brake Postat Martie 20, 2017 Share Postat Martie 20, 2017 va salut din nou. in cautarea noii mele motociclete am dat peste una in timisoara. proprietarul mi-a ascuns ca a suferit o cazatura cu ea (cazatura se vede pe crash stg si pe radiatorul de apa partea dinspre motor, unde pe o portiune de 10cm/1cm aripioarele sunt indesate in radiator), am aflat ulterior de patania detinatorului. la virajul stg/dreapta nu se observa diferente intre furca si carenaj. la 80km/h are un mic voblaj(trepidatie) cu mainile luate de pe ghidon. vopseaua originala, doar pe crash este dat in locul cazaturii cu spray. pe janta fata nu se vad urme de lovituri sau zgarieturi. accidentul s-a produs la viteza de ~30km/h si s-a soldat cu: ghidon stramb, peg fata rupt si aripa fata rupta, toate schimbate de proprietar. problema care ma, macina este daca a fost afectata furca sau nu, avand in vedere ca se vede o portiune mai mare in partea de sus a furcii si, suruburile care imi par atipice. probabil ar trebui mers la un service si data furca jos?! aveti idee cat timp ar lua procedura?92444196_6_1000x700_suzuki-v-strom-.jpg Voblajul poate sa fie din cauciuc cel mai probabil.Asa a fost la mine acelasi model de mobra.am schimbat si sa rezolvat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lwiq Postat Martie 21, 2017 Share Postat Martie 21, 2017 Voblajul poate sa fie din cauciuc cel mai probabil.Asa a fost la mine acelasi model de mobra.am schimbat si sa rezolvat. intradevar, cauciucul este pe sf vietii. multumesc » Post actualizat in 23 Mar 2017 17:38 stie cineva care este diferenta dintre lanturile 520vx si 520vx2 de la DID? » Post actualizat in 23 Mar 2017 18:44 ce tip de antigel folositi? G-12 este ok? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 23, 2017 Share Postat Martie 23, 2017 De ala roz, pentru bloc si radiator din aluminiu. Eu am luat Total si apa dedurizata. Totusi, de anul trecut, nu am apucat sa-l schimb. Inca . » Post actualizat in 23 Mar 2017 21:41Întrebare: confecționează cineva extensie de aripă față? Fibră de sticlă, plastic etc. Ar face bani frumoși. Eu unul sunt interesat, fac pariu că mai vin minim 20 de colegi cu cereri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Martie 24, 2017 Share Postat Martie 24, 2017 Hai sa dezvoltam , cat ai fi dispus sa dai pe o extensie la aripa fata ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Martie 24, 2017 Share Postat Martie 24, 2017 (editat) Întrebare: confecționează cineva extensie de aripă față? Fibră de sticlă, plastic etc. Ar face bani frumoși. Eu unul sunt interesat, fac pariu că mai vin minim 20 de colegi cu cereri. Pyramid! Eu am avut pe DL K4 si a fost ok. https://www.pyramid-plastics.co.uk/categories.html?catnum=100322&h=14&d=DL650%20V-STROM%20Accessories Editat Martie 24, 2017 de vrajitoru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Martie 24, 2017 Share Postat Martie 24, 2017 (editat) Excelente, da atentie la ce coborati. S-ar putea sa le agatati de borduri sau lemne si o sa rupa toata aripa. Eu mi-am facut una din cauciuc, ceva pe modelul biciletei lu' tataie, da fara franjuri, si a fost mult mai ok, mai ales la coboratul bordurilor foarte inalte pe care altfel le loveam cu aia rigida. Ceva de genul: Editat Martie 24, 2017 de bozoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 24, 2017 Share Postat Martie 24, 2017 (editat) Aș fi dispus să dau 50 lei pe una nevopsita, doar grunduita, cu tot cu transport prin poștă (5 lei), plata pe card în avans. Dacă nu, improvizez una din cameră de tractor. Editat Martie 24, 2017 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Martie 24, 2017 Share Postat Martie 24, 2017 ce bicla avea tataia bozoro,frane la mana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Martie 24, 2017 Share Postat Martie 24, 2017 (editat) Evident, poza e de pe net ca sa exemplific. Dar din ce imi aduc aminte era asemanatoare. Era proletar, isi permitea! )) Editat Martie 24, 2017 de bozoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 24, 2017 Share Postat Martie 24, 2017 Ia sa vedem, cine ghiceste ce avem noi aici... