Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

am masurat voltajul bateriei si am descoperit ca incarca :16,4 v,,,,,ce credeti ca ar fi ????(cumva releul de incarcare)??

 

Multumesc si astept un raspuns de la voi

 

da.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare...daca ma puteti ajuta cu un sfat...am cumparat baterie noua de circa 2 saptamani ,,,toate bune si frumoase ,,, dupa un mers la defilarea de la Constanta cu avariile pornite am oprit motorul pt cateva poze ,,si surpriza ,,,,am ramas fara curent. problema rezolvata cu cabluri din dotare de la un auto,dupa aceeia a functionat normal dar ajungand acasa ,am masurat voltajul bateriei si am descoperit ca incarca :16,4 v,,,,,ce credeti ca ar fi ????(cumva releul de incarcare)??

 

Multumesc si astept un raspuns de la voi

te am vazut la parada, erai mai in spate in dreapta mea pana la un moment dat. Problema cu incarcatul e releul, nu trebuie sa bage mai mult de 14 V

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde mult de parbriz. Eu am tot unul de la Kappa, mare, inalt (pentru V-Strom L2) care nu deformeaza deloc.

Airflow e facut din 2 bucati. S-ar putea sa fie asta cauza si a flambarii si a deformarii imaginii.

 

Pe de alta parte se pare ca anul asta facem record de absenta la V-Stromania. 37 inscrisi si 31 platiti. Nu va place Delta Dunarii?

 

PS: Dan = Dan Demetrescu de la Motorteam.

Asta se intampla cand faci 4 pe an. Lumea se plictiseste. Repede.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta se intampla cand faci 4 pe an. Lumea se plictiseste. Repede.

M-am uitat acum. Locatia principala e plina, Alea secundare acum incep sa se umple. Pana la urma e bine. Si daca suntem mai putini tot asa ne distram.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am uitat acum. Locatia principala e plina, Alea secundare acum incep sa se umple. Pana la urma e bine. Si daca suntem mai putini tot asa ne distram.

 

Vraji grija mare la palinca aia buna de Sibiu. Vad ca preotul a cam uitat de vinul ala de spovedanie + eu nu mai aduc tuica ca nu va place.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

te am vazut la parada, erai mai in spate in dreapta mea pana la un moment dat. Problema cu incarcatul e releul, nu trebuie sa bage mai mult de 14 V

ok,multumesc,,,,deci e clar ca trebuie altul,,,,ce sa faci mai se strica si ele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok,multumesc,,,,deci e clar ca trebuie altul,,,,ce sa faci mai se strica si ele

Nimic nu e pe vesnicie. Cum nici la mine nu a fost Vstromul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta se intampla cand faci 4 pe an. Lumea se plictiseste. Repede.

 

M-am uitat acum. Locatia principala e plina, Alea secundare acum incep sa se umple. Pana la urma e bine. Si daca suntem mai putini tot asa ne distram.

 

Putem povesti la nesfarsit, tot nu-i dam de cap! Asta cu intrunirea e din ciclul povestilor cu uleiul si cu anvelopele si pana la urma fiecare pune de care vrea. Asa si la intrunire, vine cine vrea. Ca vrea la una sau la mai multe, e o optiune personala. N-am vazut prea multi sa renunte la nunta lor, la concediu in strainatate sau la chemarea soacrei ca sa vina la UNICA intrunire a MIRIFICILOR posesori de Vstrom si apoi sa nu dea jos un an de zile tricoul cu mareata isprava ANUALA.

 

De ce se fac mai multe?

Pentru ca de fiecare data participantii au vrut sa se vada mai des. E una din ocaziile in care de fapt ne strangem bikeri si consoarte si petrecem impreuna. Asa ne cunoastem si legam prietenii mai trainice. Daca ne vedem odata pe an, o sa ne stim si atat.

Pentru ca de fiecare data citiva o sa rateze intalnirea unica din varii motive ...si daca ai 3 pe an, sunt sanse mai mari sa prinda una. Daca nu prinde niciuna, asta e GHINION ! Insa prinde la anul mai multe, daca nu e destul de dezinteresat sa vina si gaseste motive (servici, pus ceapa, varuit etc)..si dupa sa se planga ca nu s-a facut una pe an, DA' EXACT CAND PUTEA SI VROIA EL!

