Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

daca mai puneai 1500e ti-l vindeam pe al meu :))

Mai pun daca-i din 2009 :P

 

http://olx.ro/oferta/suzuki-vstrom-ID5qX2s.html#19b3acfcbe

 

poate te mai interesaza

 

Spor la cumparat

» Post actualizat in 08 May 2016 19:33

sau asta

 

/index.php?/topic/736670-vand-suzuki-v-strom-1000/

Primul e fain, cam out of budget, dar deh, e 2006 :D . Al doilea e vandut din pacate.

 

Momentan am gasit asta http://bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=623205&selpic=0&zoom=1#foto numai ca nu raspunde omul la telefon, si pe net nu vrea sa zica ce km are in bord.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut , cine stie un mecanic bun sa rezolve troncanitul din furca ? este vorba de un suzuki dl650 2007

Da o fuga pe la mine sa vedem de unde troncane. Chiar si ala din furca se poate elimina aproape complet din ulei si o revizie corecta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai pun daca-i din 2009 :P

 

Primul e fain, cam out of budget, dar deh, e 2006 :D . Al doilea e vandut din pacate.

 

Momentan am gasit asta http://bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=623205&selpic=0&zoom=1#foto numai ca nu raspunde omul la telefon, si pe net nu vrea sa zica ce km are in bord.

am studiat putin anuntul si sa stii ca pare ar fi ok la cum arata ...asta daca nu a fost revopsit ,,,,si 50 mii daca are si nu are probleme ceva la motor io zic ca ar merita ,,

 

Te decizi tu cumva

 

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai pun daca-i din 2009 :P

 

Primul e fain, cam out of budget, dar deh, e 2006 :D . Al doilea e vandut din pacate.

 

Momentan am gasit asta http://bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=623205&selpic=0&zoom=1#foto numai ca nu raspunde omul la telefon, si pe net nu vrea sa zica ce km are in bord.

la naiba. al meu e doar din 2008 :)

 

nu trebuie sa te grabesti. poate ai noroc si gasesti o motoreta buna.

cand ai zis ca vrei de 1000 am uitat sa te intreb daca stii cat consuma si daca stii care sunt problemele clasice ale miarului ? . mai bine sa stii de acum in ce te bagi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la naiba. al meu e doar din 2008 :)

 

nu trebuie sa te grabesti. poate ai noroc si gasesti o motoreta buna.

cand ai zis ca vrei de 1000 am uitat sa te intreb daca stii cat consuma si daca stii care sunt problemele clasice ale miarului ? . mai bine sa stii de acum in ce te bagi.

O iau lejer da' ma mai apuca din cand in cand ca tot trece din sezon si n-am cu ce sa ma dau. M-am documentat rezonabil, zic. Consumul nu prea mi-e criteriu, de-aia nu vreau 650 ca nu-mi place sa merg la consum. Alte probleme inafara ca e mai grea nu prea stiu. Is incapatanat in draci ca nu vreau sa verific starea drumului la ture lungi da' nu vreau sa fac nici compromis la putere pentru asta. Si-mi place cu doua tobe sub coor :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

atunci esti pregatit.cat de cat :D

vad ca ai trecut la profil FZ6. daca asta ai avut inainte o sa-ti placa si v-stromul. miarul are oleaca mai mult cuplu decat FZ-ul iar ca viteza sunt comparabile. iar la consum sunt asemanatoare chiar cu un mic avantaj la v-strom la viteze mari. la 200kmh FZ-ul papa si 12l/100km. eu la v-strom mai mult de 8.5 n-am avut oricat am tras de el (si am avut zile cand ma plictiseam pe autostrada si sub 180 nu-l lasam ).

sa nu te sperie trancanitul ambreiajului la anumite turatii. o sa iti dea impresia ca urmeaza sa crape motorul dar nu e asa :) . eu am rezolvat problema asta mai mult de curiozitate nu ca ar fi fost neaparat necesar.

