral de 2,5mm si dat gaura in mijloc. eventual daca gasesti spiral de stanga astefel in cat atunci cand dai garau sa debloceze surubul si sa-l scoata afara. am patit si eu asta la surubul de la oglinda. s-a retezat si am dat gaura cu spiral in mijlocul lui si a iesit singur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
D3LeiCuie Postat Ianuarie 30, 2010 Share Postat Ianuarie 30, 2010 bormasina cu acumulatori. spiral de 2,5mm si dat gaura in mijloc. eventual daca gasesti spiral de stanga astefel in cat atunci cand dai garau sa debloceze surubul si sa-l scoata afara. am patit si eu asta la surubul de la oglinda. s-a retezat si am dat gaura cu spiral in mijlocul lui si a iesit singur. si dupa ce l-ai scos... 7lei/surub la suzuki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.