Pentru ca nu conteaza daca vii cu Vstromul, BMW, Ducatti, B-TWIN, Merida, Duster sau orice altceva cu roti (pana la urma avem si participanti la intruniri care au venit cu trenul) important e sa ne vedem, sa ne strangem mainile, sa stam impreuna la masa, la foc, in cerc, sa vorbim, sa radem, sa povestim despre motor/caise/palinca/fete/baieti si inapoi la bujii/ulei/anvelope. Daca oftam ca sa terminat duminica dimineata, asta inseamna ca vrem sa ne revedem.

 

Mai sunt si povestile despre intalnirile monomarca...NO' daca se face VSTROM OWNERS ONLY, poate ma duc si eu, da nu' renunt la prietenii de la vstromania pt asta!

VStromania o fi aparut ca intalnire monomarca, dar a ajuns o marca inregistrata pentru o forma de prietenie aparte la care biletul de intrare este un vstrom sau prietenia cu unul atins de fenomen. Ziceam de prietenia asta ca e aparte si pentru ca nu o gasesti la celelalte intruniri moto (si sunt fan Seawolves party si Transilvania Bikers).

 

Am zis ce am avut pe suflet...asa ca sa ne vedem cu bine la Vstromania (de vara/primavara/toamna/luni/marti/) si pt cine poate bea mai mult si la aia de iarna! Sau nu...si tot amici ramanem!

Editat de Edutzu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

adevarul ca in dobrogea exista cateva DOC-CMD si DOCC, asa ca ai de unde alege.

Cateva branduri "Murfatlar Balada" "Murfatlar Golden Cellar" "Royal Classic" "Tomis" "Valea Dacilor" "Sunny Hills" "Rustic" as sta deoparte de vinurile produse de murfatlar SA chiar daca sunt catalogate ca atare "Ferma noua" "Rai de murfatlar" "Mugur de vita" "Zestrea" "lacrima lu Ovidiu" fiind o crama mare si culegand totul industrial pt a putea face fata unei productii asa de mari din pacate pe partea de sulfiti vinul are de suferit si unele au cu mult peste limita legala admisa. Spor la cumparaturi :) Fiecare brand enumerat are vinuri rosii,rose sau albe de diferite tipuri. Unele sunt DOC CMD iar altele DOCC uri. Scrie pe eticheta. Ca regula generala cu cat se productia e mai mica cu atat calitatea e mai mare.

 

Dar pt spritz o fi bun si Murfatlar La Racoare. Bag in a box la 3 litri. Cica ar fi doc cmd.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Putem povesti la nesfarsit, tot nu-i dam de cap! Asta cu intrunirea e din ciclul povestilor cu uleiul si cu anvelopele si pana la urma fiecare pune de care vrea. Asa si la intrunire, vine cine vrea. Ca vrea la una sau la mai multe, e o optiune personala. N-am vazut prea multi sa renunte la nunta lor, la concediu in strainatate sau la chemarea soacrei ca sa vina la UNICA intrunire a MIRIFICILOR posesori de Vstrom si apoi sa nu dea jos un an de zile tricoul cu mareata isprava ANUALA.

 

De ce se fac mai multe?

Pentru ca de fiecare data participantii au vrut sa se vada mai des. E una din ocaziile in care de fapt ne strangem bikeri si consoarte si petrecem impreuna. Asa ne cunoastem si legam prietenii mai trainice. Daca ne vedem odata pe an, o sa ne stim si atat.

Pentru ca de fiecare data citiva o sa rateze intalnirea unica din varii motive ...si daca ai 3 pe an, sunt sanse mai mari sa prinda una. Daca nu prinde niciuna, asta e GHINION ! Insa prinde la anul mai multe, daca nu e destul de dezinteresat sa vina si gaseste motive (servici, pus ceapa, varuit etc)..si dupa sa se planga ca nu s-a facut una pe an, DA' EXACT CAND PUTEA SI VROIA EL!

