Cristian C. Postat Februarie 7, 2020 Share Postat Februarie 7, 2020 Acum 11 ore, bozoro a spus: La cum arata bujiile alea si depunerile de carbon pare ca mergi incet spre subturat. La mers zglobiu nu prea vezi asa ceva. Sau benzina foarte proasta. :)) Imi pot permite sa raspund pentru el.. il stiu ca merge destul de alert in plimbari, la drum întins cu reprize in limita a cat poate atelajul. Probabil factorii care au dus la rezultatele din poze sunt numeroși. Pe langa ani, km.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Februarie 7, 2020 Share Postat Februarie 7, 2020 Nici cititul in bujii nu mai este ce-a fost... Si la modul cel mai serios , daca un mecanic zice ca alea sunt bujii terminate inseamna ca defapt e macelar... 3 au culoarea perfecta acolo unde conteaza. Doar una are o mica depunere , dar toate au electrodul perfect... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Februarie 8, 2020 Share Postat Februarie 8, 2020 Acum 12 ore, goe 75 a spus: Nici cititul in bujii nu mai este ce-a fost... Si la modul cel mai serios , daca un mecanic zice ca alea sunt bujii terminate inseamna ca defapt e macelar... 3 au culoarea perfecta acolo unde conteaza. Doar una are o mica depunere , dar toate au electrodul perfect... Am marit poza aia pana la pixel, da din pozitia aia nu se vede neam culoarea sau uzura electrodului. Tot ce se vede e ca e neagra si are depuneri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Februarie 8, 2020 Share Postat Februarie 8, 2020 Acum 1 minut, bozoro a spus: Am marit poza aia pana la pixel, da din pozitia aia nu se vede neam culoarea sau uzura electrodului. Tot ce se vede e ca e neagra si are depuneri. Un pic de ulei ars? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george13 Postat Februarie 8, 2020 Share Postat Februarie 8, 2020 Nu poate fi refăcută poza ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Februarie 8, 2020 Share Postat Februarie 8, 2020 7 minutes ago, bozoro said: Am marit poza aia pana la pixel, da din pozitia aia nu se vede neam culoarea sau uzura electrodului. Tot ce se vede e ca e neagra si are depuneri. Deschide si un manual de mecanica , unde gasesti cate doua pagini cu poze de bujii folosite ...si o sa vezi ca astea se incadreaza la " curata si refoloseste". O sa mai vezi ca in zona electrozilor este normala culoarea caramel sau maro. Uite aici gasesti si o poza cu bujie in functionare normala cu un pic de umezeala de ulei pe inel ...fara importanta.... http://www.e-automobile.ro/categorie-electronica/135-bujii-ngk-bosch-auto-motor.html Si pt beneficiul mecanicilor de gen Lucien mai zic si faptul ca bujiile noi trebuiesc verificate pt gap ( cu exceptia iridium) si stranse de doua ori. Dupa ce se aseaza cu mana se strange cu cheia intre 1/8 si 1/4 ture , dupa care se desface si se strange din nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Februarie 8, 2020 Share Postat Februarie 8, 2020 (editat) Ca să știi știi și tu, bujiile NGK au la indicații strângerea cu 1/2 tură după ce se așază "la mână". Scrie pe ambalaj. Nu-s la primele bujii montate. Parcă văd că iar începe o serie de săgeți și glume de circuit. Editat Februarie 8, 2020 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Februarie 8, 2020 Share Postat Februarie 8, 2020 Doar alea cu filetul lung. Mai exista si alte modele si aplicatii. Chiar aveam chef sa te agit putin , dar am treaba azi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Februarie 8, 2020 Share Postat Februarie 8, 2020 (editat) Montez în special NGK, deoarece asta scrie în manual. Eventual ce îmi aduc cei care vin la mine. Dar la mobra merg pe Iridium, deoarece procedura de înlocuire nu e chiar comodă și prefer să le schimb mai rar, având interval dublu de service. Diferențe între standard și Iridium eu nu am observat, dar motorul nu este unul performant ca să îmi dau seama. Oricum, fiecare ambalaj vine cu instrucțiuni tipărite sau lipite, în așa fel încât să nu se trezească vreun Ninja și să strângă până crapă. Azi mi-am propus să fiu zen, să nu iau în seamă orice . Editat Februarie 8, 2020 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Februarie 8, 2020 Share Postat Februarie 8, 2020 Pentru cei interesati de ecu reflash la Strom 650 si face si la 1000: https://ecu-flashing.com/category/suzuki/dl650v-strom/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george13 Postat Februarie 8, 