spor la cumparaturi :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

atunci esti pregatit.cat de cat

vad ca ai trecut la profil FZ6. daca asta ai avut inainte o sa-ti placa si v-stromul. miarul are oleaca mai mult cuplu decat FZ-ul iar ca viteza sunt comparabile. iar la consum sunt asemanatoare chiar cu un mic avantaj la v-strom la viteze mari. la 200kmh FZ-ul papa si 12l/100km. eu la v-strom mai mult de 8.5 n-am avut oricat am tras de el (si am avut zile cand ma plictiseam pe autostrada si sub 180 nu-l lasam ).

sa nu te sperie trancanitul ambreiajului la anumite turatii. o sa iti dea impresia ca urmeaza sa crape motorul dar nu e asa :) . eu am rezolvat problema asta mai mult de curiozitate nu ca ar fi fost neaparat necesar.

spor la cumparaturi

 

Asta pe scurt :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare ,,,,as vrea sa-mi achizitionez un set de proiectoare ,,,daca aveti ceva idei sa ma ajutati cu un model,,,,dar nu din acelea scumpe

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare ,,,,as vrea sa-mi achizitionez un set de proiectoare ,,,daca aveti ceva idei sa ma ajutati cu un model,,,,dar nu din acelea scumpe

Salut. Iti recomand http://www.bestride....umeni-12cm.html

Trebuie facut separat un suport de prindere dar de luminat sunt forte OK

Editat de AS25
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Salut. Iti recomand http://www.bestride....umeni-12cm.html

Trebuie facut separat un suport de prindere dar de luminat sunt forte OK

Sunt interesante ..le-am vazut pe un motor puse dar mi se par cam prea late si eu an distanta cam mica unde as vrea eu sa le montez.

 

ar mai fi post-78682-0-05613700-1437556604_thumb.j

» Post actualizat in 12 May 2016 08:17

Sunt interesante ..le-am vazut pe un motor puse dar mi se par cam prea late si eu an distanta cam mica unde as vrea eu sa le montez.

 

ar mai fi post-78682-0-05613700-1437556604_thumb.j

se gasesc si varianta cu o singura faza??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Ieri in timpul unei plimbari am intampinat o problema: voblajul.

M-a mancat in f*nd sa alerg motocicleta un pic: Eu + topcase(gol), cauciucuri Anakee 3(merg cu ele de peste 2 ani) si pentru prima oara ... am intalnit fenomenul voblajului.

Mergand anul trecut cu prietena in spate + topcase ... nu am intampinat aceasta problema...

 

Am verificat presiunea in roti si este in regula... sa fie topcase-ul de vina?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... sa fie topcase-ul de vina?

Sigur influenteaza, mai influenteaza si (dez) echilibratul rotilor.

Cu prietena in spate sigur nu ai mers la aceeasi viteza si in plus prietena in spate incarca SI roata fata (care ajuta la neaparitia voblajului).

cam la ce viteza te-ai distrat?

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

*80 km/h :D ... un pic prea mult pentru acest gen de motocicleta dar ce pot sa zic... cand te mananca te scarpini

:))

macar fa-o fara topcase ...

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare Vstromisti!

 

De un an sunt posesor de V-strom si pot sa zica ca sunt multumit de el exceptant problema clasica cu furca si de urmatoarea problema care a aparut anul acesta.

In primavara am scos-o din iernat, am schimbat uleiul si filtrul de aer si de atunci in timpul mersului (nu mereu ) cand decelerez, iar apoi accelerez dinnou, da senzatia ca se inneaca. Cateodata la semafor trebuie sa o tin putin din acceleratie, dar is revine imediat relantiul. Treaba e ca nu face mereu, doar cand si cand. Moto este din 2007 varianta cu 2 bujii pe cilindru.

Eu suspectez bujiile dar totusi banuiesc ca o bujie care nu functioneaza e moarta tot timpul.

 

Va rog daca stiti cumva rezolvarea sa imi spuneti.

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu chiar... temperatura motorului se citeste de undeva la systemul de racire.. radiator(termocupla ceva).

Chestia asta transmite ecm-ului ca temperatura aerului este mai joasa decat in realitate, si intradevar ecm-ul decide sa bage mai multa benzina.