Pentru ca nu conteaza daca vii cu Vstromul, BMW, Ducatti, B-TWIN, Merida, Duster sau orice altceva cu roti (pana la urma avem si participanti la intruniri care au venit cu trenul) important e sa ne vedem, sa ne strangem mainile, sa stam impreuna la masa, la foc, in cerc, sa vorbim, sa radem, sa povestim despre motor/caise/palinca/fete/baieti si inapoi la bujii/ulei/anvelope. Daca oftam ca sa terminat duminica dimineata, asta inseamna ca vrem sa ne revedem.

 

Mai sunt si povestile despre intalnirile monomarca...NO' daca se face VSTROM OWNERS ONLY, poate ma duc si eu, da nu' renunt la prietenii de la vstromania pt asta!

VStromania o fi aparut ca intalnire monomarca, dar a ajuns o marca inregistrata pentru o forma de prietenie aparte la care biletul de intrare este un vstrom sau prietenia cu unul atins de fenomen. Ziceam de prietenia asta ca e aparte si pentru ca nu o gasesti la celelalte intruniri moto (si sunt fan Seawolves party si Transilvania Bikers).

 

Am zis ce am avut pe suflet...asa ca sa ne vedem cu bine la Vstromania (de vara/primavara/toamna/luni/marti/) si pt cine poate bea mai mult si la aia de iarna! Sau nu...si tot amici ramanem!

 

:pics: :10: :hug:

» Post actualizat in 14 Jun 2016 07:42

Selectie scurta.

post-5575-0-02245400-1465890104_thumb.jpg

post-5575-0-42269800-1465890112_thumb.jpg

post-5575-0-77003100-1465890119_thumb.jpg

post-5575-0-31706300-1465890127_thumb.jpg

post-5575-0-30328300-1465890134_thumb.jpg

post-5575-0-13133100-1465890139_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde mult de parbriz. Eu am tot unul de la Kappa, mare, inalt (pentru V-Strom L2) care nu deformeaza deloc.

Airflow e facut din 2 bucati. S-ar putea sa fie asta cauza si a flambarii si a deformarii imaginii.

 

Pe de alta parte se pare ca anul asta facem record de absenta la V-Stromania. 37 inscrisi si 31 platiti. Nu va place Delta Dunarii?

 

PS: Dan = Dan Demetrescu de la Motorteam.

Imi doresc foarte mult sa vin la o intalnire sa stam la un spritz. Din pacate serviciul,timpul, nu-mi permit acum. Catalin mi-a spus numai lucruri frumoase despre voi lucru de care m-am convins la Salonul moto unde am socializat un pic.

PS: Delta este o locatie mirifica .De ceva ani imi doresc sa o revad.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi doresc foarte mult sa vin la o intalnire sa stam la un spritz. Din pacate serviciul,timpul, nu-mi permit acum. Catalin mi-a spus numai lucruri frumoase despre voi lucru de care m-am convins la Salonul moto unde am socializat un pic.

PS: Delta este o locatie mirifica .De ceva ani imi doresc sa o revad.

Las' ca mai e una in toamna!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nici eu nu pup Vstromania de anul asta.

eram cu alte planuri mai de demult dar s-au dus naibii si planurile alea pentru ca taicamiu e in spital asa ca weekendurile tre sa le fac la Botosani.

 

daca cumva ma intorc mai repede din boston vin si eu direct acolo sa ne vedem.

 

 

Revin cu intrebarea : ce spatar pot sa cumpar pentru topcase-ul original ?

am vazut mai multe la Kappa dar nu stiu de care sa iau

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare domnilor....ma intereseaza si pe mine un releu de incarcare pentru un dl 1000/07....nu vreau pe original .....si daca pot proba un releu de la un 650 sa vad daca e totusi din releul ????

 

cu respect


» Post actualizat in 15 Jun 2016 16:08

salutare domnilor....ma intereseaza si pe mine un releu de incarcare pentru un dl 1000/07....nu vreau pe original .....si daca se poate proba un releu de la un 650 sa vad daca e totusi din releul ????

cu respect

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

salutare domnilor....ma intereseaza si pe mine un releu de incarcare pentru un dl 1000/07....nu vreau pe original .....si daca pot proba un releu de la un 650 sa vad daca e totusi din releul ????