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Martie 24, 2017 Share Postat Martie 24, 2017 Cred k un fel de ungator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 24, 2017 Share Postat Martie 24, 2017 Partial corect. E piesa centrala, care trage uleiul din vas si-l trimite spre pinionul spate. Cel mai simplu ungator (pentru mine), pot doza cantitatea de ulei, fara sa fac reglaje cu robineti si alte minuni. 26 de lei a fost pompita, pe furtun am dat cica-nica (de prin dedeman luat, se potriveste la fix pe tevile pompitei), un varf de faseta nu ma costa nimic, nici sarma de cupru sau tablita de inox care va fi prinsa de surubul bobinei de stander. Va trebui sa negociez dur cu sotia sa-mi de un tub de gel de la Avon (de ala plat, gel de dus Senses). Sistemul asta a mers de minune pe ER5, sigur va functiona la fel si pe vaca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Martie 25, 2017 Share Postat Martie 25, 2017 si unde il pui? pe bord? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 25, 2017 Share Postat Martie 25, 2017 Nu știu încă, vreau să fie operațiune reversibilă, fără să găuresc nimic. Am de investigat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bursyllac Postat Martie 25, 2017 Share Postat Martie 25, 2017 (editat) Salut. Am urmatoarele incidente la un DL650A K9: - la un moment dat m-am trezit ca am farurile stinse (faza scurta era stinsa, faza lunga nu se aprindea, nu mergea flash-ul). Pozitiile erau aprinse. Luat contactul, pus inapoi - s-au aprins. Problema inca nu s-a repetat. - dupa vreo inca ceva sute de km, cand pun contactul, cam de 1 la 7-8 ori, imi apare FI pe bord si nu porneste. Iau contactul, il pun iar, merge. Ceva idei? Ati mai patit asa? La cine in Bucuresti imi recomandati sa merg cu el? Mersi Editat Martie 25, 2017 de bursyllac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 25, 2017 Share Postat Martie 25, 2017 Ia legatura cu colegul Bozoro, el e mesterul prin zona. Adica or mai fi si altii, dar eu as merge direct la maestru, ceea ce se va si intampla in cel mult doua luni. Si tine cont, eu locuiesc tocmai in Neamt... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 25, 2017 Share Postat Martie 25, 2017 Salut. Am urmatoarele incidente la un DL650A K9: - la un moment dat m-am trezit ca am farurile stinse (faza scurta era stinsa, faza lunga nu se aprindea, nu mergea flash-ul). Pozitiile erau aprinse. Luat contactul, pus inapoi - s-au aprins. Problema inca nu s-a repetat. - dupa vreo inca ceva sute de km, cand pun contactul, cam de 1 la 7-8 ori, imi apare FI pe bord si nu porneste. Iau contactul, il pun iar, merge. Ceva idei? Ati mai patit asa? La cine in Bucuresti imi recomandati sa merg cu el? Mersi Io as desface blocul de butoane dreapta - unde dai la buton si iti taie farurile mecanic - cred ca-s oxidate. gen: stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Martie 25, 2017 Share Postat Martie 25, 2017 Asa cum spune domnul Ivan am patit eu.demontat, curatat ,spray contacte si gata sa rezolvat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Martie 27, 2017 Share Postat Martie 27, 2017 Salut. Am urmatoarele incidente la un DL650A K9: - la un moment dat m-am trezit ca am farurile stinse (faza scurta era stinsa, faza lunga nu se aprindea, nu mergea flash-ul). Pozitiile erau aprinse. Luat contactul, pus inapoi - s-au aprins. Problema inca nu s-a repetat. - dupa vreo inca ceva sute de km, cand pun contactul, cam de 1 la 7-8 ori, imi apare FI pe bord si nu porneste. Iau contactul, il pun iar, merge. Ceva idei? Ati mai patit asa? La cine in Bucuresti imi recomandati sa merg cu el? Mersi La K9 ar trebui sa fie si problema cu mufa din spatele radiatorului de verificat. Astea sunt cele 2 puncte slabe ale instalatiei electrice: butonul de pornire si mufa din spatele radiatorului. Verifica si contactul de la ambreaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neo43nity Postat Martie 27, 2017 Share Postat Martie 27, 2017 Buna