 

Am cautat destul de mult pe forumuri externe si am gasit multe review-uri foarte bune... in special de la oamenii cu BikesMadeWeird

 

Am facut o plimbare recent cu un naked de 600 (4 cilindrii in linie) si am descoperit ca puteam sa merg in treapta a 6-a la 50 km/h pe cand cu v-strom meu nu depasesc a 3-a in oras. Pe langa asta motorul meu e destul de brutal cand este subturat.

 

Cautand solutii pentru plaja de sub 3000 turatii am gasit (clasicul) power commander si acest boosterplug.

Eu unul nu sunt tentat sa dau 400 de euro pentru un power commander, plus ca nu cunosc vreun service capabil (avand si dyno) pentru configurare.

Insa din ce pot eu sa inteleg de la boosterplug... pare destul de logic ce pretind ei. (in ideea ca motoretele sunt setate din fabrica sa mearga mai sarac in benzina pentru a trece testele de noxe cu brio)

Editat de kr3at0r
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Ieri in timpul unei plimbari am intampinat o problema: voblajul.

M-a mancat in f*nd sa alerg motocicleta un pic: Eu + topcase(gol), cauciucuri Anakee 3(merg cu ele de peste 2 ani) si pentru prima oara ... am intalnit fenomenul voblajului.

Mergand anul trecut cu prietena in spate + topcase ... nu am intampinat aceasta problema...

 

Am verificat presiunea in roti si este in regula... sa fie topcase-ul de vina?

patesc si eu la fel in anumite conditii. de la 180 in sus daca am greutate pe spate si bate vantul incepe sa-mi vobleze usor. verifica si suruburile din cadru. eu am gasit unul desfacut destul de binisor si din cauza asta cand faceam opturi aveam impresia ca am motocicleta articulata :D

daca merg singur si nu bate vantulsi daca ma intind pe rezervor merge si cu 235 fara sa vobleze :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu chiar... temperatura motorului se citeste de undeva la systemul de racire.. radiator(termocupla ceva).

Chestia asta transmite ecm-ului ca temperatura aerului este mai joasa decat in realitate, si intradevar ecm-ul decide sa bage mai multa benzina.

 

Am cautat destul de mult pe forumuri externe si am gasit multe review-uri foarte bune... in special de la oamenii cu BikesMadeWeird

scuze - temperatura aerului am vrut sa zic (ca acel sensor e locat in cutia filtrului de aer).

stiu ca exista si pentru bmw dar nush ce sa zic - nush daca diferenta merita banii.

(eu de banii aia mi-as lua valve ricor :P)

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare Vstromisti!

 

De un an sunt posesor de V-strom si pot sa zica ca sunt multumit de el exceptant problema clasica cu furca si de urmatoarea problema care a aparut anul acesta.

In primavara am scos-o din iernat, am schimbat uleiul si filtrul de aer si de atunci in timpul mersului (nu mereu ) cand decelerez, iar apoi accelerez dinnou, da senzatia ca se inneaca. Cateodata la semafor trebuie sa o tin putin din acceleratie, dar is revine imediat relantiul. Treaba e ca nu face mereu, doar cand si cand. Moto este din 2007 varianta cu 2 bujii pe cilindru.

Eu suspectez bujiile dar totusi banuiesc ca o bujie care nu functioneaza e moarta tot timpul.

 

Va rog daca stiti cumva rezolvarea sa imi spuneti.

 

Multumesc!

Salut. Nu are treaba cu bujiile.Ori e TPS-ul ori pompa putin infundata si baga putina benzina. Trebuiesc oricum verificate amandoua. Cand ai timp si drum, treci pe la mine sa verificam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...inca la vanzare - 2000lei

 

Wilbers 641 pentru Suzuki DL 650 cu preload hidraulic.
Setari:
- preload - continuu
- rebound - 22 clicks
- low speed compression - 22 clicks
- high speed compression - 22 clicks

post-18136-0-28100600-1463213148_thumb.jpg

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...