 

cu respect

» Post actualizat in 15 Jun 2016 16:08

Salut,

Daca vrei aftermarket - Shindengen SH775 cel mai ok sau FH020 (ca si cel OEM doar ca e cu MOSFET - se protejeaza pe el dar nu statorul) - iti trebuie si mufele de conectare in total cred ca costa vre-o 110 euro in germania - ebay.

Nu cred ca o sa isi dea cineva jos releul pentru un test - dar ca sa fii sigur se poate masura si statorul si releul tau astfel incat sa fii sigur - exista documentatie pe net multa.

La stator trebuie ca cele 3 faze sa aibe aceeasi rezistenta (gasesti in manual ca nu o mai tin minte), sa nu fie in scurt la masa si cu motorul pornit sa ai 70v curent alternativ.

Daca astea sunt indeplinite - statorul este ok functional.

Pentru releu indicatorul cel mai bun este tensiunea de incarcare - daca imi amintesc bine si ai 16v cu motorul pornit pe baterie - care indica clar releul ca defect. Daca era sub 12 v mai aveai de verificat ca sunt conexiunile pe circutitul de incarcare ok dar nu este cazul.

Singurul test ce il mai poti face ca sa fii sigur 150% este cu o alta baterie.

Eu unul as desface si statorul sa verifica ca si fizic este ok - adica asta sigur nu iti influenteaza problema ta dar posibil de la releul defect sa iti fie si statorul afectat.

 

PS - pentru cine isi doreste mai exista un releul de incarcare OEM si stator second hand in stare buna la paulmoto.ro in TM.

 

stima,

paul

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

salutare domnilor....ma intereseaza si pe mine un releu de incarcare pentru un dl 1000/07....nu vreau pe original .....si daca pot proba un releu de la un 650 sa vad daca e totusi din releul ????

 

cu respect

» Post actualizat in 15 Jun 2016 16:08

salut. am eu unul prin garaj. ma uit mane sa fiu sigur si iti spun. 0733546951

Editat de bozoro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Daca vrei aftermarket - Shindengen SH775 cel mai ok sau FH020 (ca si cel OEM doar ca e cu MOSFET - se protejeaza pe el dar nu statorul) - iti trebuie si mufele de conectare in total cred ca costa vre-o 110 euro in germania - ebay.

Nu cred ca o sa isi dea cineva jos releul pentru un test - dar ca sa fii sigur se poate masura si statorul si releul tau astfel incat sa fii sigur - exista documentatie pe net multa.

La stator trebuie ca cele 3 faze sa aibe aceeasi rezistenta (gasesti in manual ca nu o mai tin minte), sa nu fie in scurt la masa si cu motorul pornit sa ai 70v curent alternativ.

Daca astea sunt indeplinite - statorul este ok functional.

Pentru releu indicatorul cel mai bun este tensiunea de incarcare - daca imi amintesc bine si ai 16v cu motorul pornit pe baterie - care indica clar releul ca defect. Daca era sub 12 v mai aveai de verificat ca sunt conexiunile pe circutitul de incarcare ok dar nu este cazul.

Singurul test ce il mai poti face ca sa fii sigur 150% este cu o alta baterie.

Eu unul as desface si statorul sa verifica ca si fizic este ok - adica asta sigur nu iti influenteaza problema ta dar posibil de la releul defect sa iti fie si statorul afectat.

 

PS - pentru cine isi doreste mai exista un releul de incarcare OEM si stator second hand in stare buna la paulmoto.ro in TM.

 

stima,

paul

Multumesc frumos de informatie ,,,,deja am vb cu bunul meu prieten Flanker ca are dl 650 si am sa fac proba cu releul lui,,,,,sper sa fie doar releul

» Post actualizat in 16 Jun 2016 05:52

salut. am eu unul prin garaj. ma uit mane sa fiu sigur si iti spun. 0733546951

salutare ,,,este foarte ok daca mai ai acel releu,,,,,am notat nr,,,

 

cu respect

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin cu update legat de vstrom-ul 1000 din 2002.

Am reusit sa ii schimbam statorul dupa a 2 a comanda facuta.

Se pare ca doar pe modelul din 2002 a fost montat un stator cu o dimensiune mai mare fata de cele 2003+.