ziua,M-am hotarat recent sa fac si eu pasul catre un VStrom DL 650 (dupa ce am avut un Yamaha FZ6 Fazer si un Yamaha R125 ca motociclete de inceput). As vrea sa-l cumpar sezonul acesta si voiam sa va intreb daca stiti cumva pe cineva care ar vinde acest motor sau daca aveti link-uri de anunturi cu ele de vanzare. Pretul maxim pe care-l pot suporta este de 3000 euro, culoarea poate fi oricare inafara de argintie, modelul as prefera sa fie dupa 2006, iar de preferinta motocicleta sa aiba multi km si sa fie in mintile ei decat invers. Vreau sa precizez faptul ca n-am pus niciodata mana pe un DL 650 (nici nu m-am urcat pe el sa vad daca pot ajunge cu piciorul jos si sa ma lamuresc cu pozitia de drum si pragul de comfort pe care-l ofera). Astfel, as fi vrut sa va intreb daca e cineva dispus si are timp liber intr-un weekend sa-mi faca o introducere? Nu am cum sa-i fac un test drive pentru ca nu am echipament din pacate, insa macar sa vad cum stau pe ea. Asfalt uscat si sper sa ne vedem in curand prin trafic cu Stroamele noastre! ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enemy2day Postat Martie 27, 2017 Share Postat Martie 27, 2017 vad ca se tot vorbeste despre "mufa din spatele radiatorului" dar nu am inteles exact care e rolul ei: alimentare "periferice" (manere incalzite, etc)? daca da, e ca si cum le-am alimenta direct la baterie (adica practic aduce cei 12V mai aproape de ghidon)? merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 27, 2017 Share Postat Martie 27, 2017 Buna ziua, M-am hotarat recent sa fac si eu pasul catre un VStrom DL 650 ... Ia legatura cu Bozoro sau vezi pe unde se intalnesc vstromistii si sigur gasesti pe cineva care sa te lase sa-l incaleci. Daca ai peste 1,75, o sa stai bine pe el. Ca fapt divers, la mine fix argintiu s-a nimerit, dar am in plan sa il fac gri-grafit (dupa ce se mai incalzeste). A zis mesterul ca-mi ia 200 lei, ceea ce e un pret mai mult decat decent, insa am de facut o plimbare tocmai la... Badeuti, Suceava . O sa am de smirgheluit, dar fata de 800 lei cat mi-a cerut alta firma, pretul este decent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neo43nity Postat Martie 27, 2017 Share Postat Martie 27, 2017 Multumesc pentru informatii Lucian Inaltimea mea este fix 1,75 deci sper sa fie in regula in acest sens ) Interesanta propunerea cu vopsitul, insa ma gandesc la faptul ca daca voi fi nevoit sa-l vand, cumparatorul va face pe Toma necredinciosul cand o sa-i explic de ce l-am vopsit in alta culoare. Daca stau sa ma gandesc, intr-adevar parca culoarea argintie pare a fi mai mult dust-proof decat altele, deci poate si din aceasta cauza am gasit mai multe oferte pe culoarea asta. Voi lua legatura cu Borozo pentru o introducere daca are timp Sper sa ne salutam in trafic cat mai curand sau sa dam un traseu in gasca cu Stroamele sezonul acesta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 27, 2017 Share Postat Martie 27, 2017 Cu placere! Mi se rupe la fix de ce o sa creada urmatorul stapan al motorului. Da, pe argintiu se vede mai greu jegul, dar gri-grafit am masina si, find tot gri trecut si in certificat, nu intru in conflict cu RAR-ul sau politia. Este intalneala de Vstrom in iunie, la Lacu Rosu, am facut deja transferul bancar pentru camere. Mai sunt cateva luni, asteptam . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Horia_Long_Xiao Postat Martie 27, 2017 Share Postat Martie 27, 2017 Cele argintii au fost inital produse ca editie limitata, special pt Olanda, dar dupa succesul avut acolo s-au gandit sa extinda seria si sa le elibereze si in restul Europei (cam cum a facut Ford Puma cu Navy Blue). Au cativa cai in plus, nu ma pricep la mecanica sa iti explic ce anume... Asa cu nu te feri neaparat de ele. Cele negru (mat, nu cele lucioase) aveau si ele ceva particularitati.. S-a discutat despre culori prima oara prin 2012, cand am achizitionat si eu Stroama mea si mi-am postat aici dorinta, nici eu nu voiam argintie, uite ce am luat: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.