2020 Share Postat Februarie 8, 2020 Or merge cu iridium si la 650 modelul 2018 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Februarie 8, 2020 Share Postat Februarie 8, 2020 Vezi echivalentul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Februarie 8, 2020 Share Postat Februarie 8, 2020 Acum 2 ore, goe 75 a spus: Deschide si un manual de mecanica , unde gasesti cate doua pagini cu poze de bujii folosite ...si o sa vezi ca astea se incadreaza la " curata si refoloseste". O sa mai vezi ca in zona electrozilor este normala culoarea caramel sau maro. Ca idee termenul folosit din mosi stramosi este culoare alunei. :))) Da unde naiba vezi tu culoarea in poza asta nu stiu. Am crezut ca e poza 3D si nu vad eu, da nu e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Februarie 8, 2020 Share Postat Februarie 8, 2020 Mananca mai multi morcovi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misionaru Postat Februarie 8, 2020 Share Postat Februarie 8, 2020 Alte poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Februarie 8, 2020 Share Postat Februarie 8, 2020 E clar, trebuie servisata injectia! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Februarie 8, 2020 Share Postat Februarie 8, 2020 Si musai sa mearga mai turat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Februarie 10, 2020 Share Postat Februarie 10, 2020 Nici pe departe nu are culoare a carameluli sau a alunei. Iar pe acolo ajunge ulei gramada. Hmmm... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Februarie 12, 2020 Share Postat Februarie 12, 2020 La multi ani pe 2020,pt ca pana acum nu am fost prezent. un crash bar suzuki vstrom 2015 ar avea cineva si un central,SH mar interesa.daca nu si noi dar sa vedem ce preturi sar afisa.Multumesc si va doresc un an cu multa sanatate si impliniri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V-FOUR Postat Februarie 15, 2020 Share Postat Februarie 15, 2020 Aproximativ 500 € pt ambele noi, dar gasesti preturi mai bune pe e-bay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Februarie 15, 2020 Share Postat Februarie 15, 2020 (editat) 500 euro?! Dar ce, sunt din titan?! Am luat crash-bar Heed în toamnă, direct din Polonia, 110 euro, dacă rețin bine. Editat Februarie 15, 2020 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Februarie 16, 2020 Share Postat Februarie 16, 2020 Am abandonat ideea deoarece eram sigur k voi lua un vstrom 2015,dar era 2014 si intr o stare jainica pt cei 5000 e care ii cerea.anunt pe olx ,BZ.numai detaliez.Va multmesc ,caut in continuare altul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V-FOUR Postat Februarie 17, 2020 Share Postat Februarie 17, 2020 La 15.02.2020 la 21:44, Lucian_M a spus: 500 euro?! Dar ce, sunt din titan?! Vrei sa-ti trimit link-urile sa te convingi singur că nu inteleg aluzia, da e adevarat ca poti sa le faci la colt de strada mult mai ieftin sau le gasesti aftermarket mai ieftine, dar cele oem noi atat costa, caut de ceva timp suporti pt cutii laterale si top case Givi si noi sub 270€ nu am gasit, mai astept pana incepe sezonul cu speranta ca o sa gasesc ceva mai ieftin second Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Februarie 17, 2020 Share Postat Februarie 17, 2020 (editat) Nu e nevoie. Și ale mele nu au fost făcute la colț de stradă, ci au fost luate de la gentimoto.ro. Spor la căutări, poate reușești anul ăsta. Bre, nu te obligă nimeni să pui originale Suzuki. BTW* Editat Februarie 17, 2020 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V-FOUR Postat Februarie 17, 2020 Share Postat Februarie 17, 2020 Bre' omul intreba de preturi pt crash bar si cric central, eu i-am dat un raspuns Bre' am avut suporti de cutii facuti la colt de strada si am mers mult si bine cu ei, deci nu am nimic impotriva chiar recomand, daca aveti pe cineva priceput sau sa pricepeti sa le confectionati Bre' nu trebuie sa-mi porti mie de grija, suportii Givi sigur îi voi cumpara si probabil vor fi noi, avand in vedere anul de fabricatie foarte recent al motocicletei, nu cred ca voi gasi second, dar eu inca astept vreo minune Bre' motocicleta mea a venit echipata din fabrica cu crash bar si cric central BTW Bre' crash bar Heed pentru modelul meu costa 192€ si ca sa fiu in la subiect pt V-strom 2015, care a vrut colegul sa-l achizitioneze, costa 162€, deci mai ieftin ca oem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.