Poate ajuta pe cineva informatia asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A sosit Kappa Airflow. Asa cum am spus o sa-i fac un mic review. Ca protectie la vant este bun,,,foarte bun, asta daca esti obisnuit sa privesti prin plastic care deformeaza destul de mult. La inaltimea mea 1,76 in pozitia minima este un pic inalt pentru mine, vad prin parbriz cand ma uit mai aproape. cred ca un 4-5 cm mai jos ar fi ok,insa sa vedem cum arunca aerul de acolo.Cand o sa am timp o sa incerc sa las suruburile de prindere a deflectorului 5 cm mai jos sa vedem ce iese .

PS: Stie cineva ce diferente sunt intre Kappa si Givi (vad ca au o gramada de produse identice insa pretul la Kappa e mai mic) Fiind importate de aceiasi persoana.

PS 2 : Vine fara factura (inca nu am luat legatura cu gentimoto.ro)dar nu mi se pare normal ca un produs de peste 100Euro sa vina asa.

A fost o incurcatura. S-a emis acum factura online.

» Post actualizat in 16 Jun 2016 13:07

Las' ca mai e una in toamna!

Inca "lucrez" sa ajung si la asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

De ieri sunt posesorul unui V-Strom 1000 DL 2004, asa ca nu am avut timp sa ma documentez temeinic in ceea ce priveste acest tip de moto. A fost dragoste la prima vedere, asa ca m-am dus si l-am luat!

Daca sunteti amabili, v-as ruga sa ma lamuriti in privinta catorva aspecte.

In primul rand m-ar interesa un manual al motoretei, in format PDF sau oricum o fi el. Intervale de intretinere etc.

Doi: nu am gasit pe nicaieieri cat de intins trebuie sa stea lantul. Cu presiunea in pneuri m-am lamurit, 2.5 cu 2.5. Cel putin asa scrie pe bascula.

Trei: am vazut pe furca un fel de reglare a suspensiei fata, daca aia o fi. Cum se foloseste? Cu spatele stiu!

Patru: modelul asta are si cric central? Daca da, de unde sa iau unul?

La ce trebuie sa fiu atent la acest model? Stiu de la celelalte doua moto pe care le am, BMW 1200 GS si F 650 Funduro, ca fiecare are cate o hiba si te lasa cate ceva. E adevarat ca daca schimbi unele piese mai scumpe, cum ar fi releul de incarcare la 650 sau flansa spate la 1200, in perioada data de fabricant, nu se intampla nimic, dar intreb preventiv.

Cat am venit cu el, 250 km, pe autostrada si drumuri nationale, cu 130-160 km/h a consumat fix 6.1. E ok? Cat consuma in oras, respectiv Bucuresti?

Multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am mai dat linku de vreo cateva ori cu manualulele la vstroame http://bfy.tw/6Kh8

 

in manual scrie de lant, intre 2 si 3 cm parca,

tot in manual scrie de 2,25 incarcat pe fata si pe spate 2,8, daca esti mai gol mere si un 2.5 spatele, cel putin la 650 asa scrie.

pt suspensia fata iei o moneda si invarti de reglaje cat ai nevoie. Daca il bagi la maxim in jos furca va fi cat poate ea de tare, daca le ridici la maxim va fi cat poate ea de moale, ai niste gradatii pe acele suruburi, de preferat sa fie egale :) ,

 

referitor la fiabilitate, chiar ai putea citi acest topic cateva pagini mai in urma, ca s-a discutat si s-a tot discutat si rasdiscutat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am mai dat linku de vreo cateva ori cu manualulele la vstroame http://bfy.tw/6Kh8

 

in manual scrie de lant, intre 2 si 3 cm parca,

tot in manual scrie de 2,25 incarcat pe fata si pe spate 2,8, daca esti mai gol mere si un 2.5 spatele, cel putin la 650 asa scrie.

pt suspensia fata iei o moneda si invarti de reglaje cat ai nevoie. Daca il bagi la maxim in jos furca va fi cat poate ea de tare, daca le ridici la maxim va fi cat poate ea de moale, ai niste gradatii pe acele suruburi, de preferat sa fie egale :) ,

 

referitor la fiabilitate, chiar ai putea citi acest topic cateva pagini mai in urma, ca s-a discutat si s-a tot discutat si rasdiscutat

Merci! Ma documentez!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...